هواتو کردم

خسته‌ام از این روزهای پوشالی ... میان این همه همهمه جای تو خالی


جریمه

جریمه ی مشق امشب ...

صد بار بنویس :

" آقایی که یادش نکردم در قنوت نمازش یادم کرد"

این پست زیبا بود ، چ جریمه ای بود .

http://jorda.ir
ممنونم
تشکر از حضورتون
جریمم سنگین تره:"(

نظرات همیشه ارامش بخش بوده فرشته جان خیلی ماهی بوس:)
جریمه ی خودمم خیلی سنگین تره.
نظر لظفته عزیزم
ممنون از حضورت
شرمنده ایم آقا جان...
شما برای ما در قنوت نماز شبت دعا میکنی و ما حتی فراموش میکنیم بعد از نماز صبح قضا شده مان برای سلامتی شما دعا کنیم...
ما همیشه اقا رو یادمون میره دیگه کدوم نمازش فرقی نمی کنه.
ممنون از حضور و نظر زیباتون
پنجشنبه ۱۱ شهریور ۹۵ , ۲۱:۳۸ سیّد محمّد جعاوله
عالی بود
متشکرم.
تشکر
ممنون از حضورتون
کوچکترین دعا برای بزرگترین آرزو
اللهم عجل لولیک الفرج بحق زهرا(س)
عالی بود
خیلی جمله ی زیباییه
ممنون از حضور و نظر زیبات.
هیچى نگم بهتره
😔😔😔
...
ممنون از حضورت عزیزم
کجای این دنیایم ؟
.......
ممنون از حضورتون
همیشه
در همه حال
ما را می بینند
یاد می کنند

بله همین طوره
ممنون از حضورتون
هعی...
سکوت باید کرد :|
....
ممنون از حضورتون
زیبا بود
:)
متشکرم :)
ممنون از حضورتون
عالی...
متشکرم
ممنون از حضورتون
جز شرمندگی، گناه، چیزی ندارم...
پس مثل همیم
ممنون از حضورتون
جمعه ۱۲ شهریور ۹۵ , ۱۷:۳۰ ✿✿سرباز شیعه✿✿
با این جور چیزا نمیشه دید

اگه شم ادم پاک باشه

با چشم هم قابل رویته

خیلی زیبا بود

موفق و مانا و متحیر باشید

ممنون
وای به حال امثال من که با هیچ چیز نمی تونن ببیننش.
تشکر
ممنون از حضورتون
جمعه ۱۲ شهریور ۹۵ , ۱۸:۱۰ منتظر اتفاقات خوب
چه جمعه ها که یک به یک غروب شد نیامدی..
تشکر
ممنون از حضورتون
قالب جدید مبارک.. چه نازه
ممنونم ولی خیلی وقته گذاشتم ها:)
ممنون از حضورتون
جمعه ۱۲ شهریور ۹۵ , ۱۹:۲۸ محمد حسین صادقی
بسیار زیباست
تشکر
ممنون از حضورتون
البته اگر در شعار باقی نماند فقط ...
چی در شعار باقی نماند؟؟

همین جملات زیبا در مقام انتظار فرج.
اها...بله خدا کنه در حد شعار نمونه.
ممنون از حضور و نظر زیباتون
جانا ز قراق تو این محنت جان تا کی ؟؟
بسیار زیبا بود
ممنون از حضور و نظر زیباتون
جمعه ۱۲ شهریور ۹۵ , ۲۳:۱۷ سید مهدی عاشق علی
سلام
یه مطلب اموزنده:
در دعای سلامتی امام زمان اللهم کن لولیک الحجت ابن الحسن....
در منابع معتبر آمده ابتدا حمد و ثنای الهی و بعد درود بر پیامبر خاتم و بعد دعا رو شروع کنیم. همیشه رعایت کنید خوبه
مطلبتون هم عالی بود
یا علی
سلام
ممنون ...ان شاا... بتونم رعایت کنم.
متشکرم
ممنون از حضورتون
سلام
واااای به حال من که جریمه م از این چیزا نیست...
من باید دعا کنم اقا نفرینم نکنن ...
التماس دعای فراوان
سلام
نه اقا کسی رو نفرین نمی کنه اگه بخواد بکنه اولین نفر خود منم.
ممنون از حضورتون
جمله یه چیزدیگه بود!
کدوم جمله؟؟
منتظرشم
اگه واقعا باشم!
خدا کنه زودتر بیاد
و شاهد بهشت خدا روی زمین باشیم
تازه اون موقع نفس کشیدن لذت داره
این نشد زندگی!
ان شاا...
واقعا این نشد زندگی...
ممنون از حضورتون
(: چه زیبا
نظر لطفتونه
ممنون از حضورتون
مسلما همینطور است که آنحضرت به یاد همه ما است اما دریغ از ما که لحظه ای به یاد مولایمان نیستیم
 عجبا از ما که یاد همه هستیم الا یاد اونی که باید باشیم
ممنون از حضورتون
ممنون از خوانش شما و حضورتون و حسن توجه تون
همین طور مطلب عالی ! حظ کردم. 
خواهش میکنم
نظر لطف شماست
ممنون از حضورتون
سلام علیکم
احسنتم بسیار عالی بود؛ تشکر

مولای من! معایب من محاسن شما را سپید کرد!
سلام
نظر لطف شماست.
بسیار زیبا اما تلخ...
ممنون از حضور و نظر زیباتون
روسیاهم روسیاه...  

واقعا من به امام زمان وفا ندارم...

اللهم عجل لولیک الفرج...
فعلا که شرایط ما هم همین طوره
آمین
ممنون از حضورتون
والا جریمه من سنگینه
منو اگه بگیرن فکر کنم یه چند سال زندان دارم
هعی...حال همه ی ما همینه
ممنون از حضورتون
عالی
تشکر
ممنون از حضورتون
آقاجون هرروزدرنمازم دعایت میکنم وامیدوارم که دعایم میکنی وزندگیم رابه امیدخداوتوکل به اووخودت شروع کرده ام.
مطمئن باشید اقا برای شما و همه ی شیعیان دعا میکنن.
ممنون از حضورتون
تو کجایی، من کجایم؟
....
ممنون از حضورتون
اللهم عجل لولیک الفرج...
ما بندگان گناهکاریم اما او همیشه به یاد ماست
امین
بله همین طوره
ممنون از حضورتون
سنگین بود 
خیلی زیاد
بله واقعا سنگین و تلخ بود
ممنون از حضورتون
هعی...
بله هعی...
ممنون از حضورتون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
باز کن پنجره‌ها را که نسیم
روز میلاد اقاقی‌ها را
جشن می‌گیرد
و بهار
روی هر شاخه ، کنار هر برگ
شمع روشن کرده است!

همه‌ی چلچله‌ها برگشتند
و طراوت را فریاد زدند
کوچه یکپارچه آواز شده است
و درخت گیلاس
هدیه‌ی جشن اقاقی‌ها را
گل به دامن کرده است!

باز کن پنجره‌ها را ای دوست!
هیچ یادت هست
که زمین را عطشی وحشی سوخت؟
برگ‌ها پژمردند؟
تشنگی با جگر خاک چه کرد؟

هیچ یادت هست
توی تاریکی شب‌های بلند
سیلی سرما با خاک چه کرد؟
با سر و سینه‌ی گل‌های سپید
نیمه شب باد غضبناک چه کرد؟
هیچ یادت هست؟

حالیا معجزه‌ی باران را باور کن!
و سخاوت را در چشم چمن‌زار ببین!
و محبت را در روح نسیم
که در این کوچه‌ی تنگ
با همین دست تهی
روز میلاد اقاقی‌ها
جشن می‌گیرد!

خاک جان یافته است
تو چرا سنگ شدی؟
تو چرا این همه دلتنگ شدی؟
باز کن پنجره‌ها را
و بهاران را باور کن...
آرشیو مطالب
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan