هواتو کردم

خسته‌ام از این روزهای پوشالی ... میان این همه همهمه جای تو خالی


کجاست؟

آنکه بی باده کند جان مرا مست، کجاست؟

و آنکه بیرون کند از جان و دلم دست، کجاست؟

و آنکه سوگند خورم ، جز به سر او نخورم

و آنکه سوگند من و توبه ام اشکست، کجاست؟

و آنکه جانها به سحر نعره زنانند از او

و آنکه ما را غمش از جای ببردست، کجاست؟

پ ن: و میم اولِ تو یعنی که سالهاست منتظری و چه جاهلانه ما به انتظار تو نشسته ایم...

دعا پشتِ دعا برای آمدنت،
گناه پشتِ گناه برای نیامدنت،
دل درگیر، میان این دو انتخاب؛
کدام آخر؟! آمدنت یا نیامدنت؟!
ما را به جبر هم که شده سر به راه کن
خیری ندیده ایم از این اختیار ها
یامهدی خجولم دررویت
گناهانم کمرت راشکسته
هرچه میخواهم برایت کاری کنم
شیطان نمیگذاردکه کاری کنم
به شیطان الهام نمودی که
ظهورکنم نابودت میکنم
شیطان هم گفته نمیزارم
بندگانت گناه نکنن که توظهورکنی
هرچه کنیم،برای اقاامام زمان(عج)
کنیم
الهم اعجل للولیک الفرج:):*
ان شاا... که از سربازانشون باشیم.
اللهم عجل لولیک الفرج
معنی چشم انتظاری را نفهمیدم ولی
جان مادرهای مفقودالاثرها العجل

آقا بیا بخاطر باران ظهور کن
ما را از این هوای سراسیمه دور کن
وقتی برای بدرقه ی عشق میروی
از کوچه های خسته ی ما هم عبور کن
تو بیایی؛
همه ثانیه ها
ساعت ها
از همین لحظه
همین دم
عیدند!

#قیصر_امین_پور
گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم
چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیایی
میگفت تمام غم های ما که تو زندگی هامون است تمام گره های که تو زندگی داریم بخاطر اینکه آقا امام زمان مون پیش مون نیست !!
چه عاشقانه هم میگفت اگر آقامون ظهور کنه تمام گره هامون باز میشه ایشالا .
میگفت ببخشید  من برای شما دعا نمیکنم من تمام دعاهام در سلامتی و ظهور آقا امام زمان (عج الله) خلاصه میشه !
نه برای شما نه برای هیچ کس دیگه دعا نمیکنم فقط فقط برای ظهور و سلامتی آقا امام زمان دعا میکنم...⚘
اینو نرجس سادات  زائر  کربلایی و کوچولوی  ۸ ساله  داشت میگفت و من فقط به صورت زیبای  کوچکش نگاه میکردم که ذکر صلوات و دعا برای سلامتی آقا بر لب داشت و با اشک خدا رو صدا میزد و میگفت 
خدایا فرج آقا رو نزدیک بفرما ⚘
آمین...

عزیزم چه قشنگ، خدا حفظش کنه.
ممنون بابت این متن قشنگ.
آمین
شنبه ۱۳ آبان ۹۶ , ۱۰:۲۷ جنابــــــــ دچار
 بوشهریا توی نمایشگاه غرفه های خوبی داشتن :)
یکم لهجتونم گوش کردیم حض خظ هذ هز هظ هض حذ بردیم :)
نمایشگاه چی؟
اینجا همه به لهجه ی ما لطف دارن ایضا شما، لهجه ی تهرانی ها هم قشنگه:)
منتظر بودن یعنی دقیقا همان شدن که امام می خواهد !
یعنی بدانی جز او فریاد رس و امامی نیست !!
کار خیلی سختیه تو این آشفته بازار دنیا.
کاش باشیم و به درک حقیقت امام برسیم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
باز کن پنجره‌ها را که نسیم
روز میلاد اقاقی‌ها را
جشن می‌گیرد
و بهار
روی هر شاخه ، کنار هر برگ
شمع روشن کرده است!

همه‌ی چلچله‌ها برگشتند
و طراوت را فریاد زدند
کوچه یکپارچه آواز شده است
و درخت گیلاس
هدیه‌ی جشن اقاقی‌ها را
گل به دامن کرده است!

باز کن پنجره‌ها را ای دوست!
هیچ یادت هست
که زمین را عطشی وحشی سوخت؟
برگ‌ها پژمردند؟
تشنگی با جگر خاک چه کرد؟

هیچ یادت هست
توی تاریکی شب‌های بلند
سیلی سرما با خاک چه کرد؟
با سر و سینه‌ی گل‌های سپید
نیمه شب باد غضبناک چه کرد؟
هیچ یادت هست؟

حالیا معجزه‌ی باران را باور کن!
و سخاوت را در چشم چمن‌زار ببین!
و محبت را در روح نسیم
که در این کوچه‌ی تنگ
با همین دست تهی
روز میلاد اقاقی‌ها
جشن می‌گیرد!

خاک جان یافته است
تو چرا سنگ شدی؟
تو چرا این همه دلتنگ شدی؟
باز کن پنجره‌ها را
و بهاران را باور کن...
آرشیو مطالب
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan