هواتو کردم

خسته‌ام از این روزهای پوشالی ... میان این همه همهمه جای تو خالی


جنسش خارجیه!

مدتی پیش فیلمی آمریکایی را تماشا می‌کردم؛ چند نفر دنبال مردی افتاده بودند، مرد که راهی برای فرار پیدا نکرد خود را از بالای ساختمان ۳ طبقه به پایین پرتاب کرد و بعد صحیح و سالم از جای خود بلند شد، به اطرافش نگاهی انداخت و وقتی کسی را ندید فرار کرد!

در همان حال که چشمانم به اندازه‌ی یک نعلبکی بزرگ شده بود در ذهنم گذشت: " جنسش خارجیه عامو چه انتظاری داری؟!" و بعد این سئوال در ذهنم نقش بست که "اگر شخصی ژن خوب را از همان ارتفاع، صرف نظر از اصطکاک هوا به پایین پرتاب کنیم چقدر احتمال دارد که فرد زنده بماند؟ یعنی ژن خوب در مرگ یا احتمال نجات از آن هم اثری دارد؟"


+ أَیْنَمَا تَکُونُوا یُدْرِکْکُمُ الْمَوْتُ وَلَوْ کُنْتُمْ فِی بُرُوجٍ مُشَیَّدَةٍ ...

"هر کجا باشید مرگ شما را در میابد حتی اگر چه در برج های استوار و بلند باشید..." (۷۸/نساء)

پس علتش این بود که بالای برج مشیده نبوده
و خودش رو انداخته پایین وگرنه مرگ...
نخیر علتش همون بود که گفتم، جنس با کیفیت خارجی بود:D
يكشنبه ۲ ارديبهشت ۹۷ , ۱۷:۵۴ سیّد محمّد جعاوله
و مرگ تا دوست و یار آدمیست 
آفرین
دوستیه ترسناکیه انصافا:)

ترسناکه؟! نیست که :)
مرگ رو میگی؟ چرا ترسناکه خصوصا پروسه‌ی قبر و شب اول قبر.
هر گاه به اون یه وجب جا و خاکهایی که رو سرم قراره بریزن فکر میکنم نفسم میگیره، مثل الان.
بدتر از زندگی توی این دنیا که نیست هست؟! من اوایل می‌ترسیدم ولی الان نه :)
اره اگه اخرش ختم به جهنم بشه هست، معلومه خیلی اوضاع اون ورت خوبه که مطمئن میگی ها^_- :))
انشالا که اوضاع هممون خوب باشه:)
هرجوری حساب میکنم میبینم نمیشه زنده موند! :|||😂
همین دیگه،ولی جنسش اصل بوده حتما:))
مگه خارجیا چه برتری دارن نسبت به ما؟؟؟
جنس خاکشون فرق میکنه یا جنس روحی که دمیده شده؟!
کیفیت بعضی جنس‌هاشون بهتره:))
جنس اینامون که یکیه منتهی جنس عملمون... فرقی نمیکنه کدوم قاره و کجای زمین باشیم با چه دینی،‌ممکنه عمل اونها از ما خیلی بهتر باشه:)
 شما جمشید هاشم پور یادت نمیاد :)) یه زمانی هم جنس داخلی همینقدر با کیفیت بود :))
یه تنه 40 تا تیر می خورد بعد سرحال همه رو می کشت و زنده می موند :)))

جنس خوب فقط ایرانی :دی
چرا یه چیزاییش یادمه:))
آخ آخ یاد فیلم‌های جنگی قدیمی بخیر، طرف اون همه تیر میخورد زنده میموند عراقیه یه تیر میخورد میگفت آخ و پخش زمین می‌شد:)

باکیفیتش البته:D
ولی بعضیا کماکان فکر میکنن که قرار نیست بمیرن!
خیلی هامون یادمون‌ میره،اولیش خودم.
گرچه از عمر، دل سیری نیست
مرگ می‌آید و تدبیری نیست

ممنون:)

به آرزو نرسیدیم و دیر دانستیم
که راه ، دورتر از عمر آرزومند است
سلام
تو سال حمایت از کالای داخلی، این حرفا جایی نداره، فقط جنس ایرانی...🤣🤣🤣🤣🤣
سلام:)
بله بله البته با کیفیتش:)
البته حضرت اقا گفتند تعصب داشته باشید، یعنی پای همه‌چیزش بایستید...
در تکمیل جواب شما...😊😊😊😊
حضرت اقا به مسئولین و سازندگان هم گفتن کیفیت رو ببرید بالا، استفاده از کالای بی‌کیفیت داخلی به ضرر مملکت هم هست چون رقابت میاد پایین و تولیدی ها چون میبینن مردم استفاده میکنن کیفیتشون رو نمیبرن بالا، یعنی عملا هدر دادن نیرو و منابعه:)
ممنون:)
حالا بدبخت کارگر ایدانی نیفته میلگرد میره تو بدنش مملکته جمهوری اسلامیه ایرانه دیگه
آمریکا این خبرا نیست که=)))))
آره بابا اصلا آمریکا میلگرد نداره:))
لامصب هالیوود یه فیلمهایی میسازه آدم به عقل خودش شک میکنه،انگار تازه قیامت شده:))
فیلمش بالیوودی نبوده احیانا؟ 
نه آمریکایی بود،هالیوود گاهی یه فیلمهایی میسازه از بالیوود غیر واقعی‌تر و حتی جنس آدمش بهتر:))
ایرانم فیلم میسازه نیکی کریمی تیر خورده تو زردپی آشیلش یک ساعت بعد می‌میره:| 
اون وقت میگن چرا میگی خارجی با کیفیته:)))
فیلم هندی‌ها رو بوگو!!!
طرف می‌پره هوا، هم‌زمان از شصت تا ماشین رد می‌شه و دقیقاً بعد از آخرین ماشین صحیح و سالم فرود میاد!
جل‌الخالق! "خارج" چه کارها که نمی‌کنه!
آره، بعد تازه یه نفر ۵۰ نفر رو میزنه خودش یه مشت هم نمیخوره:))
خارج خارج، امان از خارج:))
پیدا کردن جواب سوالت 
خرجش یه اقازادست
یه اقا زاده پیدا کن بریم از بالا میلاد پرت کنیم پایین بببنیم چی میشه
دیگه از بالای میلاد بتمن هم پرت کنی پایین حداقل پاش میشکنه:))
دستم به آقازاده‌ها نمیرسه وگرنه رو اکثرشون امتحان میکردم ببینم چندتاشون جنسشون بهتره:))
ژن خوب خیلی اثر داره عامو

...
هعی...آره واقعا:)
بلاخره راه حلی بود که به ذهن من میرسید
:دی
ذهن خلاقی داری، آفرین:D
ژنتیک خیلی تاثیر داره آقا. شما الان در نظر بگیر گربه، چقدر راحت از سه طبقه می پره فرود میاد هیچیش نمیشه؟ یا اصلا چرا راه دور، همین اسپایدر من. همه ش سه چهار تا ژنشون فرق داره ها. ولی ببین چقدر موثره.
قبول دارم واقعا، چینیا هم هستن، با وجود اینکه ظرفاشون از رو کابیت بیوفته پایین سه هزار تکه میشه اما خودشون از این ور ساختمون ۵ طبقه میپرن اون ورش در میان انگار نه انگار هم، اون وقت من از رو پله افتادم تا یه هفته لنگ میزدم:))
حالا خوبه آمریکایی بوده
اگر هندی بود که اصلا نمیفتاد پایین... پرواز میکرد میرفت برا خودش
آره، چینی‌ها هم همینطورن،لامصب از روی ۲۰ تا ساختمون میپره میره اون‌ور:))
این که چیزی نیست! محافظ یک آدمکش رو باید ببینید... تا آخر فیلم فقط یه ذره خاکی میشن :)
دیدم فیلمشو:) ولی انصافا اینا خیلی واقعی‌تر از فیلمهای هندی‌ان:))
رفیقم کجایی؟!
ای آنکه مرا برده‌ای از یاد کجایی؟
دقیقاً کجایی؟!
بیگانه شدی دست مریزاد کجایی؟
کجایی دقیقاً؟! :|
در دام توام نیست مرا راه گریزی
کجایی تو بی من؟! :/
من عاشق این دام و تو صیاد کجایی؟
تو بی من کجایی؟!
محبوس شدم‌ گوشه‌ی ویرانه‌ی عشقت
آوار غمت برم سرم افتاد، کجایی؟
می‌فرماید:
تقویمِ روزهایم شکسته و گم است
بی تو چه فرقی می‌کند امروز چندم است؟!
از بهار تقویم می ماند
از من
استخوان هایی که تو را دوست داشتند !
زده امشب به سرم
که دلت رو ببرم :|
عطر موهایت قرار از شهر می‌گیرد بگو
دل ربودن را کدام عطار یادت داده است؟
صبح شده البته :))
الانم دیگه ظهر شده:))
نه هندی ها معمولا رد میشن...به ندرت پرواز میکنن... اصلا دیوار جلوشونو نمیگیره خخخخ
:))
مدیونی اگه فکر کنی دیوانه شده بودم :))
عاقل‌تر از آنم که دیوانه نباشم:))
درود :)))
تشویقِ حضار *_*
[ رو به حضار تعظیم می‌کند] :D
حضار شاخه گل پرتاب می‌کنند :)))
[‌شاخه‌ی یکی از گل‌ها داخل چشمش می‌رود] :))
حالا هی بیاید تبلیغ جنس ایرانی بکنید!
اگه طرف یه آقازاده ایرانی بود به 18 قسمت نامساوی تقسیم میشد :))
:))
اما آقازاده‌ها فکر کنم ضربه‌گیر قوی داشته باشن ها:))

نه دیگه از این به بعد قرار نیست ضربه گیرا تایید صلاحیت بشن :))
چرا؟ نکنه شما رفتید تو شورای نگهبان که دیگه تایید نمی‌کنید؟:))
ببینیم و تعریف کنیم:))
ژن خوب سعی میکنه اینقدر بالا بالا نره!
ژن خوب تو آسمون خراش‌هاست گاهی:))
فعلا اجازه ندارم این موضوع رو رسانه ای کنم :)))
باشه پس من خودم براتون رسانه‌ایش میکنم:))
ازکجابه کجارسیدی؟؟؟
ولی درکل پست پرمحتوایی بود
از بالا به پایین رسیدم:)
خدا رو شکر:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
باز کن پنجره‌ها را که نسیم
روز میلاد اقاقی‌ها را
جشن می‌گیرد
و بهار
روی هر شاخه ، کنار هر برگ
شمع روشن کرده است!

همه‌ی چلچله‌ها برگشتند
و طراوت را فریاد زدند
کوچه یکپارچه آواز شده است
و درخت گیلاس
هدیه‌ی جشن اقاقی‌ها را
گل به دامن کرده است!

باز کن پنجره‌ها را ای دوست!
هیچ یادت هست
که زمین را عطشی وحشی سوخت؟
برگ‌ها پژمردند؟
تشنگی با جگر خاک چه کرد؟

هیچ یادت هست
توی تاریکی شب‌های بلند
سیلی سرما با خاک چه کرد؟
با سر و سینه‌ی گل‌های سپید
نیمه شب باد غضبناک چه کرد؟
هیچ یادت هست؟

حالیا معجزه‌ی باران را باور کن!
و سخاوت را در چشم چمن‌زار ببین!
و محبت را در روح نسیم
که در این کوچه‌ی تنگ
با همین دست تهی
روز میلاد اقاقی‌ها
جشن می‌گیرد!

خاک جان یافته است
تو چرا سنگ شدی؟
تو چرا این همه دلتنگ شدی؟
باز کن پنجره‌ها را
و بهاران را باور کن...
آرشیو مطالب
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan