هواتو کردم

خسته‌ام از این روزهای پوشالی ... میان این همه همهمه جای تو خالی


میم، الف،دال،ر

اسمش که میاد تو ذهن هر کس یه چیزی نقش می‌بنده، یکی خنده‌هاش،یکی چشماش، یکی صداش و ...
تو ذهن من اما دست‌هاش! دست‌هایی که خشک و زبر شدن، دست‌هایی که می‌کشه روی پارچه و میگه "ببین چطوری شدن؟ گیر میکنه به پارچه"؛ اما با همین دست‌ها گوشه‌های بهشت خدا رو می‌گیره و میاره رو زمین، با همین دست‌ها نوازشم میکنه، از اون نوازش‌هایی که نه مشابه تقلبی چینی داره و نه اصلِ کره‌ای و آلمانی، فابریک فابریکش مالِ خودشه! همون دست‌هایی که فقط کابوس نبودنش کافیه تا ریشتر به ریشتر زلزله بیاد و تمام آبادی رو روی سرمون خراب کنه؛ همون دست‌هایی که موهام رو گیس میکنه، که وقتی سر به سرش میذارم باهاش پشت کمرم میزنه و میخنده! همون دست‌هایی که فقط از خدا میخوام همیشه باشه،همیشه‌ی همیشه!

پ‌ن۱: همیشه که نباید از چشم‌ها گفت، هر چند حکایت چشم‌هاش صدتا مثنوی می‌طلبه، اما این‌دفعه قصه‌ی دستاشه، والله که دست‌هاش یه دنیاست!

پ‌ن۲: سال ۹۲ مادرم عمل داشت و چند هفته خونه نبود، منو نمی‌بردن دیدنش و تلفنی هم نمی‌تونستم باهاش حرف بزنم چون گریه برای مادرم خوب نبود!
شما تعریف جهنم رو کجا خوندید؟!
 من اون روزی که منتظر بودم مادرم از اتاق عمل بیاد بیرون وسطش زندگی کردم ...

پ‌ن۳: خدا سایه‌ی مادرهامون رو همیشه روی سرمون نگه‌داره و مادرهایی که بینمون نیستن رو بیامرزه و رحمت کنه!

پ‌ن۴: میلاد حضرت فاطمه (سلام‌الله علیها) و روزِ زن و روزِ مادر به همه‌ی خانم‌ها و مادرها خصوصا بیانی‌ها مبارک :)

پ‌ن۵: یاری شما دوستان رو در زمینه‌ی کادوی روز مادر می‌طلبیم، چندتا ایده بدید ۶ تا جوون دعاتون میکنن :)
نکته : لطفا از هرگونه ایده‌ در مورد طلا بپرهیزید :)))
انشاءالله مامانت همیشه سلامت و شاد در کنارت باشه عزیزم.
وسیله ای که وسعتون میرسه و باعث میشه راحت تر  باشه و کمتر تو آشپزخونه باشه.
+برای روزمادر چون خیلی ایده هست و برای روز پدر چون هیچ ایده ای نیست نمیتونیم انتخاب کنیم.چه وضعشه :))
ممنونم عزیزم :)
دقیقا همین وسیله رو نمیدونیم چی بخریم :))

+روز پدر ما کلا لباس می‌گیریم ، کلا کادو خریدن برای مردها سخته :)))
اهنگ قطار از محسن چاوشی مناسب همین روزاست و واقع سوزناک و خوبه.
خواستی تو وبم هست دانلود کن 
سوزناک چرا؟ عیده ها :)
اگه خودت تنهایی میخری روسری چیزی.
من دوساله وقتی می ریم خرید هر چی که انتخاب کرد و خواست بخره رو حساب می کنم به همین راحتی.
نه هممون قراره با هم بخریم :)
اخه مادرم بخاطر شرایط بابام نمی‌تونه بره خرید، تو خونه‌ است همش، مگه اینکه یکی از پسرها خونه بمونه مامان یه ساعت بره و بیاد :)
از آخر به اول :
آقا منم یاری کنین ممنون میشم کل خیابونهای تهران رو امشب متر کردم که یه چیزی پیدا کنم برای خواهر بزرگم !
پیدا که نشد هیچ :(
ناراحتم شدم  و دست از پا درازتر برگشتم خونه !
فقط دعام اینکه امشب جشن نگیرن !و جشن اصلی فردا شب باشه 


بر شما هم مبارک و بر مادر گرامی تون که همچین دختر دسته گلی تحویل ماها داده ❤❤

پ ن ۲ ایشالا سایه شون مستدام بمونه الهی.
میتونم درک کنم چه حسی داشتی !


سلام :)

هممون گیر کردیم‌ نمیدونیم چی بخریم، ما دو شبه تو گروه بحث می‌کنیم و اخریم هیچ که هیچ :)))

ممنونم عزیزم، قربانت :** خدا مادر خودت رو هم رحمت کنه عزیزم :*

ممنونم عزیزم :*

سلام به روی ماهت :)
سلام
شال یا روسری
پیرهنم میشه
:)))
سلام
۶_۷ نفریم، همگی با هم میخوایم بخریم، نمیشه شال یا روسری بخریم :)
لباس‌ هم کلا مامان خودش باید بخره سلیقه‌ی ما رو خیلی نمی‌پسنده :)))
آخه من نمیدونم چه وسیله ای رو ندارید؟به خاطر همین نگفتم :))
از اونجا که مثل خودمون جمعیتتون زیاده ماشالله یه وسیله هایی نیازه.
وسایل برقی کم و کسر ندارین؟
سبزی خرد کن؟
قابلمه بزرگ برای مهمونی های بزرگ:))گرون شده باور کن:))
:)))
نمیدونم دقیقا :)
اره داریم، قابلمه هم داریم:)))
شماها بگید چیزهایی که به ذهنتون میرسه من مطرح کنم ببینم چی میشه :)
فقط از من میشنوین وسیله نگیر !
مادرا اینجور وقتا دوست ندارند وسیله بهشون هدیه بدین !


ممنونم 
سلامت باشی عزیزم 😘

من برای مامانت کلی ایده خرید اتفاقا دارم ولی خب برای خواهرم ندارم :|:)
چون خواهرم سلیقه هاش و اندازه هاش کلا نمیدونم :|

اخه برعکس مادرِ من وسیله دوست داره؛)

قربانت

اونی که گفتی هم به تایید شورای ملی نرسید :دی
ما هم فعلا ایده‌ی دندون‌گیری نداریم :|
ماشین ظرفشویی اگه خیلی همت کنید مخصوصا داداشا:))
مامانت گوشی داره؟آبجیم اینا برا مادرشوهرش خریدن گوشیش خراب شده بود.
آها مامان من خیلی این مورد رو دوست داره ملحفه تشک و ...رو  بخرید عوض کنید.
اگه خیلی ایده هام بیخودن بگو :))
احساس نمیکنی خیلی لارجی؟:دی
 بعد ما واقعا ماشین ظرف‌شویی نیاز نداریم که بخوایم بگیریم:)
اره داره :)
این‌کار ها رو قبلا کردیم :))) 
نه ادامه بده شاید یه چیزی پیدا شد اخر :))
با واران خانم موافقم که وسیله نخرید روز مادر رو.ولی مامان من برعکس خوشحال میشه براش وسیله بخری.
بعد گفتین باهم میخا بخرین میشه از سر تا پاشو نو نوار کنید یکی مانتو بخره یکی شلوار یکی کفش و کیف و...وای من به جای مامانت ذوق کردم:))


آخه مادر من وسیله دوست داره، برای لباس هم ما هر چی بگیریم خیلی با سلیقه‌اش جور نیست، یعنی یه جوریه که حتما خودش باید بخره:)
این مورد از عهده‌ی داداش و خواهر بزرگه‌ بر میاد که ببرنش بازار اونها هم یکیش سال تحویل میاد ان‌شاءالله اون یکی هم وسط فرودین احتمالا( بارداره تازه فرودین بچه‌اش به دنیا میاد ان‌شاءالله ) :)
سلام
خدا براتون حفظشون کنه ان شاءالله
سلام
خیلی متشکرم، همچنین عزیزان خودتون رو :)
یه قاب مناسب که روش خطاطی شده باشه . یه تک بیتی. مصرعی. درباره اینکه چقدر دوسش دارین.
اینو من خیلی دوست دارم ولی خانواده خیلی هنر دوست نیستن متاسفانه :| 
یعنی ترجیح میدن اول وسیله یا لباس و ‌‌‌... بخرن :)
تبریک میگم :)
هر چی هست یه گل هم کنارش باشه . طبیعی
ممنونم:)
بله حتما ان‌شاءالله 
عزیزم ❤ روزشون مبارک و سایه‌شون همیشه مستدام و تنشون همیشه سالم ❤❤
ممنونم عزیزم، همچنین مامان مهربون خودت :*
چون همه چیز خیلی گرونه من ترجیح میدم کارت هدیه بدم. جان من شانس رو میبینی؟ فردا هم تولد خواهرمه هم روز مادره.
بعد من باید همین امروز کارت بانکی ام رو گم میکردم🤨
اخه اینجوری هم برای خودش خرج نمیکنه:(
:)))) باز شکر کن که پسر نیستی هم برای مامانت، هم زنت، هم مادر زنت بخوای کادو بخری :دی
:|| پیدا شده الان؟ :)
ی شاخه گل .. ترجبحا رز قرمز 
تبریک
اون رو کنار هدیه میگیریم ان‌شاءالله
خدا حفظش کنه. بعید میدونم ماها مثل مادرای خودمون بشیم.
ممنونم عزیزم، خدا مادر خودت رو هم رحمت کنه.
به نظر منم نمی‌شیم، ما از نسل آدم‌های بی‌حوصله و خسته و عصبانی هستیم، من یکی که اینجوریم‌.
خدا حافظ همه مادران باشه
روز مادر مبارک
همون طلا که خط قرمزه خوبه
ولی بااین شرایط ترجیحا یک بوس از دستای گرم مادر
ان‌شاءالله
عید شما هم مبارک
از قیمت طلا خبر دارید؟ تا همین چند روز پیش مثقالی یک میلیون و ۹۰۰ تومن بود:)))

باور کنین برای مادرها همینم کافیه، اون‌ها با همین‌چیزها از ته دل خوشحال میشن :)
آن زمان که دست مادرها / محترم بود و بوسه باران بود
به دعای شکسته مادر / حال و اقبالمان دو چندان بود


ای دل نگران که چشمهایت بر در
شرمنده که امروز به یادت کمتر
جز رنج، چه بود سهمت از این همه عشق؟
مظلوم ترین عاشق دنیا، مادر!
خدا حفظ کنه مادرجان های عزیزدل رو :)
همین پینه های دست مامانا و هربار زبری که تو هر نوازش شدن حس میکنم انگار خود خود عشقه. لای همه این زبری ها یه عالمه عشق تلنبار شده.!

ان‌شاءالله :*
دقیقا همینه، دستاشون بوی خدا میده، اصلا انگار همین دست‌های پینه بسته مهربونیشون بیشتره :)
تبریک با تاخیر... :)

خدا سایه مادرتون رو روی سرتون حفظ کنه... :)
نعمت بالاتر از مادر نداریم..

بالاخره واسشون چی گرفتین حالا ؟ :)
متشکرم :)

ممنونم، همچنین عزیزان خودتون :)
همینطوره

ما همیشه همون‌چیزی که میگیم خب اینو نمیگیریم رو اخر میریم‌ میگیریم:)) الان هم گردنبند گرفتیم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
باز کن پنجره‌ها را که نسیم
روز میلاد اقاقی‌ها را
جشن می‌گیرد
و بهار
روی هر شاخه ، کنار هر برگ
شمع روشن کرده است!

همه‌ی چلچله‌ها برگشتند
و طراوت را فریاد زدند
کوچه یکپارچه آواز شده است
و درخت گیلاس
هدیه‌ی جشن اقاقی‌ها را
گل به دامن کرده است!

باز کن پنجره‌ها را ای دوست!
هیچ یادت هست
که زمین را عطشی وحشی سوخت؟
برگ‌ها پژمردند؟
تشنگی با جگر خاک چه کرد؟

هیچ یادت هست
توی تاریکی شب‌های بلند
سیلی سرما با خاک چه کرد؟
با سر و سینه‌ی گل‌های سپید
نیمه شب باد غضبناک چه کرد؟
هیچ یادت هست؟

حالیا معجزه‌ی باران را باور کن!
و سخاوت را در چشم چمن‌زار ببین!
و محبت را در روح نسیم
که در این کوچه‌ی تنگ
با همین دست تهی
روز میلاد اقاقی‌ها
جشن می‌گیرد!

خاک جان یافته است
تو چرا سنگ شدی؟
تو چرا این همه دلتنگ شدی؟
باز کن پنجره‌ها را
و بهاران را باور کن...
آرشیو مطالب
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan