هواتو کردم

خسته‌ام از این روزهای پوشالی ... میان این همه همهمه جای تو خالی


جام جهانی چشمانت

جانا! تب جام‌جهانی چشمان تو حتی در ما طایفه‌ی گریزان از اضطراب هم رسوخ کرده است، لطفی کن و آن توپ قهوه‌ای چشمانت را به کرنر بفرست، آخر گلکم این تور پوسیده کجا طاقت ضربه های محکم مژگان تو دارد؟
خودت بگو! کجای دنیا رسم است لشکری از رونالدوها مقابل بیرانوند تنها قد علم کنند؟

پ‌ن : راستش از دیروز خیلی تلاش کردم یه متن خوب و طولانی‌تر بنویسم ولی تهش فهمیدم این روزها اوضاع و احوال خودمم چیزی کم‌ از همین بیرانوند تنها نداره، از بیرانوند چه توقعی دارید واقعا؟ :)
+ به رسم چالش از میرزا ، آسوکآ و آذری‌ قیز دعوت میکنم :)
++ تشکر از هلمای عزیز بابت دعوتش :)
خوب بود
میشه دقیقا برا من توضیح بدی که چجوری باید توی این چالش شرکت کرد؟
من از رادیو چیزی نفهمیدم :)
:)
خیلی راحت، یه پست با موضوع"جام جهانی چشمات‌..." مینویسید و بعد لینکش رو برای بچه‌های رادیو می‌فرستید، گفتند هر کس نوشت دو نفر دیگه رو هم دعوت کنه:)
جام جهانیه چشات دراد :)) حالا چرا تنها؟ چرا بیرانوند؟ تو فرشته ای. فرشته ها که تنها نمیشن...
:)) بیرانوند یکی از دروازه‌بان‌های تیم ملیه،گروهی تو دروازه بایستیم؟:))
دیگه این دفعه متاسفانه تنها شدن:))
خیلی خوب بود :)))
مسی حتی :|
ممنون:)
اتفاقا خواستم بنویسم مسی ولی خب یادم اومد تو گروه رونالدویم:|
مرتضا دِ! باید بلیط بخری :)) 
تازه باید دیپلم هم داشته باشی.
:)
دوشنبه ۲۱ خرداد ۹۷ , ۱۶:۰۱ رضا `پسر از جنس پدر`
عجب :/ چشم هاشو برم
:| چشمش نزنین:))
اصلاً محمد صلاح :|
با اونم بازی نداریم اخه:)
@میرزا
نه جدی میگم. دقیقا باید چی بنویسم؟ یه جمله ای که جام جهانی توش باشه؟ :)

دیپلم رو دارم
گفتم که، پست با موضوع"جام جهانی چشمات" تقریبا میشه یه پست عاشقانه،احساسی با تم فوتبال و جام جهانی:) 
سوکراتیس پاپاستاثوپولوس هم خوبه :|
کی؟:))
مهم نیته :|
:-)
میگم حوا من انقدر مینویسم قهوه‌ای اومد تا چشماش یه رنگ دیگه‌ است چه خاکی به سرم بریزم؟:))
چه خوف بود😍
ممنون:)
@مرتضا بخدا از این چالش ها سر در نمیارم یکی دعوتت م یکنه و خصوصی بهت میگه دعوتت کردم فکر کنم اینطوریه. بعد آره دیگه از چشو چال جام جهانی میگی یا یه جوری با یه چیزی میزنی چشو چال جام جهانیو در میاری. من که دراوردم...
بد هم در اوردید:))
سوکراتیس پاپاستاثوپولوس :)
بیشتر شبیه اسم ویروس‌های کتاب زیسته:))
فرشته :))))
مثلِ استافیلوکوکوس اورئوس :|
:))
اره منم یاد استرپتوکوکوس نومونیا افتادم:))
استرپتوکوکوس نومونیا :)))
اره:))
بابا من یه جمله عاشقانه  ساختم درمورد جام جهانی
ولی خصوصی بود
مخاطب خاص داشت :))
خب همون که برای بانو نوشتید رو بنویسید زیرش هم بنویسید تقدیم به همسر مهربانم:))
پروپیونی باکتریوم آکنس و بقیه رفقا :)))
اره:))) اسم لامصبشون رو یه کامیون هم نمیکشه:))

نمیدونم چرا کسی نخوند. هشت بازدید کننده داشت و شش کامنت. یکی از بازدید کننده هاش هم خودم بودم....
میانگین کامنت‌هاش خوب بوده ولی:)

حالا زیاد هم دست بالا نگیرش بابا :))
خواستم جلوی جمع کلاس بذارم براش، تازه اینا اولشه بعدش با ماهیتابه هستم در خدمتش:))
عه سوالت رو الان دیدم :|
عیب نداره بابا :)) قهوه‌ای یا آبی حتی سبز! مهم رنگِ دلش هست که یه دریاست :))
:)
نه همون قهوه‌ای یا دیگه فوق فوقش ابی باشه لطفا:))
خوش به حالش نیومده و نشناخته تعریف میکنن ازش:))
خوبه دیگه مثلا حسینی باشه گلر؟ :)))
نه کمتر از مسی رو قبول ندارم:))
مثل من باش به واسطه جام جهانی چشماش خودمو تو چشاش کردم. :))
خوشبحال شاهزاده سوار بر اسب چشم قهوه ای :)
من خودم وسط قلبشم😎[ شهاب سنگ می‌بارد] :D
اره واقعا خوش‌بحالش، کی بهتر از من؟:))
با هلما موافقم:))
منم با جفتتون موافقم:))
باشه هر طور تو می‌پسندی :)))
نبود هم میگم لنز بذاره :| قبولش کن :))
من که نپسندم رد میکنم،مشکل اینه که اگه من پسندیدم و چشماش قهوه‌ای نبود، کی میخواد بهش توضیح بده چشم قهوه‌ایی در کار نبوده؟:)))
یعنی تو ببین خدا چقدر دوستش داره ها :)
خوشا به سعادتش واقعا:))
قضیه رو پیچیده نکن فرشته :| اینطوری باشه که من بیشتر باید جواب پس بدم :|
پس تو هم تو فکر خودت باش:)) شوخی میکنم من اصلا اینا رو بهش نشون نمیدم:D
ولی من همه رو نشون میدم :))
خب منم رنگش رو عوض میکنم بعد میدم بخونه:))
نوچ نوچ نوچ :| و نوچ های بعدی :|
دیگه چکار کنم، دلش که نباید بشکنه واسه چهارتا متن:))
بیچاره بیرانوند :))

آقا رونالدو هم یکی مثل مسی :))
نترسین ازش عامو :))
مسی دقیقه ۹۰ به ایران گل زد :)
از کجا معلوم اصلا بیرانوند گل بخوره ؟:))



قشنگ بود خیلی زیاد :)
مرسی 
ایشالا حال دلت زودی خوب بشه :)


:)
اخ اخ یادم نمیره بعد بازی با ارژانتین وقتی اهنگ تیم‌ ملی پخش می‌شد چقدر گریه کردم:| 
آره، توکل برخدا کسی چه میدونه شاید حتی گل هم بزنیم:))

ممنونم عزیزم:)
ان‌شاءالله:*
تور پوسیده...بیرانوند...یه لحظه تصور کردم جوری شوتیده که دروازه بان و تور چسبیدن به هم! :))
هَع ! سوباساست مگه؟:))
به نظرم بهتر از بقیه ی متن هایی بود که بقیه نوشتن :)
حداقل طنز بود
من منتظر شدم هیچ کس دعوتم نکرد منم به صورت خودجوش تحریم کردم این چالش رو :)
ممنونم عزیزم،لطف داری:)
اِ کی گفته کسی دعوتت نکرده؟ دوباره یه نگاه به پست من بنداز:)
منتظر پست خوشکلت هستم:*
فقط شعر را دوست داشتیم.... (لبخند)
بقیه‌اش هم که هیچ:)
به جان خودم یه روز همتون نویسنده میشین :))

انشا رو چند می شدی قبلا ؟! :| :دی
ان‌شاءالله:)
حقیقتا هیچ وقت انشای زیر ۱۹ نداشتم:)
بیرانوند را چرا اذیت می‌کنید؟  
کی اذیتش کردم؟ مثال زدمش که بیشتر شناخته بشه:-))
بیشتر از این شناخته بشن؟ :) 

«چطوری کریس» رو یادتون رفته؟ :)))
اره:))
ندیدم اینو:))
 دیگه چیطوری برای همه چیز اومده، برای ما هم اومده چیطوری کنکوری؟:))
مرسی :))
خواهش میکنم:)
منتظر پست قشنگت هستم:)
چطوری ندیدین! :)

http://yon.ir/MnJ1w
از قافله عقب موندم گویا:))
+ممنون بابت لینک:)
++ وای خدا[لینک رو دیدم] :)))
خب متن تون در حد انتظاری که از شما داشتم نبود...انتظارها رو بالا بردید!
الان اینو بذارم به پای تعریف یا تخریب؟ خوبه لااقل خودم اعتراف کردم که خوب ننوشتم:)
تا به حال تخریب از ما دیدید؟ قطعا تعریفه...انتظار ما از شما بالاست...در حد لالیگا

نه والا :)  خیلی متشکرم شما لطف دارید.
خلاقانه زیبا بود ^^
ممنونم :-)
این که مقصود تو متن کوتاه تری رسونده بشه دل نشینه، خیلی هم خوب بود *: 
میتونست خیلی بهتر باشه:) 
ممنون عزیزم:*
هیچ متنی بهترین نیست؛ یعنی هر متنی همیشه جای بهتر شدن داره و هر متنی زیبایی و دل نشینی خاص خودش رو داره (((:
اره اما خب زیبایی و دلنشینی یک متن پخته بیشتر از یک متن خامه قاعدتا:)
چقد خوب بود فرشته :*
دم قلمت گرم ^_^
ممنونم عزیزم:*
دم و بازدم خودتم گرم:)
عزیز دل فوتبالی من
ممنون که دعوتم کردی نازنینم:-*
البته من خیلی هم فوتبالی نیستم:)
قربانت عزیزم، ممنون که نوشتی:*
بیراموند=))))))))))
بیرانوند البته:))
توپِ قهوه ای چشمانت را به کرنر بفرست :-)
عالی بود:)
سلام!(:
سلام:)
ممنونم، لطف دارید:)
بیرام به ترکی یعنی عید
یه دوستی داریم اصرار داره بیرامونده=))
یاد اون افتادم
اها:))
پنجشنبه ۲۴ خرداد ۹۷ , ۱۳:۲۷ دخترک مژده دهنده
سلام
چشم
شماهم من رودعاکنید!خییییییییییللللللللللییییی
سلام:)
چشمت روشن:)
حتما ان‌شاءالله،شما هم‌منو دعا کنید که شدیدا نیازمندشم:*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
باز کن پنجره‌ها را که نسیم
روز میلاد اقاقی‌ها را
جشن می‌گیرد
و بهار
روی هر شاخه ، کنار هر برگ
شمع روشن کرده است!

همه‌ی چلچله‌ها برگشتند
و طراوت را فریاد زدند
کوچه یکپارچه آواز شده است
و درخت گیلاس
هدیه‌ی جشن اقاقی‌ها را
گل به دامن کرده است!

باز کن پنجره‌ها را ای دوست!
هیچ یادت هست
که زمین را عطشی وحشی سوخت؟
برگ‌ها پژمردند؟
تشنگی با جگر خاک چه کرد؟

هیچ یادت هست
توی تاریکی شب‌های بلند
سیلی سرما با خاک چه کرد؟
با سر و سینه‌ی گل‌های سپید
نیمه شب باد غضبناک چه کرد؟
هیچ یادت هست؟

حالیا معجزه‌ی باران را باور کن!
و سخاوت را در چشم چمن‌زار ببین!
و محبت را در روح نسیم
که در این کوچه‌ی تنگ
با همین دست تهی
روز میلاد اقاقی‌ها
جشن می‌گیرد!

خاک جان یافته است
تو چرا سنگ شدی؟
تو چرا این همه دلتنگ شدی؟
باز کن پنجره‌ها را
و بهاران را باور کن...
آرشیو مطالب
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan