هواتو کردم

خسته‌ام از این روزهای پوشالی ... میان این همه همهمه جای تو خالی


گذشته، حال، آینده

این روزها ذهنم به شکل ظالمانه‌ای آشفته است!
 استرس و ترس سلول به سلول تنم را تسخیر کرده‌اند، از طرفی امید در دلم زنده است(چون هنوز پاسخنامه نیامده!)و سعی می‌کنم تقویتش کنم و از طرف دیگر هم ترس نرسیدن کلافه‌ام کرده‌،که هر چه تلاش می‌کنم‌ متاسفانه تضعیف نمی‌شود؛ مدام از خودم می‌پرسم اگر نشد چه؟ اگر باز هم نشد چه؟یکسال دیگر...؟
 راستش را بخواهید فکر می‌کنم خیلی کنکور را خوب ندادم، بعضی دروس از حد انتظارم پایین‌تر و بعضی بالاتر بود؛ آخ از دست دینی و زیست لعنتی که بی‌رحمانه دغدغه‌یشان ثانیه‌هایم را سلاخی می‌کند، آخ از قلب و قفسه‌ی سینه‌ای که خدا می‌داند این چند هفته‌ی اخر چطور ویرانم کرد و کلیه‌ای که یاری نکرد و دکتر لازم شد،این حجم از درد برای یک طفل زیاد نیست؟
 حال مدام در ذهنم تکرار می‌شود اگر نشد چه؟ جواب بقیه‌ را چه بدهم؟ و آخ از دست بقیه‌ای که فکرشان، سئوال‌هایشان، امیدهایشان، متلک‌هایشان و ... دغدغه‌‌یست زجرآور که خواب را از چشمانم ربوده و شده راه هجوم وحشیانه‌ی آن میگرن لعنتی که از ساعت نه‌ و نیم صبح مدام شقیقه‌هایم را فشرد و ساعت دو ظهر دیگر ضربه‌ی آخر را زد و ضربه فنی‌ام‌ کرد!
و نگویم برایتان از دخترکان اعصاب خرد کنی که میلم به مشت زدن را چندین برابر می‌کردند،همان‌ها که به محض پایان آزمون فریادهایشان که "وای خدایا خیلی آسون بود،زیستش آب خوردن بود،وای عالی بود و ..." روانیم کرد،درد شد،استرس شد،ترس شد،ترس شد،ترس شد... .
اکنون اما بعد از دو ساعت به زور خوابیدن،نشسته‌ام به خورشید رنگ‌ و رو رفته‌ی غروب نگاه می‌کنم و سعی می‌کنم فکرهای لعنتی را بگذارم برای بعد از نتایج، دغدغه‌ی رسیدن یا نرسیدن را بگذارم برای بعد از نتایج و به لیست بالا و بلند کتاب‌هایی که تمام ۸ماه گذشته اسامی‌یشان را با ذوق و شوق جمع‌کرده‌ام فکر کنم،حدود ۶۰ کتاب که مدت‌ها منتظر زمانی برای مطالعه‌یشان بودم، فیلم‌هایی که دوست دارم زودتر مقابل چشمانم رژه بروند و احساسات و خاطرات خوب‌شان را برایم به یادگار بگذارند، پیاده‌روی‌های صبح‌گاهی که طبق معمول با کوثر قرارشان را گذاشته‌ایم اما به وقوع پیوستنشان بعید است! و بقیه‌ی برنامه‌هایی که فکر می‌کردم بعد از کنکور با ذوق و آسایش به وقوع می‌پیوندند اما حالا ترس‌های لعنتی از شوق‌شان کاسته.
دل ما همیشه شکسته‌ است فرزند! اما امیدواری هیچ‌گاه از جیب چپ پیراهنمان کم نشد. ( ناظم حکمت)

++ لیست کتاب‌هام طولانیه و به نظرم تا مدت‌ها نیازی به معرفی ندارم اما لیست فیلم‌هام خیلی طفلیه(؟) اگر می‌شناسید معرفی کنید :-)
+++ هر کس نجات سرباز رایان رو معرفی کنه به ۵۰ ضربه شلاق(مجازی) محکوم می‌شه :-))

خواهرم می‌گفت زیستش رو بد سوال داده بودن. نگران نباش. سوال‌ها به نسبتِ پارسال سخت‌تر بوده.
نگران که هستم ولی سعی می‌کنم نباشم:)
دختره میگفت اگه فقط یه هفته‌ی دیگه وقت داشتم زیست رو صد میزدم! گفتم تو هم بدتر از خودم یه سال وقت داشتی کاری نکردی حالا تو یه هفته صد میزدی؟:|
انقدر گفت اب خوردن بود گفتم پزشکی قبولی یعنی؟ گفت پزشکی؟ نه:|
به عنوان اولین فیلم، نجات سرباز رایان رو حتما ببینید. وقتی دیدید میریم سراغ فیلمای بعدی.

مریضم نیستم.
به نظرتون روش اجرای شلاق مجازی چطوری میتونه باشه؟ :))
فیلمی که حاجی معرفی کرد واقعاً شایسته‌یه قرار گرفتن در جایگاه نخست لیست هست! نبینی هِچی!
خسته‌نباشی در ضمن.
از هر ۱۰ پسری که بپرسی حداقل ۳تا همین رو معرفی میکنن:| تو و حاجی هم اضافه شدید بهشون:)
وجدانا چی داشت؟ ۲۰ دقیقه‌اش رو به زور تحمل کردم:/
خیلی متشکرم:)
سلام.
بالاخره کنکور رو دادین رفت (خوب یا بد) ..
هر چی قسمت باشه همون میشه نگران نباشین ...

برای فیلم:
ژانر وحشت : مجموعه فیلمهای حلقه ، آنابل ، احضار 
هیجانی : اکولایزر ، تلقین ، مجموعه فیلمهای بتمن کریستوفر نولان ، میان ستاره ای ، 11و12و13 یار اوشن
و خیلی فیلم دیگه که فعلا یادم نیست.
به شدت توصیه میشه.
:)

سلام
ان‌شاءالله که خیر پیش بیاد برای همه:)
یادم رفت بگم ما حیاطمون درخت داره و دستشویی هم تو حیاطه و من ساعت ۳شب تنها میرم تو حیاط:| پس فیلم وحشتناک و جن منی معرفی نکنید،به اندازه‌ی کافی برادر مرحمت میکنه بهمون:))
خیلی ممنونم از معرفی‌هاتون، میبینمشون ان‌شاا...:)
همون که ناظم حکمت گفته...
نگران نباش نازنینم:-)

خیلی خوب گفته وجدانا:)
ممنونم گلکم:**
همون به فیلما و کتابای نخودت برس و فکر و خیال هم ممنوع :)
تلاش میکنم، ولی تو هم دعا کن برام پری :**
جن‌گیر و کانجورینگ ر هم ببین و همینطور it
جن‌گیر رو خودت شب میتونی ببینی اخه؟ قبلا قسمتیش رو دیدم البته:)
اون دوتا رو نگاه میکنم ببینم چین، خیلی متشکرم:)
چشم حتما :*
مرسی جانم:*
 Captain Fantastic-2016
فعلاً همین رو پیشنهاد می‌کنم. حالا خود دانید. :)
یه فیلمم هست خیلی خوبه. یه سری سربازن توی میدون جنگ می‌خوان برن یکی از سربازا رو بیارن عقب. اصلاً ته فیلمه. اسمش یادم نیست. ولی اسم سربازه یه چیزی تو مایه‌های رایتین، رایتان، یا همچین اسمی بود.
سلام:)
ممنونم بابت معرفی،حتما میبینمش ان‌شاا...:)
دستتون درد نکنه اقاگل، شما هم؟ :| 
باید یه بار دیگه با دقت ببینمش ببینم دقیقا به چیش انقدر علاقه‌مند شدن ملت،بس که کسل کننده بود همون ۲۰ دقیقه‌اش:))
فیلمهای neo ted  رو نبین:-D
من دیدمشون به خدا از ترس نمیتونم تو اتاق تنها باشم:-D
خب پس اونا خط خوردن، من خودم به اندازه‌ی کافی یه مدت ترسیدم دیگه جون فیلمشون دیدن رو ندارم:)) 
برادر کلا گاهی اخر شب از خجالتمون در میاد با اون فیلم‌هاش، یعنی ادم تا دم مرگ میره و میاد:|
من بیش از حد آرومم 
درحالی که میدونم دوباره غصه های این مدتم شروع میشه...
آروم باش 
مهم نیست 
چند هفته آروم باش و استراحت کن 
تجربی اونقدرا آسون نیست که...
سخته...
موفق میشی:)نه فورا ولی حتما و ازین حرفا 
قربونت برم
خدا رو شکر که ارومی:)
ان‌شاءالله که موفق میشی تو هم:*
ان‌شاءالله که همه موفق بشن یکیشون هم من، یکیشون هم تو:)
قربانت عزیز دلم:*
به هیچی فکر نکن ایشالا که امتحانو  خوب دادی الانم بشین تو این چند ماه فقط به خودت استراحت بده .
و بنظرم خانواده رو راضی کن برین مشهد یا شمال جایی که حال و هوات عوض بشه.
ایشالا که خدا حواسش بهت هست‌💚
برات دعا میکنم 🙏


+

لعنت به کنکور که هر چی کشیدیم و میکشیم از همین کنکوره.
لعنت به کنکور .
کاش میشد حذف بشه همه رو راحت کنند!

تصمیم دارم تا نتایج رو استراحت کنم.
بچه‌هامون مرخصی ندارن، یه سفر یاسوج بود که بندگان خدا بخاطر کنکور من نشد برن، حالا ببینم این دوماه میتونم سفر لرستان یا کهگیلویه رو زنده کنم ان‌شاءالله یا نه:)
ان‌شاءالله:) 
ممنونم عزیزم:)
+کاش کاش...
اول اینکه وقتی بعد از کنکور استرس داری یعنی خوب دادی
چون اگه بد داده بودی دیگه میدونستی قبول نمیشی پس راحت بودی:)
بعدشم خب اصلا هزاری هم قبول نشدی مگه طوری میشه؟ این همه ادم پشت کنکور می مونن برای رشته ی دلخواه شون.
البته که الان دیگه قبول نشدن معنی نداره
چون همه بالاخره یه چیزی یه جایی قبول میشن
اگر رشته و دانشگاه برات مهمه توی انتخاب رشته خیلی دقت کن.
حرف مردم هم باد هواست. تلاش کن برای خودت و علاقه هات زندگی کنی
از همین الان شروع کن که لبخند بزنی به همه ی یاوه گویان
تو بهترین هستی این رو مطمئنم :)
خیل یهم درگیر اون حرف مفت زن های یکه وای خیلی آسون بود و اینا نباش این ها یه سری مریض هستن که تو هر سالی تو جمع نوابغ پیدا میشن که ضربه ی روحی بزنن. اگه به عمقش بری میبینی وضع شون خیلی خراب تر از توه :))
دیدم که میگما

خدا کنه استدلالت درست باشه و خوب داده باشم:)
اخه من ۲سال پشت کنکور موندم و خیلط حرف شنیدم، سخته واقعا:(
اره رشته و شهر برام مهمه،دوست ندارم چیز الکی برم تا ببینم چی بشه ان‌شاءالله:)
ممنونم بابت این همه انرژی مثبتت عزیزم:)
اخ اخ یعنی زجرم میدادن‌ها، همون اول معلوم شد یکی از سئوالات زیست رو خراب زدم و از استرس به حد مرگ رسیدم:| دلم میخواست با لگد بیرونشون کنم تا انقدر تضعیفم نکنن:)

من چون فیلم بیشتر ایرانی نگاه میکنم این هایی که این اواخر دیدم و خوشم اومده میگم:
نفس
رخ دیوانه
رگ خواب


رخ دیوانه و رگ خواب رو دیدم، رخ دیوانه رو بیشتر دوست داشتم:) نفس رو هم می‌بینم؛)
ممنون از پیشنهاداتت عزیزم:*
خدا قوت.. :)

عوضش پسرا رو که سر جلسه و بیرون جلسه میبینی.. یه حسی بهت دست میده که فکر میکنی رتبه 1 نشی، دو رقمی رو شاخشه!
همه داغوون!!:))

یاد دوران پسا کنکورم افتادم.. منم لیست بلندبالایی از کتابها رو نوشته بودم که بخونم!:)

انشاا... که حالتون بهتر شده باشه....

+ حالا میشه اسم دو سه تا از کتابای معرفی شده رو بگین؟
ترجیحا زیر 300 صفحه!
ممنونم:)
نه بابا بعضی پسرها چنان خندون اومدن بیرون که معلوم بود خوب دادن، البته حالت دیگه‌اش هم اینه که میدونن بد دادن ره بی‌خیالی رو برگزیدن:))

خب خوندیدیشون؟ من امیدوارم بتونم بخونمشون:)
آره بهترم،ممنون:)

+ صفحاتشون رو نمیدونم چون نگاه نکردم تعداد صفحاتشون رو و بیشتر از روی خوندن قسمتی از متن و ماجراشون انتخاب کردم، اما بادبادک باز(خالد حسینی)،من پیش از تو( و من پس از تو)( جوجو مویز)، مردی که می‌خندد(ویکتور هوگو)، و قمارباز( داستایوفسکی) رو تعریف‌های خوبی ازشون شنیدم و بریده‌های متنشون هم خوب بود،خودم که خیلی مشتاقم بخونمشون:)
مردی که می‌خندد رو چند وقت پیش شروع کردم، حدود ۶۰ صفحه ازش خوندم ولی وقت نکردم بقیه‌اش رو بخونم، تا اینجا قلم و نثر خیلی خوبی داره و داستانش آدم رو جذب میکنه:)
Mother ،کنعان، silence، یه حبه قند.
خیلی متشکرم، کنعان رو دیدم، اون سه ‌تا رو هم میذارم تو لیست ان‌شاا... :)
ان شا الله خوب میشه نتیجتون :)

فیلمم که ...
نجات سرباز رایان خوبه :))
In time خوبه 
کمپانی مارول رو از اول بشین ببین
ان‌شاءالله:)

ای بابا:))
ممنون بابت پیشنهاد، اینا رو هم میذارم تو لیست:)
+معلومه فیلم تخیلی خیلی دوست دارید:)

همون ره بی خیالی بوده احتمالا! :)


بله... کلی کتاب خوندم تو اون برهۀ 3 ماهه..
البته اکثرا علمی تخیلی بودن! :)


+ من پیش از تو رو خیلی پیشنهاد دادن..
ممنون بابت معرفی کتابها.. :)

+ در مورد فیلم هم.. آخرین چیزی که تو ذهنمه دانکرک (Dunkirk) کریستوفر نولان هستش..
البته فک نکنم خانما از این تیپ فیلما خوششون بیاد! 

موضوع فیلم :
https://fa.wikipedia.org/wiki/دانکرک_(فیلم_۲۰۱۷)
احتمالا:)
من‌ کلا به رمان خیلی علاقه دارم، یکی از بهترین تفریحاتم از دوران راهنمایی رمان‌ خوندن بوده:)
درست فکر میکنید:)) اما چون دوست دارم تو همه‌ی ژانرها فیلم ببینم و از امتحان کردنشون خوشم‌ میاد، میذارمش تو لیست:)
ممنون بابت معرفی:)
دیگه تموم شد فکرشو نکن
ان شاءالله هر چی خیره همون پیش بیاد، نگران حرف مردمم نباش 
اونا حرف زیاد می زنن

خسته نباشی :) 
سلام عزیزم:)
ان‌شاءالله برای همه بهترین پیش بیاد؛ اما گاهی بعضی حرفها خیلی ازار دهنده است:(

ممنونم، تو هم خسته نباشی تسنیم جان، خیلی دلم برای خودت و قلمت تنگ شده بود:)
آره قبول دارم ولی من پوستم دیگه کلفت شده:دی

پس بازگشت غرورآفرین خودمو به عرصه ی وبلاگ نویسی تبریک عرض می نمایم😄
پس دنده پهن کردی، من هنوز نتونستم انگار!

من‌ نیز خیرمقدم عرض میکنم برگشت شیرینت رو:))
شنبه ۹ تیر ۹۷ , ۰۹:۱۶ آقای مُرَّدَد
تو تازه کنکور دادی؟ فکر میکردم هم سن منی
اقا شایعه است، کذبه، من تازه ۲۰ سالمه:) 
من طفل صغیر کجا بهم میخوره هم‌سن شما باشم اخه؟!
فرشته جانم اصلا اصلا نگران نباش و به دلت بد راه نده؛ اول بخاطر اینکه تو حرکت های لازم روکردی و خدا هم برکت هاش رو قطعا بهت میده، خدا که هیچ وقت بد بنده ش رو نمیخواد، وقتی به دلت این حقیقت رو بگی که نتیجه هر چی شد خیره اونوقت آروم میشه، دوم هم این که سوالا سخت بود واقعا، این رو همه و اکثریت میگن 
ان شاءالله نتیجه هم همونی باشه که میخوای (((: 
ان‌شاءالله ان‌شاءالله، ان‌شاءالله که خیر برای همه اتفاق بیوفته و تو هم همونی رو قبول بشی که دلت میخواد عزیزم:)
ممنونم عزیزم، ان‌شاءالله:))
قبلیا رو بخون فعلا :)

http://jokestan.blog.ir/post/2581
:)) من قبل نظرم رو راجع‌به موضوع پست اولش بهتون گفته بودم البته:)
ممنون:)
اخ فرشته ..منم ایترس نتایجنیلم رو برای برنامه های تابستون کم کرده:(
منم،البته من امروز صبح رفتم کتابخونه و چندتا رمان گرفتم، چندتا برنامه‌ی دیگه هم احتمالا ان‌شاءالله از فردا شروع میکنم، مثل ثبت‌نام باشگاه باشه:)
غلط هامو:// خخخ
فدا سرت معنی رو رسوند، درک میکنم اثرات کنکوره:))
شنبه ۹ تیر ۹۷ , ۱۴:۵۵ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
الان هرچی فکر کنی هیچی عوض نمیشه و فقط خودت اذیت میشی. بسپرش به خدا و از تعطیلاتت لذت ببر:-)
همین کار رو کردم، ان‌شاءالله که خدا خودش درستش کنه؛)
شنبه ۹ تیر ۹۷ , ۱۶:۲۵ علی محمدرضائی
منم نمیدونم چرا یخورده حس بدی دارم که اگه نشد چی؟؟؟؟
مال مایخورده فیزیک وشیمی اش سخت بود...
من برعکس شمام لیست فیلمام عریض و طویله ولی کتاب کلا ۲تا بیشترنیست
منم دارم:|
ریاضی هستید؟ اما ریاضی شما گویا از ما اسون‌تر بوده.
من خیلی فیلم‌باز نیستم،به کتاب خوندن بیشتر علاقه‌ داشتم همیشه:)
الهی نتیجه دلخواهتون حاصل بشه
و اگه نشد چاره ای نیست دیگه 
فقط خوشبخت بشین

ممنونم، ان‌شاءالله
تشکر، همه خوشبخت بشن ان‌شاءالله:)
سلام
شما یک سال زحمت کشیدید پس دیگه بهش فکر نکنید و بسپارید به خدا
ان شاالله که بهترین نتیجه ای که خیر دنیا و آخرتتون توش هست رو میگیرید.
ان شاالله که همیشه موفق باشید. 


سلام
حالا فکر بکنم هم دیگه کاری از دستم برنمیاد، ان‌شاءالله که هر چی خیره پیش بیاد برای همه:)
ممنونم، ان‌شاءالله و همچنین برای شما
فیلم هایی که داغان معرفی کرده حتماً ببنید
Lights Out اینم که دیگه باید ببیند... :)
البته الان فرصت خوبیه که شروع کنید هشت قسمت هری پاتر رو هم ببینید :))

براتون آروزی موفقیت دارم D:
شماها قصد جون منو کردید انگار:| اون فیلمهایی که داغان معرفی کرد فقط به درد خودش میخوره، it حتی سرچش که میکنی عکسهایی که میاد بالا هم وحشتناکه:/
فیلم‌ی که شما گفتید هم البته تو همون مایه‌هاست:|
اره فکر خوبیه،هری پاتر رو میبینم؛ اتفاقا امروز هم تو کتابخونه سری کتابهاش رو دیدم:)
ممنونم، همچنین:)
منم همین حس رو دارم
ولی نمیخوام مثل این سالایی که پشت کنکور موندم و نتونتسم زندگی کنم بشه میخوام تا قبل از نتایج از هر لحظه ام استفاده کنم فکر کنم اینو تویی که شرایط پشت کنکوری رو مثل من داشتی خیلی خوب متوجه میشی پس خواهشا تو هم فکر نکن زودی تموم میشه ها پس تا قبلش حسابی به چیزایی که تلنبار شده بود برس
❤🍃😚
اره خیلی خوب، استرسی که نه میذاره درست لذت ببری از زندگی و نه میذاره درست درس بخونی،تبدلیت میکنه به یه ادم منفعل و راکد.
دارم تلاش میکنم،میخوام تابستون پرباری داشته باشم ان‌شاءالله:)
بله ریاضی هستم...
آره مال ما ریاضیش خوب بود ولی فیزیک و شیمی تا دلت بخواد سخت...
منم به کتاب خوندن علاقه دارم ولی نمیدونم چی باید بخونم اگه میشه یه چن تا پیشنهاد بدید
سئوالات شما رو چک نکردم ولی مال ما شیمی تقریبا نرمال بود به نظرم،فیزیک انگار خوب بود(من فیزیک نخونده بودم:| ) !
بستگی داره به چه موضوعاتی علاقه داشته باشید، چون چندتا از دوستان دیگه هم لیست کتابهام رو خواسته بودن،لیستش رو میذارم تو وب، میتونید اونها رو هم ببینید:)
خودم الان کتاب‌های:قمارباز، مردی که می‌خندد،دزیره،یک عاشقانه‌ی آرام،دو جاسوس در تهران دستمه و گرفتار خوندنشون هستم:)
منم الان پنج داستان و مدیر مدرسه از آل احمد دستمه وشروع کردم
ممنون بابت معرفی...
خیلی هم خوب، موفق باشید:)
خواهش میکنم:)
واقعا درک می کنم انقدر که آدم نگران حرفای مردمه نگران خودشو و آینده ی خودش نیست بس که زخم زبون می زنن. 
اونایی هم که میگن خوب دادیم زیاد توجه نکنید چه بسا رتبه ی شما از اونا بهتر شده باشه. اینو خودم تجربه کردم. توکل به خدا کنید و نذر کنید هر چند کوچیک باشه.  ان شاء الله نتیجه می گیرید :)
اره بخدا، همش تو فکری که این چی میگه اون چی میگه.
نذر کردم، دعا کردم، توکل کردم تا ببینم دیگه خدا چی می‌خواد:)
ان‌شاءالله ممنونم:)
خدا به داد منه کنکور نود و هشتی برسه  ):
من خودمم تا وقتی نرفتم دانشگاه معلوم نیست کنکور چندی باشم:| :)) پس درکت میکنم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
باز کن پنجره‌ها را که نسیم
روز میلاد اقاقی‌ها را
جشن می‌گیرد
و بهار
روی هر شاخه ، کنار هر برگ
شمع روشن کرده است!

همه‌ی چلچله‌ها برگشتند
و طراوت را فریاد زدند
کوچه یکپارچه آواز شده است
و درخت گیلاس
هدیه‌ی جشن اقاقی‌ها را
گل به دامن کرده است!

باز کن پنجره‌ها را ای دوست!
هیچ یادت هست
که زمین را عطشی وحشی سوخت؟
برگ‌ها پژمردند؟
تشنگی با جگر خاک چه کرد؟

هیچ یادت هست
توی تاریکی شب‌های بلند
سیلی سرما با خاک چه کرد؟
با سر و سینه‌ی گل‌های سپید
نیمه شب باد غضبناک چه کرد؟
هیچ یادت هست؟

حالیا معجزه‌ی باران را باور کن!
و سخاوت را در چشم چمن‌زار ببین!
و محبت را در روح نسیم
که در این کوچه‌ی تنگ
با همین دست تهی
روز میلاد اقاقی‌ها
جشن می‌گیرد!

خاک جان یافته است
تو چرا سنگ شدی؟
تو چرا این همه دلتنگ شدی؟
باز کن پنجره‌ها را
و بهاران را باور کن...
آرشیو مطالب
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan