هواتو کردم

خسته‌ام از این روزهای پوشالی ... میان این همه همهمه جای تو خالی


دعا کِردُم + صوت

من نه شاعرم و نه شاعری بلدم ولی این خط خطی ها حاصل چند دقیقه حس شاعرانه است :)

دعا کِردُم که دنیا مال ما بو
که دنیام نه، فقط تو فکرَلِت یه یاد ما بو 
دعا کِردُم که جِی مو تو دِلِت بو
که ای تو دل نه هم، فَقَ(فقط) یه کنج خاطرِت بو
دعا کِردُم یه شو آروم بگیرُم
که ای مو او شووَم، شو آخرُم بو
دعا کِردُم که تو تقدیرُم آخر
یه شو هم صحبتی بُی چیشَلِت بو


معنی:
دعا کردم که دنیا مال ما باشد
اصلا دنیا هم نه، فقط در فکرهایت یک یاد من باشد
دعا کردم که جای من در دلت باشد
اگر در دلت نشد هم فقط یک کنج از خاطرت باشد
دعا کردم که یک شب آرام بگیرم
حتی اگر شده آن شب،شب آخر عمرم باشد
دعا کردم که حداقل در تقدیرم
یک شب هم صحبتی با چشمهای تو باشد
پ‌ن: از اونجایی که مخاطب نداره تقدیمش میکنم به خودم:))
عععع
چه خوب بود فرشته
مخصوصا با اون لهجه

جدی؟ خدا رو شکر:)
اره بابا
همیشه مینویسی؟
یا اولین بارته؟
گاهی تک بیت مینویسم ولی معمولا نمیشه که به دو بیت برسونمش:))
افرین
خوشم اومد از شعرت
خب خدا رو شکر:))
ممنون:)
چهارشنبه ۲۷ دی ۹۶ , ۱۱:۴۵ آقای دیوار نویس
😊😊
:-) :-)
بله بسیار عالی :^_^
چه جالبه بوشهری :)
بله لطف داری و عالی خوندی:)
جالبی از خودتونه:))
مگه میشه آدم این شعر رو بخونه و عاشق جنوب نشه؟؟
قول بده همینو دکلمه کنی بفرستی برام، منتظرماااااااااا
ماشالا عجب چشمای با جذبه ای :*
نه نمیشه:))
حتما، میفرستم برات عزیزم:)
چشمات با جذبه میبینه:)
طبع خوبی در شعر دارید، فقط تمرین می خواد
موفق باشید
ممنونم، تمرین تو شعر یه خرده سخته بیشتر به طبع و روحیه است:)
ممنونم و همچنین
 پستای این شکلی وقتی کامله که خودتونم زحمت خوندنش رو بکشین :)

چشم دکلمه‌اش رو اضافه میکنم:)
چقده قشنگ تر میشد یه نفر با همون لهجه قشنگتون میخوندش

آفرین خیلی دوستش داشتم:)
چشم عزیزم خودم میخونم و میذارمش:)
ممنون، خوشحالم که خوشت اومده:)
آخی ^_^
چه خوشگله فرشته‌ی نازنینم :)
ممنون حوا کوچولوی عزیزم:* :)
عالی
ممنون:)
یعنی یه کاری می کنید ما جنوبی بشیم
عالی بود و پر حس

کاش فایل صوتیش رو هم میذاشتین
به‌به چه کار خوبی میکنم:))
چشم فایل صوتیش رو اضافه میکنم:)
خیلی خوب بود:) بعد کلا یه حس خوبی هم داشتم که نیازی به خوندن ترجمه ندارم :)) اصلا به خویشتن خویش مغرور شدم 😂
ممنون عزیزم، آره اصلا آدم کیف میکنه وقتی میبینه یه چیزی رو راحت متوجه میشه:))
چه قشنگ افررین:)
ممنون:)
دختر ویس میذاری یه ندا بده خب :)
مگه ستاره‌ام روشن نشد؟ تو عنوان هم که اضاف کردم! :)
نه من رو ستاره خاموش کلیک کردم.
جدی؟ باید روشن می‌شد ها، فکر کنم لامپش سوخته باید عوضش کنم:))
تولدت مبارک عزیزم 😘❤
ممنونم عزیزم:)
مبااارک مبااارک تولدت مبارک...بیا شمعا رو فوت کن تا ۱۰۰ سال زنده باشی.🎁🎀🎁🎈🎉🎈🎉🎂🎂🎂🎂
سلام
خیلی ممنونم، سلامت باشید:)
تولدت مبارک  فرشته جونی :)))

خیلی ممنونم عزیزم:)
هر از گاهی.. برگه هاتونو خط خطی کنید! :)
زیبا بود...
باشه ولی گناه اسرافش پای شما:))
ممنونم
من چکاره‌م؟! از چرکنویس استفاده کنید!
:)
اینم پیشنهاد خوبیه:)
توجه کردین؟ ب نوعی هر دو به اسراف شدن برگه در صورت نوشتن شعر شما، اذعان داشتیم!:))

+البته شوخی کردم..
شعرتون زیبا بود...
دستتون درد نکنه یه دفعه بیاید با تریلی هم از روم رد بشید دیگه:))

+ممنونم، میدونم:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
باز کن پنجره‌ها را که نسیم
روز میلاد اقاقی‌ها را
جشن می‌گیرد
و بهار
روی هر شاخه ، کنار هر برگ
شمع روشن کرده است!

همه‌ی چلچله‌ها برگشتند
و طراوت را فریاد زدند
کوچه یکپارچه آواز شده است
و درخت گیلاس
هدیه‌ی جشن اقاقی‌ها را
گل به دامن کرده است!

باز کن پنجره‌ها را ای دوست!
هیچ یادت هست
که زمین را عطشی وحشی سوخت؟
برگ‌ها پژمردند؟
تشنگی با جگر خاک چه کرد؟

هیچ یادت هست
توی تاریکی شب‌های بلند
سیلی سرما با خاک چه کرد؟
با سر و سینه‌ی گل‌های سپید
نیمه شب باد غضبناک چه کرد؟
هیچ یادت هست؟

حالیا معجزه‌ی باران را باور کن!
و سخاوت را در چشم چمن‌زار ببین!
و محبت را در روح نسیم
که در این کوچه‌ی تنگ
با همین دست تهی
روز میلاد اقاقی‌ها
جشن می‌گیرد!

خاک جان یافته است
تو چرا سنگ شدی؟
تو چرا این همه دلتنگ شدی؟
باز کن پنجره‌ها را
و بهاران را باور کن...
آرشیو مطالب
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan