هواتو کردم

خسته‌ام از این روزهای پوشالی ... میان این همه همهمه جای تو خالی


العاشقُ کلُّ سرّه فاش

مدتی‌ست دست و پا چُلُفتی شده‌ام

حواسم پرت است!

با خودکارِ بدون جوهر شعر می‌نویسم 

و در قفسه کتاب‌هایم یک جفت کبوتر آب و واژه می‌خورند ... 

همین دیروز باران که می‌بارید با کفش‌های لنگه به لنگه در خیابان پرواز می‌کردم! 

و جای کرایه به راننده تاکسی آدرس محله‌ای در اردیبهشت را دادم ...!

خلاصه مدتی‌ست هر کاری می‌کنم

می‌گویند: عاشقی؟

《علی سلطانی》

"متن‌های کپی شده"

پ‌ن: عاشقی؟ :)

بگم نه باور می‌کنی؟! :)
در حالت کلی نه، ولی حالتی که منظور عامه‌ی مردمه آره:) 
آره عاشقم*_*
مگه همه عشقا تو جنس مخالف خلاصه میشه ؟؟!!مسلما یه نه بزرگ جوابش هست پس من عاشقم^_^
عشقت مستدام و عاشقانه‌هات همیشه مانا:)
در جواب حوا همینو گفتم:)

قشنگ بودش :)
اره:)
می خواستم بگم فقط عاشق یه نفرم اونم خودمم ! 
بعد دیدم عاشق اون یه نفرم نیستم :/ 

همنین دیگه ! 
نو عاشق :|
#خود شیفته نباشیم:))

:| 
عجب متنییییی بود
اره خیلی خوب:)
+ زیر جواب سئوال در رفتی ها:))
چیزی که توی پست اومده جنسِ عشقش مشخصه. البته نگاهِ من هست.
در هر حالتی عاشقم. با افتخار :)
من منظورم کلا عشق بود:)
عشقت مستدام و عاشقانه‌هات پربار جانم:)
آره. عاشقِ عاشق شدنم :))) ولی پیش نمیاد. 
پس دختر همسایه‌هاتون چی میگن؟:))
فکر نکن خبر نداریم‌ها:D
چقدر خوب بود :)
عاشق؟۰۰۰نه نیستم۰ادعایی هم ندارم۰
اره:)
همینکه با خودت صادقی خودش دنیاییه:)
نوشته های آقای علی سلطانی رو خیلی دوس دارم اصن یه جوریه آدم حس میکنه باید همدردی کنه حتی اگه کسی هم تو فکرش نباشه!
خیلی خاص دنبال نکردم ولی چندتایی که خوندم بله موافقم:)
در کل آره :)
پ.ن: عاشقی؟
:)
راستش تعریف واضحی از عشق ندارم ولی منم فکر کنم در کل اره:)
بلی عاشقم
بی عشق سر مکن ته دلت پیر میشود
شما عاشقی؟
شُکر:)
بی همگان به سر شود، بی تو به سر نمی‌شود:)
تو کامنت قبلی گفتم،راستش تعریف واضحی از عشق ندارم ولی در حالت کلی فکر میکنم میتونم باشم:)
وسط این همه انکار آدم روش نمیشه حقیقت رو بگه دیگه! 
چرا انکار؟ من عاشق شخص خاصی بشم تو همین تریبون اعلام میکنم،اصلا جار میزنم:))
+ ما خودمون حقیقت رو فهمیدیم:))
نه نیستم
 مگه شما عاشقید؟

عشقتون مستدام!!
جوابم به کامنت‌های قبل رو بخونید:)
سلامت باشید:)

عشق چی عاخه وسط این کنکور و بدبختی :||| =)))) 
+ چقدر متن قشنگی بود ^-^
اخ گفتی، اخ گفتی، یعنی کنکور روی عشق و عاشقی هم تاثیر میذاره بخدا:| :))
+ موافقم:)
پس عاشق شدید!!

بهتره اصلا بهش توجه نکنید  و درستون رو بخونید!!

دلتون شاد!!
:))‌ الان از کامنت‌ها اینو برداشت کردید؟:)
در اون نوع خاص که منظورتونه نه نشدم واقعا:) 
همچنین:)
اونا دست گرمی‌ان :)))))))
تد! :))) 
لعنت‌الله علیه:))))
منم کلاً عاشقم خیالت راحت :))
قربانت :)
الحمدلله:)
:**
من که متوجه منظورتون نمیشم!!  پس عشق خدایی رو میگید !!  چه عالی !!  دلتون شاد
نه اونم‌ منظورم نبود:)) منظورم‌ حالت کلیه چیزهاییه که بشه از صمیم‌قلب عاشقشون بود،مثلا خانواده:)
اگر خدا قسمت کنه دو هفته ی دیگر عاشق میشم :))))
حالا معلومم نیست فعلا باید این چند روز اساسی  فکر کنم که عاشق بشم یا نه ؟:))
بازم توکل بخدا هر چی خدا بخواد :)



سلام :)
متن زیبایی بود .
ممنونم :)

اولین باره میبینم کسی برای عاشق شدنش زمان معین میکنه:))
ان‌شاا... که هر چی خیره عزیزم، فقط شیرینیه من فراموش نشه لطفا:)

سلام عزیزم:)
موافقم:)
یعنی اگه میگفتی سروده ی خودته باور میکردم
دیگه متاسفانه نبود، ان‌شاا... دفعه‌ی بعدی:))
شنبه ۵ خرداد ۹۷ , ۱۰:۴۷ مریــــ ـــــم
بله
من عاشق همه چی و همه کس هستم
:))
خوشم میاد که همه اهل دلین ماشالا:))
تو ماه رمضان شیرینی فقط بامیه و زلوبیاست :دی 
که اونم تا هفته دیگه خدا کریمه :)
تا خدا چی میخواد :)

+

آخه واقعا نیاز به فکر و زمان داره :)
طول میکشه :))


که اونم من نمی‌خورم:))
هر چی خیره ان‌شاا... :)
+ نیاز به تصمیم گیری برای اینده هست نه عاشق شدن، تا جایی که یادم میاد می‌گفتن عشق سرزده از راه میرسه:)
عاشق و رند و نظر بازم و می گویم فاش 

تا بدانی که به چندین هنر آراسته ام ...
تا جهان باشد نخواهم در جهان هجران عشق
عاشقم بر عشق و هرگز نشکنم پیمان عشق
بلی بلی
عاشق خودم*-*
:))
عاشق خودت شدن هم هنریه والا:)
فاش میگویم و از گفته خود دلشادم
بنده عشقم و از هر دو جهان آزادم...
من مست و رند و عاشقم، وز زهد و تقوا فارغم
بدگوی را در حق من، گو هر چه می‌خواهی بگو
یا عاشقی یا هم زیاد خوندی
ادمی هم هست عاشق نباشه؟ بالاخره هر کدوممون یه چیزایی تو زندگی داریم که از ته دل بهش دلبسته‌ باشیم:)
چه متن لطیف و قشنگی. :)
+ نیستم من! :| :دی
:)
+ مجلس بی‌ریاست، همه اشنان، چرا انکار آخه؟:D
بله هستم :) هم عشق به فردی از جنس مخالف هم سایر عشق ها
خیلی هم عالی:)
درود به صداقتت:)
دوست داشتن معمولی شاید. عشق خیلی غلیظه ولی! من ندارم در وجودم!
+ البته منظورم فقط عشق به جنس مخالفه! :|
:دی
پس همین الانم یک، هیچ جلویید چون بعضی‌ها همینم ندارن:))
+نگران نباشید اخر یا خودش میاد یا نامه‌اش:D
به قول یکی از مجری های تلوزیون: خداوند زمین را از نعمت وجود شما بی بهره نکناد !!! :))
به قول خودم:آمین آمین:))
بله منظور منم همین بود دقیقا :|
واضحه:))
خیلی متنش قشنگ بود

اولش تعجب کردم
آخه مدتهاست که شما دست و پا....😂😂



بله
هنوز عاشقم باتمام وجودم
ولی حیف



اینا رو میخونید که سر نمی زنید دیگه😉
:)
من دست و پام وضعیتشون خوبه الحمدلله،چرا شایعه میکنید جناب؟:))

عشق مثل آبه اخر راه خودش رو پیدا میکنه، حیف نگید تلاش کنید که درست بشه ان‌شاا...:)

حقیقا گرفتارم کمتر میرسم به دوستان سر بزنم:)
شعر خیلی قشنگی بود.

شدم:)
موافقم:)
خدا رو شکر که اینجا همه عاشقن:)
میگم، مگه عشق الکیه که هر کسی عاشق باشه؟ به نظرم خیلی ها فقط فکر می کنن عاشقن.

درد بی درمونی هست :))
اخرش هم بنویسید یک درد کشیده:))
معلومه قشنگ دردش رو تجربه کردیدا:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
باز کن پنجره‌ها را که نسیم
روز میلاد اقاقی‌ها را
جشن می‌گیرد
و بهار
روی هر شاخه ، کنار هر برگ
شمع روشن کرده است!

همه‌ی چلچله‌ها برگشتند
و طراوت را فریاد زدند
کوچه یکپارچه آواز شده است
و درخت گیلاس
هدیه‌ی جشن اقاقی‌ها را
گل به دامن کرده است!

باز کن پنجره‌ها را ای دوست!
هیچ یادت هست
که زمین را عطشی وحشی سوخت؟
برگ‌ها پژمردند؟
تشنگی با جگر خاک چه کرد؟

هیچ یادت هست
توی تاریکی شب‌های بلند
سیلی سرما با خاک چه کرد؟
با سر و سینه‌ی گل‌های سپید
نیمه شب باد غضبناک چه کرد؟
هیچ یادت هست؟

حالیا معجزه‌ی باران را باور کن!
و سخاوت را در چشم چمن‌زار ببین!
و محبت را در روح نسیم
که در این کوچه‌ی تنگ
با همین دست تهی
روز میلاد اقاقی‌ها
جشن می‌گیرد!

خاک جان یافته است
تو چرا سنگ شدی؟
تو چرا این همه دلتنگ شدی؟
باز کن پنجره‌ها را
و بهاران را باور کن...
آرشیو مطالب
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan