هواتو کردم

خسته‌ام از این روزهای پوشالی ... میان این همه همهمه جای تو خالی


تبلیغات

۱) خانمه تو تلویزیون یه ظرف بزرگ رو برداشته اورده میگن این چیه؟ میگه من همیشه مشکل نگهداری رب داشتم، از وقتی ربی خریدم دیگه راحت شدم!
من ۵ ساله آشپزی یاد گرفتم، خواهرم ۲۰ ساله اشپزی می‌کنه و مادرم حدود ۴۰ سال، خدا شاهده تا حالا هیچ وقت مشکل نگهداری رب نداشتیم، البته هنوز از بی‌بی نپرسیدم، شاید مثلا بی‌بی در طول این ۶۰ سال یه بار به مشکل برخورده باشه!
شما چطور؟ آیا از مشکل نگهداری رب رنج می‌برید؟! :))

۲) خانمه یه چاقو‌ی‌ مخصوص کشتن گاو گرفته دستش و یه سیب‌زمینی هم گذاشته زیرش، هی چاقو رو فشار میده و هی بیشتر اخم می‌کنه،اخر سر هم عرقش رو با دست خشک می‌کنه و باز دوباره به کارش ادامه میده! 
خواستم بگم عزیزم اونی که شما دست گرفتی مخصوص تکه پاره کردن شیر و ببره نه سیب زمینی بخت برگشته، پیشنهاد من به شما اینه که حتما اول یه دوره‌ی فشرده‌ی آموزش سرخ کردن تخم مرغ ببینید بعد بیاید سراغ سیب‌زمینی! :))

۳) چند وقت پیش تلویزیون کارخونه‌ی تولید رب و مزارع‌شون رو نشون می‌داد، بعد گوینده میگه حتی با وجود افزایش دوبرابری قیمت گوجه در بازار ما در دو سال گذشته هیچ افزایش قیمتی نداشتیم! خب عزیزم این نشون‌دهنده‌ی کاردرستی شما نیست، بیا توضیح بده بگو در دو سال گذشته به جای گوجه چی تو اون رب‌ها ریختی که افزایش قیمت گوجه تاثیری روش نداشته؟! حتی اگه گوجه‌ها رو هم از مزارع خودت برداشت کرده باشی بازم نمیشه افزایش قیمت‌های دو ساله تو بازار هیچ تاثیری روی شما نداشته باشه مگه اینکه از جای دیگه تاثیرات رو کم کرده باشی!

۴) جایزه‌ی تبلیغ برتر هم می‌رسه به تبلیغ اینترنت ایرانسل، پسره و دوستش می‌خوان فیلم دانلود کنن، دوستش می‌پرسه خیلی طول می‌کشه؟ پسره میگه نه! بعد نشون میده پسرها پیر شدن و هنوز دانلود نشده.
یعنی خدا رو شکر که غذا رو نمیشه از اینترنت دانلود کرد، وگرنه با سرعت اینترنت‌های ما نون خشک هم بهمون نمی‌رسید :))
این مطلبتو بده به بانوچه
به دردشون میخوره
امروز اگه دیدمش بهش میگم :)
تبلیغات اونم ازخصوص ایرانیش بسیار مزخرف باشد!
والا ما خارجیش هم دیدیم تعریفی نداشت :))
سلام سلام
تبلیغات کلُّهم مزخرف می‌باشند. 
(مزخرف=دروغی که مانند راست آراسته کرده باشند)
.
زمان کودکی ما بیشتر برای معرفی بود و بدون حضور این بازیگران نُـنُر ^_^
سلام:)
حالا تبلیغ قابل قبول هم داره ولی اکثرا مسخره‌ان، مثل همین‌هایی که مثال زدم :)
منم مشکل رب نداشتم
رب و خودمون درست میکنیم
مردم از خنده😂😂😂😂
خیلی هم خوب:)
به‌به خانم‌ هنرمند:)
همیشه بخندی عزیزم:*
واای منم سفارش دادم یهو زنگ زدن مامانم گفت بچس اشتباهی فرستاده یه پس گردنی هم خوردیم واسه ربی
حالا یه ربی ارزشش رو نداشت‌ها:))
ولی دیگه سر خود کار نکن:D
آیا شما هم از مشکل نگهداری رب رنج می‌برید؟:))))))
در خوشبینانه ترین حالت، اون کارخونه‌ی رب از اول گرون میداده رب‌هاشو! در غیر این صورت که دیگه همون که شما میگی:))
رنج نمی‌برید؟:))
فکر نکنم، کلا یه چیزی گفتن که نشه جمعش کرد:))
سه شنبه ۲۳ مرداد ۹۷ , ۲۱:۰۲ مردی بنام شقایق ...
سلام
من باب این موضوع بخوام بگم از افتضاح بودن تبلیغات تلویزیونی تا صبح باید بگم!


تازه خداروشکر ما هفته ای یکی دو ساعت بیشتر تلویزیون نمیبینیم

ینی بیشتر شبکه پویا میبینیم با بچه ها

رامکال و دخترا و بی نوایان و ....
سلام
اره کلا ایده‌های بی‌خودی دارن:)

منم‌ خونه‌ی خودمون باشم فقط برای سریال پدر تلویزیون روشن می‌کنیم:)

این خواهرزاده‌ی منم از صبح تا موقع ناهار شبکه‌ی پویا می‌بینه، ولی رامکال نمی‌ذاره!
عصر هم رامکال داره؟[یک رامکال دوست] :))
باوجود همه ی اینا ولی باور کن من از دیدن پیام بازرگانی ها و تبلیغات بیشتر از فیلمای ایرانی بی سرو ته خوشم میاد :|
:)))))
کلا توصیه‌ام کمتر دیدن یا اصلا ندیدنه تلویزیونه، من الان فقط سریال پدر می‌بینم،درسته کلی باهاش گریه کردم ولی بد نیست، خوبه:)
ولی تبلیغاتشون خیلی بی‌خوده انصافا:))
ندیدم این تبلیغاتی که گفتیو ولی یه تبلیغی هست تبلیغ لوازم تحریره وای انقدر بدم میاد ازش:|
اولی رو هر روز شبکه‌ی دو میذاره، دومی الحمدلله یه مدته نمیذاره، سومی رو یکسال پیش دیدم دیگه نمیذاره، چهارمی هم شبکه‌ی دو میذاره:)
لوازم تحریره رو ندیدم شکرخدا:))
سلام :)
ولی من با این که رب خونگی میگیرم، چند وقتیه مشکل رب دارم. کپک میزنه.هر کاریشم بگی‌کردم. بازم کپک میزنه...

ولی ربی افتضاحه! گول تبلیغاشو نخورین :|
سلام:)
پس از مشکل نگهداری رب رنج می‌بری:))
خواهر می‌فرمایند بعد از اینکه ریختیش تو شیشه یه خرده روغن مایع روش بریزی کپک نمیزنه، امتحان کردی؟

نه بابا خدا تومن پول بدم یه شیشه بخرم رب توش بریزم؟ قوطی خودش مگه چشه؟:)))
دیگه حالم از تلویزیون بهم میخوره :|
:|
معلومه همش اخبار گوش می‌کنید :))
خیلی خوب و نکته سنج گونه بود
یاد استند آپ های مریم تو سری قبلی خنداننده شو افتادم که اغلب تبلیغ های تلویزیونی رو نقد می کرد همینقدر عصبانی:)
قربانت:*
البته من عصبانی نبودم، داشتم می‌خندیدم و کمی هم حرص میخوردم :))
راستش من تو خوابگاه از مشکل رب رنج میبردم اما الان اصلااا :|

من از اون تیکه که ظرفا خوب تمیز شسته نشده ولک داره و پای عمه خانم در میونه بسیااااار لجم میگیره...
مخصوصا اونجاش که شوهره به زنش میگه نظر عمه خانم مهمه
:||||
همین عمه هان که وجه ما عمه ها رو خراب میکنن:/
:))
تو خوابگاه چه نوع رنجی می‌بردی؟:))
اتفاقا اون بد نیست، مامانم مخصوصا خیلی از اون خوشش میاد انگار:)) ولی من دلم میخواد خرخره‌ی عمه خانوم رو بجوم:D
اره می‌بینی؟ همین‌ها همه‌ی عمه‌ها رو تو نگاه مردم خراب می‌کنن:))
یه بنده خدایی می گفت تبلیغات توی ایران خیلی هنر می خواد...چون خیلی محدودیت داره...محدودیت خلاقیت میاره

حالا این جمله شون همیشه هم صادق نیستا! :)

+بعد از مشکل اقتصاد بزرگترین مشکل ما توی جمهوری اسلامی همین نگهداری رب بود...که الحمدلله با ربی حل شد! :)

البته کباب هم نمی تونستیم سیخ بگیریم که خدا رو شکر اونم حل کردن تازگیا :)


دیگه چتونه؟ :)
اره مثلا خانمه که تبلیغ شامپو می‌کنه خیلی جالبه:))
ولی دیگه تا این‌حد هم‌محدود نیستن که تبلیغات به این سخیفی بسازن:))

+ :))
حالا باز کبابه خوبه کار راه اندازه، ولی وجدانا ربی رو کجای دلم بذارم؟:))
هیچی، من که دیگه بعد از ربی هیچ مشکلی تو زندگیم ندارم:))
من فقط با تبلیغاتِ اَوه کنار میام :|
اونم بد نیست:)
سلام فقط گزینه ی 4
سلام:)
اره برید شاکر باشید مواد غذایی دانلودی نیست:))
چهارشنبه ۲۴ مرداد ۹۷ , ۰۸:۱۵ مصطفی فتاحی اردکانی
بهترین تبلیغ حال حاضر تلویزیون که متفاوته اون تبلیغ که واسه دختره یه لباس میارن که دوسش نداره هی میخواد خرابش کنه و نمی تونه
والا اینی که گفتید رو ندیدم :|
 امتحان میکنم :دی 
موفق باشی:))
تبلیغات خارجی مزخرف باشد اما تبلیغات ایرانی "بسیار"مزخرف باشد
بستگی داره، بعضی تبلیغات ایرانی نسبت به خارجی بهتره و گاهی تبلیغ خارجی نسبت به ایرانی، کلا تبلیغات خیلی طرح‌هاشون بی‌خودی و مسخره شده:)
چهارشنبه ۲۴ مرداد ۹۷ , ۱۰:۰۳ مردی بنام شقایق ...
والا ساعتشو دقیق نمیدونم

ولی فک کنم بیشتر صبحا باشه شبکه پویا

عصرا شبکه نهاله (برنامه های نوجوان طوری)

ولی براتون سراغ میگیرم از حنانه

اون خبر داره حتما :)))
والا خواهرزاده‌ی من از صبح تا ظهر که نگاه میکنه خبری نیست از رامکال:))
شبکه‌ی نهال فکر نکنم داشته باشن( اخه مهمون خونه‌ی خواهرم خبر درست از تلویزیونشون ندارم)
دستتون درد نکنه، دست حنانه هم درد نکنه،فقط بگید یه همسن خودش پرسیده، زشته جلوی بچه:))
فقط مورد ۴ 😁😁😁

عالی بود 👌😀😀😁


:))
قربانت:*
تبلیغات ایرانی برای ایجاد نشاط در خانه ها ساخته میشه؛ بهش نمیخوره هدف دیگه ای داشته باشه :)))
اره واقعا، انقدر بهش می‌خندیم که کلا با نشاط می‌شیم:))
تبلیغات تلویزیون واقعا افتضاحه... 
حالا اینا که گفتید نمونه های خوبش بود 
من یه مدت بعضی تبلیغ ها رو میدیدم رسما فحش میدادم. ما توخونمون فقط شبکه پویا روشنه /: بعد تبلیغ فیلشاه سه تا تبلیغ افتضاح رو نشون میداد که بگه ما خیلی خوبیم 
از اون به بعد روزی نیست دختر سه ساله من ازم نپرسه خیانت یعنی چی؟! 
معلوم نیست اینا دقیقا دارن چه کاری انجام میدن؟
داغ دلم تازه شد ...
اصلا تبلیغات تلویزیون یکی از یکی بدتره:))
ای بابا، معلوم نیست برای کودک برنامه میسازن یا پدر و مادر کودک، والا به درد پدر و مادر کودک‌ هم نمیخوره:|
هیچ، آب در هاون می‌کوبن، فقط یه کارایی میکنن که کرده باشن بدون فکر و هدف
راستی رامکال هم خیلی وقته که تموم شده خخخخ
بیا، باز من اومدم یه چیزی ببینم تموم شد:))
مشکل این بود زود زود تموم میشد باید از پول خودمون میخریدیم:)))

ولی جدی خیلی کپک.میزد اونجا
این الان مشکله نگهداریِ ربه؟:)))
خب زیاد استفاده می‌کردی خواهر من، کمتر بریز بیشتر بمونه برات:))

می‌فرمایند روش رو یه خرده با روغن چرب کن، یا دستت رو روغنی کن و سطح روش رو کلا روغن بمال کپک نمیزنه:)
پنجشنبه ۲۵ مرداد ۹۷ , ۰۰:۴۰ سیّد محمّد جعاوله
میگن زیاد تلویزیون دیدن آدمو احمق می کنه
پس خدا رو شکر که ما خیلی اهل تلویزیون دیدن نیستیم:)
باور کن تو این چندسالا یک تبیغ درست دیده باشم همین سرعت‌اینترنته

اره واقعا تبلیغ قشنگ و البته واقعیه :)

@فیش نگار @دچار @مرتضا دِ
آغاااا من خبرنگار مطبوعاتم مرا با صدا و سیما چه کار آخه؟ :دی
@ جناب دچار و @ مدتضا د :))
دست رو دلم نذار هعی
یه آگهی های مزخرررررفی میسازن که من نمیدونم کی ایده پرداز ایناست دلم میخواد سر از تنش جدا کنم
اره بخدا ، البته همینکه بتونی تا این حد مزخرف بسازی و ایده بدی هم خودش هنریه واقعا:))
1.گاهی اوقات اگه ظرف رب درِدرست وحسابی ای نداشته باشه کپک میزنه مال ما پیش اومده...
2.خخخخ
3.والا بخدا...
4.بازهم سرعت ایرانسل که ازهمشون بهتره شما برو با همراه اول ورایتل یه برنامه 2مگی رو دانلود کن تا بفهمی چیه یکیش خود من یه دفعه یه برنامه 2مگی رو 3ساعت باهمراه اول طول کشید تا دانلود کنم اما بعدش ترابرد کردم ایرانسل بازم وضع بهتر شد...
ولی درکل قبول دارم تبلیغات خیلی رواعصابن...
۱_ اره ولی معمولا در خودشون خوبه،والا من نگهداری میکنیم خیلی هم مشکلی نیست:)
۴)من کلا ایرانسل دارم و یا وای‌فای خونه، با وای‌فای خونه نمیشه دانلود کرد،آدم رو پیر میکنه واقعا
خدا شفاشون بده :|
ان‌شاءالله :)
آره وای فای پیرمیشه آدم
اره :)
واااااااااااای! یعنی عالیییییییی بود!!
من که کلی خندیدم و کیف کردم با متنت :دی
واقعا برام عجیبه! چطور کمپانی ها با اون همه کارمند چند تا ایده پرداز درست درمون واسه تبلیغات ندارن؟؟؟؟
ممنون:))
همیشه بخندی ان‌شاءالله:)
برای خودمم سئواله، واقعا حقوق می‌گیرن که چنین چیزهای بی‌خودی طراحی کنن؟:/
خیلی زیبا و قشنگ ممنونم
تشکر :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
باز کن پنجره‌ها را که نسیم
روز میلاد اقاقی‌ها را
جشن می‌گیرد
و بهار
روی هر شاخه ، کنار هر برگ
شمع روشن کرده است!

همه‌ی چلچله‌ها برگشتند
و طراوت را فریاد زدند
کوچه یکپارچه آواز شده است
و درخت گیلاس
هدیه‌ی جشن اقاقی‌ها را
گل به دامن کرده است!

باز کن پنجره‌ها را ای دوست!
هیچ یادت هست
که زمین را عطشی وحشی سوخت؟
برگ‌ها پژمردند؟
تشنگی با جگر خاک چه کرد؟

هیچ یادت هست
توی تاریکی شب‌های بلند
سیلی سرما با خاک چه کرد؟
با سر و سینه‌ی گل‌های سپید
نیمه شب باد غضبناک چه کرد؟
هیچ یادت هست؟

حالیا معجزه‌ی باران را باور کن!
و سخاوت را در چشم چمن‌زار ببین!
و محبت را در روح نسیم
که در این کوچه‌ی تنگ
با همین دست تهی
روز میلاد اقاقی‌ها
جشن می‌گیرد!

خاک جان یافته است
تو چرا سنگ شدی؟
تو چرا این همه دلتنگ شدی؟
باز کن پنجره‌ها را
و بهاران را باور کن...
آرشیو مطالب
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan