هواتو کردم

خسته‌ام از این روزهای پوشالی ... میان این همه همهمه جای تو خالی


۱۳ دلیل من برای زندگی...

جناب اوه چالش جدیدی راه انداخته‌اند که ما نیز گفتیم از فیض شرکت بی بهره نمانیم:)

و این هم ۱۳ دلیل من برای زندگی، البته دلایل میتوانند در طول زمان تغییر کنند و این دلایل امروز فرشته است:)

۱) پدر و مادرم: مثل همه من هم عاشق پدر و مادرم هستم و تا زمانی که نفس های پدر و مادرم دنیا را مقدس می‌کنند این زندگی با تمام پستی و بلندی‌هایش ارزش ادامه دادن را دارد:)

۲) برادرها و خواهرهایم: باید خواهر باشید تا لذت نفس کشیدن در کنار برادر و خواهر را عمیقا درک کنید، خواهر بودن مقامیست که از همان روز تولد عاشقی را به دخترها می آموزد:) 

نکته: کلاً تا زمانی که عزیزانم در این دنیا نفس می‌کشند زندگی ارزش ادامه دادن را دارد:)

۳) رد شدن از پل صراط کنکور : بار پرودگارا! مرا تا زمانی که مقام دانشجو شدن را بپذیرم و چشمم به جمال دانشگاه روشن شود و بدانم که دقیقا چیست که خلق‌الله دهان ما را با آن سرویس کرده‌اند زنده بدار( بلند بگو آمین) :))

۴) به ثمر رسیدن آرزوهایم: دوست دارم روزی به نوک قله‌ی آرزوهایم برسم و وقتی از بالا به مسیری که طی کردم نگاه کنم لذت ببرم از اینکه حالا دستم به بلندای آرزوهایم می‌رسد:)

۵) دِین : دِینی به گردنم هست که باید ادا کنم:)

۶) یکی از آرزوهایم خدمت کردن به زائران اربعین امام حسین و مردم مناطق محروم است حالا در هر جایگاهی، امیدوارم تا قبل از مرگم بتوانم به آرزویم برسم.

۷) طلاییه: یکی از بهانه‌های زندگی من حداقل سالی یکبار نفس کشیدن در هوای طلاییه و مارد است:)

۸) عشق: عشق از همان نوع های دونفره‌اش چیزیست که دوست دارم یکبار در زندگی تجربه کنم، کوچه هایست که باید با هم قدم بزنیم و شعرهایست که باید برایش زمزمه کنم، در کل حس های خوبیست که باید با هم تجربه کنیم:)

۹) نویسندگی: نوشتن را از عمق وجودم دوست دارم و امیدوارم روزی بتوانم نویسنده‌ی خوبی شوم که حداقل خودم از نوشته‌هایم لذت ببرم:)

۱۰) دوست دارم به جایی برسم که بتوانم با اطمینان بگویم من تمام تلاشم را برای خوب بودن، مفید بودن و پیشرفت کشورم کردم و حالا دِینم را به مردم و مملکتم ادا کردم:)

۱۱) داشتن خانه‌ی رویاهایم: در پست خانه‌ی من ، خانه‌ی رویاهایم را به تصویر کشیدم، همه‌ی شما هم دعوتید:)

۱۲) این یکی کاملا خصوصیه و بین خودم و خدای خودمه، شما فقط آمینش رو بگید:)

۱۳) و اما دلیل اخر اینکه من هنوز خودم را آماده‌ی مرگ نمی‌بینم، تا روزی که بتوانم توشه‌ی حداقلی برای خودم جمع کنم به این زندگی ادامه می‌دهم، اگر خدا بخواهد:)

+ تا زمانی که رسیدن به تو امکان دارد؛ زندگی درد قشنگیست که جریان دارد...

ینی حیفِ اون یه دلیل که واسه کنکور و دانشگاه سوخت :| قحطیه مگه؟! سازمان ناسا که نیست :| همون مدرسه س ابعادش بزرگتره دگه :/ :))))
:))
هر کی هر جا بره دانشگاه و خبرش بیاد خانواده یه نگاهی به من میکنن که از دنیا سیر میشم ایا همین خودش دلیل نیست؟:))
میتونی تو اون لحظه به مناظر دیگه ای چشم بدوزی :)))) والاع
کاش اونا هم به مناظر دیگه‌ای چشم میدوختن:))
ولی وجدانا دعا کنید امسال از پل صراطش رد بشم:))
به همه‌ی آرزوهای خوشگلت برسی ان‌شاءالله :)
ممنونم عزیزم، همینطور تو:)
چه دلایل قابل تاملی :) 
تو نمی‌نویسی؟ چالش جالبیه به نظرم:)
این روزا اصلا هوش و حواسم سرجاش نیست فرشته... 
حق داری عزیز دلم، انشالا زود حال خودت و مادرت رو به راه بشه:)
سلام 
همش گفتم آمین :))
ایشالا به همه اون چیرهای که میخواهی برسی 🙏
موفق و موید و سلامت باشی 🤗
سلام
ممنون عزیزم:)
تو هم انشالا به ارزوهای قشنگت برسی:)
همچنین:)
ان شاءالله به همشون برسی
موفق باشی^_^
تو کنکورم ان شاءالله امسال همه ی کنکوریا موفق بشیم
ممنون عزیزم:)
سلامت باشی:)
ممنونم، انشالا:)
باور کنین فک میکردم سنتون ۲۳ ۲۴ باشه :|
نه بابا، چند روز دیگه میرم تو ۲۰ سال و همچنان پشت کنکورم:|
چقدر لطیف بود. 
لطیف خوندید:)
۷۶ اید یا ۷۷?!
بهمن ۷۶ :) 
جمعه ۱۵ دی ۹۶ , ۱۱:۰۷ آقای دیوار نویس
دلیل نهم خیلی خوب بود... ان شاء الله کتابتون رو با امضا خودتون برای ما بفرستید  و ما هم از خوندنش رو پشت بام خاله لذت ببیریم :)) 
نویسنده ها که حتما نباید کتاب بنویسن، ولی خب انشالا:)
:))) چه خوب پس تولدتون پیش روئه :))
پیش پیش مبارک :))
بله:))
ممنونم:))
ایشالا خدا میخواد و به همه خواست هات میرسی. آمین :)
براش شعر زمزمه کنی؟؟ خوشبحالش *__*
منم دلم میخواد حداقل یه بار طلاییه رو ببینم لازم بازم بگم چهار بار خواستم و همه چی اوکی شد ولی لحظه آخر قسمت نشد. :||
دِین، یادت باشه یه نذر از طرف منم باید به زودی ادا کنی :)
ممنونم عزیزم، همچنین تو:)
واقعا خوش به حالش، خودم بهش حسودیم شد:)))
انشالا به زودی قسمت میشه عزیزم:)
حتما، اونو که یادم هست، ولی این یکی نذر نیست، دِینه:)
ان شاءالله به همش برسی فرشته جان:)

مهم پشت کنکور بودن نیست مهم موفقیتیه که حتما بعدش بدست میاری:)
ممنونم عزیزم:)
انشالا، ولی باید از کنکور رد بشم دیگه:)
اون نکته هه خیلی عالی بود خیلی :)
ممنون:)
سلام
چالش جالبی از جناب اوه است
خدا عزیزان شما را حفظ کند.
بنده از صمیم قلب برای شما آرزوی موفقیت می کنم، بخصوص نمره 12 :) الهی آمین
پیروز و موید باشید.
سلام
خوش اومدید:)
ممنونم خدا عزیزان شما رو هم حفظ کنه.
خیلی ممنونم، همچنین:)
سلامت باشید
وای سهههههه:))راس میگی بخداااااااا

چههه قشنگ براش شعر بخونییییییی ای جانم:)

برسی به همشون انشالله فرشته گلی:)
والا:)))
اگه شانس منه که از شعر خوشش نمیاد :)) البته خب دل بخواهی نیست،مجبوره خوشش بیاد:))
ممنون عزیزم،تو هم به همه ی ارزوهات برسی انشالا:)
يكشنبه ۱۷ دی ۹۶ , ۰۹:۰۹ مریــــ ـــــم
حالا که دارم فکرمیکنم میبینم من چقد بی ذوق بودم که عشق هیچکدوم از 13تا موردم نبود
:|
تو و بی ذوقی؟ عجب:))
يكشنبه ۱۷ دی ۹۶ , ۰۹:۴۸ مریــــ ـــــم
شده دیگه
:)
پیش میاد:))
یکی از آرزوهایی که من دارم و شما ننوشتید، دیدن دنیا و سفر به مناطق زیبای جهانه. من خیلی سفر رو دوست دارم. مخصوصا از نوع خارجیش
منم خیلی سفر رفتن رو دوست دارم و چندین شهر و کشور هست که دوست دارم حتما برم ببینم، ولی راستش سفر بهانه و دلیل زندگیم نیست،خیلی چیزهای دیگه هم هستن که خیلی دوست دارم ولی نمیتونم بگم بهانه های زندگی کردنمن:)
برقرار باشی و به همشون برسی بانو جان :)
ممنونم، همینطور شما:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
باز کن پنجره‌ها را که نسیم
روز میلاد اقاقی‌ها را
جشن می‌گیرد
و بهار
روی هر شاخه ، کنار هر برگ
شمع روشن کرده است!

همه‌ی چلچله‌ها برگشتند
و طراوت را فریاد زدند
کوچه یکپارچه آواز شده است
و درخت گیلاس
هدیه‌ی جشن اقاقی‌ها را
گل به دامن کرده است!

باز کن پنجره‌ها را ای دوست!
هیچ یادت هست
که زمین را عطشی وحشی سوخت؟
برگ‌ها پژمردند؟
تشنگی با جگر خاک چه کرد؟

هیچ یادت هست
توی تاریکی شب‌های بلند
سیلی سرما با خاک چه کرد؟
با سر و سینه‌ی گل‌های سپید
نیمه شب باد غضبناک چه کرد؟
هیچ یادت هست؟

حالیا معجزه‌ی باران را باور کن!
و سخاوت را در چشم چمن‌زار ببین!
و محبت را در روح نسیم
که در این کوچه‌ی تنگ
با همین دست تهی
روز میلاد اقاقی‌ها
جشن می‌گیرد!

خاک جان یافته است
تو چرا سنگ شدی؟
تو چرا این همه دلتنگ شدی؟
باز کن پنجره‌ها را
و بهاران را باور کن...
آرشیو مطالب
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan