هواتو کردم

خسته‌ام از این روزهای پوشالی ... میان این همه همهمه جای تو خالی


من دختر زمستانم، معشوقه‌ی باران !

من دختر زمستانم، معشوقه‌ی باران!

در رگ‌هایم برف جاریست و استخوان‌هایم تکه‌های محکم یخ!


من دختر زمستانم!

ماهِ عسلم بهمن است و آرمان‌ شهرم قطب ، ریه‌هایم بوی سرما می‌دهد و خواب‌هایم از تگرگِ زمستان لب‌ریز!


من دختر زمستانم!

دستانم بوی لیمو می‌دهد و موهایم پرتقال ، در چشمانم بنفشه تکثیر می‌شود و لب‌هایم با سرخی انار رقیب!


من دختر زمستانم!

پُرَم از خاطرات ماهی‌ کباب شده و سیب‌زمینی‌های کوچک زیرِ چاله ، سرخی آتش بخاری ، نجواهای عاشقانه کنار آش‌رشته ، صورت سرخ شده با لبو و بوی ذرت بلال شده، داغی چای و عطر قهوه !


من دخترِ زمستانم، دخترِ سرما ، معشوقه‌ی باران ...


+ زمستون مبارک !

زمستون تو هم و فک کنم تولدت مبارک 😘😘
اره درست فکر میکنی:)
ممنونم عزیزم 😘😘
ولی فارغ از ماه تولد من واقعا عاشق سرما و زمستونم و از گرما و تابستون بیزار :)
من نمی دونم چرا هر فصلی میاد دخترا دختر اون فصل میشن! ؟
تبریک میگم :))))
من متولد بهمنم پس دختر زمستونم دیگه ، بقیه هم متولد فصل‌های دیگه‌ان‌ دیگه :)
متشکرم :))
از کجا میدونی منظورم از بقیه کی بود؟ :)
شما اصلا از بقیه استفاده نکردید که منظوری داشته باشید من از کلمه‌ی بقیه استفاده کردم :))
کسی هم هست هر فصل بگه من دختر این فصلم؟!
با توجه به نظر بانو آسوکا، تولدتون مبارک :)
زیبا نگاشتید :)
من پسر تابستانم :)
متشکرم ولی ۲۸ روز دیگه مونده :))
متشکرم :)
ما با متولدین تابستون مشکل نداریم‌ها با گرماش مشکل داریم‌ :))
تولدتون خیلی پیشاپیش مبارک :)
زمستونو نمیخوای ببهاری؟:)))

عکسای پستات خیلی خوبن^_^
نه زمستون رو میخوام به‌سرمام فقط، اگه می‌تونستم تابستون رو می‌بهاریدم :))


مرسی، لطف دارید :)
بیا بغلم :))))
*_*
تو هم دختر سرمایی‌ :) 😘
يكشنبه ۲ دی ۹۷ , ۲۱:۲۴ یـک مـعــلّـم . .
با سلام و عرض ادب،
به به!
مخصوصاً اگه چاییش، دارچینی باشه و قهوه‌اش زنجبیلی :)
آغا، گُلای نرگس یادتون نره :)
یه زمستونه و یه عطر نرگسای باغچه ..
زمستونتون پُر از شادی باشه و سرشار از خوشی، ان‌شاء‌الله
سلام،صبحتون بخیر :)
چای و قهوه خیلی خوبن ولی من از نوشیدنی بودار خوشم‌ نمیاد، مثلا چای عطری یا چای دارچین و اینا استفاده نمیکنم ، ولی مست بوی خود قهوه میشم :)
بله بله نرگس هم از اون گل‌های خوش بو و زیباست :)
تا حالا امتحان نکردم ببینم اینجا هم نرگس میتونه رشد کنه یا نه ولی حتما تو باغچه خیلی خوبه ^_^
خیلی متشکرم و همچنین :)
بنفشه اش خاصه برا منه، برا خودم مزرعه بنفشه هم دارم. :)

پس خواستم ببینمت برای دسته گل بنفشه میارم :))
گل‌ها همشون قشنگن ، آدم رو سر شوق میارن*_*

+خوبی هلما؟:)
این جور که تو گفتی من دلم قنج رفت برای دختر زمستان بودن چه کنیم که در وسط تابستان مذاب به دنیا آمدیم
لبو آش رشته عطر پوست پرتقالای روی بخاری *_*
البته تنها چیزی که از زمستون عذابم میده زود تاریک شدن هواست 
26بهمن تولدته؟
زمستون عالیه، واقعا فارغ از ماه تولدم خودم عاشق سرما و زمستونم :)
من به خواهرم میگم اخه مرداد وقته به دنیا اومدنه؟ تو دل شرجی و گرما :))
^_^
من حتی شب های بلند زمستون رو هم خیلی دوست دارم، جون میده برای اینکه تو تاریکی کنار بخاری بشینی و شعر یا کتاب بخونی یا آهنگ بشنوی، حتما امتحان کن خوشت میاد:)

نه عزیزم، ۱ بهمن :)
معشوقه ی باران ینی چی ؟
نکند که وی پسرِ پاییز است ؟! :)
یعنی من و بارون عاشق همیم، یعنی بارون به شوق عشقش می‌باره :)
میتونه باشه :دی
دوشنبه ۳ دی ۹۷ , ۰۰:۱۱ ... به دنبال حقیقت ...
این برف و سرما و یخ و قطب در جنوب یافت می شود مگر؟ :)

تولدتون مبارک باشه برای کسانی که از نعمت داشتن شما برخوردار هستند.
سرما بله، سرمای ما حتی از شهرهای شما که دما زیر صفر میرسه هم شدیدتره چون سوز داره و استخون سوزه(بخاطر رطوبت) ، اگه دی یا بهمن جنوب باشید متوجه منظورم میشید ، ولی برف و یخ و قطب نه نداریم، بخاطر همین میخوام برم جایی زندگی کنم که همش با هم باشه :)
خیلی متشکرم ولی هنوز خیلی مونده :)
ممنون فرشته جان. :)
بهترم... خودت خوبی؟!
الحمدلله،همیشه خوب باشی :*
منم خوبم، شکرخدا :)
*_*

زمستونی بودن  به یه طرف بهمنی بودن یه طرف دیگه اصلا^_^
^_^

عزیزم، ولی زمستون خودش کلا فصل خوبیه، خیلی دوست داشتنیه، امیدوارم برای هممون کلی خاطرات خوب همراهش باشه :)
منم دختر زمستونم...
تولدت پیشاپیش مبارک:)
عه چه خوب، کدوم ماهش؟ گویا همه‌ی خوب‌ها تو زمستونن[ نوشابه‌ها را باز می‌کند] :دی
ممنونم عزیزم، تولدت خودت هم مبارک :)
گذشت زردیِ پاییز و
زمین لباس سفیدش را
بخاطر تو به تن کرده... 



تولد زمستانت مبارک! 🌹
زمستان چله‌ی خلوت نشینی با گل برف است ...

متشکرم ،بر شما هم مبارک :)
تولد توام مبارک دختر بندر:)
متشکرم عزیزم:*
البته هنوز خیلی مونده :)
دوشنبه ۳ دی ۹۷ , ۲۲:۱۸ دنیای کامپیوتر ...
منم پسر زمستانم...یک درمانده بدبخت...
عه چرا درمانده؟ چرا بدبخت؟!

دوشنبه ۳ دی ۹۷ , ۲۲:۱۹ دنیای کامپیوتر ...
پیشاپیش تولدتون مبارک
خیلی متشکرم ، همچنین تولد شما :)
تولد مبارک باد بانو جان
ممنونم عزیزم ولی هنوز خیلی مونده :))
مبروک :)
شکراً جزیلا :))
جمعه ۷ دی ۹۷ , ۱۲:۱۳ سیّد محمّد جعاوله
زیباست
تشکر
+ زمستون شما هم مبارک.. :)
تولدتونم پیشاپیش مبارک! :-)
+ خیلی متشکرم :)
بازم خیلی متشکرم :)
سلام عزیزم از خوندن این متن اشک تو چشمام جمع شد. سال پیش 30آذر بود که دخترم متولد شد. اسمشو گذاشتیم باران - امیدوارم روزهای خوب بیاد - این روزها منم مشغول نوشتن هستم البته به عنوان یک نویسنده در یک سایت یادگیری زبان انگلیسی به اسم زبان رمزی خوبیش اینه که تو خونه میتونم کنار دخترم باشم. امیدوارم روزهای خوب زودتر از راه برسن.
به سلامتی؛ سلامت و شاد باشه ان‌شاءالله.
منم امیدوارم روزهای خوب برسه ولی شرایط همش داره از یه صعود و دوباره سقوط خبر میده،این چند مدت به شدت ناامیدم کرده از ادامه دادن، ولی بازم امیدوارم روزهای خوب برسه
امیدوارم موفق و مانا باشید همیشه :)
منم دختر زمستونم، متولد بهمن ماه
زمستون عالیه، مخصوصا اگه بریم کنار خیابونا قدم بزنیم
عاشق زمستون و سرما بودنم

تولدتون هم پیشاپیش مبارک:)
به‌به ، سلام هم ماهی ^_^
بله، حتی کنار ساحل *_* 
خیلی ممنونم:))
من عاشقانه زمستون رو دوست دارم ❄☃️خودم متولد بهمنم
و همچنین :)
من ام ایضا دختر بهمن و زمستونم :)
خوشحالم که ماه تولدم زمستان است دختران و پسران زمستانی تولدتون کلی مبارک باشه
ما نیز خوشحالیم :)
متشکریم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
باز کن پنجره‌ها را که نسیم
روز میلاد اقاقی‌ها را
جشن می‌گیرد
و بهار
روی هر شاخه ، کنار هر برگ
شمع روشن کرده است!

همه‌ی چلچله‌ها برگشتند
و طراوت را فریاد زدند
کوچه یکپارچه آواز شده است
و درخت گیلاس
هدیه‌ی جشن اقاقی‌ها را
گل به دامن کرده است!

باز کن پنجره‌ها را ای دوست!
هیچ یادت هست
که زمین را عطشی وحشی سوخت؟
برگ‌ها پژمردند؟
تشنگی با جگر خاک چه کرد؟

هیچ یادت هست
توی تاریکی شب‌های بلند
سیلی سرما با خاک چه کرد؟
با سر و سینه‌ی گل‌های سپید
نیمه شب باد غضبناک چه کرد؟
هیچ یادت هست؟

حالیا معجزه‌ی باران را باور کن!
و سخاوت را در چشم چمن‌زار ببین!
و محبت را در روح نسیم
که در این کوچه‌ی تنگ
با همین دست تهی
روز میلاد اقاقی‌ها
جشن می‌گیرد!

خاک جان یافته است
تو چرا سنگ شدی؟
تو چرا این همه دلتنگ شدی؟
باز کن پنجره‌ها را
و بهاران را باور کن...
آرشیو مطالب
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan