هواتو کردم

خسته‌ام از این روزهای پوشالی ... میان این همه همهمه جای تو خالی


اندر احوالات من2

سلام

خونه ی خواهرجان الحمدالله اماده شد و ما هم 16 روز رفتیم کمک اونم کمکی که اگه واحد کار افغانی باشه هر کدوممون تقریبا 6 افغانی کار کردیم و دیروز هم به وطن باز گشتیم .:) و الان در خدمت شماییم با 78 وبلاگ به روز شده.:)

وسط جمع کردن وسایل رسیدم به چندتا کتاب جالب یکیش انجیل بود که تاریخ چاپش سال57 بود.بعدا رفتم سراغش که وقتایی که خونه تنهام بخونمش.

سر شام دامادمون انجیل رو دید گفت میدونی الان یکی از معضلات شهر شده مسیحی شدن جوونا؟ گفتم جدی ؟یعنی تا این حد؟ گفت اره چون راحت گرفته و میتونن هر کاری میخوان بکنن خیلی ها دارن مسیحی میشن (البته مال ما واسه این مسیحی میشن وگرنه مسیحی ها بعضی هاشون ادم های خوب و معتقدین)

 روز اخر که اونجا بودم رفتیم یه مغازه که روبروی کلیسای قدیمی شهر بود خیلی دوست داشتم برم و داخل کلیسا رو ببینم ولی درش رو تخته کرده  بودن.اول باور نکردم فکر کردم خواهرم حوصله  نداره بیاد ولی دیدم نه انگار جدیه.

وقتی برگشتیم خونه و شوهر خواهرم از سرکار برگشت گفتم کلیسا کی ها باز میکنه؟گفت: تعطیله کلا باز نمیشه.قبلا بهت گفتم داره کم کم معضلی میشه جوون های ما اطلاعات ندارن زود خام میشن.خیلی ها هم سوء استفاده میکنن واسه همین تعطیلش کردن.

یاد حرف یکی از دوستام افتادم که یکی از پسرهای اشناشون بیچاره از طریق دوستش رفته بود یه جایی.بگین کجا؟؟

محفل زیبای شیطان پرستی :)(یه چیز تو مایه های انس با شیطان :)) )

میگفت پسره اول نمی خواست بره گفتیم برو ببین ضرر نداره واسه ما هم خبر بیار رفته بود و چیزهای جالبی دیده بود.

رفته بود تو محله ی ... تو یه خونه. میگفت چندتا دختر و پسر (حدود 100 تا 150 تا) یکی در میون ایستاده بودن و دست همدیگه رو گرفته بودن و کارهای الکی میکردن جالبه که تو اون بین پیرمرد 60 ساله هم دیده بود.

مربی هاشون هم 2 تا دختر جوون بودن که از شهر... می اومدن.گفت طبق امارمون (تو شهر خودمون) تا الان حدود 100 یا 200 نفر شیطان پرست داریم و داره افزایش هم پیدا میکنه (این مال 2 ساله پیشه) گفتم خب برید بگیرینشون منتظر چی هستید؟گفت به چه جرمی؟کی میخواد ثابت کنه؟

حالا واقعا فهمیدم اطلاعات نداشتن چه معضلیه که خیلی از ماها بهش گرفتاریم با عرض پوزش مقصر هم فقط خود افراد نیستن خیلی از کسانی که وظیفه شون اطلاع رسانیه حاضر نیستن کار سخت کنن چرا؟ چون تو مشقت می افتن. مناطق محروم و بین کسایی که نمی خوانت رفتن سخته و هنر میخواد که خیلی ها واقعا ندارند.

بگذریم...

پ ن1 : یاد حرف استاد افتادم(استاد مجاز از استاد رائفی پور عزیز می باشد) که راجب شبکه های مسیحی حرف میزد میگفت اینایی که میبرن یه مشت پسر و دختر جوونن که به نظر من واسه z  بازی میرن نه دین. :)(من این شبکه ها رو گاهی نگاه میکنم دقیقا راست میگن.)

پ ن 2: مطالعه ی انجیل و تورات و اگه گیرتون اومد اوستا رو توصیه میکنم خودمم دارم سعی میکنم بخونم.بسیار مفید میباشد البته در صورتی که اگه جایی گیر کردید یکی باشه جوابتون رو بده.

پ ن 3 : اگه ادم مطلع گیرتون اومد که دیدید خوب سواد داره از دست ندید خوب سوال بپرسید ذخیره ی قبر خواهد شد.:)(گیر ما که خیلی نمیاد گیر شما اومد حلالتون)


+++++++++++++++++++++++++++++
تشکر از حضورتون
جالب بود
منم یه مقداری انجیل رو مطالعه کردم
تشکر
ما هم در حد همون یه مقداری خوندیم.
ممنون از حضورتون
جالب بود 
تشکر
جالب بود
مرسی
تشکر از حضورتون
چهارشنبه ۲۰ مرداد ۹۵ , ۱۴:۴۴ سیّد محمّد جعاوله
زنده و سلامت باشید
ممنون
تشکر
ممنون از حضورتون
سلام
چیز قحطی بود . دیگه شیطانم پرستیدن داره؟؟؟؟
متاسفانه معضلی شده . راه هم اینه که دین خدا رو همون جور که هست به مردم نشون داد ، نه اون جور که به نفعمونه.
من سعی دارم تا حدودی که بیچاره نشم تو وبلاگم این کارو تو موضوعات مختلف انجام بدم
سلام
والا منم موندم تو کارشون اصلا چطوری چیزی که ذاتا میدونی بده رو لایق پرستش میدونی؟
بله واقعا دین خدا رو باید قشنگ نشون داد و توضیح داد چند وقت پیش به یکی از دوستان حدیثی از امام صادق رو نشون دادم که حضرت فرمودند وقتی امام زمان ظهور میکنن مردم فکر میکنن یک دین جدید رو نازل کرده.چقدر کم کاری که ماها کردیم و پای دین نوشتن.بخدا ما باید جواب بدیم راجع به کسایی که بخاطر ما از دین زده شدن.بخاطر ژست های الکی و خشک مقدس بازی های ما که مردم رو از دین گریزون کرده.گاهی به این فکر میکنم که ماها خیلی در حق دینمون بد کردیم خیلی...
ان شاا... که بتونید و از نظرات مخالف هم ناراحت نشید و ادامه بدید راهتون رو:)
موفق و موید باشید
تشکر از حضورتون
یاعلی
واقعا جای تاسف داره :/
بله واقعا خیلی
تشکر از حضورتون
یاعلی
چهارشنبه ۲۰ مرداد ۹۵ , ۱۶:۲۴ ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
هعی چی میشه گفت..
موفق باشید
خیلی وقتا چیزی نمیشه گفت و سکوت بالاتر از هر فریاده.
تشکر
ممنون از حضورتون
درود  
مطلب خوبی بود قلم زیبایی هم داشت و اینکه نقطه مشترک بین همه دین های اسمانی انسان بودنه .
 انسان بودن یعنی جزری از تمام دین های مقدس
سپاسگذارم

سلام
بله واقعا انسان باشیم دین رو هم میتونیم اجرا کنیم اما...
تشکر از حضورتون
همین قرآن رو کامل بخونیم انجیل و تورات پیشکش.
خود قران هم میگه برید مطالعه کنید.همش لازمه هم قران هم کتب دیگه.
چند سال پیش حتما خبر طلبه ای که مسیحی شد رو شنیدید اونم قران رو خونده بود ولی علم نداشت.
اطلاع از ادیان دیگه باعث میشه قران رو بهتر بخونید و بفهمید.پیشنهاد میکنم اگه وقت خوندن کتاب ها رو ندارید سخنرانی های استاد رائفی پور رو گوش کنید ایشون خیلی خوب توضیح میدن راجع به ادیان مختلف.
تشکر از حضور و توجهتون


خداقوت...

بله اوضاع جامعه اینجوریه دیگه...  

منم میخوام برم...!
تشکر
بله...
کجا به سلامتی؟؟میرید مطالعه شون کنید ؟؟!!
تشکر از حضورتون
ایووولا .....موفق باشی لاور 
مرسی
تشکر از حضورتون
سلام بر شما

مطلب عالی بود،عالی 

موفق باشید
سلام
تشکر
ممنون از حضورتون
🌺سلام:مطالعه و استفاده شد. خداقوت . باتشکر🌺
سلام
تشکر
ممنون از حضورتون
سلام
بله متاسفانه دارن طوری رو جوونا کار میکنن که خیلی ها به سمت شیطان پرستی و بهاییت و مسیحیت کشش پیدا می کنن... اکثرا هم فقط به خاطر آزادی های بیش از حدی که تو اون مثلا ادیان وجود داره به سمتش میرن...
امان از تهاجم فرهنگی...
سلام
بله همین طوره.
بله واقعا امان باید قیول کنیم ما هم این سالها در مقابل تهاجم فرهنگی هیچ کاری نکردیم و دست روی دست گذاشتیم.تازه هنوز هم خیلی ها دست به کار نشدن.
تشکر  از حضورتون
خیلی جالب بود 
ممنونم

لطف دارید
تشکر از حضورتون
پنجشنبه ۲۱ مرداد ۹۵ , ۱۹:۲۲ سیدمحمدمهدی زیدی
با سلام
بله واقعا این مسئله معضلیه
و این معضل هم فقط و فقط به خاطر کم کاریه . کم کاریه همه ما
در کتابی از ایت الله العظمی مکارم شیرازی نوشته شده بود اگر مسلمانان فقط به 3 دستور قرآن عمل می کردن الآن نه استکبار بر آنها چیره بود و نه عقب می افتادن و نه.......
آن سه رکن 1. عدالت اجتماعی   2. تلاش و کوشش در حد توان     3. تحصیل همه گونه قدرت(نظامی ، فرهنگی ، اقتصادی ، و....)

در ضمن سایت آیت الله مکارم بصورت آنلاین (بخش ارتباط برخط) به تمام سوالات اعتقادی و شرعی در تمام زمینه ها پاسخگو می باشد. http://www.makarem.ir
بله واقعا درست می فرمایید
تشکر بابت معرفی سایت
همچنین تشکر از حضورتون
حقیقتا درست میگی
ماها خیــــــــــلی اطلاعاتمون کم هست و نمیرم دنبالش که یاد بگیرم منتظریم که یکی بیاد بهمون یاد بده
واقعا با این پستت رفتم تو فکر
من میگم ما دین رو درست نشناختیم...
بله واقعا.
منم این روزها خیلی زیاد به این فکر میکنم که ایا دین همون چیزیه که سالها به من گفتن؟
نمی دونم چرا همش به این نتیجه میرسم که نه.
عجیب روزهای سرگردونیه این روزها...
ممنون از حضورت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
باز کن پنجره‌ها را که نسیم
روز میلاد اقاقی‌ها را
جشن می‌گیرد
و بهار
روی هر شاخه ، کنار هر برگ
شمع روشن کرده است!

همه‌ی چلچله‌ها برگشتند
و طراوت را فریاد زدند
کوچه یکپارچه آواز شده است
و درخت گیلاس
هدیه‌ی جشن اقاقی‌ها را
گل به دامن کرده است!

باز کن پنجره‌ها را ای دوست!
هیچ یادت هست
که زمین را عطشی وحشی سوخت؟
برگ‌ها پژمردند؟
تشنگی با جگر خاک چه کرد؟

هیچ یادت هست
توی تاریکی شب‌های بلند
سیلی سرما با خاک چه کرد؟
با سر و سینه‌ی گل‌های سپید
نیمه شب باد غضبناک چه کرد؟
هیچ یادت هست؟

حالیا معجزه‌ی باران را باور کن!
و سخاوت را در چشم چمن‌زار ببین!
و محبت را در روح نسیم
که در این کوچه‌ی تنگ
با همین دست تهی
روز میلاد اقاقی‌ها
جشن می‌گیرد!

خاک جان یافته است
تو چرا سنگ شدی؟
تو چرا این همه دلتنگ شدی؟
باز کن پنجره‌ها را
و بهاران را باور کن...
آرشیو مطالب
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan