هواتو کردم

خسته‌ام از این روزهای پوشالی ... میان این همه همهمه جای تو خالی


اندر احوالات من

روز عید فطر خواهرم اومد خونه.من از همون اول صبح گفتم عصر ویژه برنامه ی ماه عسله و من با کسی کاری ندارم کسی هم کاری به من نداشته باشه که من میخوام برنامه رو ببینم.

عصر شد خواهرم رو گوشیم پیام داده :

-بلند شو بریم بازار

- زندگی را دوست دارم ماه عسل را بیشتر

-انقدر ماه عسل دیدی چی گیرت اومد بلند شو بریما.

-نمیشه میخوام اخرین برنامه رو ببینم.

-باشه پس نگاه ماه عسلت کن.

-باشه عزیزم ؛ حتما!

شب شد اومدم شام بخورم گفت :

- ماه عسل رو دیدی؟

-اره ؛ فردا صبح بریم بازار؟

- نه؛ با احسان علیخانی برو

بی خیال شدم گفتم صبح بلند میشیم میریم صبح گفتم گفت نه دوباره عصر گفتم گفت با احسان علیخانی برو

شب میخواست با دوستاش بره رستوران گفتم بیا و خواهر کوچکت رو هم ببر حوصله اش سر رفته گفت با علیخانی برو هوات عوض شه.

یعنی انقدر عصبانی شدم گفتم برو بابا کشتیم دو روزه خب میخواستم ببینم اخرین قسمت رو اصلا روز بعد کنکور با دوستام میرم رستوران.گفت: به سلامتی خوش بگذره.

روز جمعه هم که فقط عصر بازار بازه گفتم شنبه میخوای بری بیا یه کنار دریایی یا بازاری بریم تو دلمه که باهات نیومدم گفت عمرا.

اخر هم نرفتیم و امروز صبح بلند که شدم رفته بود.

حالا من موندم بین دو انتخاب که با دوستام برم بیرون یا احسان علیخانی؟ :)


شنبه ۱۹ تیر ۹۵ , ۱۳:۴۸ ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
ینی ماه عسل اینقد مهمه :/
قطعا از بازار رفتن مهم تر بوده و هست برای من.
بازار که همیشه هست ماه عسل همیشه نیست.
مرسی از حضورتون
با دوستای,احسان علیخانی :)
خخخخخخ
اینم حرفیه.
مرسی از حضورتون
خخخخخ
عجب آبجی داری شما :)
ماه عسل که عالیه
خیلی خوبه ها فقط بد لج میکنه.
مرسی از حضورتون 
ولی من ماه عسل و دوس ندارم دور همی و بیشتر ترجیح میدم
اتفاقا منم اصلا دورهمی رو دوست ندارم.
همیشه ماه عسل رو به برنامه های تلویزیون ترجیح میدم.
ممنون از حضورتون
خخخ آبجیت چ باحاله
منم ماه عسل رو خیلی دوس دارم
اره دیگه
ماه عسل هم شما رو دوست داره 
ممنون از حضورتون
به احسان علیخانی بگو سال بعد میبرت ماه عسل با آبجیت آشتیت میده
قهر نیستیم که اشتیمون بده.
مرسی از حضورتون
يكشنبه ۲۰ تیر ۹۵ , ۰۰:۲۸ سربازکوچولو ...
با علیخانی برو
خخخخخ
باشه حتما
مرسی از حضورتون
میتونید سوژه سال آینده ماه عسل باشید خودتون


اگر خواستید اینجا رو هم ببینید
خخخخخ اتفاقا دوستان دیگه هم پیشنهاد دادن.
ولی دوست ندارم رسانه ای بشم. :)
ممنون از حضورتون.
خوش بحالتون که دریا دارین
موفق باشید
بله دریا خوبه ولی شرجی هم داریم.
ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
باز کن پنجره‌ها را که نسیم
روز میلاد اقاقی‌ها را
جشن می‌گیرد
و بهار
روی هر شاخه ، کنار هر برگ
شمع روشن کرده است!

همه‌ی چلچله‌ها برگشتند
و طراوت را فریاد زدند
کوچه یکپارچه آواز شده است
و درخت گیلاس
هدیه‌ی جشن اقاقی‌ها را
گل به دامن کرده است!

باز کن پنجره‌ها را ای دوست!
هیچ یادت هست
که زمین را عطشی وحشی سوخت؟
برگ‌ها پژمردند؟
تشنگی با جگر خاک چه کرد؟

هیچ یادت هست
توی تاریکی شب‌های بلند
سیلی سرما با خاک چه کرد؟
با سر و سینه‌ی گل‌های سپید
نیمه شب باد غضبناک چه کرد؟
هیچ یادت هست؟

حالیا معجزه‌ی باران را باور کن!
و سخاوت را در چشم چمن‌زار ببین!
و محبت را در روح نسیم
که در این کوچه‌ی تنگ
با همین دست تهی
روز میلاد اقاقی‌ها
جشن می‌گیرد!

خاک جان یافته است
تو چرا سنگ شدی؟
تو چرا این همه دلتنگ شدی؟
باز کن پنجره‌ها را
و بهاران را باور کن...
آرشیو مطالب
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan