هواتو کردم

خسته‌ام از این روزهای پوشالی ... میان این همه همهمه جای تو خالی


........

گاهی وسط یه حال بد میری یه جای خوب ؛ یه جای آشنا و آروم... یه جایی که ابی ارومش حال سیاهتو سفید میکنه...

اینم یه جای خوب دیگه (سقفشه البته:) ) :

اینم یکی از گلهای قشنگ حیاط پشتی کتابخونه:)

پ ن۱: نبودنم و کمتر سر زدنم بخاطر آستانه ی کنکور و سر کردن روز تو کتابخونه است:) 

دعا کنین تهش حال هممون خوب باشه:)

پ ن ۲: پیشنهاد میکنم مجنون _حامد همایون و ماه و ماهی_حجت اشرف زاده ؛ یاد یار _حجت اشرف زاده رو چندین بار دیگه گوش کنید:)

ایشالله کنکور رو با موفقیت طی بکشید
الان این دعا خوب بود یا بد؟:))

خوب بود خیالتون راحت:)
عجب:)
پس آمین:))
ممنون از حضورتون
عجب :l
:)
ممنون از حضورتون
چقدررر اینجا قالب و عکس کنار
بهاری و خوشگل شده ^_^ 
خوشحالم که خوشتون اومده:)
ممنون از حضورتون
حق داشتم شمالو قاطی کنم‌:))) 
چقدر عکس غروب دریا دلنشین بود :)
گلا چقدر جالب هستن
موفق باشی  و بهترین کنکور ۹۶ رو داشته‌ باشی دوست جآنم :)
مرسی بابت پیشنهاد آهنگا  :)
اره:)
خوشحالم که خوشت اومد:)
بلی:)
خیییلی مرسی:))
خواهش میکنم:)
تشکر از حضورت
ما هم به شما آهنگ غم عشق شهرام ناظری و میرسد از دور صدای پای مرد چوپان رو پیشنهاد میکنیم :)
یاعلی.

بلی حتما دان میکنم:)
ممنون از معرفی
تشکر از حضورتون

ممنون

خواهش میکنم:)
تشکر از حضورتون
دوشنبه ۲۱ فروردين ۹۶ , ۰۸:۲۶ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
منتظر خبرای خوبت از کنکر هستیم، به امیدخدا:)
ممنونم
ان شاا...:)
تشکر از حضورت
ما که دعا کردیم برای کنکوریا در فایل نوروزی :)
بسی بسی تشکر از شما:)همچنان به دعا ادامه بدید:)
ممنون از حضورت
موفق باشید در کنکور!
عکس اول چقد خوبه :)
ممنونم:) 
خوب میبینید:)
تشکر از حضورت
می‌شه موقع گوش کردن ترانه «مجنون»، گوشه چشمی هم به داستان روز پنج‌شنبه من داشته باشید؟ چون خیلی تشابهات دارن، با هم :(
بله حتما چرا نشه؟:)
ممنون از حضورت
چرا من تو روزه میان این پست رو میبینم هیچی نمیگم؟؟
عکسات آرامش خوبی دارن :)
خودت بگو چرا؟:))
لطف داری
ممنون از حضورت
ویییی چه عکسایی ^____^
اون دریا :)))
انشالله به موفقیت :))
:))
دریای شهرمونه:)
ممنونم عزیزم:) همین طور تو:)
تشکر از حضورت
سلام
شمال زندگی می کنید ؟ خوش به حالتون
سلام
اتفاقا کاملا برعکس جنوب زندگی میکنم و اون عکس هم عکس خلیج فارس زیباست:)
ممنون از حضورت
چقدر پرسه زدن توی وبلاگ شما حالمو خوب میکنه:)
باید بازم بگم شما خیلی خوشبختین که دریا دارین؛)
راستی الان دیگه دانشجو هستین؟
نود و شش کنکور دادین 🤔
سلام فاطیما جان :)
اوه چقدر خوشحالم که اینو میخونم ^_^
من دریا ر‌و خیلی زیاد دوست دارم اما در رابطه با خوشبختی باید بگم همونطور که آدم اگه جنگل و کوه و‌ دشت اطرافش باشه بهش عادت میکنه، ما ساحل‌نشین‌ها هم به دریا عادت کردیم و بودنش برامون طبیعی شده :)
بله :)
البته بعد از ۹۶ هم کنکور دادم و بله الان دانشجو هستم :)
چقدر پرسه زدن توی وبلاگ شما حالمو خوب میکنه:)
باید بازم بگم شما خیلی خوشبختین که دریا دارین؛)
راستی الان دیگه دانشجو هستین؟
نود و شش کنکور دادین 🤔
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
باز کن پنجره‌ها را که نسیم
روز میلاد اقاقی‌ها را
جشن می‌گیرد
و بهار
روی هر شاخه ، کنار هر برگ
شمع روشن کرده است!

همه‌ی چلچله‌ها برگشتند
و طراوت را فریاد زدند
کوچه یکپارچه آواز شده است
و درخت گیلاس
هدیه‌ی جشن اقاقی‌ها را
گل به دامن کرده است!

باز کن پنجره‌ها را ای دوست!
هیچ یادت هست
که زمین را عطشی وحشی سوخت؟
برگ‌ها پژمردند؟
تشنگی با جگر خاک چه کرد؟

هیچ یادت هست
توی تاریکی شب‌های بلند
سیلی سرما با خاک چه کرد؟
با سر و سینه‌ی گل‌های سپید
نیمه شب باد غضبناک چه کرد؟
هیچ یادت هست؟

حالیا معجزه‌ی باران را باور کن!
و سخاوت را در چشم چمن‌زار ببین!
و محبت را در روح نسیم
که در این کوچه‌ی تنگ
با همین دست تهی
روز میلاد اقاقی‌ها
جشن می‌گیرد!

خاک جان یافته است
تو چرا سنگ شدی؟
تو چرا این همه دلتنگ شدی؟
باز کن پنجره‌ها را
و بهاران را باور کن...
آرشیو مطالب
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan