هواتو کردم

خسته‌ام از این روزهای پوشالی ... میان این همه همهمه جای تو خالی


از کابوس هایت حرف بزن

به دعوت واران عزیز به چالش از کابوس هایت حرف بزن دعوت شدم:)

من اصولا هر چند وقت یکبار کابوس میبینم که اکثرا هم شبیه به فیلم های کشت و کشتار آمریکایی هستند که هر بچه ای یک اسلحه دارد و ۱۰۰ نفر را میکشد، اما در این بین چند مورد از آنها بارها تکرار شده اند.

اول: شب بود، ماشینی شبیه به جیپ با چند مرد که اسلحه در دست داشتند وارد کوچه ای که ترکیبی از کوچه های کثیف آمریکایی و کوچه ی ما بود شد، من و مادرم هم در کوچه بودیم که آن نامردها شروع به شلیک کردند و اول مادرم را... یک تیر هم به من خورد، در آن صحنه ی خون و خونریزی یک ریز جیغ میکشیدم و بر سرم میزدم، بعد کنار مادرم نشستم و صدایش میکردم که الحمدالله از خواب پریدم و فهمیدم کابوس بوده است.( چند سال پیش این خواب رو ۲،۳ بار دیدم که احتمالا حاصل فیلم های آمریکایی بوده که برادر محترم مستفیضمان میکرد و میکند، همین امشب هم داشت از این فیلم جن منی ها میدید که با اعتراض شدید من بیخیالش شد )

دوم: یکی از دندان هایم لق شده و اذیت میکند، به طرف حوض کوچک گوشه ی حیاط میروم و روی لبه ی آن مینشینم، به ناچار به زور متوسل میشوم که دندان را در بیاورم، بعد از چند ثانیه تلاش دندان جدا میشود اما چند ثانیه بعد احساس میکنم بقیه ی دندان هایم هم لق هستند،دست که میزنم به راحتی و با یک فشار کوچک ۵،۶ تا از دندان ها جدا میشوند و من با دستانی خونی و پر از دندان روبه رو میشوم و همچنان احساس میکنم بقیه ی دندان ها نیز در آستانه ی جدا شدن هستند.( این خواب را بیش از ۱۰بار دیده ام و آخرین بار همین ۱،۲ هفته ی پیش بود، شدیدا باعث ازار و اذیتم میشود)

همه ی مخاطبان عزیز وب را به این چالش دعوت میکنم و به صورت ویژه از بانوچه عزیز ، آقای دلنویس و در کمال تعجب و حیرت همگان آقای دچار (البته اگه علاقه داشته باشند بین فیش ها استراحتی بکنند:) ) دعوت میکنم.

سلام 
اولش ترسیدم نظر بزارم که من توی چالش شرکت نکنم ولی خب یکم فکر کردم من شبا خیلی راحت میخابم و کابوسی نمیبینم در حدی که شب توی خواب تا حالا دوتا گوشی ازم دزد برده و متوجه نشدم .....
سلام
اوووه ماشالا به شما، یه مراقب استخدام کنید:))
ممنون از حضورتون
چه خوابای عجیبی! چرا اینا سراغ من نیاد!
خوبیش می دونی چیه؟ اون حسی که وقتی بیدار میشی و خوشحال میشی که خواب بوده.
مگه شما هم فیلم امریکایی نگاه میکنید؟ بهتر که سراغتون نمیاد، چیه ادم تا مرز سکته میره.
اره خیلی خوبه بعد نفس راحت میکشی میگی الحمدلله:)
ممنون از حضورتون
دست شما درد نکنه! پس نمی بینم. خوراک و قوت و سهمیۀ روزانه ام یک فیلمه. شاید به خاطر اینه که من غرق یک سری چیزای دیگۀ فیلم میشم.
من نمیگم الحمدلله :) فقط کیف می کنم خواب بوده.
واقعا چه سئوال هایی میپرسم ها مردی هم هست که فیلم آمریکایی بکش بکش دوست نداشته باشه؟:)) ولی انصافا نمیدونم چیش رو دوست دارید،از اول تا آخر فیلم فقط عوامل پشت صحنه زنده میمونن:))
ولی من یه الحمدلله از سویدای وجودم میگم:))
ممنون از حضورتون
خیر؛ اکشن فقط ترمیناتور؛ اونم 2 و بس. که اونم زیاد اکشن نیست. بقیه فایده نداره. من عاشق رئالیسم در مسیر زندگی ام، بی چون و چرا.
خوبه؛ ذِکر خوبه :)
و باز هم ارنولد:)) منم واقعیت ها رو به تخیل هایی که فرسنگ ها با واقعیت فاصله دارن ترجیح میدم.
در کلیت هم خیلی به فیلم دیدن علاقه ندارم(مگر همین سریالهایی که چند قسمت که ببینی کنجکاو ادامه میشی)،معمولا کتاب رو ترجیح میدم چون هر جور دوست داشته باشم شخصیت ها و محیط رو توی ذهنم ادامه و پرورش میدم،بخاطر همین از بچگی رمان زیاد میخوندم.
ممنون از حضورتون
کابوس دومیت مثل منه! :دی
مرسی از همراهیت :)
ای بابا پس تنها نیستم:))
قربانت:)
ممنون از حضورت عزیزم
خواب ذندان بر خلاف باور عمومی همیشه هم بد نیست و ممکن است نشانه منفعتی باشد که از دیگران به شما برسد یا سفر کردن نزدیکانتان


شبهاتون رویایی😉😉
نمیدونم والا، حالا خدا کنه منفعت باشه:))
ممنونم همچنین:)
تشکر از حضورتون
دوشنبه ۳۰ مرداد ۹۶ , ۰۶:۵۰ سیّد محمّد جعاوله
موفق و با نشاط باشید
ممنونم و همچنین:)
تشکر از حضورتون
نکته : جالبه که بیشتر بچه ها کابوس جنگ! دارن :)) همینجوریه که جریان سازش هی رای میاره :) خخخ


+ممنون بابت دع‌وت
نه کابوس اون جنگ رو ندارم شکل کابوس هام بیشتر امریکاییه تو همون کوچه های کثیف و اسلحه های بزرگی که به زور بلندش میکنن با همون مردهای هیکلی که دور بازوشون اندازه ی تمام هیکل ماست:))
+خواهش میکنم:)
ممنون از حضورتون

سلام! داشتم فکر میکردم به اون صحنهی جنگ و تیر خوردنت. حالا چرا جیغ میزدی؟ انقدر بدم میاد از این دخترا که مدام جیغ میزنن. میذاشتی ببینیم تهش چی میشه خوب. والله :)))))
انقدر جیغ زدی که از خواب پریدی. ایندفعه نپر. بذار ببینیم چی میشه:دی
مادرم... تیر هم خورده بودم بعد انتظار دارید جیغ هم نزنم؟؟!
مگه فیلم سینماییه اخه؟:)) تازه چی میخواست بشه یا یه تیر دیگه میزدن منم میکشتن یا اونقدر خون ازم میرفت تا میمردم دیگه:)))
:||
ممنون از حضورتون
سلام فرشته جان
کابوس شب یکیش به علت غذا خوردن دیر وقت. دیگه هم به خاطر فیلم و صحنه هایی هست که قبل ازخواب می بینید و دیگه این که احتمالا زیاد پیگیر حوادث سیاسی کشور هستید. اما تکرار کابوستون می تونه ریشه در نگرانی شما از اوضاع کشور باشه. شما شدیدا نگران شلوعی و جنگ داخلی یا خارجی هستید و همینطور نگران اعضای خانوادتون مخصوصا سلامت مادر . دندان در خواب نماد اعضای خانواده است که جایگاهشون از نظر شما محکم نیست وهر لحظه بیم دارید ترکتون کنند . توکل به خدا کنید که آرام بخش دلهاست. 
سلام فرناز جان:)
هر سه مورد اول صحیح است:) البته پیگیری سیاست رو تا حد زیادی کنار گذاشتم:)
جنگ رو همه دوست ندارن ولی چیزی نیست که یه واهمه باشه برام،ولی مادر بله بیمارن تا حدودی و خب قاعدتا برای هممون باعث نگرانیه.
مورد اخر هم احتمالا صحیحه دقیق بهش فکر نکردم واقعا، ولی خب نه اینکه هر لحظه ترکم کنن، یک مقداری وضعیت اشفته است که ان شاا... حل میشه:)
چقدر کامل و خوب ریشه یابی کردید، ممنونم از این همه دقت و وقتی که گذاشتید:)
تشکر از حضورتون
مواظب دندونات باش، مسواک هم فراموش نشه :))
من یه بار خواب افتادن دندون دیدم.

چشم، مراقبم:))
خواب اعصاب خرد کنیه:(
ممنون از حضورت
D:
به به چالش داریم چه چالشی ...
:))

این که فیلم های سینمایی رو به صورت زنده تجربه می کنید خیلی هم خوبه اما موضوعی که خواب می بینید یه ذره اذیت کنندس :)

در مورد خواب دوم هم آره خدایی دیدن این خواب استرس زیادی داره :/


در آخر هم از اینکه به صورت " به خصوص " بنده رو دعوت کردین تشکر می کنم :))
باشد که رستگار شویم ...
:))
تازه فیلم هایی که خیلی ازشون خوشم بیاد(مثلا ستایش ۱) تو خواب قسمت بعدی رو میبینم:)) ولی خدایی فیلم آمریکایی تو خواب وحشتناکه :(
خیلی و البته اعصاب خرد کنه:(

خواهش میکنم، جالبه برام‌ که بدونم تو این سن چه خوابهایی میبینن:)))
ممنون از حضورتون

سلام 
ممنونم که شرکت کردین :)
ایشالا وقت کنم میام کامل میخونمتون :)
ببخشید الان اومدم یه تشکر ویژه داشته باشم ازتون بعد ایشالا میام متن پست رو کامل میخونم‌:))

سلام
 خواهش میکنم:)
ممنون از حضورتون
عجب خوبیهایی میبینید من که چندین ساله خواب ندیدم اصلا هم یادم نمیاد کابوس دیده باشم اگه هم دیده باشم قطعا هیچ کابوسی انقدر ترسناک نیست که بتونه منو از خواب بیدار کنه چرا که حتی با لگد های بابام بیدار نمیشم 
فکر نکنم دلیلش این فیلمها باشه آخه من همیشه میدیدم و میبینم خیلی هیجان داره ولی کابوس نداره به شما هم پیشنهاد میکنم این فیلمها رو ببینید فاز میده 
خواب سنگین گاهی خوبه:))
والا تو بیداری که این فیلمها ترس نداره تو خواب وحشتناک میشن خصوصا با شمایل آمریکایی:))
فیلم های خشن اینجوری رو خوشم نمیاد:|
ممنون از حضورتون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
باز کن پنجره‌ها را که نسیم
روز میلاد اقاقی‌ها را
جشن می‌گیرد
و بهار
روی هر شاخه ، کنار هر برگ
شمع روشن کرده است!

همه‌ی چلچله‌ها برگشتند
و طراوت را فریاد زدند
کوچه یکپارچه آواز شده است
و درخت گیلاس
هدیه‌ی جشن اقاقی‌ها را
گل به دامن کرده است!

باز کن پنجره‌ها را ای دوست!
هیچ یادت هست
که زمین را عطشی وحشی سوخت؟
برگ‌ها پژمردند؟
تشنگی با جگر خاک چه کرد؟

هیچ یادت هست
توی تاریکی شب‌های بلند
سیلی سرما با خاک چه کرد؟
با سر و سینه‌ی گل‌های سپید
نیمه شب باد غضبناک چه کرد؟
هیچ یادت هست؟

حالیا معجزه‌ی باران را باور کن!
و سخاوت را در چشم چمن‌زار ببین!
و محبت را در روح نسیم
که در این کوچه‌ی تنگ
با همین دست تهی
روز میلاد اقاقی‌ها
جشن می‌گیرد!

خاک جان یافته است
تو چرا سنگ شدی؟
تو چرا این همه دلتنگ شدی؟
باز کن پنجره‌ها را
و بهاران را باور کن...
آرشیو مطالب
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan