هواتو کردم

خسته‌ام از این روزهای پوشالی ... میان این همه همهمه جای تو خالی


چشم برزخی :|

اسمش برایم جذاب بود، ساندویچی سرِ خیابان را می‌گویم جلب اسمش شده بودم و تصمیم‌ گرفتم ساندویچ مورد علاقه‌ام (بندری) را آنجا هم امتحان کنم شاید به چیزی شبیه ساندویچ‌های عمو حسین برسم.
ساندویچ را خریدم و راهی خانه شدم، گاز اول را زدم، گاز دوم را هم ولی خبری از بندری نبود، مشتی ریحان وسط نان ریخته بود و داده بود دستِ مردم، نمیدانم گازِ چندم بود که خدا بخواهد به بندری رسیدم، مزه‌اش را درست یادم نیست چون تا خواستم مزه‌اش را بچشم دوباره مشتی ریحان رفت زیرِ دندانم!
حالا مدت‌هاست دارم فکر میکنم شاید مردک از آن خوب‌های درگاه پروردگار باشد، از همان ‌ها که چشم برزخی دارند و موقع ورود من را شبیه بُز دیده است، احتمالا همین است که به جای بندری مشتی ریحان در نان ریخته و داده دستم!

+ مراقب کارتان باشید که تبلیغات بد نشود علیه‌تان، مثلا من به هر کسی که می‌خواهد از ساندویچی مذکور چیزی بخرد گوشزد می‌کنم که هم بُز ساز است و هم بُز خور ...

همین ساندویچ ها رو میخوری این شکلی مریض میشی !!
نخور جانم نخور که اینجورساندویچ ها باعث بیماری میشه !!:))

ساندویچ بندری میتونی بگی چی داره بجز ریحون ؟:))


سلام :)

مال قبلا بود عزیزم الان دوماهی میشه که نخوردم، تازه اخرین بار هم این بُز سازه نبود :)
پیاز، سوسیس، رب، خیارشور، گوجه، فلفل قرمز و یه سری ادویه‌ی دیگه :)

سلام به روی ماهت :)
همیشه همینقدر سخت است رسیدن به بندری. :D 
:)))
من از جاهای دیگه می‌گیرم اینطوری نیست فقط این مَردَک ما رو با بز اشتباه گرفته بود انگار :))
دور از جون. نمیدونم شما از خواننده های وبلاگم بودی زمانی که فست فود داشتم یا نه؟ بندری های منو فقط دانشجوهای جنوبی میتونستن بخورن و خودم. البته ریحون که نه ولی جعفری رکن اصلی بندری های من بود.
بز:)) بز چیزهای دیگه هم میخوره برو خدا رو شکر کن اغذیه فروش مذکور اینو نمیدونسته و به ریحون بسنده کرده
نه من از وقتی دنبالتون میکنم عکاس بودید :)
تند بود یعنی؟ بندری باید تند باشه، بندری بدون فلفل قرمز یه توهین به بندریه :))
اینجا بیشتر توش خیارشور و گوجه میریزن :)
:))) پوست سیب زمینی مثلا :))
پوست سیب‌زمینیُ باید امتحان کنم/. :)

برای بُز یا برای ساندویچ؟ :|
کاسب نبوده احتمالا 
احتمالا :)
بندری فقط یه بار خوردم که عالی بود، بخصوص فلفلش 🌶🔥  :)
باید ساندویچ رو از پهنا تو حلق طرف میذاشت تا درجا به بصیرت میرسید :)
ریحان با آبگوشت می چسبه، گشنم شد من برم یه چیزی بخورم :/
بندری بدون فلفل یه سوء‌تفاهمه:)
دیگه متاسفانه خونه بودم و حوصله نداشتم باز تا سر خیابون برم:/
:))) نوش جان:)
اون " میذاشت " هم منظورم " میذاشتید " بود :)
:)
با این حساب من هیچوقت نمیتونم ساندویچ بندری بخورم :|
سویس هم شد غذا یا حتی ساندویچ آخه ؟:|
ساندویچ فقط سمبوسه بندری ؛) یا فلافل حتی :))


اینم خوب بود :
نه من از وقتی دنبالتون میکنم عکاس بودید :))


اِی گِرُفتُمِش؛ چیطوری کپی‌بردار؟:)) www.god-like.blog.ir


قشنگ بود :))

یا این :


بز چیزهای دیگه هم میخوره برو خدا رو شکر کن اغذیه فروش مذکور اینو نمیدونسته و به ریحون بسنده کرده

اِی گِرُفتُمِش؛ چیطوری کپی‌بردار؟:)) www.god-like.blog.ir



چطور دلت میاد واقعا؟ سوسیس بندری خیلی خوشمزه است:)
فلافل خیلی دوست ندارم ولی سمبوسه رو هستم خصوصا با سس فلفل تند :)
 
:))
هیچ کار خدا بی حساب کتاب نیست
الان اشاره به کدوم قسمتش بود؟ :)
چشم برزخی و ساندویچ بندری -____-
چشم دنیایی هم نداشت چه برسه به برزخی دیگه:/
يكشنبه ۲۰ آبان ۹۷ , ۱۷:۱۳ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
:-))))) وای خیلی خوب بود:-))
:))
بیا من خودم یه بندری برات بپزم انگشتاتم بخوری( آیکون تکبر و غرور و غبغب باد کرده:دی)
بلدی مگه؟ آدرس بده فقط :))

+ خوشحالم که برگشتید :*
واسه همینه که باید از جایی خرید کنی که جلوی چشمت درست می‌کنه همه چیز رو!
کمن همچین جاهایی معمولا آشپزخونه‌شون جداست برای همین بیشتر از جاهایی میخرم که میدونم ساندویچ‌هاشون خوب و خوشمزه است مثلا عموحسین :)
بَه!
نبودی ببینی چه پست های آشپزی و کدبانوگری که نمیذاشتم من یه دوره ای:دی
ظاهرا باید دوباره شروع کنم اون پستامو فایده نداره اینطور:دی
عه عه می‌بینی همیشه دیر میرسم، حالا باز پست بندری‌هات رو بذار بخاطر ما :))

ساندویج هم ساندویج کثیف های قدیم :)
این یه پاراگراف خودش یه داستان دوست داشتنی بود اصلا
اره واقعا، کلا رابطه‌ام با ساندویچ کثیف خوبه :))
ممنون :*
اگه قول میدی درستش کنی برات بذارم؟:دی
سعیم رو میکنم :))
همیشه درست میکنیم ولی نمیدونم چرا عین بندری ساندویچی‌ها نمیشه:/
من کلا به طرف سوسیس و کالباس و اینا نمیرم به هیچ عنوان حتی اگر داخل پیتزا یکی از این دو باشه اون ها رو کنار میزنم بعد پیتزا رو میخورم :))
کلا سوسیس و کالباس گریزم :))
سمبوسه هم با فلفل تند نمیتونم بخورم :))
فلافل هم منم زیاد دوس ندارم هر چند ماه یکبار با صمون عربی(نون عربی )  میزنم بر بدن :))


زیادی مثبت نباش واران سوسیس و کالباس خیلی خوشمزه است :))
سمبوسه با چی میخوری پس؟ با سس شیرین یا بدون سس؟:/
کلا رابطه‌ام با فلافل خیلی خوب نیست، نون ساندویچی( نون باگت)هم اصلا نمیخورم.
یه ساندویچی هست سمت بازار
به فلافل کثافط معروفه
لامصب همه چیزش محشره
پیشنهاد میکنم بندری رو اونجا هم تونستی امتحان کنی
اول سئوال پیش میاد که داری ادرس کجا رو میدی؟ چه شهری؟:)
دوم اینکه وجدانا جایی که بهش میگن کثافط دلم نمیگیره چیزی بخورم :/
تهران
بازار
ببین نمی‌دونم مسجد ارگ رو میشناسید یا نه
ولی سر کوچه مسجد ارگه :)

اسمش کثافط وگرنه جای تمیزیه اما خب مردونه هم نیست زورخونه س :/
با فشار فراوان باید خرید کنی
هیچ‌جای تهران رو نمیشناسم تقریبا، چون تهرانی نیستم ولی اسم مسجد ارگ رو شنیدم:)
حتی اسمش هم کثیفه ادم دلش نمیگیره بره توش:/
نمیخواد آقا واسه یه ساندویچ دل و روده‌مون بیاد تو حلقمون که چی؟:))
من خیلی دوست دارم سوسیس بندری بخورم ولی پایه نداشتم تنهایی هم غذا خوردن بهم کیف نمیده
با شوق میای گاز میزنی میبینی... ضدحال میشه
ریحون بنفش بود یا سبز حالا ^_^
یعنی تا حالا نخوردی؟حالا یه بار تنهایی برو امتحان کن دفعات بعدی برای بقیه تعریف کن ازش با هم برید :)
حالا همیشه هم اینجوری نمیشه‌ها :)
هر دو :/
من یه عادتی دارم نمیدونم خوبه یا بد از یه جای جدید خرید میکنم یا هرچی پسخوراندش رو وقتی مسیرم اونجا بخوره بهش یادآور میشم. پارسال از یه عطاری یه چیزی خریدم چندماه پیش رفتم مغازه اش و نارضایتیم رو شفاها اعلام کردم. یا از برج بلور طبقه اول اولین مغازه مانتو خریدم، مجدد رفتم اونجا خرید کردم و گفتم دفعه قبل هم دوست اشتم. (تبلیغ هم کردم) :))))
عادت بسیار پسندیه ایه جانم، ولی من نمیرم بگم روم‌ نمیشه ولی ممکنه یه دفعه دوباره برم بگم یه دفعه گرفتم خوب نبود و لطفا اینجوری نباشه:( قبلا اینجوری گفتم طرف گفته نه نه اشتباه شده یا یه بهانه اورده و چیز بهتری داده بهم که مثلا کارش خراب نشه :))
بشتابید بشتابید مانتوهای زیبا شیک با قیمت مناسب در برج بلور:D
آموزش صحیح پخت بندری رو نمی‌ذاری؟ :))
نه دیگه هنوز تا اون حد کدبانو نشدم:)) 
فقط بندری از ساندویچی که میخرید تند باشه، اصل بندری فلفله‌
+ نمیدونم چرا بندری‌های خودم شبیه بیرونی‌ها نمیشه اونا اصلا مزه‌شون فرق داره:)

چه نگاه عمیقی:)))
کلا آدم دقیقی‌ام :))
بااین تعاریفی که شمااز ساندویچ بندری دادین
دل من به تاپ تاپ افتاد
من یک عاشق بندریم :)
امروزه روز اکثر مغازه دارا صاحب کرامت شدن و مردم رو به شکل انواع جانداران میبینن...! :)
متاسفانه همینطوره:/
کمپین نه به ساندویچ سوسیس بندری پر ملات رو راه بندازیم؟
رئیس کمپین به ضرب گلوله‌ی خودم کشته میشه :D
ولی اگه نه به سوسیس بندری کم ملات باشه منم پایه‌ام :))
سه شنبه ۲۲ آبان ۹۷ , ۱۶:۳۳ اجاره آپارتمان مبله در تهران
والا بعضی ساندویچی ها همینن ...
چند وقت پیش با رفقا رفتیم فلافلی گفتیم سالادی بده :)) اخه سالادی دوست داریم ... بعد طرف داشت میذاشت من دیدم خیار نداره :| بعد کلی بحث فهمیدیم که خیار گرون شده :| حالا ربطی داشت یه قضیه شما یا نه رو نمی دونم ولی کلا از ساندویچی ها انتظار و توقع داشتن کار اشتباهیه :))))
آها ، تعبیر چشم برزخی هم خیلی باحال بود :)))
___________________________
اجاره آپارتمان مبله در تهران
https://eskanbama.com
عید تو بازار فروشنده می‌گفت فلافل هم داره گرون میشه گفتم چرا؟ گفت دلار رفته بالا دیگه:/ یعنی نخودهامون هم وارداتیه :دی
:))
اشتباه شد کم ملات میخواستم بنویسم :)))


دقت کن برادر ، دقت کن، خطرات جانی داره این اشتباهات : D
آره خطر داره همین کامنت قبلی تیر از بغل گوشم رد شد :)
اره دیگه، احتیاط کنید خلاصه:))
بپرسم بندری همون فلافلش منظورته دعوام نمیکنی؟ 😓
چون آسوکآیی نه دعوات نمی‌کنم :دی
نه اتفاقا من خیلی فلافل خور نیستم، ساندویچِ سوسیس بندری منظورمه :)
خیلی خوشمزه است اگه نخوردی امتحان کن حتما :*
آرههههههه. تو مرکز شهر ما هم یه ساندویچ کثیف هست که سوسیس بندریش عالیه. :دی
اما خب من سه سالی میشه که اصلا سوسیس نخوردم...
آی اره خیلی خوبه منم اکثرا از همین ساندویچ‌های کثیف میخرم، لامصب خوشمزه‌تره *_*
مامانم یه ضرب‌المثل میگه همیشه، اینجا الان به کار میاد " کم‌بخور، همیشه بخور" :))

هیچی ساندویچ کثیف همینطور جیگر کثیف

سررسید
:)
حتی سررسید کثیف :دی
کاسب بودن یک نکته ی اساسی داره
اگر یک مشتری ناراضی داشته باشی کسب و کارت به مفت هم نمی ارزد
چرا که " همیشه حق با مشتری است "

رضایت مشتری چنان تبلیغاتی میشه گاهی که هزارتا بیلبورد و آگهی بازرگانی هم نمیتونه حریفش بشه
واقعا همینطوره، کاسب‌هایی هستن که بخاطر همین کار درستیشون همیشه سرشون شلوغه. یه عده هم عین اون فروشنده‌ی بز علف به خورد مردم میده:/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
باز کن پنجره‌ها را که نسیم
روز میلاد اقاقی‌ها را
جشن می‌گیرد
و بهار
روی هر شاخه ، کنار هر برگ
شمع روشن کرده است!

همه‌ی چلچله‌ها برگشتند
و طراوت را فریاد زدند
کوچه یکپارچه آواز شده است
و درخت گیلاس
هدیه‌ی جشن اقاقی‌ها را
گل به دامن کرده است!

باز کن پنجره‌ها را ای دوست!
هیچ یادت هست
که زمین را عطشی وحشی سوخت؟
برگ‌ها پژمردند؟
تشنگی با جگر خاک چه کرد؟

هیچ یادت هست
توی تاریکی شب‌های بلند
سیلی سرما با خاک چه کرد؟
با سر و سینه‌ی گل‌های سپید
نیمه شب باد غضبناک چه کرد؟
هیچ یادت هست؟

حالیا معجزه‌ی باران را باور کن!
و سخاوت را در چشم چمن‌زار ببین!
و محبت را در روح نسیم
که در این کوچه‌ی تنگ
با همین دست تهی
روز میلاد اقاقی‌ها
جشن می‌گیرد!

خاک جان یافته است
تو چرا سنگ شدی؟
تو چرا این همه دلتنگ شدی؟
باز کن پنجره‌ها را
و بهاران را باور کن...
آرشیو مطالب
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan