هواتو کردم

خسته‌ام از این روزهای پوشالی ... میان این همه همهمه جای تو خالی


نامه‌های پنج‌شنبه [۷]

پروانه صفت سوختم از آتش عشقت

بگذشت ز سر آب و ز پیمان نگذشتم!
 

دریافت
اگر مانده بودی.....
تو را تا دل قصه ها می‌کشاندم.....
اگر با تو بودم به شب‌های غربت که تنها نبودم.....
غربت همیشه بی‌وطنی نیستا
بگیم از آدم‌های در وطن خویش غریب....
عجب آهنگیه این لامصب بعد این‌همه سال هنوزم جون‌ داره
هستی‌ام را به اتش کشیدی
سوختم من ندیدی ندیدی
مرگ دل آرزویت اگر بود
مانده بودی اگر می‌شنیدی ‌..

غریب تو آشنایی از غریب تو غربت سخت‌تره!
یه عالمه خاطره، یه عالمه ادم رو توی ذهنم مرور میکنه همیشه و اون دو بیتی که نوشتم‌‌ تهشن دیگه :)
چه خوب بود
ممنون :)
مث همه نامه های پنجشنبه هاتون:)
ممنونم لطف داری :)
یکی از آهنگ‌هاییه که دوستش دارم و گاهی زمزمه‌اش می‌کنم...
مانده بودی اگر نازنینم...
یکی از آهنگ‌هاییه که صد سال هم ازش بگذره بازم قدیمی نمیشه، کلی خاطرات تلخ و شیرین و آدم‌های تلخ و شیرین رو یادم میاره همیشه :)
بعدِ تو خشم دریا و ساحل
بعد تو پای من مانده در گل...
امروز که نشسته بودیم تو کلاس نقاشی یه لحظه ترکی که پخش می شد تموم شد و کسی آهنگی پلی نکرد بعد از مغازه بغلی آموزشگاه صدای این آهنگ اومد و بیشتر بچه ها با هم گفتن چیزی نذارین تا اینو بشنویم :)..تقریبا همین ساعتی که تو پست گذاشتی بود! [با توجه به ساعت کامنت نسرین]

پس یحتمل با پخش‌کننده‌اش تلپاتی داشتم :))
درود بر پنجشنبه

و ایضا جمعه با غروب‌های دلگیرش! :)
امروز وقتی برمی‌گشتم، این آهنگ توی ذهنم شروع کرده بود به پخش شدن:
باران می‌بارد امشب
دلم غم دارد امشب
آرام جان خسته
ره می‌سپارد امشب

از اونجایی که میگن جواب توپ تفنگه و جواب آهنگ هم آهنگ، گفتم اینجا هم بنویسمش. گمونم خواننده‌ش هم همین امید باشه. جالب اینه که این آهنگ رو دوم یا سوم دبیرستان بودم که می‌شنیدم و بعد از اون هم دیگه نشنیدمش. :)
آخ اره اینم از امیده و البته خیلی غمگین!
کلا امید و معین دوست دارم اما برای من دلنشین‌ترین آهنگ امید همین اگر مانده بودیه‌ با اون بیت "هستی‌ام را به اتش کشیدی..."
البته ما میگیم جواب موشک موشکه ، جواب شعر و آهنگ هم قاعدتا شعر و اهنگ دیگه :)
یکی از آهنگ‌های قمیشی هم برای من همینطوره، تو بچگی موزیک ویدئوش رو دیدم، اما همیشه موقع بارون یادم میاد "بارونو دوست دارم هنوز ؛ چون تو رو یادم میاره... "
عالی بود
تشکر
دقیقا...
خوب نیست که درکش میکنی...
خیلی این آهنگ و دوست دارم
خیلی زیاد 
:)
ممنونم عزیزم، خوشحالم که دوسش داری :)
وااااااااااااااااااااااااااااااای سلام
من بعد چند سال اومدم
فکر نمیکردم بعد پاک کردن وبلاگ قبلیم که اسمشم beheshteman.blog.ir بود هنوز وبلاگای دوستام باشه
وااااااااااااااااااااااااااااااای
خیییییییییییییلییییییییییییییی خوشحال شدم بخدا
خیییییییییییییییییییلیییییییییییییییی
همه خاطراتم اومد جلو چشمم
سلام :)
پس خوش برگشتید :)
اینجا خاکش نمک داره، می‌گیره ول نمی‌کنه :))
ممنونم، همیشه خوشحال باشید :)
خیلی زیبا بود.
ممنونم :)
تمام گذشته اومد جلو چشام
خیلی خوب بود اون روزا
امیدوارم این روزها هم خوب باشه براتون :)
شنبه ۱ تیر ۹۸ , ۰۹:۰۳ ... به دنبال حقیقت ...
اول با دگم بازی گوش ندادم...ولی بعد گوش دادم...خیلی خوب بود انصافا...شعری فوق العاده ای داشت...ممنون
دگم بازی :))
اره کلا موسیقی عالی و دلنوازیه :)
خواهش میکنم :)
چهارشنبه ۵ تیر ۹۸ , ۰۲:۰۰ نرم افزار سایت دانلود نرم افزار
چقدر عکس این منظره بچگی هام رو تداعی میکنه
ای ول به سلیقت
ممنونم، لطف دارید :)
هستی ام را به آتش کشیدی.. سوختم من ندیدی ندیدی....
چ آهنگ خوشگلی...:)


+ نامۀ این هفته.. چ نامۀ پر و پیمونی بود! :-)
اهنگ معرکه‌ایه، ولی خب یه خرده غمگینه :)

+ پس خدا رو شکر :)
سلام
حالتون خوبه؟ :)
این صدا منو به کجا برد، به روزگاریی که ترانه هارو از نوار کاست گوش می دادم
سلام
ممنونم، شما خوبید؟
منم یه خرده کاست و نوار و واکمن یادمه :)
آهنگه کلا برای همه دوست داشتنیه انگار :)
مرسی دانلودش کرذم مرسیییییی 
حتما خوبه
امیدوارم خوشتون بیاد :)
کجایی تو دختر؟!  دل تنگتم:(
سلام عزیزم
همین حوالی! منم دلتنگتون بودم، چه خبرا؟ امتحانت خوب بود؟
خبر سلامتی و سعی در استفاده ی بهینه از تعطیلات :) تو چه خبر؟ 
هعی خواااهر چی بگم نمیدونم بد نبود خوبم اصلا نبود:( 
تو چیکار کردی؟ 
منم مثل خودت، سعی در استفاده‌ی بهینه :)
منم راضی نبودم راستش، دینی و ادبیات بد نبود ولی عربی نرسیدم کامل،  تخصصی‌ها هم سخت بود، سر بودجه بندی ریاضی که قاطیش کرده بودن خیلی حرص خوردم :(
آخ اره دیدی شیمی هم خیلی سخت بود://
دیگه گفتم بهش فکر نکنم دیگه هرچه باداباد:)))
شیمی من فقط چندتا دونه زدم :|
اره دیگه کاری که از دستمون بر نمیاد!
با این آهنگ امید، آدم دلش می خواد ساعت ها بشینه و زار بزنه. چقدر خاصه این مرد. 
 واقعا این پستتون حالمو خوب کرد. مرسی
موافقم، منم خیلی دوستش دارم :)
خواهش میکنم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
باز کن پنجره‌ها را که نسیم
روز میلاد اقاقی‌ها را
جشن می‌گیرد
و بهار
روی هر شاخه ، کنار هر برگ
شمع روشن کرده است!

همه‌ی چلچله‌ها برگشتند
و طراوت را فریاد زدند
کوچه یکپارچه آواز شده است
و درخت گیلاس
هدیه‌ی جشن اقاقی‌ها را
گل به دامن کرده است!

باز کن پنجره‌ها را ای دوست!
هیچ یادت هست
که زمین را عطشی وحشی سوخت؟
برگ‌ها پژمردند؟
تشنگی با جگر خاک چه کرد؟

هیچ یادت هست
توی تاریکی شب‌های بلند
سیلی سرما با خاک چه کرد؟
با سر و سینه‌ی گل‌های سپید
نیمه شب باد غضبناک چه کرد؟
هیچ یادت هست؟

حالیا معجزه‌ی باران را باور کن!
و سخاوت را در چشم چمن‌زار ببین!
و محبت را در روح نسیم
که در این کوچه‌ی تنگ
با همین دست تهی
روز میلاد اقاقی‌ها
جشن می‌گیرد!

خاک جان یافته است
تو چرا سنگ شدی؟
تو چرا این همه دلتنگ شدی؟
باز کن پنجره‌ها را
و بهاران را باور کن...
آرشیو مطالب
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan