هواتو کردم

خسته‌ام از این روزهای پوشالی ... میان این همه همهمه جای تو خالی


یا صاحِبَ کُلِّ غریب

تو زندگی آرزوهای زیادی بوده که بهش نرسیدم؛ آرزوهایی هم بود که بهش رسیدم ولی بعد به خودم گفتم کاش نرسیده بودم، چون اون چیزی که فکر می‌کردم با اون چیزی که در واقعیت وجود داشت و اتفاق افتاده بود زمین تا آسمون فرق داشت! اونجا بود که فهمیدم اون به صلاح نیستی که گاهی میگن یعنی چی! 
با همه‌ی این‌ها بازم وقتی که فکر می‌کنم می‌بینم حسرت اون‌هایی که بهشون نرسیدم، ای‌ کاش‌هایی که بعدش سرتا پای زندگیم رو گرفت بیشتر از درد اون‌هایی بود که بهشون رسیدم ولی متفاوت بودن از فانتزی‌ها و آرزوهام!
برای همین امشب براتون آرزو می‌کنم که به آرزوهاتون برسید، به آرزوها و امیدهایی که توی دلتون جوونه زده، به آرزوهایی که حتی اگه به صلاحتون نباشه ولی بازم زخم رسیدنشون کمتر از حسرت نرسیدنشون، کمتر از ای‌ کاش‌های بعدش [که حتی شاید هرگز اتفاق هم نمی‌افتادن] ، آزارتون میده!
امشب، میون همین شب‌هایی که بهش میگن قدر، میون همین شب‌هایی که میگن تقدیر یک سالمون رقم می‌خوره، آرزو می‌کنم خدا اول شهامت و جسارت موندن پای آرزوهامون رو بهمون بده و بعد به آرزوهامون، به امیدهامون که شاید آخرین نخ وصل کردنمون به ادامه‌ی این راه باشه، رنگ اجابت بزنه!

+ تاکید می‌کنم که تک خور نباشید ، التماس دعا :)

التماس دعا همچنین :)

منم راستش نمی دونستم چه آرزویی بهتره ولی امروز شنیدم که می گن عافیت بخوایید و از همه بهترعه‌ پس منم در مقابل آرزوی خیلی قشنگت برات عافیت، سلامتی و خوشحالی آرزو می کنم و امیدوارم به تمام خواسته هات برسی. =) 

سلام عزیزم، محتاجیم :)
عافیت، سلامتی و خوشحالی سه‌تا از بهترین‌هان، مرسی از دعاهای خوبت عزیزم :*
این شب‌ها برای همه آرامش رو آرزو میکنم :*

آرزویی که بهش برسم و بعد پشیمون شده باشم نداشتم، نمی‌دونم خوبه یا بده.

امیدوارم گرد استجابت بپاشه رو همه دعاهامون.

بستگی به میزان اثر گذاریش داره :)
ان‌شاءالله

من بجاش آرزو میکنم انشالله هر چی از خیره نصیبتون بشه ...

خیلی متشکرم، آمین :)

محتاجیم به دعا 💕

دعا گو هستیم عزیزم :)

محتاج دعاهاتونیم 
اابته من دوتا آرزو دارم که اگه بهشون برسم همه اتفاقات هم به امید خدا خوبتر پیش میره :)🌹🌹

خودمم سخت محتاجم 
ان‌شاءالله که خدا رنگ اجابت بزنه به آرزوهاتون :)

سلام

چه بسیار آرزو ها داشتم که رسیدن بهش همانا و پشیمانی همانا.

 

معروترینشنش دختری که نامزد باهاش کردم ولی فهمیدم وصله هم نیستیم و جدا شدیم

 

آرزوها ان شاء الله سبب پشیمانی نشن 

 

سلام

بله، چه بسیار چیزهایی که میخوایم ولی به خیرمون نیست و چه بسیار چیزهایی که نمیخوایم ولی خیرمونه، در کل دعا میکنم خدا آرزوهامون رو در مسیر خیر قرار بده ان‌شاءالله :)

ان‌شاءالله :)

سلام

چه بسیار آرزو ها داشتم که رسیدن بهش همانا و پشیمانی همانا.

 

معروترینش دختری که نامزد باهاش کردم ولی فهمیدم وصله هم نیستیم و جدا شدیم

 

آرزوها ان شاء الله سبب پشیمانی نشن 

 

(:

ایشالا هرچی خیره برای هممون پیش بیاد :)

ان‌شاءالله :)

عزیزم...

ان شاءالله

 

 

طاعاتت قبول

ان‌شاءالله :)

از خودت هم قبول باشه یسنا جان :*

از این دو وبلاگ لطفا دیدن کنید

http://ras64.blog.ir/

http://emametarid.blog.ir/

الهی آمین :)

از اونجایی که این روزها درگیر یکی از آرزوهامم که بهش رسیدم و پشیمونم، دعا میکنم هر چی به صلاحمون هست همون اتفاق بیوفته.

البته که همچنان معتقدم دنیا انقدر کوتاهه که تجربه بعضی چیزها به پشیمونی بعدش میارزه البته اگر اون پشیمونی تا آخر عمر نباشه.

امیدوارم خیر برای همه اتفاق بیوفته :)
هووم، موافقم، گاهی باید تجربه کرد و ریسک ضررهای بعدش رو پذیرفت

التماس دعا

محتاجیم به دعا :)

ای جان

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
باز کن پنجره‌ها را که نسیم
روز میلاد اقاقی‌ها را
جشن می‌گیرد
و بهار
روی هر شاخه ، کنار هر برگ
شمع روشن کرده است!

همه‌ی چلچله‌ها برگشتند
و طراوت را فریاد زدند
کوچه یکپارچه آواز شده است
و درخت گیلاس
هدیه‌ی جشن اقاقی‌ها را
گل به دامن کرده است!

باز کن پنجره‌ها را ای دوست!
هیچ یادت هست
که زمین را عطشی وحشی سوخت؟
برگ‌ها پژمردند؟
تشنگی با جگر خاک چه کرد؟

هیچ یادت هست
توی تاریکی شب‌های بلند
سیلی سرما با خاک چه کرد؟
با سر و سینه‌ی گل‌های سپید
نیمه شب باد غضبناک چه کرد؟
هیچ یادت هست؟

حالیا معجزه‌ی باران را باور کن!
و سخاوت را در چشم چمن‌زار ببین!
و محبت را در روح نسیم
که در این کوچه‌ی تنگ
با همین دست تهی
روز میلاد اقاقی‌ها
جشن می‌گیرد!

خاک جان یافته است
تو چرا سنگ شدی؟
تو چرا این همه دلتنگ شدی؟
باز کن پنجره‌ها را
و بهاران را باور کن...
آرشیو مطالب
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan