هواتو کردم

خسته‌ام از این روزهای پوشالی ... میان این همه همهمه جای تو خالی


اولین گل

امیدوارم ۹۶ گل های خوب و رنگارنگی تو زندگی همه داشته باشه اما برای من که با شروعش دسته گل به آب داد.:)

در اولین قسمت از ۹۶ یعنی همون ۵؛۶ روز ابتدایی گوشیم طبق یک عملیات انتحاری(!) افتاد و از انجایی که گناوه ایام عید قیامته پس بر دستان مبارک یک ادم ... افتاد:)

بعد از ساعتها تلاش، اقای دزد(!) بالاخره لطف کردن و گوشی رو برداشتن و فرمودند برای پس دادن گوشی حدودا ۱میلیون تومان(تومان نه ریال!!! ) پول میخوان!

تازه از صبح فردا به مدت۳ روز گوشی رو خاموش کرد!

نکته ی جالبش اینه که نو اون گوشی با کارتون ۲۵۰هزار تومان  و از اون جایی که تو دست من بوده کلا ۶۰ ، ۷۰ تومان بیشتر نمی ارزید:)

و این گونه شد که ما سیم کارت را سوزاندیم و یک سیم کارت نو خریدیم و عطای ان گوشی را به لقایش بخشیدیم :))

پ ن : نکته ی خوبش اینه که فهمیدم ادم اسکول تر از خودم هم هست میدونین چرا؟ چون اصرار داشت رمز موبایل رو بهش بدم تا اینترنتش رو خاموش کنه و انقدر صدای پیام هام اذیتش نکنه:)) اما ... من اصلا توی اون گوشی تلگرام و واتساپ نداشتم:)) و اصولا اگه قرار بود رمز رو بهش بدم پس چرا رمز گذاشتم؟!!:))))

اللهم اشف کل مریض:)

پ ن ۲: نگران عکسهای توش بودم ولی ان شاا... با همین فرمون جلو بره عقلش نمیرسه به فتوشاپ و اینا:)) حیفه اون همه اهنگ که توش بود:)

عاسکل :/ دزد رو میگم 
بله :))
ممنون از حضورتون
 این آدم را باید در موزه گذاشت که مورد 
 بازدید مردم قرار بگیرد ..
یاحق
اره واقعا بعد هر کی اومد یه پس گردنی مهمونش کنه:)))
ممنون از حضورتون
سلام
خدا به شما رحم کرد. که رمز گذاشتید
امروزه سرقت گوشی برای فروش ان نیست و بیشتر برای اخاذی و گرفتن پول است و معمولا طعمه ها را از آدم های مذهبی یا نسبتا مذهبی انتخاب می کنند.
توصیه به همه ی دوستان:
برای موبایل ها رمز ها معتبر بگذارید و سعی کنید عکس ها را روی گوشی خود نگه ندارید

برای ما هم اتفاق مشابهی افتاد که خوشبختانه دزد به هدفش نرسید!
بله واقعا رحم کرد.
الحمدالله عکس خاصی توش نبود چندتا عکس باحجاب بود از فتوشاپ می ترسیدم که فکر نکنم اهلش باشه:))
یعنی اهلش هست عقلش نیست ان شاا...:))
ممنون از حضورتون
باو ولمون کن :)) یعنی هنوز از این مدل پدیده‌ها داریم و منقرض نشدن؟ :)) خدایا اگه راه داره، بین مریض شفاش بده :))
منم دلم میخواست منقرض شده باشه ولی نشده دیگه:))))
خخخ خدا من تایید میکنم راست میگه:)))
ممنون از حضورتون
چه بیشعور بوده ...
تابستان پارسال شمال بودیم، گوشی داداشم از جیبش افتاده بود، زنگ زدن به من که آخرین تماسش بود آدرس گرفتن پست کردن، هر چقد تعارف کردیم پول پست هم نخواستن :)
خوشا به حالتون به نظرم اقای دزد گوشی من هزینه ی سفرش به گناوه رو هم از من میگرفت.:)))
ممنون از حضورت
همه این مشکلات از بیسوادی و بیکاری و بی فرهنگی میاد. 
متاسفانه اگه اون دزد سواد و شعور داشت این کارو نمی کرد.
برای امنیت گوشی تلفن هم چند توصیه امنیتی وجود داره که شما داشتن رمز روی گوشی رو داشتین.
اولا اگر از مموری استفاده میکنید حتما مموری رو قفل کنید چون اگر مموری رو بزته به دستگاه دیگه فایل ها باز میشن.
همیشه از فضای ابری خصوصی استفاده کنید و هرگز هرگز مطالب بسیار خصوصی رو روی گوشی نگذارید بمونه . 
همه برنامه ها رو تایید ورود دو مرحله ای کنید و با کامپیوتر بهشون وصل بشید .
عضویتتون رو در اپلیکیشن ها تکمیل انجام بدید
و اگر از تلفن به روز استفاده میکنید گزینه ریست کلی اطلاعات در صورت وارد کردن پنج دفعه رمز اشتباه رو فعال کنید...
بله منم موافقم که شعور نداشت واقعا:))
ممنون از نکاتی که ذکر کردید حتما استفاده میکنم
ممنون از حضورتون

خدایا این موردم بی نوبت یه نگاه بنداز.... :)
ینی واقعا انقدر داغون بوده یا داشته مسخره بازی درمیاورده؟!؟!؟ :)
والا نمیدونم 
هر چی بود خدا شفاش بده:)))
ممنون از حضورت
چه نابغه ای بوده اون!!
اخی که گوشیتون دزدیده شد.
:))
شاید خدا قسمت کنه نو بگیرم:) 
ممنون از حضورت
از این به بعد از رایانش ابری استفاده کنید واقعا امنیتش خیلی خوبه
ممنونم از معرفی:)
تشکر از حضورتون
با افتخار دنبال شدی یه سر ب وبلاگ منم بزن ممنون :))
ممنون
بله حتما:)
احتمالا ب خاطر صدای پیام هاش با گوشکوبی چیزی شکوندتش ک خاموش شده! :|

ایشالا دسته گلای بعدی امسالتون رنگی رنگی و شادی بخش باشه... :)

اخه وات و تل نداشت الکی میگفت که رمز رو بهش بدم:)))
ممنونم
تشکر از حضورتون 
چه دزد خوبی 
رمزتو میخواسته
حیونکی ،،،،
بهش میدادی که آهنگاتو هم گوش کنه حوصله اش سر نره بنده خدا
خخخ
اره خیلی مظلوم بود دلم سوخت:))
نگین که دلم خونه چقدر اهنگ داشت:(
ممنون از حضورتون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
باز کن پنجره‌ها را که نسیم
روز میلاد اقاقی‌ها را
جشن می‌گیرد
و بهار
روی هر شاخه ، کنار هر برگ
شمع روشن کرده است!

همه‌ی چلچله‌ها برگشتند
و طراوت را فریاد زدند
کوچه یکپارچه آواز شده است
و درخت گیلاس
هدیه‌ی جشن اقاقی‌ها را
گل به دامن کرده است!

باز کن پنجره‌ها را ای دوست!
هیچ یادت هست
که زمین را عطشی وحشی سوخت؟
برگ‌ها پژمردند؟
تشنگی با جگر خاک چه کرد؟

هیچ یادت هست
توی تاریکی شب‌های بلند
سیلی سرما با خاک چه کرد؟
با سر و سینه‌ی گل‌های سپید
نیمه شب باد غضبناک چه کرد؟
هیچ یادت هست؟

حالیا معجزه‌ی باران را باور کن!
و سخاوت را در چشم چمن‌زار ببین!
و محبت را در روح نسیم
که در این کوچه‌ی تنگ
با همین دست تهی
روز میلاد اقاقی‌ها
جشن می‌گیرد!

خاک جان یافته است
تو چرا سنگ شدی؟
تو چرا این همه دلتنگ شدی؟
باز کن پنجره‌ها را
و بهاران را باور کن...
آرشیو مطالب
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan