هواتو کردم

خسته‌ام از این روزهای پوشالی ... میان این همه همهمه جای تو خالی


صدای پای کاروان می‌آید...


پ‌ن۱: کاش ... ای کاش مسلم از دارالاماره فریاد بکشد، حسین‌‌‌ جان ! جانِ اکبر نیا ...
پ‌ن۲: در روز عرفه به یاد هم باشیم، یقیناً دعا اثر دارد!
التماس دعا
برای ازدواج من دعا کنید
مرد مفرد یادتان نرود
خیره ان‌شاءالله
حتما، محتاجیم به دعا
السلام علی الحسین
التماس دعا
التماس دعا
همچنین عزیزم
دعای شما انشالا گیراست. هوای ما را داشته باشید.
فکر نمی‌کنم ولی ان‌شاءالله که همینطور باشه.
 ان‌شاءالله بهترین‌ها برای همه باشه.

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

امان از داغ علی اکبر که آدمو پیر میکنه

امروز نائب الزیارتون خواهم بود.
ولی من احساس میکنم داغ قاسم برای امام حسین سخت‌تر بود.

ممنونم عزیزم، چقدر خوشحال شدم با  خوندن کامنتت:**
التماسِ دعای واقعی
مگه دعای تقلبی هم داریم؟:)
تو هم برای من دعا کن حوا جان:*
نزدیکای محرم اصن یه حال‌وهوای دیگه‌ای داره
انگار با بقیهٔ سال فرق داره
اره، موقعی که قبل محرم پرچم‌های عزا رو در میارن انگار یه حس دلتنگی و غم به قبل ادم سرازیر میشه.
+ اون روز تو مسیر یه بنر کلاس اموزش موسیقی دیدم اسمش شباهنگ بود، یاد تو افتادم :)
التماس دعا فرشته خانم! 
زنده باشید، محتاجیم به دعا
دلم برای محرم تنگ شده خیلی.

اره منم دلم هوای سنج و دمام و حال و هوای حسین کرده.
التماس دعا عزیزم
محتاج دعام جانم :*
سلام
آآآآآخخخ گفتید!
امروزکه شبکه1داشت مناسک حجاج رو زنده پخش میکرد،اشکم دراومد که آقامون،حجش روتموم نکردندو...
خیییییییلللللللییییییی التماس دعا!اگه مشکلم حل نشه،واقعا نمیدونم سرنوشتم چی میشه؟!
سلام
امام‌ حسین ۱۴۰۰ سال پیش بود و هنوز براش عزاداریم، تصور کن امام زمان که تمام این سال‌ها داره همه‌ی این‌ها رو تجربه میکنه چه حالی داره.
ان‌شاءالله که حل میشه عزیزم، ان‌شاءالله که هر چی خیره برات اتفاق بیوفته.

انشالا مشکل همه حل بشه.عمیقا  التماس دعا
ان‌شاءالله، خیلی محتاج دعاییم عزیزم
التمااس دعااا 
عیدتم پیشاپیش مبارک باشه:)
قربانت،محتاجیم به دعا
ممنونم عزیز دلم، عید خودتم مبارک یسنا جان:*
التماس دعا عزیزم
محتاجیم به دعا عزیزم:*
برا من خیلی دعا کن امروز فرشته..
به روی چشم، به شرطی که شما هم برای من دعا کنید :)
التماس دعای شدید...
محتاجیم به دعا، شدید:)
عکس بگیر بفرست برام اینجور موقع‌ها :))
داشتم از بوشهر می‌اومدم گناوه فقط یه ثانیه تو مسیر چشمم بهش خورد و رد شدیم وگرنه عکس می‌گرفتم برات :)
خیلی خوبه واقعا ^_^ 
التماس دعا فرشته جان مارو یادت نره :*
: )
به یادت بودم عزیزم، محتاجیم به دعا 
دعای عرفه مزار شهید حججی ، دعا گوی دوستان بودم ..
خوش به حالتون واقعا
ممنونم و سلامت باشید
بوی کربلا دوباره به مشامم می رسد
و دلم به سوی گریه برای آقا، روانه شد
تسلیت می گم!

این خبر را برسانید به کنعانی‌ها
بوی پیراهن خونین کسی می‌آید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
باز کن پنجره‌ها را که نسیم
روز میلاد اقاقی‌ها را
جشن می‌گیرد
و بهار
روی هر شاخه ، کنار هر برگ
شمع روشن کرده است!

همه‌ی چلچله‌ها برگشتند
و طراوت را فریاد زدند
کوچه یکپارچه آواز شده است
و درخت گیلاس
هدیه‌ی جشن اقاقی‌ها را
گل به دامن کرده است!

باز کن پنجره‌ها را ای دوست!
هیچ یادت هست
که زمین را عطشی وحشی سوخت؟
برگ‌ها پژمردند؟
تشنگی با جگر خاک چه کرد؟

هیچ یادت هست
توی تاریکی شب‌های بلند
سیلی سرما با خاک چه کرد؟
با سر و سینه‌ی گل‌های سپید
نیمه شب باد غضبناک چه کرد؟
هیچ یادت هست؟

حالیا معجزه‌ی باران را باور کن!
و سخاوت را در چشم چمن‌زار ببین!
و محبت را در روح نسیم
که در این کوچه‌ی تنگ
با همین دست تهی
روز میلاد اقاقی‌ها
جشن می‌گیرد!

خاک جان یافته است
تو چرا سنگ شدی؟
تو چرا این همه دلتنگ شدی؟
باز کن پنجره‌ها را
و بهاران را باور کن...
آرشیو مطالب
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan