هواتو کردم

خسته‌ام از این روزهای پوشالی ... میان این همه همهمه جای تو خالی


قارچ

بعضی‌ها هم مثل قارچ‌های سمی‌‌ان، یه فصلی میان و زود هم میرن، ممکنه ظاهر خوبی هم داشته باشن اما ... اما همین یه فصل هم به هیچ دردی نمی‌خورن ...
بعضی‌های دیگه ولی مثل اون قارچ‌های فصلی مفیدن، عمر این‌ها هم تو زندگی‌هامون کوتاهه، اونقدر کوتاه که خیلی وقت‌ها بین قارچ‌های سمی زندگیمون گم‌ میشن و تا بخوایم پیداشون کنیم فصلشون رفته ...

من جز کدوم از قارچ هام بنظرت فرشته ؟:)
جدی ؟:))



مگه تو قارچی؟ تو فصلی هستی؟!
اگه باشی حتما جزء مفیدهایی عزیزم:*
من هر دو قارچ رو میخوام!
!!! قارچ سمی برای چیتونه واقعا؟!
با کمک اون سمی ها میتونیم خودمونو بشناسیم با اون مفید ها بقیه رو :)
ببینیم چی باعث شده قارچ های سمی دور و برمون باشن
اینم نکته‌ی ظریفیه‌ها ولی این قارچ‌ها همیشه هستن، حتی اگه تو کاری نکرده باشی:)
آدم عاقل زود قارچ‌های سمی رو شناسایی میکنه و ازشون فاصله میگیره، به جاش دو دستی میچسبه به مفیدها :)
دوشنبه ۵ آذر ۹۷ , ۲۰:۳۶ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
من قارچ خیلی دوست دارم ولی بابام نمی‌گیره، میگه یهو دیدی سمی شدند:/
چقدر هم که ربط داشت به هدف پست!
ولی چرا خوب‌ها همیشه قایم میشن؟
برعکس تو من قارچ دوست ندارم :)
نمیدونم، شاید به همون دلیل که همیشه روزهای خوب هم زود می‌گذرن :)
قارچ های سمی دوست داشتنی تر هم هستند؛)
!! چرا؟!
مرا به خیر تو امید نیست شر مرسان در وصف همون قارچای سمی گفته شده گویا .
انشاالله ی روز یه قارچ مفیدِ همیشه بهار بیاد سراغتون :)
بله احتمالا :)
برای این اول باید ببینیم خودمون قارچ مفید هستیم یا نه، شاید خودم قارچ سمی باشم، پس توقع قارچ مفید داشتن زیادیه:)
 بعدش هم من قارچ دوست ندارم، "انسانم ارزوست" ؛)
من کار به قارچش دارم
من کار به معنی این دو دارم.
الان شما کار به هر دوتاش داشتید که ! :))
مرسی :*

گفتم اگر قارچ باشم :))
لطف داری :)

قربانت :)
فکر نمی‌کنم باشی:*
چه تعبیر جالبی
حالا اونایی که اومدن و موندگار شدن 
اونا مثلِ چی اند ؟
:)
اونا مثل درختن که ریشه دوندن تو زندگیمون، آدم‌ خوب‌ها بهشون نرسیم خشک میشن، بدها رو ولی باید قطع کنیم تا از شرشون خلاص بشیم :)
یقین بعضیام مثل قارچ گل‌خونه‌ای هستن؟ :)
اره، قارچ‌های مفیدی که چهارفصلن، البته بعضی‌ سمی‌ها هم چهارفصلن انگار :|
یکی از سمی ترین قارچ ها اسمش آمانیتا هست همون قارچ خوشگلی که قرمزه با خال خال سفید که تو کارتونا نشون میده. یعنی میتونه خیلی هم زیبا باشه ولی نابودت کنه ...
میدونستم سمیه ولی اسمش رو نمیدونستم :)
اره، یه اشتباه از روی ظاهر فریبنده میتونه همه چیز رو ازت بگیره...
حالا قارچ سمی برحسب طبیعتش سمی هستش، ولی اون دسته افراد که مثل قارچ سمی هستن معلوم نیست طبیعتشون چیه ؟   :)
بعضی از اونا هم ذاتشون سمی شده، گاهی آدم‌ها دیگه بعضی چیزها از اختیارشون خارج میشه، البته گاهی ناخواسته باعث رنجش بقیه میشیم، این سم هست ولی آدمش سمی نیست به نظرم :)
یه سری قارچ هم میره کنار پنیر پیتزا، میشه بهترین مکملِ دنیا! اون قارچ باشیم :D
:))
گزینه‌ی مناسبیه :)
حیف
کاش دائم باشن
اون مفیدها رو میگم
قارچ‌های پرورشی معمولا هر چهارفصل هستن :)
قارچ های سمی قابلیت تلفات دادن هم دارن حتی!
اره، همین امسال هم چندتا تلفات داد انگار...!
حوا هستم یک عدد قارچ دوست :))
فرشته هستم یک عدد قارچ ندوست :))
خوراک قارچ ولی خوبه :)
چ تعبیر بجای موافقم واقعا یا اون آدم های خوب روزگار ازمون زود میگیره :'(
همیشه خوبی‌ها زود میگذره انگار...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
باز کن پنجره‌ها را که نسیم
روز میلاد اقاقی‌ها را
جشن می‌گیرد
و بهار
روی هر شاخه ، کنار هر برگ
شمع روشن کرده است!

همه‌ی چلچله‌ها برگشتند
و طراوت را فریاد زدند
کوچه یکپارچه آواز شده است
و درخت گیلاس
هدیه‌ی جشن اقاقی‌ها را
گل به دامن کرده است!

باز کن پنجره‌ها را ای دوست!
هیچ یادت هست
که زمین را عطشی وحشی سوخت؟
برگ‌ها پژمردند؟
تشنگی با جگر خاک چه کرد؟

هیچ یادت هست
توی تاریکی شب‌های بلند
سیلی سرما با خاک چه کرد؟
با سر و سینه‌ی گل‌های سپید
نیمه شب باد غضبناک چه کرد؟
هیچ یادت هست؟

حالیا معجزه‌ی باران را باور کن!
و سخاوت را در چشم چمن‌زار ببین!
و محبت را در روح نسیم
که در این کوچه‌ی تنگ
با همین دست تهی
روز میلاد اقاقی‌ها
جشن می‌گیرد!

خاک جان یافته است
تو چرا سنگ شدی؟
تو چرا این همه دلتنگ شدی؟
باز کن پنجره‌ها را
و بهاران را باور کن...
آرشیو مطالب
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan