هواتو کردم

خسته‌ام از این روزهای پوشالی ... میان این همه همهمه جای تو خالی


من زنم! زنِ زمستون؛ زنِ شعرای پریشون...

کسی چه می‌داند؟ شاید بیست و یک‌ سالگی تحویل چندین رویا باشد!

 شاید قرار است ناقوس رسیدن‌ها بعد از این همه نرسیدن به صدا در بیاید، شاید ساعت شنی این‌بار بخواهد ساعت‌های ۲۱ سالگی را بشمارد برای بلند شدن‌ها، رسیدن‌ها، وصله زدن‌ها یا حتی از نو شروع کردن‌ها...

کسی چه میداند؟ شاید بیست و یک سالگی قرار است تحویل چندین رویا باشد ... [امیدوار چنانم که کار بسته برآید...]


+ اولین کسایی که تولدم رو تبریک گفتن رفقای بلاگر بودن، چی بگم الان؟ تو دلِ زمستون دمتون گرم :)

++ امروز خودم رو برداشتم و تو یخ‌بندون زمستون بردم لبِ ساحل، قدم زدم، یه اسپرسو خودم رو مهمون کردم و دلِ سیر( البته ما که سیری نداریم) آفتابِ دلبرِ عصر و غروب یک بهمن ماه رو، رو به خلیج تماشا کردم، چه صحنه‌ی جذابی بود :)

+++ بین خودمون باشه ولی امروز تو کتابفروشی فهمیدم که من یه رگ پنهان اصفهانی هم دارم ، خلاصه "حالِدون چطورِس؟" :دی

++++ قبل از هر کامنتی، لطفا یک دقیقه از اون وسط‌های قلبتون برام دعای خیر کنید، دعا اثر داره :)

+++++ یک دوستِ بلاگری ماه تولدش گفت " برید ماه سلطنت خودتون بیاید"، خواستم بگم ما که سلطنت نمی‌کنیم ولی به هر حال ماه سلطنت بهمنی‌ها شروع شده :))

++++++ زنگ زده بود که بیا در حیاط کتابات رو بیارم، در رو که باز کردم دوتایی در حیاط بودن و تولدت مبارک رو می‌خوندن، از دیدن کیک و کلاه شکه شدم،آخه انتظارش رو نداشتم، گفتم اگه همه‌ی کتاب‌‌ درسی‌های دنیا اینطوری بود خیلی خوب می‌شد:)) ( خودم از کیکه نمی‌تونم بخورم :| )


عنوان: من زنم، زنِ زمستون ... زنِ شعرای پریشون

رو تنم زخم یه غربت ... تو چشام هوای بارون

تولدت مبارک قشنگ‌ترین، مهربون‌ترین، فرشته‌ترین ❤❤❤❤
ممنونم آسوکآی قشنگم :*
سلام 
اول از همه دعات کردم :)
دوم اینکه واقعاااا شرمندگی منو پذیرا باش 🙈🙈🙈
بدلیل مشغله های امروزم بخصوص یادمممم رفت تبریک بگم 🙈🙈🙈
یادداشت کرده بودم ولی خدا میدونه یادم رفت .
سوم اینکه 
تولدت مبارک فرشته ی خوبی ها 🎂🎂🎂🎂❤
چهارم اینکه بازم ببخش این دوست فراموشکارتو 
پنجم اینکه بخاطر فراموشیم همین الان امر بفرمایید که یه هدیه معنوی برات بفرستم و بخونم :)) بجز دعای فارسی گونه :) 
هر چی دوست داشتی خداوکیلی بی تعارف بهم بگو الساعه اجرا میکنم :)

ششم فرشته خیلی دوستت دارم :*
قدر خودتو بیشتر از این بدون 😘💚

هفتم و هشتم و نهم بعدا میام میگم:))

سلام عزیزم
ممنونم عزیزم :*
این چه حرفیه عزیزم من همه رو درک میکنم واقعا، خودمم معمولا انقدر فراموش‌کارم که همه‌چیز یادم میره، مشغله فکرم آدم رو آزاد نمیذاره.
ممنونم جانم :*
عزیزم فقط همین که لطف کنی و برام دعای خیر کنی کافیه،فقط همین رو میخوام عزیز دلم :*
قربونت معرفت و محبتت واران خوشکلم ❤
منم دوست دارم عزیزم،دل به دل راه داره :)
سعیم رو میکنم :))

حتما :*
تولدت مبارک فرشته‌ترین :)
ممنونم گلم :*
امروز کلا منتظر بودم چراغت روشن شه بیایم تولد بگیریم *_*

مباااااارک ها باشه عزیزم:)21سالگی خوبی داشته باشی

چرا محروم شدی از کیکت؟
اگه میدونستم منتظری زودتر پست میذاشتم :)
ممنونم عزیز دلم، ان‌شاءالله، تو هم سالِ خوبی داشته باشی :)
چون من کیک غیر از شکلاتی و کاکائویی نمیخورم :/

سلام فرشته
                 ""تولدت مبارک""
از خدا می خوام اون چیزی که حال دلت رو خوب می کنه بهت بده ،چیزی که خشنودی  خودش و خانوادت و خودت تو اون باشه...
فکر کنم خدا بهتر از همه بدونه چی برای فرشته ی ما بهترینه،پس ازش می خوام اونو بهت ببخشه...
:* اینم ماچ یکی این ور :* یکیم اون ور :))


سلام عزیزم
ممنونم :*
ممنونم از دعای قشنگت عزیزم، ان‌شاءالله:*
ان‌شاءالله؛ امیدوارم دلِ من با مصلحت خدا تو یه مسیر باشن :)

قربانت[ ماچ دقیقا روی لپت] :دی
مبارک باشه :)
دعا هم کردم، خدایش :))
متشکرم
ممنونم، خیلی لطف کردید :)
تولدت مبارک:)
تولد منم امروزه:))
و چقدر بهمنی زیاده تو بیان:دی
دعا هم که صدای من به جایی نمیرسه، ولی کردم:)
ممنونم :*
عه چه خوب، تولدت خیلی مبارک :*
چنین ماه پر برکتیه کلا :))
نگو اینو؛ دعا اثر داره ؛) ممنونم عزیزم :**
مرسی مرسی^__^
آره واقعا:))
امیدوارم اینطور باشه:)
قربانت :*
همینطوره :)
چه دعایی کنمت بهتر از این
خنده ات از ته دل، گریه ات از سر شوق، روزگارت همه شاد، سفره ات رنگارنگ و تنی سالم و شاد ..... که بخندی همه عمر

مبارکا فرشته جون 😘😘😘
ان شاءالله عمر با برکتی داشته باشی گل منننننننننننننن (لحن قیمت توی دورهمی :دی)
واقعا چه دعایی بهتر از این؟ ممنونم محبوبه، خیلی ممنونم عزیزم :*

قربانت، ان‌شاءالله و همچنین خودت :*
:))
سه شنبه ۲ بهمن ۹۷ , ۰۸:۱۸ مصطفی فتاحی اردکانی
مبارک باشه، ایشالا خدا قدرت برآورده کردن خواسته هاتون رو بهتون بده.

توی ماه بهمن حرف از سلطنت طلبی میزنید؟؟؟؟؟؟
چه دعای قشنگی، خودمم از خدا اراده خواستم :)

نه این سلطنت گردشیه؛ هر ماه قدرت دست یه عده است؛ مثل ریاست جمهوری چهار_هشت ساله :))
21 سالگی سن عجیبی نبود برای من، نمیدونم شاید هم بود! یه وقتی میرسه میبینی دلت برای همین 21 سالگی تنگ شده و میشمری ببینی چند تا تار موی سفید داری!
با آرزوی بهترین ها برای شما در زادروز تولدتان (آغاز سلطنت!)، امید که سالیان سال در کنار عزیزان سلامت و موفق و شاد باشید... :)
باید شاکر باشید، همین که عجیب نبود، همین که با ازار دادن متعجبتون نکرده دلیل شکرگزاریه، شاید اتفاق خوب خاصی هم توش نیوفتاده باشه ولی همین که بد نبوده که ثبت بشه تو ذهنتون جای شکر داره:)
فکر نکنم دلم برای ۲۰ سالگیم تنگ بشه اما امیدوارم ۲۱ سالگی اونقدر خوب باشه که دلتنگش بشم :)
خیلی متشکرم، همچنین برای شما:)
مبااااااارک باد ان شا الله تولد ۱۲۱ سالگیتون رو جشن بگیرید!

امروز تولد داداشم بود داشت به مامانم میگفت اگه گفتید امروز چه روزیه و اینا، تهش مامانم میگه حالا که تولدته پاشو برو شیرینی بگیر برامون!!!! :)))))
خیلی متشکرم، ۱۲۱ سال خیلیه ولی به هر حال همچنین :))

به‌به از طرف ما بهشون تبریک بگید :)
اصلا ما بهمن‌ ماهی‌ها همیشه مظلوم واقع میشیم:))
به به
مبارکها باشه
تبریک میگم
چون گفته بودید دعا هم کردمااا :))

ان شاء الله هم طول عمر باعزت داشته باشید، هم عرض عمر
متشکرم:)
خیلی لطف کردید، یعنی اگه خودم نمی‌گفتم نمی‌کردید؟:|

خیلی ممنونم، همچنین :)
تولدت مبارک فرشته جان، الهی همیشه دلت شاد و لبت خندون و تنت سلامت باشه:*


سلام
خیلی متشکرم یلدا خانم، همچنین برای شما و دختر گلتون :)
سه شنبه ۲ بهمن ۹۷ , ۱۴:۵۲ سرباز کوچولو ...
فرشته جان تولدت مبارکا باشه 💐🎂🌹
دعات کردم ان شالله به همه آرزو های قشنگت برسی 
کیک آبی محشره 😍😍
ممنونم عزیزم :*
ان‌شاءالله همچنین خودت عزیزم، ممنونم :*
دوستان به رنگ توجه نکردن وگرنه قاعدتا باید قرمز می‌گرفتن :))
سه شنبه ۲ بهمن ۹۷ , ۱۵:۳۶ سرباز کوچولو ...
ههههه فک کردم آبی دوست داری 😍😘
آبی دوست دارم ولی برای لباس :))
تولدت مبارک باشه فرشته ی مهربون*_*
ان شاءالله به هرچی که صلاحت هست برسی ان شاءالله امسال از همه ی سالا بهتر باشه واست
:* :*
سلام عزیزم، خوبی؟
نبودی چند وقت هم دلتنگت بودم و هم تو فکرت:*
ممنونم عزیز دلم، تولد خودت ان‌شاءالله:))
قربانت عزیزم، ان‌شاءالله و همچنین برای خودت مهربون جان :*

سلااام دختر زمستون تولللللدت مباااارک
الهی که به همه ارزوهای قشنگت برسی
الهی کلی اتفاق خوب منتظرت باشه
الهی که حضور خدا تو زندگیت پر رنگ و پررنگ تر بشه الهی جز خدا هیچی به چشمت نیاد

سلام عزیزم، ممنونم :)
ممنون از محبتت و این همه دعای قشنگ، همچنین برای خودت عزیزم :*
تولدت مبارک با صد هزار تا بوسه
عشقِ منی عزیزم نذار دلم بپوسه

:)))
عجب شعری بود :)))
دلم را مشکن و در پا مینداز
که دارد در سرِ زلف تو مسکن

حافظمون
بس که سودای سر زلف تو پختم به خیال
عاقبت چون سر زلف تو شدم سودایی

عراقی
هوا خواهِ توام جانا و می‌دانم که می‌دانی
که هم نادیده می‌دانی و هم ننوشته می‌خوانی

آقا حافظ :|
آمدم با غزلی ساده ولی تکراری
لطف داری تو اگر دل به دلم بسپاری
من همه درد خودم را به تو گفتم جانا
اینکه درمان بکنی یا نکنی مختاری

محمدعلی بهمنی
از خونِ دل نوشتم نزدیکِ دوست نامه
اِنّی رَأیْتُ دَهْرَاً مِنْ هِجْرِکَ الْقیامه

مستر حافظ :/
تنم بپوسد و خاکم به باد ریزه شود
هنوز مهر تو باشد در استخوان ای دوست

سعدی
اگر به زلفِ درازِ تو دستِ ما نرسد
گناه بختِ پریشان و دستِ کوتهِ ماست

حافظ خان :|
مردم ز فهم نازک دلبر چه دیده‌اند؟
زلف تو را حکایت ما شانه می‌کند

محمد سهرابی
آه از آن نرگسِ جادو که چه بازی انگیخت
آه از آن مست که با مردمِ هشیار چه کرد

جنابِ حافظ :)
مرا که مست توام این خمار خواهد کشت
نگاه کن که به دست که می‌سپارندم...

ابتهاج
خواستم شوخی کنم بخندی :))
بخند دیگه :|
عزیزم :*
خندیدم که :)))
نه نخندیدی :((
چرا والا خندیدم :))
تولدت مبارک دختر بهمن ^_^
الهی دلت شاد و نفست گرم باشه همیشه :)
ممنونم عزیزم:)
قربانت، همچنین خودت عزیزم :*
سلام تولدت هزار با ر مبارک, پیر شی ننه, دیییی 
 همیشه شاد و سلامت باشی دختر مهربان جنوبی, عمرت دراز و دلت خوش
خیلی سلام ، خیلی متشکرم:))
خیلی متشکرم و همچنین خودتون :**
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
باز کن پنجره‌ها را که نسیم
روز میلاد اقاقی‌ها را
جشن می‌گیرد
و بهار
روی هر شاخه ، کنار هر برگ
شمع روشن کرده است!

همه‌ی چلچله‌ها برگشتند
و طراوت را فریاد زدند
کوچه یکپارچه آواز شده است
و درخت گیلاس
هدیه‌ی جشن اقاقی‌ها را
گل به دامن کرده است!

باز کن پنجره‌ها را ای دوست!
هیچ یادت هست
که زمین را عطشی وحشی سوخت؟
برگ‌ها پژمردند؟
تشنگی با جگر خاک چه کرد؟

هیچ یادت هست
توی تاریکی شب‌های بلند
سیلی سرما با خاک چه کرد؟
با سر و سینه‌ی گل‌های سپید
نیمه شب باد غضبناک چه کرد؟
هیچ یادت هست؟

حالیا معجزه‌ی باران را باور کن!
و سخاوت را در چشم چمن‌زار ببین!
و محبت را در روح نسیم
که در این کوچه‌ی تنگ
با همین دست تهی
روز میلاد اقاقی‌ها
جشن می‌گیرد!

خاک جان یافته است
تو چرا سنگ شدی؟
تو چرا این همه دلتنگ شدی؟
باز کن پنجره‌ها را
و بهاران را باور کن...
آرشیو مطالب
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan