هواتو کردم

خسته‌ام از این روزهای پوشالی ... میان این همه همهمه جای تو خالی


صعود

بازی دیشب یک برد تمام عیار بود، یک لذت جوشان درون رگ‌های ایران،یک امید در اوج ناامیدی!
یوزپلنگان ما دیشب یک گل از قهرمان جام ۲۰۱۰ خوردند و یک لایی به قهرمان جهان زدند! برای نگه داشتن یک توپ درِ دروازه زمین خوردند تا زمین نخوریم و با افتخار به خود ببالیم.
دیشب همه اشک شدیم و چکه‌چکه باریدیم،نه چون باخته بودیم، چون در این باخت بازنده نبودیم!
القصه دیشب تمام بچه‌های ایران بدون آفساید،بدون خطای هَند گل شدند،در اوج به وسط دروازه‌ی قلب ما خوردند و مستقیم به جانمان صعود کردند!
+ تشکر می‌کنیم از میلاد محمدی بخاطر اون حرکت آکروباتیکش :|
++ اون اهنگی که سالار عقیلی برای تیم ملی خونده بعد از بازی مراکش هم می‌تونست اشک‌مون رو در بیاره، دیگه چه برسه به بازی اسپانیا!
+++ مصاحبه‌ی سردار بعد از بازی ... شاید به اندازه‌ی توقع ما خوب نبود اما قدر نشناس نباشیم!
++++ درسته قرار بود دیشب پیکه برای ما گل بزنه! اما اگه نزد لااقل لایی که خورد :-)
این لحظه رو ندیدم !
ولی قشنگ جنگیدن برای اولین بار :)
حیف، لحظه‌ی قشنگی بود!
خیلی البته اولین بار نبود، بازی با ارژانتین، بازی با مراکش و ... ولی این یکی خیلی عالی بود واقعا:)
من هیچوقت این لحظه رو فراموش نمی کنم...
هیچوقت یادم نمیره لگد خوردن اما نذاشتن توپ بره تو دروازه
دمشون گرم :)
منم!
واقعا غیرت خرج کردن و با غیرت بازی کردن، واقعا دمشون گرم:)
فقط میلاد محمدی  :))
آخ دلم میخواست یکی بزنم پَس کله‌اش بخاطر اون حرکت:))
تموم بازی یه طرف لایی که زدن یه طرف
آره، تونل پیکه رو افتتاح کردن:))
برای تیم ملیِ فوتبال ایران بیبیپ هورا
👌:)
منم همون کامنت اسوکا:)
منم همون جواب آسوکا؛)
پنجشنبه ۳۱ خرداد ۹۷ , ۱۳:۴۷ پســـــــــــــر روزگــــــــــار
کامل و زیبا :)

هم بازی فوق العاده بود هم متن شما
متشکرم،لطف دارید:)
اینجا رضاییان خیلی کتک خورد فداش شم:(
اره منم اینجا هم افتخار کردم و هم دلم‌ براش سوخت.
 ولی اگه اون دوتا صحنه‌ای که الکی خودش رو انداخت زمین تا خطا بگیرن(بازی با مراکش و اسپانیا) جلوی دست من بود حتما یه فصل کتک ازم میخورد :))
فقط میتونم بگم حیف شد و یه افسوس بزرگ به وسعت ایرانمون موند تو دلمون :'(
امیدوارم به مرحله ی بعدی صعود کنیم.
همه ناراحت شدیم ولی خب ان‌شاءالله جبران میکنن و پرتغال رو میبریم:)
دمشون گرم :)
دم و بازدم خودتم گرم:)
فرشته کلی جیغ کشیدم صدام گرفت :)
آره منم‌ لحظه‌ای که گل زدن ایستاده بودم،‌پریدم هوا، کلی جیغ کشیدم و پریدم بغل خواهرم، و اخ از لحظه‌ای که گل قبول نشد، نتونستم تحمل کنم و رفتم بیرون:(
بنازم وحید امیری را :)
همه با هم نازیدیم:)
میلاد محمدی کولاک کرد:)))
واقعا هم کولاک کرد:))
کلا اولین بار بود که بعد از باخت من خوشحال بودم:)
حس خوبی داد بهم بازی
هرچند ته دلم امیدواری بود که ببریم ولی خب ....
همه امید داشتیم که حداقل مساوی بشه اما خب...
غیرتشون اندازه‌ی ده‌تا برد ارزش داشت:)
یاد میلاد محمدی میوفتم نمیتونم جلو خندمو بگیرم
:)))))
البته خندم همراه با خجالته

آخ که چقدر حرص خوردم بخاطرش مریم:))
خخخخ عجب
:))
صحنه غرورآفرینی بود....
مخصوصا لایی...
بازی افتخار افرینی بود کلا:)
خاطره شد:)
× ممنون از میلاد محمدی :||||

× ممنون از سرداری که مثل بعضا بعضی از فرمانده های جنگ فقط اسمشون سرداره

+ ممنون از لایی زنمون ( مثل لگدی که کعبی به لوییس فیگو زد اینم ابدی شد :))))))    )

+ ممنون از لگدی که روو خط دروازه خورد تا از غیرت از اسمش چکه کنه

+ ممنون از تک تکشون و مربیاشون
راجع‌به سردار ازمون خیلی غیرمنصفانه گفتید، هر بازیکنی تو طول دوره‌اش یه زمانی رشد و یه زمانی افت داره و سردار متاسفانه حالا کمی افت کرده، اما مگه گل های قشنگش رو فراموش کردید؟ گل به کره به عراق،سوریه و ... با گلهای سردار کلی کیف کردیم حیفه اینجوری ناسپاسی کنیم ازش:)

+ اخ از اون لگد کعبی،برای فیگو هم خاطره‌ شد:))
++جا داره بگیم بچه‌ها مچکریم:)
امیدوارم صعود کنیم!!
ان‌شاءالله:)
فک کنم اونی که لایی خورد راموس بود!
لایی پیکه معروف شد و عکسش هم هست، ولی شنیدم راموس هم بوده:)
سلام؛آبرومون رفت با این بازی دفاعی و بکش زیرش؛امیدوارم کیروش بره و هجومی بازی کنه تیم ملی.
سلام
برعکس شما من که احساس کردم یه بازی خوب رو دیدم، هر چند بازی با اسپانیا بهتر و گرمتر بود اما بازی پرتغال هم بازی قشنگی بود که واقعا لذت بردم:)
اره والا
:)
دمشون گرم یادش بخیر
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
باز کن پنجره‌ها را که نسیم
روز میلاد اقاقی‌ها را
جشن می‌گیرد
و بهار
روی هر شاخه ، کنار هر برگ
شمع روشن کرده است!

همه‌ی چلچله‌ها برگشتند
و طراوت را فریاد زدند
کوچه یکپارچه آواز شده است
و درخت گیلاس
هدیه‌ی جشن اقاقی‌ها را
گل به دامن کرده است!

باز کن پنجره‌ها را ای دوست!
هیچ یادت هست
که زمین را عطشی وحشی سوخت؟
برگ‌ها پژمردند؟
تشنگی با جگر خاک چه کرد؟

هیچ یادت هست
توی تاریکی شب‌های بلند
سیلی سرما با خاک چه کرد؟
با سر و سینه‌ی گل‌های سپید
نیمه شب باد غضبناک چه کرد؟
هیچ یادت هست؟

حالیا معجزه‌ی باران را باور کن!
و سخاوت را در چشم چمن‌زار ببین!
و محبت را در روح نسیم
که در این کوچه‌ی تنگ
با همین دست تهی
روز میلاد اقاقی‌ها
جشن می‌گیرد!

خاک جان یافته است
تو چرا سنگ شدی؟
تو چرا این همه دلتنگ شدی؟
باز کن پنجره‌ها را
و بهاران را باور کن...
آرشیو مطالب
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan