هواتو کردم

خسته‌ام از این روزهای پوشالی ... میان این همه همهمه جای تو خالی


صرفا جهت خنده2

امروز اخرین روز بدون درسه و ان شاا... از فردا باید بازم درس بخونم.(البته روزی 4 ساعت فعلا :)  )

اما به هر حال گفتم روز اخری یه خرده همه رو شاد کنم.

ان شاا... همیشه دلتون شاد و لبتون خندون باشه.

×××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

خانم های عزیز توجه داشته باشید ...

طرز تهیه سالاد :

.

.

.

.

.

.

خونه ات اباد سالادم بلد نیستی؟؟

حتما دم بخت هم هستی؟؟ :))))

×××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

سوال شرعی یک مرد‌ :

زنی که ده ساعت برنامه ی اشپزی می بیند،صد پست در گروه اشپزی میگذارد و بالاخره شام نیمرو درست میکند ایا زدنش با ماهیتابه جایز است ؟؟

جواب : جایز است و مستحب است ماهیتابه داغ باشد. :))))

×××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

این زوج های جوان هست تو یه بشقاب غذا میخورن؟

راهی نداره تو قفس شیری ،یوزپلنگی چیزی بندازیمشون؟؟؟

خیلی چندش اورن...اه اه اه

دیگه تصور کاسه ی خورشتی رو نمیگم که بتونید ناهار بخورید.:)))))

×××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

تماس و سوال شرعی :

الو سلام.

من 90 سالمه تا حالا حتی یک روز هم روزه نگرفته ام. میخوام بدونم کفاره روزه هام چقدر میشه؟!

پاسخگوی مسائل شرعی :

سلام و زهرمار ، سه راه بیشتر نداری :

1) یا باید 2 قرن روزه بگیری

2) یا چین رو غذا بدی

3) یا فلسطین رو ازاد کنی.

:))))))))))))

مردم از خنده :)))))))))))))
خیلی معرکه بودن همشون :))))))
ان شاا... که همیشه بخندی دوست عزیز:) 
ممنون از حضورتون
خخخخ
درس؟؟؟
تابستونه هنوزا...
برا کنکوری چیزی میخونی؟؟؟؟
امسال پشت کنکوری شدم:( 
دیگه باید شروع کنم به خوندن.
ممنون از حضورتون
معرکه یود پسر
نظر لطفتونه.
ولی من دختر میباشم ها:)
ممنون از حضورتون
میشه منم چندتا جک بگم تو خوشال بشی:|
چرا که نه؟ 
خیلی هم خوب
بعضیا چنان تو پروفایلشون میزنن پرنسس بابامم...







انگار ما دایناسور ننمونیم😒😂😒😒😐

...............
من نه از آمریکا میترسم😎

نه ازعربستان😎



نه از اسرائیل😎

ولی خیلی از هند میترسم😫



خدایی اگه اینا حمله کنن چطوری باید بزنمشون😖 
دیشب تویه فیلم سلمان خان 40تا تیرخورد نمرد
😆😀

وای دایناسور ننمون خیلی باحال بود.:))))
ممنونم دوست عزیزم.
تشکر از حضورت
خخخخخخخخخخخ 
هم جک های شما عالی بود هم قطره 😂😂😂
خدا رو شکر که خوشتون اومد.
تشکر از حضورت عزیزم
:)))))
مردم از خنده...خیلی با حال بود... اهل خونه فکر میکنن دیونه شدم با صدای بلند میخندم...اون کامنت قطره هم خیلی خنده دار بود...
بی نهایت لایک...:)

خخخخخخخخ
خوشحالم که شاد شدید.از قطره ی عزیز هم خیلی ممنونم.
تشکر از حضورتون
خخخخخ
:))))
تشکر از حضورتون
يكشنبه ۳۱ مرداد ۹۵ , ۱۴:۱۹ سید مهدی سید مهدی
سلام
خیلی خنده دار بود . خدا شادتون کنه
سلام
خوشحالم که شاد شدید.
خیلی متشکرم... ان شاا...
ممنون از حضورتون
جالب بود

متشکرم

ممنون
نظر لطفتونه
تشکر از حضورتون
خخخخخخخخخخ
عالی بود
دم شما گرم
خوشحالم که شاد شدید
نظر لطفتونه
ممنون از حضورتون
خخخ خونت اباد سالادم بلدنیستی عالی بود
خوشحالم که خوشحال شدید
ممنون از حضورتون
بسیار عالی
موفق باشید
تشکر
ممنون از حضورتون
ینى خوب نبود عاااالى بود
خیلى خیلى باحال بود
مرسى که باعث خندمون شدید
موفق باشید
خواهش میکنم
خوشحالم که باعث شادیتون شدم
ممنون از حضورتون
يكشنبه ۳۱ مرداد ۹۵ , ۱۷:۱۴ احسان صادقی یزدان آباد
شماخانم خیلی پاکدامن و سنگین و خوبی هستید 
اینو از مطالب خنده دارتون هم میشه متوجه شد امیدوارم درزندگی همیشه شاد و سلامت و سرافراز باشید و تمام کسانی که توی زندگیتون قرار میگیرن خوب و اهل خداپیغمبر باشن خواهرم.
شما خیلی به من لطف دارید.واقعا امیدوارم همین جوری باشه
خیلی ازتون متشکرم...ان شاا...
ممنون از حضور و توجهتون
ههههههههه عالی:))))
:)))
خوشحالم که باعث خوشحالیت شدم عزیزم.
ممنون از حضور و توجهتون
درود تنوع خوبی بود
سپاس
ممنون
تشکر از حضورتون
:))))


وای خدا چقد خندیدم :)))
خدا رو شکر.همیشه به شادی ان شاا...
ممنون از حضورتون
(^_^)
:))))
ممنون از حضور و توجهتون
کم با شرع شوخی کن دوست عزیز
:|
وا کی با شرع شوخی کردم دوست عزیز؟؟:))
ممنون از حضورتون
موفق و پیروز باشید
تشکر
ممنون از حضورتون
:))
متشکرم

:)))
ممنون از حضورتون
خخخخخخخخخ
عالی
خوشحالم که خوشحال شدید
ممنون از حضورتون
قشنگ بود مخصوصا اون خرید دخترها و پسرها..

بعدش هم همچین بدم نیست زوج های جوان تو یه پشقاب غذا بخورن !  چندش آور هم نیستااااا...!
خوشحالم که خوشحال شدید.
چرا اتفاقا به نظر من که خیلی چندش اوره.البته اینا همش اولشه چون داغن حالیشون نیست خودشون بعدا درست میشن.:)))
ممنون از حضورتون
بالاخره شما را هم تو داغیتون خواهیم دید. اول شما را هم خواهیم دید...

خواهش میکنم.
شما احتمالا از این کارها کردید که دفاع میکنید.:))) 
شیوه های داغی فراوانه مثل همین تلفن قطع کردن که میگن اول تو قطع کن شاید مال من این شکلی شد دیگه به غذا و اینا نکشید.:))))))
بازم ممنون از حضور و نظرتون
نه من از اینکارا نکردم که بخوام دفاع کنم. سعی کردم پام رو بکنم تو کفش اون کسی که اینکار را میکنه و درکش کنم.  همین...

خخخخخخ...   آره یکی دیگه اش هم همین تلفنه.

خیره ایشالا.

منم تلاش کردم درکشون کنم نتونستم.:))
ان شاا...:))
همچنان تشکر از حضورتون
ای جونم چ رشته ای؟؟؟
ان شاالله موفق باشی...
تجربی
مرسی عزیزم...ان شاا...
منتظر پست جدید هستیم
ممنون از لطف و توجهتون
ان شاا... به زودی میزارم.
بازم ممنونم
دستتون درد نکنه خیلی وقت بود در فضای وب جک نخونده بودم
خواهش میکنم
امیدوارم شاد شده باشید
ممنون از حضورتون
سلام
من همون اوایل ازدواج که خانمم میخاس تو یه ظرف بخوریم میگفتم میخای سهم منو بخوری. خخخخ
سلام
:)))) شاید واقعا هم هدفشون همین بوده:)))))))
ممنون از حضورتون
سلام واقعا خنده دار بووود
سلام
خوشحالم که خوشحال شدید
ممنون از حضورتون
چهارشنبه ۳ شهریور ۹۵ , ۱۹:۵۲ سیّد محمّد جعاوله
ان شاءالله همیشه به خنده
متشکرم.
متشکرم...همچنین
ممنون ار حضورتون
سلام
عاااالی بود
از خنده روده بُر شدم 😂😂😂
اگر قابل دونستید به من هم سر بزنید
amirbeigy.blog.ir
موفق باشید
سلام
خوشحالم که شاد شدید
چشم حتما
ممنون از حضورتون
بسیار نمک دان بود پست:))))
:)))
تشکر از حضورتون
خخخخخ
:)))))
ممنون از حضورتون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
باز کن پنجره‌ها را که نسیم
روز میلاد اقاقی‌ها را
جشن می‌گیرد
و بهار
روی هر شاخه ، کنار هر برگ
شمع روشن کرده است!

همه‌ی چلچله‌ها برگشتند
و طراوت را فریاد زدند
کوچه یکپارچه آواز شده است
و درخت گیلاس
هدیه‌ی جشن اقاقی‌ها را
گل به دامن کرده است!

باز کن پنجره‌ها را ای دوست!
هیچ یادت هست
که زمین را عطشی وحشی سوخت؟
برگ‌ها پژمردند؟
تشنگی با جگر خاک چه کرد؟

هیچ یادت هست
توی تاریکی شب‌های بلند
سیلی سرما با خاک چه کرد؟
با سر و سینه‌ی گل‌های سپید
نیمه شب باد غضبناک چه کرد؟
هیچ یادت هست؟

حالیا معجزه‌ی باران را باور کن!
و سخاوت را در چشم چمن‌زار ببین!
و محبت را در روح نسیم
که در این کوچه‌ی تنگ
با همین دست تهی
روز میلاد اقاقی‌ها
جشن می‌گیرد!

خاک جان یافته است
تو چرا سنگ شدی؟
تو چرا این همه دلتنگ شدی؟
باز کن پنجره‌ها را
و بهاران را باور کن...
آرشیو مطالب
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan