هواتو کردم

خسته‌ام از این روزهای پوشالی ... میان این همه همهمه جای تو خالی


بازم تولد:)

امشب تولد برادرزاده ام ساراست،برادرم به بهانه ی خرید عروسک او را برد بیرون و ما هم کادو ها را حاضر کردیم، بالاخره دستور برگشت صادر شد،چراغ ها را خاموش کردیم و به محضی که آمدند داخل،از همه طرف برف شادی و دست و جیغ بلند شد، بچه ی بیچاره از ترس شروع کرد به گریه کردن و در همان حال لبخند هم میزد و میگفت: درِ خونه به بابا گفتم نکنه تولد خودمه امشب!
کیک تولد را زن داداش پخته بود،آن هم چه کیکی!با دیدنش چند دقیقه گیج نگاهش کردم، گفت: کیکمو مسخره نکن نمیدونم چرا اینجوری شده، تازه دو طبقه است:))
_بیشتر شباهت سیمان سفید میده که باهاش دیوار پلاستر کرده باشن:))
کادو ها را دادیم با ذوق عروسک را در دست گرفته و میگوید: عمه نگا عروسکِ جیشیه؟
_عروسک چی؟!!
_عروسک جیشی، جیش میکنه، پمپرز داره،غذا میخوره!
_به حق چیزهای ندیده، والا ما بچه بودیم ذوقمون این بود که عروسکمون تکونش که میدیم چشمش رو باز و بسته میکنه!
_عمه نگاش کن ببین چطوری‌ جیش میکنه؟!
_خا و خلاص،قبلا نگران جیش کردن خودت بودیم از الان باید نگران جیش عروسکت باشیم:))
پ ن: الحمدلله این روزها ایام عید و تولد است انگار،پانزدهم هم تولد برادر بزرگ است، امیدوارم برای همه عید باشد و شادی:)

مبارکه :) دیروز هم تولد خودم بود
ممنون، اِ چه جالب تولد شما هم‌مبارک:)
ولی خدایی ماه تولدتون خیلی گرمه:))
ممنون از حضورتون
سلام
تبریک عرض می کنم .
سلام
ممنونم:)
تشکر از حضورتون
مبارک باشه ^_^

ممنونم:)
تشکر از حضورتون
سلام
مبارک باشه و همیشه به شادی و خرمی.
کیک تولد رو اونجا می سازن؟
سلام
ممنونم همچنین:)
مگه اونجا نمیسازن؟:)) به شوخی گفتم ساخته چون شبیه خونه ای شده که پلاسترش کردن:)))
ممنون از حضورتون
به به *__*
ماشالا برادرزاده ات خیلی شیرینه, از اوناست که آدم ناخودآگاه دوستش داره. 
دلم برا فاطمه حورا تنگ شد. (برادرزاده من)
ایشالا 120 سالگیش رو هم جشن بگیرید. :))
عروسک جیشیا جدیدا زیادی مد شدن. 
:)
به عمه کوچیکه اش رفته:))
عزیزم ، خدا حفظش کنه:)
ممنونم و ان شاا...:)
روزگار رو میبینی هلما؟ احساس نسل پودر شده بهم دست داده:)))
ممنون از حضورت عزیزم
یه چیز جالب. همزمان وقتی من برا تو کامنت مینوشتم تو هم برا من مینوشتی :))
دل به دل لوله کشیه عزیزم:))
ممنون از حضورت عزیزم
نه، اینجا می پزن :)
خب شوخیش رو من نمی تونم بفهمم مگه اینکه با علامتای نگارشی بهم نشون بدی.
در چنین مواقعی باید بنویس:
«کیک تولد را زن داداش ساخته(؟) بود».
البته کلمه ی ساختن برای کیک و غذا اونقدرها هم غریب نیستا:)
نشنیدین مثلا یه غذا درست میکنن میگن : بیا ببین چی ساختم:)
اها عیب نگارشی داره؟ بله از این به بعد علامتاش رو سعی میکنم رعایت کنم:)
ممنون از حضورتون
اون بیا ببین چی ساختم استعارس که مشخصه با قرینه. «ساختن» در این متن اونقدرها که نه، یُخته غریبس.
قرینش برا مقصود شما، همونی هست که عرض کردم.
باز خوبه یه خرده است حداقل:))
متوجه شدم، تصحیح میکنم:) 
ممنون بابت توضیح:)
تشکر از حضورتون
مبارک
ممنونم:)
تشکر از حضورتون
آخی چه نازه ^_^ خدا حفظش کنه :)

مبارکه ^_^
ممنونم خدا تو رو هم حفظ کنه عزیزم:)
تشکر از حضورت عزیزم
عروسکاشون چه مدرن شده جدیداً 0_o
چهار روز دیگه کار عروسکا به جاهای باریک نکشه صلوات.
اره:))
اینجوری که اینا پیش میرن هیچی بعید نیست:))))
ممنون از حضورتون
شنبه ۴ شهریور ۹۶ , ۱۰:۳۰ دُچــــ ــــار
همیشه ب شادی :)
ممنونم و همچنین:)
تشکر از حضورتون
مبارمع 
ان شاالله تولد بچه هاتون 😁
بیاییم کیک بخوریم
ممنونم:)
ای بابا من خودم هنوز بچه ام بیاید کیک تولد خودمو بخورید:))
ممنون از حضورتون
:)
ممنون از حضورتون
تولدش مبارک با ارزوی بهترین ها برای سارا خانوم
ممنونم عزیزم، و با ارزوی بهترین ها برای تو:)
ممنون از حضورت عزیزم
تبریک میگم 
انشالله همیشه کنار خانواده به خوشخالی و شادی باشه :)
ممنونم:)
همچنین برای شما:)
تشکر از حضورتون
ووووووای جان جانان تفدلتش مبارک باشه😻
ووووی عمه جان 😀
حس خوبیه عمه بودن؟؟؟😁
ولی اون یادایی که الباقی به واسطه برادر زادت ازت میکنن هم زیاده😅😅
جان جان چ ماه مبارکی 😊
شهریور بسیار ماه خوبیست😉
چون فرشته هایی همچون ماها به زمین پاگذاشت😂سقفو بگیر فقط😄
ب وب منم سر بزن پلللللللیز💖😻
 برادر زادت جای من ببوس تولدشو پساپس تبریک بگو البته با ذکر منبع ها حواست باشه😉😊
ممنون عزیزم:)
اره خوبه ولی فحش خورم هستم دیگه:))
اره خیلی ماه مبارکیه مردیم از گرما، اینم شد ماه اخه؟:)))
بله حتما:))
ممنون از حضورت عزیزم
اخیییی عزیزمم

تولدش مباااارک:)
اگه اسم اینا عروسکه اون چیزایی  که ما داشتیم اسمش شیطونک بوده نه عروسک :دی
ممنون عزیزم:)
احساس میکنم خیلی در حقم ظلم شده، من عروسک پلاستکی هم داشتم:)))
ممنون از حضورت عزیزم
؛))))))))
:))
ممنون از حضورت
آخی تولدش مبارک باشه :**
چه ناز و خوشگله :)
ممنون عزیزم:)
بله بله به عمه کوچیکش رفته:))
ممنون از حضورت عزیزم
شنبه ۴ شهریور ۹۶ , ۱۹:۲۵ سیّد محمّد جعاوله
مبارک شما باشه
ان شاءالله عمر طولانی با سلامتی
ممنونم:)
همچنین برای شما
تشکر از حضورتون
يكشنبه ۵ شهریور ۹۶ , ۱۱:۲۵ یک عدد منِ سرکش ...
هزار ماشاءالله خیلی شیرین و بامزه ست برادرزاده ات:)) 
تولدشم مبارک، تا باشه از این خوشیا و تولدا:))) 
ممنون عزیزم :)
ممنون همین طور برای تو:))
ممنون از حضورت عزیزم
:))
مبارکه

من انقد دوست داشتم مثل این برادر زاده ی شما تو بچگیم غافلگیر شم ! اما همیشه عین چی یه هفته مونده یادم بود تولدمه :)) و مو به مو علائم رو چک می کردم که ببینم چیکارا دارن می کنن :))

با چیزی که شما از اون کیک تعریف کردین D: همین که الان می تونین پست بذارین شکر ... :))


در مورد عروسکه هیییییییچ حرفی ندارم :/ مرگ بر آمریکا
ممنونم:)
منم همیشه یادم میمونه ولی ۹۵ غافلگیرم کردن(هنوز تولد ۹۶ نرسیده) ،یادم بودها ولی اصلا نفهمیدم کی همه چیز رو اماده کردن که من ندیدم:)))
یه کم خودتون رو بزنید به بیخیالی بلکه بشه غافلگیرتون کرد:)))

نه خوشمزه شده بود ولی شکلش خوب نبود، اصلا کیک شکلاتی بد نمیشه:))

:))

ممنون از حضورتون
يكشنبه ۵ شهریور ۹۶ , ۱۷:۲۸ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
خدا حفظش کنه. همیشه به خوشی:-)
من یه عروسک کچل داشتم که اونقدر تو آب حوض شستمش که به فنا رفت!
ممنونم همچنین عزیزم:)
:))) چکار بنده ی خدا داشتی خب:))
ممنون از حضورت عزیزم
تولدش مبارک ایشالا خدا حفظش کنه
چقدرم نازه
اره والا میبینی نسلو حاللا دوره من مدرن ترین عروسک اب میریختی تو دماغش گریه کنه خخخخخخ
ممنون عزیزم خدا تو رو هم حفظ کنه:)
چشمات ناز میبینه:)
جدی؟ اینم تا حالا ندیدم، خیلی هم بی امکانات نبودین ها:))
ممنون از حضورت عزیزم
خوش به حال بچه؛ چه خوب که اینجوری خوشحالش کردین :) دمتون گرم
جا داره واقعا خودمم بهش بگم خوشبحالش:))
ممنونم دم شما هم گرم:))
ممنون از حضورتون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
باز کن پنجره‌ها را که نسیم
روز میلاد اقاقی‌ها را
جشن می‌گیرد
و بهار
روی هر شاخه ، کنار هر برگ
شمع روشن کرده است!

همه‌ی چلچله‌ها برگشتند
و طراوت را فریاد زدند
کوچه یکپارچه آواز شده است
و درخت گیلاس
هدیه‌ی جشن اقاقی‌ها را
گل به دامن کرده است!

باز کن پنجره‌ها را ای دوست!
هیچ یادت هست
که زمین را عطشی وحشی سوخت؟
برگ‌ها پژمردند؟
تشنگی با جگر خاک چه کرد؟

هیچ یادت هست
توی تاریکی شب‌های بلند
سیلی سرما با خاک چه کرد؟
با سر و سینه‌ی گل‌های سپید
نیمه شب باد غضبناک چه کرد؟
هیچ یادت هست؟

حالیا معجزه‌ی باران را باور کن!
و سخاوت را در چشم چمن‌زار ببین!
و محبت را در روح نسیم
که در این کوچه‌ی تنگ
با همین دست تهی
روز میلاد اقاقی‌ها
جشن می‌گیرد!

خاک جان یافته است
تو چرا سنگ شدی؟
تو چرا این همه دلتنگ شدی؟
باز کن پنجره‌ها را
و بهاران را باور کن...
آرشیو مطالب
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan