هواتو کردم

خسته‌ام از این روزهای پوشالی ... میان این همه همهمه جای تو خالی


خماری

میگن آدم‌ها رو از روی آهنگ‌هایی که مدام و توی خلوت خودشون می‌شنون هم میشه شناخت، با این حساب من این روزها باید یه دائم الخمر باشم! که همش داره آهنگ "سلام من به تو یار قدیمی ؛ منم همون هوادار قدیمی..." از هایده رو می‌شنوه و باز دوباره و دوباره و دوباره ...

میگن مستی گناهه به انگشت ملامت

باید مست‌ها رو حد زد به شلاق ندامت

سبوی ما شکسته درِ میکده بسته

امید همه‌ی ما به همت تو بسته ...


+ شما چی ‌می‌شنوید این‌ روزها ؟

پنجشنبه ۱ شهریور ۹۷ , ۰۱:۰۹ رضا `پسر از جنس پدر`
آهنگ پرواز یه آهنگ قدیمی فک کنم برای 18 سالی پیش میشه :)))
از گروه آریان؟ اتفاقا اونم دارم :)
۲۰ سال نمیشه، من یادمه وقتی اهنگش اومد بیرون:)
شعر بسیار زیبایی بود ...
من خودم بیشتر آهنگ های بی کلام گوش میدم.
کدوم شعر؟ اهنگ هایده منظورتونه؟
بی‌کلام کمتر گوش می‌کنم :)
آهنگ بی کلام گوش می دم ولی همایون رو هم این روزا گوش می کنم :) همایون شجریان آرامش و شور رو یه جا داره :)
هووم، منم همایون گوش می‌کنم، صداش خیلی خوبه ،حتی خوب‌تر از پدر :)
پنجشنبه ۱ شهریور ۹۷ , ۰۱:۱۶ رضا `پسر از جنس پدر`
آره الان که سرچ کردم  سال انتشار 1380 آلبوم" اما عشق "
پس من خیلی بچه بودم ولی یه چیزهایی یادمه، شاید هم چندسال بعدش رو یادمه :)
من کلاً می‌شنوم. بستگی به لحظه‌ها داره. ولی یکیش که خیلی دوستش دارم دیوار سنگی شماعی‌زاده است. گوگوش هم خونده البته. ولی من همون شماعی‌زاده رو دوست‌تر دارم.
اره، منم الان دو سه روزه افتادم روی دور این اهنگ قبلش هم چند روزی بیا بنویسیم مهستی بود، کلا به حال و هواست:)
شاید باورتون نشه ولی از صدای حسن شماعی‌زاده متنفرم :)) با صدای گوگوشش رو دارم، خیلی خوبه :)
آهنگی که به تازگی خیلی زیاد می گوشمش و دارم گندشو درمیارم آهنگ "زیر سقف دودی" از سینا سرلکه
عجیب دوسش دارم
هووم این آهنگ رو هم دارم، همون چندماه پیش که فیلمش رو دیدم دانلودش کردم و به قول تو از بس شنیدم گندش رو در اوردم :))
دلنشینه :)
من یه خوابِ خوب دیدم..
خیره ان‌شاءالله :دی
البته اسم آهنگ خوابِ خوب ـه.. از مسیح و آرش
آها ، اول فکر کردم جناب دچار نصف شبی بیدار شده و خواب خوبی دیده :))
اینو نشنیدم، از مسیح و آرش کلا دوتا اهنگ شنیدم، گُلی رو دوست دارم :)
وای بیا بنویسیم مهستی رو عاشقم ^_^

اره خیلی خوبه :)
اخرین کوکب شکیلا هم خیلی خوبه :)
منم فکر می کردم جناب دچار باشن!😯
وبشون رو چک کردم فهمیدم خودشون نیستن :)
دیروز داداشم برام آواز سنتور همای فرستاد
تا میام سراغ گوشیم میزنم پلی
تا قبلشم روی مودای مختلفی بودم
ستارخان زندوکیلی گوش میدادم
همیشه یکی هست معتمدی
و سایه دوست یک سر میزدم پلی
اگه منظورت گروه همای و مستانه، اهنگ‌های پرواز همای رو منم می‌شنوم:)
زندوکیلی هم گوش می‌کنم، با لالایی اشکم در میاد هنوز
معتمدی اهنگ کویرش رو انقدر گوش کردم که دیگه به صداش الرژی گرفتم تا حدودی :|
کلا تو کار سنتی هستی :)
صدای همای برای من مثل یه صدای بهشتی میمونه بدون اغراق
اگه اشتباه نکنم یکی از شعرای فاضل نظری رو خونده
نه زیاد
ولی اکثرا آهنگای سنتی میشینن به دلم و منو ترغیب میکنن بارها و بارها گوش کنم
البته چندروز پیش بزن بارون گروه ایهام رو اتفاقی شنیدم و خیلی خوشم‌اومد
اره واقعا صدای قشنگی داره، صداش یه سوز خاصی داره.
منم مدت‌ها اهنگ‌های سنتی جاذبه‌ی خاصی برام دارن، همایون شجریان، علی زندوکیلی،قربانی،سالار عقیلی و ...
میدونی من یه بزن باران دوستم برای فرستاده بود چندبار هم گوشش کرده بودم ولی دقت نکرده بودم کی می‌خونه:| الان گفتی رفتم‌ نگاه کردم دیدم از ایهامه:))
قشنگ میخونه، خصوصا اونجا که میگه بهانه‌ای بده به ابر کوچک نگاه من در اوج گریه‌ها فقط تو می‌شوی پناه من...
آهنگ دونه دونه ابراهیم زاده را گوش میداره میکنیم تا به خود خوشی تزریق کنیم
این از من:-)
الکی الکی هیم و با خواننده حنجره خود را پ
نشنیدم اینو ولی خوشی خوبه، همین فرمون رو ادامه بده :)
خط اخر رو متوجه نشدم، یعنی چی؟:|
هرچی به دل بشینه :)
اینم خوبه:)
«بزن باران» برادران خسروی و «تو را دوست دارم» علیرضا قربانی.
کلا هر دوتا اهنگی که گفتی رو نشنیدم، ولی سنتی دوست دارم ، قربانی سنتی میخونه:)
یدونه خدا دارم
یه دل که موندم کوش
یدونه تو که این موقع‌ها حساب نمی‌کنم روش
نشنیده بودم :)
چه خط اخرش خوبه " یدونه تو که این موقع‌ها حساب نمی‌کنم روش..."
خدا رحمت کنه مرحوم هایده رو..

بنده این روزها مشغول ریمیکس یه ترانه قدیمی بنام «دریا طوفان داره» از احمد عاشورپور م. بقول دوستمون دیگه گندشُ دراوردم 😉
قبلا اصلا هایده خوشم نمی‌اومد ولی دو سه سالی میشه علاقه‌مند شدم بهش:)

اینم نشنیدم، کلا یه اهنگ که به دلمون میشینه دیگه گندش رو در میاریم، من که دیگه خانواده اعتراض کردن که حالمون رو بهم زدی از بس اینو گذاشتی:))
من اگر تنوع تمِ آهنگهایی که گوش میدم رو بهت بگم دچار دریا زدگی میشی.
یه بار دریا زده شدم برای هفت پشتم بسه :))
 کلا پاپ و سنتی می‌شنوم من :)
پنجشنبه ۱ شهریور ۹۷ , ۰۹:۱۸ اینتِرنال‌ْ آدِر
به اصفهان رو که تا بنگری بهشت ثانی- تاج اصفهانی
تمام اونچه که انسان ها نیاز دارن از فهم جهان تو همین آهنگه :)) 
تا این حد یعنی؟ برم دانلود کنم لااقل جاهل از دنیا نرم :)
بعد اصفهانی بودنتون که تاثیری تو نظرتون نداره؟:))
سلام. من که نفهمیدم برای چی می نویسید و هدفتان چیست واقعا
اما امیدوارم ده سال بعد هم با همین علاقه و انرژی بنویسید
موفق باشید
هدف خاصی نداشتم، ولی شما چرا پست‌های بی‌هدف و افراد بی‌هدف رو میخونید؟:)

 ۶ ساله وب‌ مینویسم، چندین سالی هم هست که کلا می‌نویسم، فکر نمی‌کنم علاقه‌ام برای نوشتن(داخل یا خارج از وبلاگ) رو فعلا از دست بدم :)
همچنین، سلامت باشید 
کویر «محمد معتمدی»
http://rozmusic.com/%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF-%D9%85%D8%B9%D8%AA%D9%85%D8%AF%DB%8C-%DA%A9%D9%88%DB%8C%D8%B1.html
از بس این اهنگش رو شنیدم که کلا یه مدته صدای محمد معتمدی می‌شنوم حالم بد میشه:)
آهنگ عزیز جان - فریدون آسرایی
اهنگ از لاک جدید - هاشم بافقی تفکری (فوق العاده قشنگه آهنگاش)
عارف
هر کدوم رو خواستی بگو برات بفرستم
اولی رو دارم،مامانم خیلی دوسش داره :)
دومی رو ندارم،ولی اهنگ از لاک جیغ تا خدا رو شنیده بودم :)
عارف هم صدای خوبی داره:)
ممنونم مهربون جان :*
من چند تا آهنگ رو هم زمان گوش میدم
ستار خان زند وکیل رو
از گروه Ehaam چشمات آرزوم بود
و ...
منم رد می‌کنم هوا بخوره سرم ولی در کل روی همین اهنگ هایده زوم کردم:)
دوتاش رو نشنیدم، ولی حدس میزنم دوتاش خوب و تا حدودی اروم باشه:)
والا ماکه یه سال پیش کنکورداشتیم ...هیچی جزفُحش نشنیدیم
ما هم جات خالی تا دلت بخواد متلک می‌خوریم،ولی پوست کلفت کردیم دیگه : )
پنجشنبه ۱ شهریور ۹۷ , ۱۴:۳۵ مصطفی فتاحی اردکانی
یه پلی لیست از چاوشی
در انتظار ابراهیم
فکر کنم این اهنگش تازه اومده بیرون، یعنی حتی خبر نداشتم که منتشر شده.
ولی حتما باید خوب باشه:)
فعلا که چیزی گوش نمیکنم
این روزا بیشترفیلم می بینم
خیلی هم کار پسندیده‌ای انجام میدید :)

دونه دونه دونه دونه این حسی که حالا بینمونِ مال خود خودِ خودمون
 و در تنهاییِ تنهایی
قدم قدم با یه علم ایشالا اربعین میام سمت حرم و گوله گوله گوله اشک....

این همون اهنگ دونه دونه ابراهیم زاده است؟
هعی... من پارسال اهنگ کنار قدم‌های جابر رو به نیت اینکه تو مسیر پیاده‌روی اربعین گوش کنم و باهاش صفا کنم دانلود کردم وقتی نشد برم همین شد اینه‌ی دقم:((
هیچی دقیقا 

خیلی هم خوبه،هیچی هم خوبه:))
من هربار با گوشی کامنت میذارم، بخشی از نوشته هام تایپ نمیشن، بخشیشون هم در هم میشن. امیدوارم اینبار این مشکل پیش نیاد.

"الکی الکی خوشیم و حنجره خود را پاره میکنیم

ای بابا ، فرهنگ لغات گوشیت روشنه؟ من وقتی فرهنگ لغاتم روشن بود همیشه کلمات الکی جایگزین میکرد برای خودش:) برای ننوشتن هم شاید گوشیت ویروس گرفته یا حافظه‌اش زیادی پره که کند شده و هنگ‌ میکنه شاید هم صفحه کلیدت خوب نیست :) همه‌ی این مشکلات رو منم قبلا با گوشی‌هام داشتم اخه:))

خیلی هم خوبه، خوش باش کلا :*
جمعه ۲ شهریور ۹۷ , ۰۲:۲۷ ... به دنبال حقیقت ...
تویی کامل منم ناقص
تویی خالص منم مخلص 
تویی سور و منم راقص 
من اسفل تو معلایی...

عجب حلوای قندی تو...
امیر بی گزندی تو...
کلا چاووشی دوست دارم ولی این اهنگ‌هاش ریتمشون یه خرده تنده منم با ریتم‌های خیلی تند میونه‌ام خوب نیست :)
ولی شعرش خیلی خوبه :)
جمعه ۲ شهریور ۹۷ , ۰۹:۵۵ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
صدبار تو را دیدم صدبار شنیدم
شیرین تر از این درد به عمرم نچشیدم...
صدبار_پالت
نشنیدم این آهنگ‌ رو ، ولی شعرش که خوبه *_-
این روزا معلقم و نمیدونم دلم چی دقیق میخواد
برای همین موزیکای بی کلام 
yann tiersen 
قشنگن خیلی پیشنهاد میشه^_^
چه موزیک‌های بی‌کلام پر طرفدار شده :)
حتما گوش می‌کنم، ممنون از معرفیت عزیزم :)
ما زندگیمون خودش غمگین ترین آهنگه
خب زندگی هممون به اندازه‌ی خودش و چه بسا بیشتر از خودش سختی و مشکلات داره.نکنه چایی ذغالی درست کردید دستتون سوخته عصبانی هستید؟:)
کنار اتیش و چایی ذغالی محبوبتون اهنگ" اگه یه روزی نوم تو، تو گوش من صدا کنه..." فرامرز اصلانی میچسبه ، اصلا بدید خانمتون بخونه تا سوختن دستش یادش بره :))

ای داد بی داد
مدینه گفتی و کردی کبابم
ای بابا :|
ببخشید 
اینجوری باشه که خواننده ها هر روز باید با همسرشون در حال جنگ باشن...
چون این حجم از مفاهیمی مثل عشق و نفرت و ... رو دارن میخونن! :)

ب هر حال زیاده روی نکنید.. واسه سلامتی مضره!
:)


+ مثل سابق..
غمگین و شاد..
گاهی هم 6&8!! :)
بعید هم نیست ما که تو زندگیشون نیستیم!! :))

سعیم رو می‌کنم :)

+ به جز 8&6 ما هم همینطوری گوش می‌کنیم :)

بهت قول میدمِ محسن یگانه :))
هیچ دلیل خاصی هم نداره، جز اینکه ریتم آهنگ و صدای گیتارش دلنشینه 
منم این اهنگ‌ رو دوست دارم، حتی کلیپ اجراشون تو کنسرت رو هم خیلی دوست دارم :)
اره کلا اهنگ قشنگیه :)
عالی بود
( :
سه شنبه ۶ شهریور ۹۷ , ۰۹:۱۳ مردی بنام شقایق ...
والا ما بیشتر آهنگ " یه روز آقا خرگوشه رفت دنبال بچه موشه بچه موشه رفت تو سوراخ خرگوشه گفت آخ" رو میشنویم روزها
شبا هم آهنگ نوستال‍ژیک " گنجشک لالا مهتاب لالا" که زمان ما رادیو پخش میکرد ساعت 9 شب رو میشنویم

تو ماشین هم که یا انگلیسی گوش میدیم یا حمید صفت :)))))))))
تو بعضی خونه‌ها مرد سالاریه تو بعضی‌ها زن سالاری ولی تو اکثریت‌ خونه‌ها الان فرزند سالاری شده دیگه ،گویا خونه‌ی شما هم همینطوره:)
حیف که انگلیسی متوجه نمیشم وگرنه حتما بیشتر گوش میکردم :)
رپ خیلی دوست ندارم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
باز کن پنجره‌ها را که نسیم
روز میلاد اقاقی‌ها را
جشن می‌گیرد
و بهار
روی هر شاخه ، کنار هر برگ
شمع روشن کرده است!

همه‌ی چلچله‌ها برگشتند
و طراوت را فریاد زدند
کوچه یکپارچه آواز شده است
و درخت گیلاس
هدیه‌ی جشن اقاقی‌ها را
گل به دامن کرده است!

باز کن پنجره‌ها را ای دوست!
هیچ یادت هست
که زمین را عطشی وحشی سوخت؟
برگ‌ها پژمردند؟
تشنگی با جگر خاک چه کرد؟

هیچ یادت هست
توی تاریکی شب‌های بلند
سیلی سرما با خاک چه کرد؟
با سر و سینه‌ی گل‌های سپید
نیمه شب باد غضبناک چه کرد؟
هیچ یادت هست؟

حالیا معجزه‌ی باران را باور کن!
و سخاوت را در چشم چمن‌زار ببین!
و محبت را در روح نسیم
که در این کوچه‌ی تنگ
با همین دست تهی
روز میلاد اقاقی‌ها
جشن می‌گیرد!

خاک جان یافته است
تو چرا سنگ شدی؟
تو چرا این همه دلتنگ شدی؟
باز کن پنجره‌ها را
و بهاران را باور کن...
آرشیو مطالب
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan