هواتو کردم

خسته‌ام از این روزهای پوشالی ... میان این همه همهمه جای تو خالی


سحرانه،عاشقانه

به پایان آمد این دفتر

حکایت هم‌چنان باقیست ...

احتمالا این سحر آخرین دانه‌‌ از دانه‌های تسبیح رمضان باشد،آخرین فرصت وصال به اوج آسمان رمضان!

امشب یک گوشه‌ی خلوت عاشقانه‌یتان با خدا، میان یارب یارب‌های نم‌ناکتان، اگر شد یادی هم از ما ملتمسان دعا کنید! اینجا دل‌های مضطری حاجاتشان را دخیل دعاهایتان بسته‌اند.

++ در قنوت نمازمان آمین گوی دعاهای هم باشیم، یقیناً دعا اثر دارد!

پ‌ن: اللهُمَّ رَبَّ شَهرِ رَمَضان ...

التماس دعا(:💙
محتاجیم:)
پنجشنبه ۲۴ خرداد ۹۷ , ۰۰:۱۴ رضا `پسر از جنس پدر`
کاش این ماه تموم نمی شد اصلا نفهمیدم کی شروع شد الانم باید دل بکنم ازش .

التماس دعا حالمان دگرگون شد :(
چیزهای خوب زود تموم میشه.

محتاجیم:)
دعا کنیم دعا اثر دارد
واقعا اثر دارد
مخصوصا با زبون روزه
قبول باشه دختر جنوبی :)
عیدت هم مبارک
ان شالله یه شیرینی قبولی ات ختم بشه این ماه عزیز
بله واقعا دارد:)
ممنونم عزیزم، دختر آذری:*
عید تو هم مبارک:*
مناجات الان من: خدایا من هیچی لااقل بخاطر دعای نسرین یه فرجی کن:))
ممنون عزیزم،ان‌شاءالله:)
سلام :)

واقعا ...

التماس دعای فراوان :)
سلام:)
حتما ان‌شاءالله ، محتاجیم به دعا:)
دعا واسع کنکوریا تو قسمت VIP دعاهاتون باشه...
التماس دعاا:(

اِی خواهر منم از خودتونم، تو قسمت اضطراری گذاشتمش دیگه:))
محتاجیم جانم:*
زود گذشت


نه غلط کردم خیلی دیر گذشت دو کیلو کم کردم
:)
من فکر کنم نیم‌کیلو کم که نکردم هیچ، اضاف هم کردم:))
التماس دعا 
حتما ان‌شاءالله، محتاجیم.
التماس دعااا

عکس رو دیدم یه سوال پیش اومد

تا حالا خرما رو با آب خوردی ببینی چه مزه خوبی داره؟
محتاجیم جانم‌:*
اره عزیزم خوردم، یه مزه‌ی خنک و شیرینی کم اما دلنشینی داره:)
سلام 
فرشته جان التماس دعا خیلی خیلی زیاد 🙏

@
یسنا سادات 
من خوردم هم با آب ولرم هم با آب جوش :)
مزه خوبی داره :)
کل خانواده منو مسخره میکنند که این چیه من میخورم؟
اصلا مزه داره ؟
ولی واقعا داره .

سلام عزیزم:)
قربانت،محتاجیم به دعا عزیزم:)

@یسنا سادات
نماز و روزه‌ت قبول فرشته‌ی گل :) 
انشالله که بهترین ها برسی ♡
التماس دعا :')♡
ممنون،از تو هم قبول باشه عزیزم:)
ان‌شاءالله، تو هم همینطور عزیزم:)
محتاجیم:*
برای ما هم دعا کنید... التماس دعا
ان‌شاءالله، محتاجیم به دعا:)
فرشته... :):
حوا :)
التماس دعا. عیدتون پیشاپیش مبارک
محتاجیم به دعا، ممنونم و همچنین:)
پیشاپیش عید تبریک
ممنونم، طاعات و عباداتتون هم قبول
آخی...یادمان انداختید که امروز روز آخر است...
خیلی التماس دعا
:) 

:)
عکستون رو عوض کردید شناختنتون سخت شده:| :))
نوش جونت:)

@واران
وای چرا مسخره میکنن خیلی مزه خوبی داره..اصلا میگن اگه خواستین حلاوت آب رو حس کنین همراه خرما بنوشید:)
ممنونم عزیزم:*

@واران
نماز روزت قبول باشه ایشالا :)

محتاجیم به دعا :( از شر کنکور راحت شیم به خیر وخوبی-_-  
ممنونم،از شما هم قبول باشه:)
ان‌شاءالله، یه ان‌شاءالله از ته دلم گفتم:))
نماز و روزه هات قبول حق عزیزدلم
التماس دعا پیش پیش عیدت مبارررک
راستی وبلاگ نیوشا(میخواهم فاطمه باشم) رو دیدی؟ میرم توش نوشته خدانگه دار همگی:(
ممنون، از تو هم قبول باشه جانم:)
سلامت باشی،عید تو هم مبارک:*
دیشب پست گذاشته بود که میخواد تو یه وب جدید بنویسه و آدرسش رو هم فقط به کسایی که خودش براشون ارسال کنه میده:)
عزیزم
عیدت مبارک
نماز و روزه هات هم قبول
خال خوبت هم موندگار:-)
عید تو هم مبارک جانم:*
ممنونم،از تو هم قبول باشه:)
ممنونم:)
امسال خیلی زود گذشت
حییییییف



عجب خرمایی به به
عمر ماست که داره با این سرعت میگذره‌.

متاسفم، اصلا خرما شناس خوبی نمی‌شید! :))
جمعه ۲۵ خرداد ۹۷ , ۱۰:۵۸ مریــــ ـــــم
روز عیدی برا من دعا کن دخترم
باشه مادرجون:)
عیدت مبارک عزیزم:*
شما که خرما شناسی از هر نمونه یه بسته بفرست ببینیم چی به چیه؟؟😁
باشه:))
وبلاگتونو خیلی دوس دارم:)
ممنونم عزیزم:*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
باز کن پنجره‌ها را که نسیم
روز میلاد اقاقی‌ها را
جشن می‌گیرد
و بهار
روی هر شاخه ، کنار هر برگ
شمع روشن کرده است!

همه‌ی چلچله‌ها برگشتند
و طراوت را فریاد زدند
کوچه یکپارچه آواز شده است
و درخت گیلاس
هدیه‌ی جشن اقاقی‌ها را
گل به دامن کرده است!

باز کن پنجره‌ها را ای دوست!
هیچ یادت هست
که زمین را عطشی وحشی سوخت؟
برگ‌ها پژمردند؟
تشنگی با جگر خاک چه کرد؟

هیچ یادت هست
توی تاریکی شب‌های بلند
سیلی سرما با خاک چه کرد؟
با سر و سینه‌ی گل‌های سپید
نیمه شب باد غضبناک چه کرد؟
هیچ یادت هست؟

حالیا معجزه‌ی باران را باور کن!
و سخاوت را در چشم چمن‌زار ببین!
و محبت را در روح نسیم
که در این کوچه‌ی تنگ
با همین دست تهی
روز میلاد اقاقی‌ها
جشن می‌گیرد!

خاک جان یافته است
تو چرا سنگ شدی؟
تو چرا این همه دلتنگ شدی؟
باز کن پنجره‌ها را
و بهاران را باور کن...
آرشیو مطالب
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan