هواتو کردم

خسته ام از این همه روزهای پوشالی ... میان این همه همهمه جای تو خالی


یه کمی درد و دل(خوندنش کمتر از 10 دقیقه وقت میگیره)

 "خواهش میکنم کامل بخونید. نخوندی هم نخوندی فقط الکی نگو خوندم"

من نه ادم بیکاریم و نه ادم زیاد از حد حوصله دار ولی اینکه میام و مطالب طولانی شما رو میخونم و وقتم رو میزارم دلیلش احترام به نوشته ها و افکار شماست و گاها هم نظرات خیلی طولانی که خیلی هاشون تبدیل به بحث میشه مینویسم که باعث دلخوری بعضی ها میشه ولی حقیقت اینه که من فقط میخوام به شما یاداور بشم که عقاید گوناگونی هست که ممکنه با عقاید شما متفاوت باشه و این فکر نمی کنید ارزشش از یه ممنون یا خوبه خالی که 90٪ افراد اصلا حرفهای شما رو نخوندن و شاید هم مخالف باشن اما وقت نزاشتن؛ بیشتر نیست؟این عمق احترام من به حرفهای شماست و من خودم به شخصه خوشحال میشم اگه کسی حرفهای منو انقدر دقیق بخونه و نظر بده.

اما یه خرده هم انتقاد کنم از مطالب خیلی ها.

این روزها همش مطالب راجب حجاب و وضعیت بد حجاب می زنید.(که واقعا هم مسئله ی مهمیه) اما چرا همش راجب خانمهاست؟

من نمیگم انتقاد نکنید یا ما مخالفیم؛ نه ؛ ما هم عین شما به کسانی که شبیه اسمارتیس میان بیرون اعتراض داریم.

حرف من اینه که چرا فقط راجب خانمها؟ چرا هیچ وقت راجب موجودات فضایی با اون سرهای عجیب و غریب مطلب نمی زارید؟ تا دیروز جوجه تیغی بود امروز بعضی هاش هنوز موجوداتش کشف نشده فقط میدونم که شبیه ادم نیست.

چرا یک طرف رو ول کردید و محکم یه طرفه دیگه رو گرفتید ؟

چرا هیچ وقت به هم جنس های خودتون نمی گید این وضع لباس های چسبون و شلوار های تنگ و کوتاه و بدنمایی های وحشتناکه تو خیابون بده؟

چرا از وضعیت ابروهای برداشته ی پسرها و صورت تمیز شده ای که از صدتا عروس قشنگ تر دست کاری شده انتقاد نمی کنید؟چرا به هم جنس های خودتون که خانمهای باحجاب رو مسخره می کنند انتقادی نمی کنید؟ چرا به مسئله ی فوق العاده فجیع ارایش کردن پسرها که متاسفانه روز به روز افزایش پیدا میکنه توجهی نمی کنید؟

چرا هیچ وقت بی حجابی رو ریشه ای بحث نمی کنید؟ چرا نمی گید اون خانم بی حجاب تو خیابون یه مرد بی غیرت کنارشه که جلوی وضع بد خانم رو نمی گیره؟ یا اونی که بی حجاب میاد 60٪ بخاطر اهمیتیه که جنس مخالفش بهش داده؟ اونی که با ارایش افراطی میاد تو خیابون ایا بخاطر این نیست که هم جنس های شما گاها با تحسین باهاش رفتار کردند؟ اگه بهش اهمیت نمیدادی بازم اینطوری می اومد؟

پسر مذهبی چرا مطلب نزدی که برادرم حجاب فقط برای خانمها نیست تو هم باید هم حجاب ظاهر داشته باشی و هم باطن ؟ که نگاه تو باعث افزایش بی حجابی شده؟

چرا ننوشتی کنار ساحل و دریا فقط مال تو نیست اونجا خانمها هم هستند به چه اجازه ای برهنه میشی و هیچ اهمیتی به پوششت نمیدی؟

چرا نمیگی شلوار فاق کوتاه موقع نشستن مشکل ایجاد میکنه؟حیای تو کو برادر؟

چرا ننوشتی برادرم 30 سال پیش هم جنسهای خود تو بودن که سینه سپر کردن جلوی دشمن پس حجاب تو کو؟پس این ریخت امروز تو الگوش از کجاست؟دختر بازی کردن رو از شهدا یاد گرفتی؟؟ برادرم چقدر زود مردونگی رو از یاد بردی دقیقا به زودی همون چادری که داره از یاد میره.

برادر تو بیشتر از اون دختر مسئول خون شهدایی چون اونها هم جنس های خود تو بودن که امروز فراموششون کردی و گاها مسخرشون میکنی.

معضل دوست پسر و دوست دختر که امروز داره عادی میشه بیشتر تقصیر تو نیست؟

اون دختر احمقی که با تو دوست میشه ذاتش پر از احساساته که داره احمقانه خرجش میکنه تو چی؟ تو مردونگیت رو به چی فروختی که یه دختر رو به بازی میگیری؟ ناراحت نمیشی اگه خواهر خودت هم بازیچه ی هم جنس هات بشه؟ اون بر حسب احساساتش به تو اعتماد میکنه تو چرا انقدر نامرد شدی که یادت میره این دختر هم ناموس سرزمین توئه؟

قصدم توهین به پسرها نیست میخوام بگم چرا فقط دخترها؟چرا همیشه انگشت اتهام سمت ماست؟ما که خودمون هم حماقت هم جنس هامون رو قبول داریم تو کی قبول میکنی که وضع امروز مملکت ما خیلی هاش تقصیر خود توئه؟

دقیقا خود تو مسئول خیلی از حماقت هایی. یه بار هم خودت رو سرزنش کن یه بار هم قبول کن شاید تو خیلی بیشتر از من مقصری و حالا فقط داری فرار میکنی و فکر میکنی با این کار تبرئه شدی.اشتباه نکن تو هر روز محکوم تر میشی فقط باور نمی کنی.

تو روزی باید جوابگوی اشتباهاتت باشی چه قبول کنی و چه نکنی.

تو هم به اندازه ی من مقصری!

نظر شما به معنای احترام به نویسنده است. :)



انتقادهای خوب و به جایی بود
خدا رو شکر.
مرسی از حضورتون
نمیدونم من رو از کی دنبال میکنید، نمیدونم منو چقدر میشناسین، چقدر و از کی با من آشنا شدین، من اولش اینطوری نبودم، الانم مذهبی نیستم، خیلی هم پسر بدیم، تو وبلاگمم گفتم که من بدم، گفتم که باید خوب شم
شما هم اگه وبلاگ منو دنبال میکرده بودین متوجه میشدین که من کم کم عوض شدم، من اصلاً اینطوری نبودم، بعدشم هزاربارم گفتم و میگم که پسرا هم باید مراعات کنند، پسرا هم خیلی بدن بعضاً، مثلِ دخترا که بعضاً بد حجابند
من اول خودمو تغییر دادم و بعد رفتم تا روی بقیه هم شاید تاثیری بذارم، البته جسارت نمیکنم، در ضمن این حجاب و این چیزا یهو به عقایدم محکم شد، منم مقصرم، میدونم، قرار هم بود برای پسرا هم پست بذارم که باید خودشونو عوض کنندو میذارم، به امیدِ این که همه ی ما بخوایم خوب باشیم و خوب بشیم
مرسی که یادآوری کردین
ممنون از درک بالاتون
و ممنون از حضورتون
 بی نهایت باهات موافقم واقن که گل گفتی
پستت لایک طلایی داره
مرسی دوست عزیز
ممنون از حضورت
حرف حقو زدین،حرف واسه گفتن زیاده اما.........
خدا رو شکر که قبول دارین. اما چی؟
یه ذره نقد راجب جنسیت خودتون لطفا.
مرسی از حضورتون
اما من یه طرفه نگفتم، من خودمو اصلاح کردم و در مورد حجاب داشتن همسر آیندم حرف زدم که بحثش داغ شد و بالا گرفت، اما اولش خواستم در مورد عقایدم از همسر آیندم بگم
افرین شما دو طرفه نقد کن اگه ما حرف زدیم.درست.
ممنون از حضورتون
يكشنبه ۲۰ تیر ۹۵ , ۲۲:۳۹ 💕💕♥leilaaaaaaaaa♥• 🌹🌹♥•💕
likeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ممنون
من که نقد نکردم، خواستم بدونید من کاره ای نیستم، فقط عقایدمو راجع به همسر آیندم نوشتم تو وبلاگم و شما هم نقد کردین
خو منم توضیح دادم، همین
خب نقد کنین چرا نمی کنین؟ اتفاقا نقد کار پسندیده و خوبیه منتهی اگه منصفانه و به جا باشه.
ما یه بار واسه دلخوشیمون هم که شده ندیدیم پسرا یه خرده به هم جنس هاشون گیر بدن
من اصلا به تمام شما پسرا معترضم تا وقتی این وضع پوشش پسرها هست و اونم وضع صورت چه نیاز به دخترا؟ 
ماشالا جای همه ی دخترا رو گرفتید برید یه ذره اونا رو اصلاح کنید.فقط سوزنتون به ما گیر کرده 
يكشنبه ۲۰ تیر ۹۵ , ۲۲:۵۳ سید مهدی رییس السادتی
سلام
بسیار درست و منصفانه نوشتین
خود من سعی کردم این اموری که شما میفرمایید تو وبلاگم رعایت کنم
اگه تو یه مطلب راجع به خانمها نوشتم "ضربات خاموش: 23 خرداد
 http://alana.blog.ir/1395/03/23/Secretly%20blows  
قبلش راجع به آقایون نوشته بودم  "غیرت 22 خرداد
http://alana.blog.ir/1395/03/22/Honor  "
متشکرم که با دغدغه به مسایل نگاه میفرمایید
ممنونم از توجه و اهمیتتون.
موفق باشید.
سلام خیلی ممنون که واقعا مطالب میخونید و نظر اساسی میدید و جواب نظر اگه به تفصیل باشه احترام به کسیه که نظر نوشته
راجع به بحث حجاب و وضع پسرا من اگه تاحالا پست نذاشتم هم به خاطر همینه تو یه وبلاگ عزیزی هم که پست گذاشته بود گفتم با اینطور پستا مخالفم
به قول حاج آقا پناهیان که میگفت ما تحقیق کردیم دیدیم دختر ها دنبال زیبایین آیا واقعا ما زیبایی چادر نشونشون دادیم که میایم میگیم حجاب حجاب ؟
راجع به پسر ها هم که همین پست های رویای آمریکایی ادامه پیدا کنه همه اینا رو توش میارم

ممنون از نگاه دقیقتون
منم خیلی تشکر میکنم از دقت و توجه شما
بله کاملا درست گفتن.منتظر پستهای خوب شما هستیم.
ممنون از حضورتون

نقد خوبی بود. بعضی پسرها هم انصافاً دارن شورشو در میارن.
دارن؟ خیلی وقته شورش رو در اوردن.
ان شاا... منتظر پست شما در نقد جنس مذکر هستم.
ممنون از حضورتون
نقش دخترا تو این زمینه بیشتره و اگه همه دخترا محجبه باشن به طبع چشم چرانی و مزاحمت و توهین و..در کار نخواهد بود.دلیل اینکه نسبت به حجاب حساسیت بیشتری وجود داره فکر کنم همین باشه.
کی این حرف رو زده؟ 
وقتی توئه پسر ابرو برداری و لباس انچنانی بپوشی من دختر هم میگم این پسره خیر سرش اینجوریه چرا من دختر که ذاتم زیبایی رو می پسنده نکنم؟ 
در ضمن تاکید میکنم اگه اینطور بود اسلام از حجاب مرد چیزی نمی گفت.اما گفته ولی متاسفانه احادیث رو انقدر ذکر نکردید که داره از یاد میره.
قبول کنید دلیل چسبیدن شما صرفا به حجاب خانمها این چیزی که فرمودید نبود.
در حال حاضر وضعیت پسرهامون از دخترهامون داره فجیع تر میشه.
قبول ندارید بفرمایید سری به کنار دریا بزنید.
راجب مزاحمت و چشم چرانی و توهین بگم که اصلا این طور نیست من چادری گاها بیشتر از مانتویی اذیت میشم.
ممنون از حضورتون و توجهتون.
اولا که من همیشه میخونم و نظر میدم :)
و مثل شما خیلی دوست دارم بدمو بگن و انتقاتد کنند اما نخونده نظر نذارن :)
دوما کاملا با حرفات موافقم
ما مردام باید درست بشیم
سوما
رو زن ها باید بیشتر مانور داد میدونی چرا
چون زن قلب تپنده هست
چه در خانه چه در جامعه!
بله از شما مطمئنم که همیشه میخونید.بیشتر بخاطر بعضی های دیگه بود.
ولی من معتقدم که همونطور که پشت سر هر مرد موفق یه زن موفقه پشت سر هر زن بی حجاب یه جنس مذکر بی غیرته.
چرا بعضی از زنها قبل ازدواج چادر دارن بعدش ندارن؟ دلیل: چون خیلی هاشون میگن شوهرمون دوست نداره.میگه تو جمع دوستام خجالت میکشم.
دود از کنده بلند میشه برادر من اول مردت رو درست کن بعد بیا سراغ زن.
من نگفتم انتقاد نکنید ها گفتم اول برید سراغ خودتون ببنید چکار کردید بعد. والا نصف بیشتر بی حجابی زنها تقصیر مردهاست البته مرد لفظ درستی نیست جنس مذکر.
شما وقتی همش یکی رو انتقاد کنی و کار بقیه نداشته باشی به هر حال سرکش میشه دیگه.
ممنون از توجه و حضورتون.
دوشنبه ۲۱ تیر ۹۵ , ۰۸:۴۱ علی رحمانی پور
سلام
نمیدونم منظورتون کدوم وبلاگاس که در این باره مینویسن ولی وبلاگ منم جز همین وبلاگاس که قبلا بیشتر هم مینوشتم ولی توی وبلاگ من هر دو طرف رو دیدم و به اونجور مردا هم البته فقط اسما مردن هم تذکر دادم . البته اینجور کسی دید بهش نگید مرد چون از مردانگی خارج شده و دیگه انسانیت رو خراب کرده .
بعد دیدن اون شلوار فاق کوتاه که گفتید اصلا هر کی ببینه هم حالش بهم میخوره اگه به حجاب خانم ها بیشتر دقت میشه بخاطر زیباییه که خدا بهشون داده و باید این زیبایی حفظ بشه و در جای خودش استفاده بشه (در خانه و برای حفظ خانواده منظور هست)


به هر حال مطلب جالبی بود
خوبه که به شما هم تلنگر بخوره من کلا از همه ی اقایون گله دارم سوزنتون به ما گیر کرده..
یعنی خدا به شما اقایون زیبایی نداده؟ جنس مذکر حراجی باز کرده خب یه خرده هم به اون گیر بدید
متاسفانه در حق ما خانمها داره افراط میشه راجب شما اقایون تفریط.یه بار یه همایش واسه حجاب مردا گرفتید؟ من امروز دعوتم جلسه ی حجاب و عفاف ولی امروز صرفا میخوام برم همین گله ها رو به حاج اقا بگم.
من منتظر پست انتقادی شما به جنس مذکر هستم.
و اینم تاکید کنم که نگفتم مردها و گفتم جنس مذکر چون جسارتا واسه بعضی ها کلمه ی مرد خیلی سنگینه.
ممنون از حضور و توجهتون
جدا امیدوارم پست تاثیر گذاری باشه
همش حرف حق و درسته
ممنونم  از شما
ممنون از حضور و دقتتون
دوشنبه ۲۱ تیر ۹۵ , ۱۱:۰۷ علی رحمانی پور
سلام
پست های قبلی منو مطالعه کنید راجب هرزگی در پسران و حجابشون نوشتم
یه مورد که یادمه مطلب آخر الزمانه که در این باره نوشتم
گفتم به علت اهمیت حجاب تی خانم ها این همایش ها رو میذارن
موفق باشید
خدا رو شکر که نوشتید حتما میرم میخونم.
همین دیگه به حجاب اقایون اهمیت ندادیم که بال در اوردن دیگه.فکر میکنند حجاب انحصارش دست خانم هاست بخاطر همین حراجی گذاشتن.
عکس هاش هم داشتم بخاطر احترام به جنس مرد نزاشتم که حفظ حرمت بشه.
ممنون از حضورتون
دوشنبه ۲۱ تیر ۹۵ , ۱۱:۰۹ علی رحمانی پور
در ضمن با مقصر کردن جنس مرد یا زن کاری حل نمیشه
یا بگی چون حجاب مردا خوب نی مام حجابمون خوب نباشه یا اصلا چون حجاب بقیه خانم ها خوب نیست حجاب شمام خوب نباشه
اینا قیاس های اشتباس
دقیقا هم منظور من همینه انقدر مقصر کردن دیگران که حل نمیکنه کاری رو با حلوا حلوا کردن مگه دهن شیرین میشه؟
من نگفتم بریم قیاس کنیم من فقط میگم باید اول برید سراغ خودتون و نقد کنید.حالا نقد یکی از اقایون راجب خانمها رو بعدا میفرستم بخونید ببینید ایا این نقد به اصطلاح با زبون نرم درسته؟
خواه ناخواه وقتی به یکی زیادی پیله کنی سرکش میشه.
دوشنبه ۲۱ تیر ۹۵ , ۱۲:۱۸ یا فاطمة الزهراء
من به شخصه حس کنم کسی مطلبمو نخونده یه نظر الکی گذاشته نمیرم وبلاگش اصلا و اگه احیانا جزو کسایی باشه که دنبالشون میکردم میزنم قطع دنبال کردن :| چون واقعا نه بیکارم نه چشمام از سر راه اومدن که من طومار بخونم بقیه پستای من رو که غالبا کوتاه هستن رو نخونن اصلا و یه نظر الکی بذارن
درباره ی حجابم واقعا خوب گفتی :) ولی متاسفانه اکثر پسرا نمی بینن اشتباهات هم جنس هاشون رو یا ببینن میگن دختر باید محکم باشه دختر باید خودش رو حفظ کنه چنین کنه چنان کنه و باز انگشت اتهام شون میاد سمت دخترا :| البته در کل همه ی اینها رو قبول دارم من ولی خب این که دختر بیشتر باید حواسش باشه دلیل نمیشه پسر هرکاری کنه و بعد بگه تقصیر من نبود دختره میخواست اینجوری نکنه :| این مدلیا رو بدن من چنان بکوبم پای چشم شون که دیگه نتونن ببینن :)) واقعا بعضیاشون چشماشون انقد هرزه از ته قلبم دوست دارم یا سرشون به سنگ بخوره و سر به راه شن یا به یه نحوی کور شن :|
سلام ممنون از حضورتون.بله منم از پست جالب الکی رد نمیشم یا اصلا نظر نمی زارم.
راجب پسرها هم بله منم گفتم منکر مسئله ی حجاب زن نیستم اصلا خیلی هم مهمه زن حجاب نداشته باشه بنیاند جامعه و خانواده نابود میشه.اما صرفا فقط زن نه.
این قرتی بازی پسرها هم باید تموم بشه باید یه خرده هم به اینا اهمیت داده بشه.
من دنبال اینم که اصلا همایش حجاب و عفاف مرد اسلامی و نمایشگاه عفاف مردها برگزار بشه.من به شخصه می تونم برم روی منبر 2 ساعت سخنرانی کنم راجب حجاب خانمها ولی راجب اقایون هیچ کس چیزی نمیگه.
گلایه بسیاره بگذریم بهتره.
اره اگه دیدی به نیابت از منم بزن. :)
ممنون از حضورتون
درود فراوان خدمت دوستان گرام راه راست در جهان یکیست روشن و واضح  اگه کسی خواست دنیارو تغییربده باید اول خودش رو تغییر بده .اما اگه اول خواستی دیگران و تغییر بدی معنیش اینه برای اینکار الگویی که در نظر گرفتی (معیار) نظر شخصی خودته. روی سخنم با نفر خاصی نیست.فقط نظر شخصیمه
 واقعیت چیزییه که کسی در درون خودش نمیتونه انکارش کنه.
بیشتر کسانی که سر و ظاهر شون به قول دیگران غیر معموله از نوجوانان یا جوانان هستن و این معنیش این برچسب هایی نیست که بهشون نسبت میدن در بیشتر موارد فقط و فقط دنبال این هستن که بهشون توجه بشه و از اونجایی که ما متاسفانه بیشتر نواقص افراد رو توجه میکنیم باعث میشه تو کانون توجه قرار بگیرن و از اون جایی که این افراد در توی این سن فقط موضوع مورد توجه قرار گرفته براش از هرچیزی مهمتر هست از راه اشتباه برای توجه دیگران استفاده میکنن
کاش میشد بجای انتقاد های شدید از همدیگه یاد می گرفتیم زیبایی های افراد رو موردتوجه قراربدیم  تا موجب کج شده راه راست نشیم.
ذهن انسان کانون تمام تحولات هستیست.سپاس گذارم
درود فراوان خدمت دوستان گرام راه راست در جهان یکیست روشن و واضح  اگه کسی خواست دنیارو تغییربده باید اول خودش رو تغییر بده .اما اگه اول خواستی دیگران و تغییر بدی معنیش اینه برای اینکار الگویی که در نظر گرفتی (معیار) نظر شخصی خودته. روی سخنم با نفر خاصی نیست.فقط نظر شخصیمه
 واقعیت چیزییه که کسی در درون خودش نمیتونه انکارش کنه.
بیشتر کسانی که سر و ظاهر شون به قول دیگران غیر معموله از نوجوانان یا جوانان هستن و این معنیش این برچسب هایی نیست که بهشون نسبت میدن در بیشتر موارد فقط و فقط دنبال این هستن که بهشون توجه بشه و از اونجایی که ما متاسفانه بیشتر نواقص افراد رو توجه میکنیم باعث میشه تو کانون توجه قرار بگیرن و از اون جایی که این افراد در توی این سن فقط موضوع مورد توجه قرار گرفته براش از هرچیزی مهمتر هست از راه اشتباه برای توجه دیگران استفاده میکنن
کاش میشد بجای انتقاد های شدید از همدیگه یاد می گرفتیم زیبایی های افراد رو موردتوجه قراربدیم  تا موجب کج شده راه راست نشیم.
ذهن انسان کانون تمام تحولات هستیست.سپاس گذارم
منم حرف شما رو قبول دارم.منم روی حرفم با کسانیه که گلوله ی اتهامشون همیشه سمت خانمها شلیک میشه.
به هر حال منصفانه ننوشتن و فقط ما شدیم مقصر یه ذره هم از خودتون بگید از کردادتون.
هر وبلاگی که بری صدتا مطلب راجب خانمهاست و حجاب احسنت به این همه توجه ولی اقایون ول شدن یه مطلب هم واسه اونا ننوشتن.
همیشه فقط ما .چه خوب میشد اگه از خودمون شروع میکردیم و اول حساب کارهای خودمون رو به دست می اوردیم بعد میرفتیم سراغ بقیه 
ممنون از حضور و توجهتون
کاملا با تک تک جملاتت موافقم...
همش میگن دخترا... یه بارم بگن پسرا...

بعضیا براشون فرقی نداره تو با حجاب باشی... بی حجاب باشی... بدحجاب باشی... چادری باشی... مانتویی باشی... با آرایش... بدون آرایش... در کل زل میزنن بهت... توی همچین شرایطی مقصر کیه؟! والا...
مقصر چسبیدن به دخترا و ول کردن پسرهاست.
جالبه که تمام دخترها موافق این پست بودن ولی پسرها اول قبول میکنن بعد میرن سر اینکه حجاب زن مهم تره.
قبول کردن های ظاهری و بازم اعتقادات سابق.
ممنون از حضورتون 
شما به جای اینکه بیاید نصیحت کنید طرز فکرتونو درست کنید
یعنی چی پسرا راعایت کنن؟
چون شما حجاب داری باید  پسرا هم حجاب داشته باشن؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اون زنی که مانتو جلو باز میپوشه تو خیابون شوهرشم کنارشه به خود اونا مربوط میشه نه به شما
هرکسیو تو قبر خودشون میذارن
من خودم ادم مذهبی نیستم و دوست هم دارم همسرم مانتو جلو باز با ساپورت بپوشه 
اصن دوس ندارم همسرم رو محدود کنم
امیدوارم منتشر کنی
بابای


اولا که این وبلاگ همه ی نظرات عمومی رو منتشر میکنه
بله دقیقا چون من حجاب دارم تو هم موظفی حجاب رو رعایت کنی چون من جزئی از جامعه ی تو هستم و تو جزئی از جامعه ی منی و ما هرگز نمی تونیم این دو رو از هم جدا کنیم.
بله با شما موافقم  خوبه که همه چیز رو مشترک استفاده کنیم چه معنی میده ناموست فقط مال خودت باشه؟ 
به هر حال باید مردهای دیگه هم یه جوری تغذیه بشن باید یه جوری ارضا بشن خوبه که خانومتون رو با هم جنس هاتون به اشتراک بزارید.
جامعه دو طرفه است دوست عزیز شما حق ازار رسوندن به بقیه رو نداری.همون طور که نمیشه بقیه رو زوری به بهشت برد چرا میخواید بقیه رو زوری ببرید جهنم؟
افرین هر کس رو میزارن تو قبر خودش خب تو که میری پی کار خودت منی که با تلنگر شما و امثال شما قبرم رو روی سرم خراب میکنن و ممکنه به راه اشتباه کشیده بشم چی؟
تو هر کاری که بکنی جزوی از جامعه ی منی پس تاثیرت شامل من هم میشه مگه میتونی خودت رو به همین راحتی تبرئه کنی؟
متاسفم شما اداب اجتماعی و رعایت قوانین شهروندی رو هم خوب یاد نگرفتید.
بستگی داره شما و همسرتون محدودیت رو تو چی ببینید.
ممنون از حضورتون
ی نکته یادم رفت بگم
جالبه برام 
ادمای اطرافم بخاطر دوست نشدن با دختری به من میگن تروخدا ببین چقدر پاکه!!!!!!!!
حال اینکه من این رو بدبختی خطاب میکنم
من بخاطر درسام وقت ندارم با کسی رابطه داشته باشم
در حالی که من تمرکز رو درسه که از ایران برم امریکا ولی اونا بد برداشت کردن :
پاکه!!!!!!!!!!!!!!

احسنت واقعا احسنت خوبه که معترفید من شجاعت شما رو تحسین میکنم.
بله واقعا بدبختیه که وقتت رو نمی تونی الکی با یه مشت حرفهای بی سر و ته و بچگانه هدر بدی.حیف حیف از کمبود وقتتون.
فکر کردید امریکا چه خبره؟امریکا میرازن هر کاری خواستی بکنی؟نه برادر من اونجا هم انقدر بی صاحب نیست.
اگه با تلویزیون به این نتیجه رسیدید که ازادی داری تو امریکا اشتباه کردی وضعیت حجاب تو ایران همون چیزیه که رسانه ی ملی نشون میده؟نه
پس به طبع انتظار نداشته باش امریکا هم دقیقا همون چیزی باشه که رسانه اش نشون میده.
رسانه ی ما مقید بودن رو تبلیغ میکنه ولی تو بطن جامعه که میای میبینی این نیست امریکا بی قید و بندی رو تبلیغ میکنه وقتی میای میبینی ای داد اینم اون نیست.
صریحانه برای اطرافیانتون توضیح بدید موضوع رو تا خدایی نکرده اشتباه برداشت نکنن که شما پاکید.
بازم ممنونم از حضور و توجهتون.
به ناشناس 
شما بیش از حد لامپ مغز(روشنفکر)تشریف دارین.
هر کس یه سری نظرات داره شما نمی تونید نظرات همه رو مطابق میل خودتون تغییر بدید.
خوشحال شدم که ایشون هم جنس شما هستند تا عمق مسئله ی حجاب و غیرت و تفکر اقایون رو متوجه بشید.
پایبند نبودن مرد از بی حجابی زن نیست بی حجابی زن از پایبند نبودن مرده.
ممنونم از حضور و توجهتون
و نقد از پسرهایی که خانوم های با حجاب رو مسخره میکنن ....

یه بار از جلوی پسر جوونی رد می شدم که بلند بلند و خطاب به من میگفت :
اجنه ها برن ... اجنه ها برن ...
به منم کلاغ گفتن و ...
به دل نگیرید شعورشون بیشتر از این نیست
ممنون از حضورتون
سه شنبه ۲۲ تیر ۹۵ , ۱۲:۴۶ همون ناشناس بالا
سلام
"بله دقیقا چون من حجاب دارم تو هم موظفی حجاب رو رعایت کنی چون من جزئی از جامعه ی تو هستم و تو جزئی از جامعه ی منی و ما هرگز نمی تونیم این دو رو از هم جدا کنیم."
شما خودتونو نچسبونید به ما
"بله با شما موافقم  خوبه که همه چیز رو مشترک استفاده کنیم چه معنی میده ناموست فقط مال خودت باشه؟ "
اینم از کوته فکری شماست که فکر میکنید چون زن بی حجابه باید ماله همه باشه
خخخخخ خیلی مسخرست  از کی تاحالا شیک بودن این معنیای عجیب غریبو میده
"به هر حال باید مردهای دیگه هم یه جوری تغذیه بشن باید یه جوری ارضا بشن خوبه که خانومتون رو با هم جنس هاتون به اشتراک بزارید."
واقعا شما چقدر کوته فکرین 
"جامعه دو طرفه است دوست عزیز شما حق ازار رسوندن به بقیه رو نداری.همون طور که نمیشه بقیه رو زوری به بهشت برد چرا میخواید بقیه رو زوری ببرید جهنم؟"
شما با رفتار طبیعی مشکل داری به ما چه؟
"افرین هر کس رو میزارن تو قبر خودش خب تو که میری پی کار خودت منی که با تلنگر شما و امثال شما قبرم رو روی سرم خراب میکنن و ممکنه به راه اشتباه کشیده بشم چی؟"
شما دینتونو حفظ کن با بقیه کاری نداشته باش چه لزومی داره با تلنگر ما به اشتباه بیفتی؟
یعنی این همه به قول خودتون ایمانت ضعیفه؟
"تو هر کاری که بکنی جزوی از جامعه ی منی پس تاثیرت شامل من هم میشه مگه میتونی خودت رو به همین راحتی تبرئه کنی؟"
گفتم خودتونو با من قاطی نکنید چقد بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
"متاسفم شما اداب اجتماعی و رعایت قوانین شهروندی رو هم خوب یاد نگرفتید."
اتفاقا خوب یاد گرفتم شما عقب موندید
"بستگی داره شما و همسرتون محدودیت رو تو چی ببینید."
تو این چیزایی که شما بدتون میاد!!!!!!!!!!!
"بله واقعا بدبختیه که وقتت رو نمی تونی الکی با یه مشت حرفهای بی سر و ته و بچگانه هدر بدی.حیف حیف از کمبود وقتتون."
الکی؟ ههه انتظار دارین ادم احساساتشو سرکوب کنه؟
ی بزرگی میگه که:
برای ذهن دو راه تغذیه وجود دارد:
جنگیدن با آن
پرورش آن
اولی به سرکوب می انجامد
و دیگری به هویت یافتن ختم میشود
"فکر کردید امریکا چه خبره؟امریکا میرازن هر کاری خواستی بکنی؟نه برادر من اونجا هم انقدر بی صاحب نیست."
این همه نمونه ای دیگر از کوته فکری شما
واقعا خیال مردین من به خاطر ارضای میل جنسی میرم اونجا؟ وای خدااااااااااااااااا
"اگه با تلویزیون به این نتیجه رسیدید که ازادی داری تو امریکا اشتباه کردی وضعیت حجاب تو ایران همون چیزیه که رسانه ی ملی نشون میده؟نه"
آخه ادم عاقل با این تبلیغات ماهواره تصمیم میگیره؟
"رسانه ی ما مقید بودن رو تبلیغ میکنه ولی تو بطن جامعه که میای میبینی این نیست امریکا بی قید و بندی رو تبلیغ میکنه وقتی میای میبینی ای داد اینم اون نیست."

بنده خدا تو چه میدونی تو امریکا چه خبره اصلا نمیدونی من برای چی میرم اونجا هههههههههههههههههه
"صریحانه برای اطرافیانتون توضیح بدید موضوع رو تا خدایی نکرده اشتباه برداشت نکنن که شما پاکید."
واسه من مهم نیست دیگران درباره من چی فکر میکنن
من وقت ندارم خودمو به دیگران ثابت کنم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
واقعا خنده داره این کارا
"بازم ممنونم از حضور و توجهتون."
خواهش میکنم

"
شاهین ام
به ناشناس 
شما بیش از حد لامپ مغز(روشنفکر)تشریف دارین."
بستگی به ظرفیت مغز شما داره

رضوان ِ تُ
و نقد از پسرهایی که خانوم های با حجاب رو مسخره میکنن ....

یه بار از جلوی پسر جوونی رد می شدم که بلند بلند و خطاب به من میگفت :
اجنه ها برن ... اجنه ها برن ...
شما همه ی پسرا رو باهم یکی نکن
اون پسرا فهم شعور داشتن به زندگی خودشون میرسیدن تا بشینن تو خیابون دیگران رو مسخره کنند



به به سلام ممنون از حضور مجددتون.
مطمئن باشید هرگز چنین جسارتی به خودم نمیدم که خودم رو به شما بچسبونم کوته فکر هستم ولی دیگه نه تا این حد.
نیست؟اتفاقا اشتراکیه شما یه خرده خوب فکر نکردید دقت بفرمایید متوجه میشید.
اینم بستگی به نظر شما داره که شیک بودن رو تو چی ببینید.
تو قسمت قبل کوته فکریم رو قبول کردم ولی حقیقتا همین کوته فکری رو به عمق اندیشه های شما ترجیح میدم.
رفتار طبیعی؟خدا رو شکر با همین چند کلاس سواد رفتارهای طبیعی رو میشناسم و میدونم چیه اتفاقا این رفتارها ناقض رفتارهای طبیعیه.
الحمدالله  قوانین تاثیر گذاری موجودات هم که تو همین چند کلاس و تو همین کتابهای بی مصرف و اضافی توضیح داده شده رو خوندم
من که خودم معترفم ایمانم ضعیفه ولی دیگه شما این حق رو نداری که ضعیف ترش کنی.
عرض کردم هرگز خودم رو با شما قاطی نمیکنم چون همون طور که گفتم ایمانم ضعیفه از تفکرات شما دور باشم برام بهتره.
اینم قبول دارم ولی دارم تلاش می کنم این عقب موندگیم رو جبران کنم منتهی نه از روشی که شما استفاده می کنید.تازه قبول هم دارم حیوانات از ما پیشرفته تر هستند.(مطمئنم که با اندیشه های بالاتون منظور من کوته فکر رو متوجه شدید.)
بله من بدم میاد به جای افکارم شما صبح تا غروب چشمت روی جسمم باشه بهتر میدونم افکار و عقایدم رو برهنه کنم تا جسمم رو.البته زیبایی جسم و پوشش رو هرگز نقض نکردم.
نه نگفتم احساساتتون رو سرکوب کنید گفتم حراجی باز نکنید که هم احساسات خودتون و هم بقیه رو نابود کنید.
خب خدا رو شکر اگه واسه تحصیل و پیشرفت میرید با همین کوته فکری تحسینتون میکنم.
بله متاسفانه چقدر ادم که ادعای عاقلی دارن و همین طوری تصمیم گرفتن و رفتن و خیلی ها هم میخوان برن و نمی تونن شما ندیدید ما از این موارد دیدیم.
با همین چند کلاس سواد و خوندن یه چیزهایی میدونم و شما هم قرار نبود تا این حد به فهم من توهین کنید.دیگه دارم ناراحت میشم ها!
اینو با هم مشترکیم چون برای منم دیگه فرقی نمیکنه بقیه چی فکر میکنن.و اتفاقا منم دیگه حوصله و وقت اثبات خودم به دیگران رو ندارم.
در جوابی هم که به رضوان خانم دادید بگم جز معدود حرفهای شما بود که کاملا قبولش دارم.امیدوارم رو این قسمت مواضعتون همیشه بمونید.
برای شما ارزوی خوشبختی و سعادت کامل رو در امریکا و ایران دارم.
مثل همیشه هم بگم که هرگز هدف من از بحث تحمیل عقاید و نظراتم نیست و قرار هم نیست شما با حرفهای من قانع بشید یا من با حرفهای شما هدف فقط بیان نظرات متفاوته.
موفق و مانا باشید
بازم ممنون از حضور و بیان عقایدتون.
یاعلی



به همون ناشناس بالایی
تو صحبت هاتون خیلی از کلمه کوته فکر استفاده کردین!!!!ادمایی هستن که مذهبی نیستن اما نسبت به این مسائل مقیدن ولی شما کلا همه چیو زیر سوال میبرین و حجاب و کوته فکری میدونین.
شما کجا زندگی میکنین و با چه افرادی معاشرت دارین؟میشه بگین واسه چی میخوای بری امریکا؟حتما برای ادامه تحصیل تو مهد ازادی.
در ضمن فکر کنم شما خانوم باشین.
ببخشید دستم خورد خصوصی ارسال شد.
بله بعضی ها مذهبی نیسن و خیلی هم مقید به بعضی امور هستن و واقعا هم با شخصیت هستن.
"ببخشید دستم خورد خصوصی ارسال شد." مشکلی نیست راحت باشید .
ببخشید میشه بگید چرا فکر کردید خانم هستن؟برام سوال شد.
ممنون از حضور و پیگیریتون
یاعلی
سه شنبه ۲۲ تیر ۹۵ , ۱۴:۳۱ همون ناشناس بالا
سلام

اگر ممکنه 
(که میدونم میشه) کامنت های بنده رو حذف کنید

به شاهین:
نخیر من اقا هستم
بله برای ادامه تحصیل میرم به امریکا 
حالا یکی از دلایلش 
منابع غنی علمی که داره
البته گفتم یکی از دلایلش بود
و از شما خانوم محجبه معذرت میخوام (البته اگه ناراحت شدید که من فکر نمیکنم ادم با این چیزا ناراحت بشه)
چون من همیشه رک حرفامو میگم البته قصد ناراحت کردن دیگران رو هم ندارم
بای
نه چرا حذف کنم خوبه که بقیه هم بخونن و با نظرات اشنا بشن.
منایع غنی علمی رو قبول دارم شاید یه روزی منم برای تخصص(البته ان شاا... اگه کنکور قبول بشم :) ) برم.
چرا ناراحت بشم؟ اگه ناراحت میشدم یه جور دیگه می نوشتم اصلا حرفهای شما ناراحت کننده نبود منم این جوری ناراحت نمیشم شما خیالتون راحت.و البته عرض کنم اون محجبه ای که شما فرمودید من نیستم ها من تا حد توانم رعایت میکنم تا مشکلی برای من و بقیه پیش نیاد.همین
کار خوبی میکنید اگه همه رک حرفاشون رو بزنن مشکلی پیش نمیاد البته با رعایت کامل ادب :) مشکل از همونجا شروع میشه که تفکراتمون یه چیزه حرفهامون یه چیز دیگه.
خودمو عرض میکنم ها دور از جون بقیه.
به سلامت
همچنان موفق و مانا باشید.
سه شنبه ۲۲ تیر ۹۵ , ۱۴:۴۵ همون ناشناس بالا
"مشکل از همونجا شروع میشه که تفکراتمون یه چیزه حرفهامون یه چیز دیگه."
منظورتون که من نیستم

باز هم دارم میگم کامنت های بنده رو حذف کنید
نه اصلا منظورم دقیقا افراد برعکس شما هستند.اگه به خودتون گرفتید من عذر میخوام.
اخه چرا باید کامنت های شما رو حذف کنم؟شما به نوعی نماینده ی کسانی هستن که عقاید ما رو قبول ندارن خوبه که بقیه هم با دیدگاه شما اشنا بشن.
منم جدا از نظرات شما خوشحالم.
همچنان موفق و مانا باشید
یاعلی
چون فکر نمیکردم یه اقا اینقدر فکرش باز باشه و چنین نظری درباره حجاب داشته(دوست دارم همسرم مانتو جلوباز وساپورت بپوشه)فکر کردم خانم باشه و دنبال توجیه کار خودش.شایدم مشکل از منه و خیلی فکرم بسته است.البته هر کس تو گور خودش می خوابه و عقاید خودشو داره،و اینکه طرز تفکر هرکس به محیطی(شهر،محله،دوستانو....)هم میتونه مربوط باشه.
خب اینجا می رسیم به حرف من که پایبند نبودن اقایون از بی حجابی خانمها نیست بی حجابی خانمها از پایبند نبودن اقایونه.
راجب افکار شما هم جسارتا بنده یه نظراتی دارم  ولی خب برای جلوگیری از ناراحتی افراد ترجبح میدم بیانش نکنم البته نه راجب بسته یا باز بودن افکارتون چون من فکر نمی کنم هرگز در حدی باشم که بتونم راجب باز یا بسته بودن افکار دیگران قضاوت کنم.ولی خب به نظرم افکار اقای ناشناس هم خیلی باز نیست ولی به هر حال یه عقیده و نظر دیگه.
شما هم که رفتید سراغ حرف گور.درسته که هر کس رو تو گور خودش میزارن ولی این دلیل نمیشه که شما گور رو روی سر من خراب کنید.
بله محیط روی همه چیز تاثیر داره.
موفق و مانا باشید.
یاعلی
سلام
ممنون
به مام سر بزنید
ممنون بابت چی؟
بله چشم حتما سر میزنم.
یاعلی
واقعاکه درس گفتی
مردمای مافقط حجاب رومختص زن میدونن
زنان بایدخودشونوزندانی کنن
فقط بخاطراینکه مردان آزادباشن
من منظورم نفی حجاب نبود منظورم اینه که اقایون هم باید حدود و حجاب گفته شده رو رعایت کنن.
اینا دیگه خیلی واسه خودشون راحت کردن و همه ی سخت گیری هاشون متوجه ماست .تا وقتی مردهای جامعه ی ما درست نشن هرگز حجاب خانمها هم درست نمیشه.
ممنون از وقت و توجهی که کردی.

من اجازه نمیدم ناخوانده درباره ی من و امثالهم اینطوری حرف بزنید، اول برین وبلاگمو بخونید، حرفامو بسنجین بعد الکی معترض باشید
منم به وضع گرونی معترضم، دیگه نباید روزه بگیرم چون گرونیه؟؟؟
برین وبلاگمو بخونید به جای این حرفا
حجاب مردا پوشش نیست، البته هست ولی نه به اندازه ی خانما، حجاب اکثر پسرا خوبه، دخترای جامعه رو با پسرا مقایسه نکنید، همه از نگاه پسرا میگن شما از حجابشون؟؟؟!!!
موفق باشید
میگم چطوره بیاید یه کتک مفصل هم ما رو بزنید.خوبه؟
کی من به وبلاگ شما اعتراض کردم؟کی من معترض شما شدم؟
از کجای حرف من چنین برداشتی شد؟
وبلاگ شما رو که من خوندم حالا یه مدت اندکیه نخوندم روی سخنم هم با شما فقط نبود با همه ی پسرهای مدافع حجاب بودم.
شما از کدوم ایات قران برداشت کردید که حجاب اقایون پوشش نیست؟کو پس کجان این اکثری که می فرمایید؟پس چرا ما که می گردیم نیست؟
بله من از حجابشون میگم از نگاهشون هم میگم از تمام مشکلاتی که ایجاد کردن هم میگم انقدر نگفتیم که امروز اوضاع جامعه مون اینه.اگه لازم باشه بلندگو هم دست می گیرم و میگم.
نگاهتون هم که دیگه نمیشه کاریش کرد عادت کردین متاسفانه حرف هم که می زنیم میگن این که نشد حرف مگه میشه چشمش رو بگیره؟
بله که میشه بگیره بله که باید بگیره اگه نیاز نبود خدا نمی گفت پیغمبرش نمی گفت.اون گردنی که خدا قدرت خم کردن بهش داده گاهی واسه اینکه که سرتو بندازی پایین اون پلکی که داده واسه اینه که گاهی ببندیش نه وقتی یه دختر می بینید 2 تا که دارید هیچ 4 تا هم قرض بگیرید.گردن ها هم که الا ماشاا... عین رادار میچرخه.
من از حجاب خانمها گفتم تاکید هم کردم که منظور من رد حجاب زن نیست ولی حق اینم به هیچ مردی نمیدم که با هر ریختی دلش خواست بیاد تو خیابون بعد هم بگه اصل حجاب مال زنه.
خیلی برام جالب بود اکثر نظرات دخترها موافق نظرات من بود و از وضع پسرها معترض و اقایون اکثرا اول قبول میکنن بعد میان دنبال توجیه که نه اصل حجاب مال زنه.
همچنان هم حرفم اینه که تا وقتی پسرهای جامعه درست نشدن انتظار نباید داشت دخترها هم درست بشن.ولی ای کاش ما قبل از شما درست بشیم.
ممنون از حضورتون
یاعلی
سلام خوندم :)
ممنون که خبر دادید. :)

اولا"حجاب مردا پوشش نیست، البته هست ولی نه به اندازه ی خانما،" لطف کنین این جمله رو دوباره بخونین، دوماً من دعوا ندارم، سوماً مطمئنم تمام وبلاگمو نخوندین، چهارماً حجاب پسرا به نسبت خودشون خیلی بهتر از خانم هاست، پنجماً وقتی خانما حجابشون که وظیفه ی بزرگیه رو انجام نمیدن چرا میگین پسرا چشاشونو بدزدند؟؟
زن بیاد تو کوچه پیرهنشو بخواد عوض کنه و به آقایونی که رد میشن بگه چشاتو بدزد احمق!!!
اینکه نشد دلیل
قرآن گفت برای خودتون حجاب داشته باشین، حالا از ما گفتن بود، شما هر کار خواستی بکن
بای
من نگفتم زن حجاب نداشته باشه یا این قدر بی حیا بشه که بیاد تو خیابون همچین غلطی بکنه گفتم هر کس باید وضایفش رو انجام بده به همون اندازه که به من میگه حجاب و حیا به شما هم میگه حجاب و نگاه.
همیشه گفتم بستگی داره از نظر شما حجاب و پوشش مرد چی باشه اگه حدودیه که خدا گفته که رعایت نشده.
نخیر قران گفت حجاب داشته باشید تا علاوه بر شما به اطرافیانتون هم ضرری نرسه.
متاسفم ولی همچنان با تعصب می خونید یه ذره بی طرف تر بخونید متوجه میشید.
به سلامت
یاعلی
بعدم بنده از پشت کوه نیومدم، دارم میبینم
الان که دختر و پسر رو نمیشه تشخیص داد ماشاء الله!!
دیگه حرفی نمیزنم!!
بله نمیشه الگو شده جاری خواهرش جای اینکه یه مرد انتخاب کنه.
حرف نمی زنید هم نزنید ولی برید فکر کنید راجبش ان شاا... که به نتایج خوبی می رسید.
شما چرا قبول نمیکنید که حجاب بر دخترا واجبتره؟؟؟!!! پسر بی حجاب کدوم دخترو تحریک کرده؟؟؟!!!!
حجاب همون قدر که برای زن واجبه نگاه هم برای مرد واجبه؟والله چقدر مرد میشناسی که خوب چشمشو نگه داره.؟
برادر من! من با چادر میرم بیرون والله به خدای احد و واحد بدون ذره ای ارایش از اول خیابون چشمش می چرخه  و نگات میکنه تا برسی.اسم اینو چی بزارم؟
پسر بی حجاب خیلی از دخترها رو تحریک کرده فقط دختر حیا داره نمیاد بنویسه شما میگی نیست منی که دخترم و بین دخترام دیدم که میگم.
آفرین
قربون دهنت، منم حرفم روی نگاهِ پسرهاست، حجابو که صددرصد اما اول نگاه
کسی که نگاهشو بدزده مسلماً پوشششم درست میکنه
نه دیگه نگاه و حجاب با هم.اول و دوم نداریم ریخت خودتو درست کن بعدم قشنگ سر به زیر بیا بیرون وقتی ببینن تو درست و حسابی شدی الگو می گیرن.
ولی وقتی تو راحت میای بیرون و ایده های نوین حجاب بانوان بدی و بگی حجاب زن خیییییلی مهم تره طرفت سر کش میشه میگه جلوی خودتو بگیر.
با عمل ثابت کنید درست میشه با حرف و ایده به جایی نمی رسیم دقیقا عین همین چند سال.

خواهرم قرار نیست من خوب شدم بعد خانم ها از من الگو بگیرند و خوب بشن
من میگم حجاب و خودمم حجاب و نگاهم درسته، البته مسلماً کامل نیستم
شما چرا حرف منو متوجه نمی شید؟ من نگفتم شما خوب شو کم کم دخترها هم خوب میشن.
بر عکس میگم تو که بد شدی کم کم دخترها هم باهات بد شدن.
ان شاا... که همیشه درست باشه و درست تر هم بشه.
حجاب ما در حدِ همین شلوار معمولی و پیراهن به نظرم کاقیه، بیشتر نگاه
شما همون پیراهن مردونه ی معمولی و شلوار درست معمولی رو بپوش و هم جنس هاتون هم بپوشن بحث حجابت حل میشه.
نگاه هم خیلی مهمه اونم تیر شیطانه اونم درست کن.
همش با هم مگه چند سال عمر میکنیم که یه 30 سال فقط بزاریم برای نگاه بعد یه 30 سالم بزاریم واسه حجاب بعدش هم خب دیگه میمیریم حالا بیا 30 سال اول رو جواب بده.
آره
تا حدی قبول دارم، اما همش اینطوری نیست، بد حجابی دخترا خیلی زیاده آخه
خوبه که تا حدی قبول دارید ان شاا... کامل قبول می کنید.
میدونید چرا گاها دغدغه ی من راجع به پسرها بیشتره؟چون من تمام غمرم میخواستم پسر باشم حالا وقتی شما پسرها رو میبینم که چجوری فرصت هاتون رو حروم میکنید اتیش می گیرم.البته این چند وقته به پسرهایی برخورد کردم که فهمیدم الحمدالله که دخترم و چه معلوم پسر میشدم عین اینا در نمی اومدم.
تو طرف مقابلت رو میبینی منم طرف مقابلم رو ولی من 1 سال شبکه ی اجتماعی فعالیت کردم و 3 سال یه وبلاگ دیگه داشتم راجب حجاب هم خیلی نوشتم سعی کردم حجابم رو هم نگه دارم فکر میکنم در هر مبحثی تو این دنیا لنگ زدم راجع به حجاب به خودم بی انصافی نکنم تا حدودی موفق بودم.ولی وقتشه قلمم یه خرده به سمت شما پسرها بچرخه.
اکثر دخترهایی که پست منو خوندن و من این پست رو تو جاهای دیگه هم پخش کردم چه چادری چه بی چادر موافق بودن.
نمیفهمم چی میگین
مگه حجاب آقایون چیه؟؟؟؟
من که تا حالا ندیده بودم دختری از حجاب پسرا برای حجاب دخترا بگه
پسرا وقتی میبینند دخترا راحتن خب نگاهشونم راحت میذارند
حجاب اقایون رو خودتون بردید تحقیق کنید من به حد نیاز تو پستم گفتم تو نظرات هم گفتن.برید تو احادیث بگردید تاثیرش هم بیشتره.
شما که برادر من تمام حرفهای خودتو نقض کردی تا همین الان داشتی می گفتی مگه چون پسرها بدن باید دخترها هم باید بد باشن؟ حالا چی شد دخترها که راحت شدن پسرها دوباره ازاد شدن؟
بایدم موافق باشند چون در مورد پسرهاست، این که سادست که اونا موافق باشند، شما هم چون در مورد حجاب زیاد نوشتین الان گیرتون حجاب آقایونه در صورتی که اکثراً درسته و از دلِ اونایی که دخترهای بدحجابو میبینند خبر ندارین
به هر حال مطمئن باشید که بد حجابیه دختر ها خیلی تاثیرش بدتره از بد حجابیه پسرها
بله شما هم مخالفی چون راجع به پسرهاست.راحته دیگه مسئله حل شد.
مگه شما از دل دختری که پسر بدحجاب میبینه خبر داری؟
نظری ندارم چون قبلا مفصلا توضیح دادم که موافقم اما کامل نیست این نظر
همین عکسه این پستتون هم داره عفاف رو برای مردا تاکید میکنه، اصلاً قرآنم بیشتر عفت رو برای مردان تاکید کرده تا حجاب، هر دو مهمند و باید باشند، درش بحثی نیست اما وقتی از بدحجابیه زنان میگیم در برابرش عفتِ مرده نه حجابش معمولا
وقتی نگاه زن به بدن مرد نامحرم حرامه این مسئله هم تاکید شده.
"پسرا وقتی میبینند دخترا راحتن خب نگاهشونم راحت میذارند" اینو پیروی حرف شما زدم که الگو گرفتن دختر ها از پسرا رو گفتین
بعدشم حجاب پسرها هم چند وقته دنبالشم و تاثیرشم بیشتر نیست
این بحثم واقعاً بی فایده شده
یا جواب ندین یا جوابی بدین که جواب نداشته باشه خواهشاً
خب بهتره جوابی ندم.بحث بی فایده است جوابش هم راحته منطق من و شما با هم نمی خونه.
نماز صبحتون (اگه بیدار شدید :) ) برای ما هم دعا کنید
یاعلی
نگاه مرد به بدن مرد هم حرامه اما منظور این نیست، ما که نگفتین کلاً بی تاثیره
بی خیال گفتم که بحث بی فایده است.
"بله شما هم مخالفی چون راجع به پسرهاست.راحته دیگه مسئله حل شد." شما در فضای دخترانه پست گذاشتی و از پسرا انتقاد کردی اما من در فضای دخترانه(بیشترِ دنبال کننده هام دخترند) پسته انتقادی از حجابِ دخترا گذاشتم
منم اکثریت کسایی که نظر برام گذاشتن پسرن.
بی خیال بریم بخوابیم که دیر وقته.
"نماز صبحتون (اگه بیدار شدید :) ) برای ما هم دعا کنید
یاعلی"
شما که ما رو قبول نداری
یاعلی خدانگهدار
کی گفنم شما رو قبول ندارم؟
شما که ماشالا خوبید ان شاا... روز به روزم بهتر میشید.
گفتم اگه شدید چون راست بگم الان 2 روزه نماز صبحم میره چون شب یا 2.5 میخوابم یا 3
الان هم که دیر وقته خیلی سخته صبح بیدار بشید.
وگرنه والا منظورم برداشت بد شما نبود اگه برداشت بدی هم کردید عذر میخوام واقعا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
با همه ی بی سر و سامانی‌ام
باز به دنبال پریشانی‌ام
طاقتِ فرسوده‌گیم هیچ نیست
در پیِ ویران شدنی آنیم

دلخوش گرمای کسی نیستم
آمده‌ام تا تو بسوزانی‌ام
آمده‌ام با عطش سال ها
تا تو کمی عشق بنوشانی‌ام

آمده‌ام بلکه نگاهم کنی
عاشق آن لحظه‌ی توفانی‌ام
ماهی برگشته ز دریا شدم
تا تو بگیری و بمیرانی‌ام

حرف بزن ابر مرا باز کن
دیر زمانی‌ست که بارانی‌ام
حرف بزن حرف بزن سال هاست
منتظر لحظه‌ی توفانی‌ام

خوب ترین حادثه می دانمت
خوب ترین حادثه می دانی‌ام؟
ها ... به کجا می کشی‌ ای خوب من!؟
ها ... نکشانی به پشیمانی‌ام

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan