هواتو کردم

خسته‌ام از این روزهای پوشالی ... میان این همه همهمه جای تو خالی


آهای خبردار

من جزء اون دسته از آدم‌هام که تقریبا همیشه صدای آهنگ گوشیم میاد، چه موقع خواب چه صبح که تازه بیدار شدم چه موقع آشپزی یا پیاده‌روی و ... به نوعی میشه گفت به موسیقی اعتیاد دارد.( اصلا هم چیز خوبی نیست:|)
قبلا (یعنی حدود ۴،۵ سال پیش) از آهنگ‌های سنتی بدم می‌اومد چون همیشه تصنیف های کسل کننده و شعرهای قدیمی با ریتم و سبک هایی که دوست نداشتم رو تو ذهنم می اورد، اما بعد از شنیدن اتفاقی اهنگ ماه و ماهی از حجت اشرف زده( آهنگ یه وبلاگ توی بلاگفا بود) به اهنگ‌های سنتی علاقه‌مند شدم تا جایی که حتی الان آهنگ‌های سنتی رو به پاپ ترجیح میدم.
از این بین صدای فوق‌العاده‌ی شجریانِ پسر( همایونشون) و آهنگ‌های عالیش همیشه من رو مسخ میکنه از چرا رفتی؟ و چونی بی من؟ و کولی گرفته تا آهنگ "آهای خبردار" که این روزها دائم می‌شنوم و لذت می‌برم،حال این آهنگ رو اونقدر دوست دارم که دلم خواست همتون رو با این پست به شنیدنش دعوت کنم:)


 + میدونم که میدونید آهنگ یه چیز سلیقه‌ایه و ممکنه شما خوشتون نیاد:)
++ اگر می‌شناسید معرفی کنید:)
+++ مامانم چند روزی رفته دیدن بی‌بی،این روزها مشغله‌ و سئوال اصلی من از زندگی اینه که : ناهار چی بپزم؟ شام چکار کنم؟:)))
طاهر قریشی و علیرضا قربانی هم خوبن
تا دلت بخواد تو استینم دارم
:)
فقط بوگو بینم زن هم گوش میدی؟
الان لینکاشونو میفرستم
قربانی هم چندتا دارم ولی قریشی رو نشنیدم:)
اره میشنوم:)
ماشالا چه دست به لینکت هم خوبه:)
دوست دارم این اهنگ و
خب خدا رو شکر:)
فکر کنم قدیمی شده اما من تازه چند روزه شنیدمش:)
من خیلی گوش میدادمش
الان پلی کردم بار دومه داره میخونه
ممنونم
خیلی خوبه،من در روز چندین بار میشنوم:)
خواهش میکنم:)
ناهار نخورید چون روزها کوتاهه
شام هم باقی مونده ناهار رو میل کنید:)))



همایون صدای خوبی داره و من با رها رها رها من خاطره دارم
خودم نخورم با اون لشکر گرسنه‌ای که ظهر ناهار میخوان ازم چکار کنم؟:))
حالا شام رو میشه با تخم مرغ حل کرد ولی ناهار نچ:)))

اینو نشنیدم میرم گوش میکنم:) ممنون
شنیده بودمش
ممنون :)
فکر کنم بالاترین گنجینه موسیقی رو داشته باشم. نزدیک 20 گیگ
البته همشم گلچین شده ست. یعنی آهنگ بیخودی توش نیست

اما مدت زیادیه دوس ندارم هیچ آهنگی بشنوم. همون موسیقی طبیعیش خوبه
یکیشو یکی دو روز پیش گذاشتم توی وبلاگ
حدس میزدم:))
منم گاهی اینجوری میشم ولی بعد چند روز به تنظیمات کارخونه برمیگردم:))
وب میثم روزها یه آهنگ گذاشته بود این اواخر :)
اسمش بارون بود

پست جدیدشون رو فکر کنم ندیدم، ممنون:)
http://sarimusic.ir/48141/%D8%A8%D9%87-%DA%86%D8%B4%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%88-%D8%B3%D9%88%DA%AF%D9%86%D8%AF-%DA%A9%D9%87-%D8%B9%D8%B4%D9%82%D8%AA-%D9%88%D8%A7%D8%B3%D9%87-%D9%85%D9%86-%D8%B1%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D9%86/
این آهنگ سوگند هایده است و صدای هایده کلا قشنگه:)
ممنون
چه شب هایی که با صدای این موزیک خوابیدم...
یعنی اینقدر قدیمی شده؟ خوبه که خوشتون اومد:)
ماکارونی ^_^
پریروز درست کرده بودم،دیروز هم میرزا قاسمی درست کردم:) 
از همین الان دارم به اینکه چی بپزم فکر میکنم:))
اصلاً مگه می‌شه همایونِ جان رو دوست نداشت؟ 3>
پاسخ قطعی: نه:)

خدا قوت خانم خونه:)


هیچ  وقت نتونستم ارتباط خوبی با آهنگ برقرار کنم..نمیدونم چرا!

انگشت شمارند اهنگ هایی که دوسشون دارم
ممنون عزیزم:)
خب دیگه هر کس یه جوره، منم از رپ و راک و تصنیف و... خوشم نمیاد:) فقط پاپ و سنتی گوش میکنم:)
سلام...چقدر خوب...

اگه شعرشون براتون مهمه آهنگ مرا مگذار و مگذر از حمیدرضا نوربخش بی نظیره...


منم مثل شما بودم...الان هم سنتی رو ترجیح می دم واقعا
سلام:)
چقدر اسم شعرش اشناست، ممنون حتما میشنوم:)
اصلا اوج و فرودهایی که تو صدای شجریان و زندوکیلی و سالار عقیلی و ... هست خودش یه دنیاست:)
سلام
به به خسته نباشید مسئولیتای مادر خونه افتاده گردن شما 
ان شالله که خدا مادرتون رو براتون حفظ کنه
من که کلا هیچ مدل آهنگی رو گوش نمی کنم دی:
سلام
ممنونم، اره واقعا وقتایی که نیست میفهمم چقدر کارهاش سنگینه، همین ناهار چی بپزم خودش یه مشکله خصوصا تو خونه‌ی ما که اصلا از نظر غذایی با هم تفاهم نداریم:))
تشکر، سلامت باشید:)
خب اینم یه سبکه من یه دوستی دارم که اونم مثل شماست و کلا گوش نمیکنه تازه همیشه میگه آرامشم بعد از ترک کردنش بیشتره:)
سلام‌
آهنگ که نتوستم گوش کنم چون دیر وقته :|:))

ولی در مورد معرفی، 
 آهنگ زیاد میشناسم ولی الان چون دیر وقته میذارم برای فردا ایشالا :)

ناهار آبگوشت بار بذار خوشمزه اس :)
اگر نه کتلت :)
اگر نه ماهی :))
اگر نه ناگت مرغ :)
اگر نه آش :)
اگر نه بادمجون سرخ کرده با گوجه و سیب زمینی سرخ کرده :)
اگر نه اینا رو همش خورشتش کنید بعد با برنج میل کنین :)
البته من خودم فردا ناهار ندارم :|
صبحش باید برم  مراسم سوگواری تا ظهر درگیرم ...



+


ایشالا سایه مادرتون رو سرتون مستدام بمونه الهی 🙏


سلام به روی ماهت:)
بعدا گوش کنم:)
انشالا:)

۴ نفریم، کتلت و ماهی و آش رو حداقل یک نفرمون نمیخوره:| آبگوشت خوبه اما یه خرده سخته:| دیروز میرزا قاسمی درست کردم امروز دیگه بادمجون درست نکنم بهتره:) اون خورشتشون با برنج هم خوبه که باز برادر نمیخوره:| 
مرغ خوبه بذار ببینم اگه اعتراضی بهش نمیکنن درست کنم:)
ممنون وارانی😘
+
ممنونم عزیز دلم و خدا مادر تو رو هم رحمت کنه.
من چندماهه زدم تو فاز سالار عقیلی، کوتاه هم نمیام:| البته شجریانِ پسر و مهرافروز و ناظری هم جایگاهشون ویژه ست تو فاز اونا هم هستم:) 
سالار عقیلی هم صدای خیلی خوبی داره،آهنگ مرا رها نکن‌ش رو خیلی دوست دارم:)
اره خصوصا شجریان:)
کلاً با سنتی میونه‌ای ندارم :|
گفتم این رو هم بگم نمونه کنجِ دلم :|
جدی؟ درک میکنم چون قبلا همینجوری بودم،ولی همایون شجریان رو امتحان کن واقعا صدای فوق‌العاده‌ای داره:)
خوب شد گفتی عزیزم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
باز کن پنجره‌ها را که نسیم
روز میلاد اقاقی‌ها را
جشن می‌گیرد
و بهار
روی هر شاخه ، کنار هر برگ
شمع روشن کرده است!

همه‌ی چلچله‌ها برگشتند
و طراوت را فریاد زدند
کوچه یکپارچه آواز شده است
و درخت گیلاس
هدیه‌ی جشن اقاقی‌ها را
گل به دامن کرده است!

باز کن پنجره‌ها را ای دوست!
هیچ یادت هست
که زمین را عطشی وحشی سوخت؟
برگ‌ها پژمردند؟
تشنگی با جگر خاک چه کرد؟

هیچ یادت هست
توی تاریکی شب‌های بلند
سیلی سرما با خاک چه کرد؟
با سر و سینه‌ی گل‌های سپید
نیمه شب باد غضبناک چه کرد؟
هیچ یادت هست؟

حالیا معجزه‌ی باران را باور کن!
و سخاوت را در چشم چمن‌زار ببین!
و محبت را در روح نسیم
که در این کوچه‌ی تنگ
با همین دست تهی
روز میلاد اقاقی‌ها
جشن می‌گیرد!

خاک جان یافته است
تو چرا سنگ شدی؟
تو چرا این همه دلتنگ شدی؟
باز کن پنجره‌ها را
و بهاران را باور کن...
آرشیو مطالب
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan