هواتو کردم

خسته‌ام از این روزهای پوشالی ... میان این همه همهمه جای تو خالی


شرجی

آن‌چنان از رفتنت چشمان من شرجی شده
هر که می‌بیند مرا داند که من بوشهری‌ام ...

"محمد صادق رزمی"

عزیزِ دلم :)
:*
: )
فکر کنم خیلی شعر می خونین ؟
منم تصمیم گرفتم برم سراغ شعر خوندن ، اما یه کمی دو به شَکّم ...
همینطوره، شعر عشق اول منه : )
شعر خیلی خوبه، حفظ شعر خیلی به حافظه‌تون کمک میکنه و توی روحیه‌تون هم تاثیر داره، من چندسالی شعر حفظ میکردم و مشاعره میکردم اون موقع از حافظه‌ام خیلی راضی‌تر بودم انصافا : )
که اینطور ...
:) 
:دی
بله : )
او شراب بوسه می خواهد ز من
من چه گویم قلب پر امید را
او به فکر لذت و غافل که من
طالبم آن لذت جاوید را
#فروغ فرخزاد
همچون نسیمِ صبح
لرزان و بی قرار وزیدم به سوی تو
اما تو هیچ بودی و دیدم هنوز هم
در سینه هیچ نیست
به‌جز آرزوی تو...

 "فروغ فرخزاد"
مگه فقط بوشهر شرجیه؟
نه ولی دیگه شاعر بنده‌ی خدا ذوق به خرج داده بهش خرده نگیرید : ))
اخ حرف دلم:)
هعی... 
میرسد روزی که شرط عاشقی دلدادگی‌ست
آن زمان، هر دل فقط یک بار عاشق میشود...

دال! :)



+ زیبا بود...
دوش در حلقه‌ی ما قصه‌ی گیسوی تو بود
تا دل شب سخن از سلسله‌ی موی تو بود

+ لطف دارید :)
چقدر قشنگ بود ^-^♡♡♡
قشنگی از خودته عزیزم :*
چقدر قشنگ...
قشنگی از خودته :)
خیلی زیبا بود دختر مهربان بوشهری, من دوستان بوشهری داشتم, یعنی خدا  بهم لطف کرده, عشقن بوشهریها عشق  ...
عزیزم، وقتی خودت خوب باشی بقیه رو هم خوب می‌بینی :**
عالی 

عکسش یه حس خیلی خوبی داره :))) 

رشت هم شرجیه شاید رشتی باشی :)))
اره به دل خودمم نشست :)
شرجی و رطوبتش در حد ۸۵% این روزهای ماست؟ نفسمون بریده تو این هوا بخدا ، این هفته هوا خیلی وحشتناک بود‌.
عالی
هوس چای ذغالی کردم

تو این گرما و چای ذغالی؟ :)
سلام .
عجب شعر قشنگی است .
ببخشید شاعر این شعر چه کسی است ؟
ضمنا وب زیبائی دارین  .
جهت تبادل لینک با ما به سیستم تبادل لینک >>> معجزه لینک پرواز <<< مراجعه نمائید ولینک خودتان را ثبت کنید واز ترافیک بالا لذت ببرید .
سپاسگزارم .
آدرس سیستم : 
http://birdlink.8n8.ir/links
سلام
اسم شاعرش زیر شعر نوشته که :|
محمدصادق رزمی
متشکرم
ضمنا شما وسایر دوستان چنانچه پست های ثابت تبلغاتی دارید  به وب سایت 
>>> Digital Services Moqiseh <<< مراجعه نمائید .
همچنین اگر پست های ثابت تبلیغاتی قبول می کنید بازهم به همین وب سایت مراجعه نمائید و آدرس خودتان را ثبت کنید  تا برای شما سفارش پست ثابت بگیریم . حتما سری به ما بزنید . سپاسگزارم 
آدرس وب سایت :

http://pa-star.ir
متشکرم :)
سلام مجدد
خیلی ببخشید اصلا بنده متوجه نام شاعر نشدم .
خب یکی از مشکلات داشتن عینک همین است . :))
سپاسگزارم .

http://liman44s.aramblog.ir
علیکم السلام
پیش میاد :)
ما بی‌عینک‌ها هم گاهی متوجه‌ی یه چیزهایی نمیشیم :)
این هم یک شعر تقدیم به شما و دوستان 

دل شکسته ❤️


عاشقی بودم پروبالم شکست
روزگارم بامصیبت ها گذشت

تاکه آماده شدم ازبهرعشـــق
گردپیری برسرو رویم نشست

شعر از : لیمان ❤️

خیلی متشکرم
شعر زیبایی بود :)
دوشنبه ۱۲ شهریور ۹۷ , ۱۶:۱۱ دخترک مژده دهنده
سلام
آآآآآآآخخخخخخ گفتی!داغ دلموتازه کردید!
برام خییییییییللللللیییی دعاکنید!تمام زندگیم دراین چندروزآینده خلاصه میشه!یا زندگیم باخوشی ادامه پیدامیکنه یا با مرگم تمام میشه!...
سلام
عزیزم تو هنوز سنت کمه، عین من، هنوز باید تجربیات زیادی به دست بیاری پس سعی کن به احساساتت بیشتر غلبه کنی و بُعد منطقی همه چیز رو هم خوب در نظر بگیری، به اینکه ممکنه تصمیماتت پخته نباشه و نیاز به زمان بیشتری داشته باشه.
ان‌شاءالله که بهترین‌ها برات رقم بخوره:*
من دارم میمیرم!...
تصمیم پخته،چی میگه؟!
اولا که خدا نکنه عزیزم، ان‌شاءالله که هر چی خیره برات پیش بیاد.
من خیلی شرایطتت رو نمیدونم چون تا اونجایی که وبت رو خوندم خیلی بسته حرف میزنی و فقط میدونم یک نفر رو دوست داری و خانواده‌ات با ازدواجتون مخالفن،فکر میکنم این حالت هم برای همون باشه، درسته؟:)
تصمیم پخته یعنی خوب فکر کن که چرا خانواده‌ات مخالفن؟سعی کن جای اونها هم به ماجرا فکر کنی، سخته ولی سعی کن خارج از احساساتت با منطقت به ماجرا نگاه کنی و سود و زیانش رو خوب بسنجی و بعد تصمیم بگیری،ان‌شاءالله که بهترین‌ها برات اتفاق بیوفته :)
هههههههههههه
اون مسئله جای خود داردکه!
جدی گفتم!17سال،آسم بود!حالاسرطان!....
زندگی منم همینه دیگه...
اگه تاحالاتوی وبلاگم مستقیما درباره اش چیزی نگفتم،بخاطراینکه نمیخوام...ولش کنید!
فقطدعاکنید
عزیزکم، فکر کردم با اونی.
رفتی دکتر؟ دکتر تشخیص سرطان داده؟ اخه منم یه مدت به چندتا مریضی مشکوک بودم ولی فعلا که گفتن ندارم.
ولی ناامید نشی‌ها، خدا کریمه، انقدر پزشکی پیشرفت کرده که همه چیز درمان میشه شکرخدا، شوهر خاله‌ی منم سرطان داشت یه مدت رفت شیمی‌درمانی الان الحمدلله خوب شده،تو هم خوب میشی قشنگم، نگران نباش:**
برات دعا میکنم، ان‌شاءالله که به همین زودی بیای بگی خوب شدی یا اصلا تشخصیشون اشتباه بوده و سالم سالمی:**
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
باز کن پنجره‌ها را که نسیم
روز میلاد اقاقی‌ها را
جشن می‌گیرد
و بهار
روی هر شاخه ، کنار هر برگ
شمع روشن کرده است!

همه‌ی چلچله‌ها برگشتند
و طراوت را فریاد زدند
کوچه یکپارچه آواز شده است
و درخت گیلاس
هدیه‌ی جشن اقاقی‌ها را
گل به دامن کرده است!

باز کن پنجره‌ها را ای دوست!
هیچ یادت هست
که زمین را عطشی وحشی سوخت؟
برگ‌ها پژمردند؟
تشنگی با جگر خاک چه کرد؟

هیچ یادت هست
توی تاریکی شب‌های بلند
سیلی سرما با خاک چه کرد؟
با سر و سینه‌ی گل‌های سپید
نیمه شب باد غضبناک چه کرد؟
هیچ یادت هست؟

حالیا معجزه‌ی باران را باور کن!
و سخاوت را در چشم چمن‌زار ببین!
و محبت را در روح نسیم
که در این کوچه‌ی تنگ
با همین دست تهی
روز میلاد اقاقی‌ها
جشن می‌گیرد!

خاک جان یافته است
تو چرا سنگ شدی؟
تو چرا این همه دلتنگ شدی؟
باز کن پنجره‌ها را
و بهاران را باور کن...
آرشیو مطالب
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan