هواتو کردم

خسته‌ام از این روزهای پوشالی ... میان این همه همهمه جای تو خالی


تولدم مبارک:)

امشب وقتی به نوزده سال گذشته نگاه میکنم نقاط قوت و ضعف‌ها، خطاها و درست‌هایم را بهتر می‌بینم و بهتر در مقام قضاوت گذشته‌ام می‌نشینم!

 برای فرشته‌ی امروزم آرزو میکنم در دهه‌ی جدیدِ زندگی‌ مسیری بهتر و کم خطاتر داشته باشد!

بیشترین چیزهایی که امروز از آن‌ها احساس پشیمانی می‌کنم " گفتنی هایی که نگفتم، نگفتنی هایی که گفتم،گفتنی هایی که دیر گفتم؛ کسانی که باید بیشتر به آنها اهمیت می‌دادم و ندادم، کسانی که نباید به آنها اهمیت می‌دادم و دادم" است.

++ انتقاد، پیشنهاد، سئوال، نصیحت و خلاصه هر چه می‌خواهد دلِ تنگتان بگویید:)

+++ دوست دارم تصور ذهنی شما را از فرشته‌ای که در این مدت شناخته‌اید بدانم، با تمام ویژگی های خوب و بدی که دیده‌اید و خوانده‌اید و شناخته‌اید (بدون تعارف) لطفا به عنوان یادگاری بنویسید:)

++++ دیگه فکر نکنم لازم باشه بگم که امروز شمع های نوزدهمین سال زندگیم رو خاموش کردم و وارد بیستمین سال شدم، دو دهه از زندگیم گذشت:)

سلام 
یه کف مرتب به افتخار اول بهمنی عزیز فرشته جان 🤗👏👏👏
اصلا پرچم ما بهمنی بالا است 😉
تفلدت مبارک فرشته جان 🌹🏵🌼🎂🎂🎂🍬🍬🍬
تولد تولدت مبارک 🌹🌹🌼🎂🎂🎂🍬🍬
خیلی خیلی خوشحالم بهمنی هستی ^__^
اصلا ذوق کردم ^__^
ای جان ای جان ^__^
مبارک 🌹


اینم هدیه من به تو فرشته ی مهربونی :)
یه آهنگ‌ شاد بندری از نوع بوشهری :)

http://s9.picofile.com/d/8317295768/3b2a2685-8fe5-48c1-b77e-7929e970b55c/%D9%87%D9%84%D9%87_%D9%85%D8%A7%D9%84%DB%8C_%D8%B4%D8%A7%D8%AF_%D8%A8%D9%88%D8%B4%D9%87%D8%B1%DB%8C_%D8%A8%D9%86%D8%AF%D8%B1%DB%8C_%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%A9.mp4

ببخش فقط این شکلیه :))

بازم مبارک :)
تصورم رو ایشالا بعدا میگم :))
البته اگر تونستم به تصوراتم سر و سامان بدم :))
ایشالا عمر با برکت و پر از شادی و خوشبختی و سلامتی داشته باشی 🙏😙
سلام عزیزم
ممنونم جانم
اِ مگه تو هم بهمنی هستی؟ چه خوب:))
بازم‌ ممنون عزیزم:)

به به چه هدیه ‌ی قشنگی ممنونم😘😘
ممنونم
انشالا:)
ممنونم همچنین تو عزیزم:)😚😚
تولدتون مبارک... :)))
ممنونم عزیزم:)
سلام
تولد شما مبارک
اینکه 1 سال از زندگی شما چگونه گذشت مهم است، اگر بدی کردید باید جبران کنید و اگر خوبی کردید باید ادامه بدهید. اما هیچ گاه غصه نخورید که حیف شد 1 سال گذشت، مهم این است سال آینده این حرف ها را تکرار نکنید و بگویید خوب شد که تو این 1 سال این کار ها یا حرفه ها را یاد گرفتم.
خودتون گفتید هر چی می خواهید بگید، نصیحت کنید، منهم بچه حرف گوش کنی هستم :)
موفق باشید
سلام
ممنونم:)
دقیقا همینطوره، درسته که عمر بر نمیگرده اما مهم اینه که این سالی که رفته تجربه بشه:)
ممنونم، لطف کردید:)
سلامت باشید
من چرا ندیدم این پست رو؟! :(
تولدت مبارک فرشته‌ی خوبی‌ها با کلی تاخیر :))
تولدت با داداشم توی یک روزه :))

بهترین آرزوها رو برات دارم به همراهِ عاقبت‌بخیری و آرامشِ محض ^_^

فرشته کسی هست که هر از گاهی عجیب میاد توی ذهنم به عنوانِ یه دوستِ مهربون و عالیِ عالی و کسب که نگاهش قشنگه. کسی که واقعاً فرشته‌ست.
نصیحتم به عنوانِ یک مادربزرگ اینه که همیشه همینطوری خوب بمونی :))
پیش میاد دیگه:)
ممنونم عزیزم:)
اِاِ عجب سعادتی:)) تولدش مبارک:)
ممنونم حوایِ جانم تو هم همینطور:)

اوه اوه چقدر لطف یک جا:) ولی خوشحالم که میام تو ذهنت وسط قشنگی ها:)
تلاش میکنم بهتر باشم تا به نصیحت مادربزرگ گرامی عمل کرده باشم:) 😘😘
جدی گفتم. خوشبختانه یا بدبختانه آدمِ رکی هستم و با کسی تعارف ندارم. :| :))
واقعاً مهربونی و حضورت آرامش داره. واسه ما که میشه حضورِ مجازی. :)))

آفرین نوه‌ی قشنگم *_*
ممنونم عزیزم:) کار خوبی میکنی، متاسفانه من همیشه نمیتونم رک باشم:|
تو هم دقیقا همینطوری، یه حجم بزرگ از مهربونی رو تو وجود قشنگت جا دادی:) از حرفات و نوشته هات عمق مهربونی و صداقتت معلومه:)
ممنون مادرجون :**
می‌فرماید من این همه نیستم. حالا شده حکایتِ من :))
لطف داری. خوب و مهربونی که من رو مهربون می‌دونی ^_^
گوگولیِ مگولیِ مادربزرگ :)))
شما بیشتر دارید خانم:)
لطف نیست حقیقته عزیزم:*
چه مادربزرگ مهربون و جوونی دارم:))
سه شنبه ۳ بهمن ۹۶ , ۰۹:۲۳ مریــــ ـــــم
سلللللللللللللللام فرشته کوچولو
:)
تولدت مبارک باشه
20سالگی مو دوس داشتم
امیدوارم 20سالگی قشنگی داشته باشی
20سالگی ک همیشه یادت بمونه
سلام عزیزم:)
ممنونم:*
ممنونم، انشالا، ۱۹ سالگیم خوب بود امیدوارم ۲۰ سالگیم بهتر باشه:)
انشالا، تو هم همینطور و سالهای زندگیت به قشنگی یادت بمونه:)
تصورم؟ یه دخترعموی جنوبی و صمیمی :)
خیلی هم خوب:) 
ممنون:)
دیگه چه کنیم :))
توی بیان واسه پسرا زن می‌گیریم. دخترامون رو هم عروس می‌کنیم. :)))
:))
خیلی هم خوبه، دست به خیر داری، انشالا عروسیه خودت:**
قربانت :))
:**
 من چرا این پست رو ندیدم!!!

فرشته دختر مهربان و دوست دوست داشتی و خونگرم که هر وقت میام اینجا یاد یکی از بچه های بوشهری عزیز میفتم:)

تولدت مبااارک ..سر افراز باشی فرشته جانم:)
پیش‌ میاد:)

عزیزم این از لطف زیادته:) خدا دوستت رو هم حفظ کنه:)
ممنونم عزیزم، تو هم‌ همینطور:**
تولدت مبارک دختر خونگرم ^_^
الهی خوشبخت بشی فرشته ی جنوب :***

خیلی عجله داری ها! تازه 19 سالت پر شده و وارد 20 شدی! پس الآن 19 سالته! و همچنان در دهه ی دوم زندگیت به سر میبری!
هر وقت 20 رو پر کردی و وارد 21 شدی اونوقت دو دهه از زندگیت گذشته و 20 ساله میشی
ممنونم عزیزم:)
انشالا، همچنین:)
نه دیگه ۱۹ پر شده و وارد ۲۰ شدم‌ پس ۲۰ سالمه، آره خب اونجوری که گفتی هم‌ میشه، ۲۴ سالگی همیشه برام یه سن رویایی بوده که دوست دارم تجربه‌اش کنم، شاید عجله‌ام بخاطر رسیدن به اونه:)
چرا من این پست رو ندیده بودم؟ :)
آخه این عنوانه؟ اگه یکی از دوستان نگفته بود نمی‌دیدمش:d
تولدتون مبارک باشه ان‌شالله. 120 سالگی تون رو توی ای وبلاگ جشن بگیریم. :))
ایضا شما هم عین بقیه‌ی دوستان، پیش میاد دیگه:))
من‌ سر اسم این‌ پست کتک میخورم اخر، واقعا اینم عنوان بود اخه؟:))
ممنونم، سلامت باشید، انشالا صد سالگیه فرهادتون رو همینجا جشن بگیریم:))
دقیقا زدی به هدف! هم موسزیک هم دیالوگ ... چرا نباید زندگی تو لحظه حساس واقعا موسیقی داشته باشه به حالت دیفالت پلی بشه؟! :)))
من بارها به اون دیوونه تبدیل شدم و دقیقا همیشه تو تاریکی ام واسه خودم و همیشه از این تاریکی به بهترین جاها رسیدم به نور ... که حقیقتا تاریکی همون نوره ...
سئوال منم هست، واقعا کمبودش حس میشه:))
خیلی خوبه امیدوارم همیشه تو نور قدم برداری و یهترین جاها برسی:)
به بههه.. =) تولدتون مباارک:)🎂🎁
ایشالا امسال ب نتیجه دلخواهتون برسین تو کنکور..

ب نظرم یه خانم خونگرم و مهربون هستین..
و البته ریزنقش( نمیدونم چرا؟!:)) )..
ویژگی(خصلت) بد هم ک .. کم ندارین... اما ترجیح میدم ناراحتتون نکنم با گفتن برخی از واقعیت ها ..
:)))


ممنونم:)
انشالا، خدا از زبونتون بشنوه:))

نه همچین هم ریز نقش نیستم، معمولیم:)
نه نه بگید اتفاقا خوشحال میشم بگید تا اصلاحشون کنم؛ آخ از دست این واقعیت ها:))
دنبال میشین خوشحال میشم دنبال کنید
فرشته ی مهربون همشهری تولدت با تاخیر مبارک عزیزم :)
برات روزهای خوبی رو آرزو میکنم
ممنونم بانوچه جان:)
تشکر عزیزم، همینطور برای تو:)
مثلا یکیش همون اعتماد به عرشتون!
فکر نمیکنم اصلاح شه دیگه! :))
من؟ کو؟ کجا؟ اتفاقا من اعتماد به نفسم خیلی پایینه:))
حالا شما امیدوار باشید خدا کریمه:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
باز کن پنجره‌ها را که نسیم
روز میلاد اقاقی‌ها را
جشن می‌گیرد
و بهار
روی هر شاخه ، کنار هر برگ
شمع روشن کرده است!

همه‌ی چلچله‌ها برگشتند
و طراوت را فریاد زدند
کوچه یکپارچه آواز شده است
و درخت گیلاس
هدیه‌ی جشن اقاقی‌ها را
گل به دامن کرده است!

باز کن پنجره‌ها را ای دوست!
هیچ یادت هست
که زمین را عطشی وحشی سوخت؟
برگ‌ها پژمردند؟
تشنگی با جگر خاک چه کرد؟

هیچ یادت هست
توی تاریکی شب‌های بلند
سیلی سرما با خاک چه کرد؟
با سر و سینه‌ی گل‌های سپید
نیمه شب باد غضبناک چه کرد؟
هیچ یادت هست؟

حالیا معجزه‌ی باران را باور کن!
و سخاوت را در چشم چمن‌زار ببین!
و محبت را در روح نسیم
که در این کوچه‌ی تنگ
با همین دست تهی
روز میلاد اقاقی‌ها
جشن می‌گیرد!

خاک جان یافته است
تو چرا سنگ شدی؟
تو چرا این همه دلتنگ شدی؟
باز کن پنجره‌ها را
و بهاران را باور کن...
آرشیو مطالب
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan