هواتو کردم

خسته‌ام از این روزهای پوشالی ... میان این همه همهمه جای تو خالی


حال امشب دل ...

کانال سید ابراهیم
این یک قانون نانوشته است!
اگر می خواهید شما را یاد کنند نزد اباعبدالله...
شب جمعه شهدا را یاد کنید با ذکر یک صلوات...
 پ ن : خوب دقت کن! نگاهشان گویاست { پیام همراه با عکس 3 تا از شهدای مدافع حرم است }
*******
 امسالم رسید...بازم خیلی ها راهین اما باز من بی سر و پا جا موندم...
******
باد میاد... تو حیاط زیر آسمون نشستم...دلم گرفته ؛ تو ذهنم دائم پلی میشه ... انقدر نگاش کردم که روضه اش رو حفظ شدم... میخونم و بغضم میشکنه :
چشماتو وا کن
ببین منم جا موندم
مانده ام تنها سالار مضطر من
بعد از تو شد خاک عالم بر سر من
بخدا با دست بسته ام
به زمین هرجا نشسته ام
ثبت کردم عشق من حسین
به سر انگشت خسته ام
******
میام تو وبلاگ ها ... یکی از دوست شهید مدافع حرمش نوشته...بازم بغض میکنم .... از همه جا مونده و رونده منم....دل ما دل نیست که تنگ شدنش به حساب نمیاد؟؟

پ ن2: شب جمعه است ... اربعین جا مونده ها دلشون شکسته؛ بدجور هم شکسته؛ دعای فرج بخونید شاید اثر کنه...

جامانده ایم
لایق نبودیم
:(
درد همینه که میدونم لایق نیستم...
ممنون از حضورتون
چرا هر لاله ای روید چو زلف یار پریشانست 
بهر حال . .
هر کسی سوزد به نوعی در غم جانانه ای . .
امیدوارم که غم شما هرچه زودتر بسر آید..
 و آرزو برآورده شود ..آمین 
نمی دونم شاید رسم لاله ها پریشونیه.
ممنون.ان شاا... 
همچنین
تشکر از حضورتون
چرا هر لاله ای روید چو زلف یار پریشانست 
بهر حال . .
هر کسی سوزد به نوعی در غم جانانه ای . .
امیدوارم که غم شما هرچه زودتر بسر آید..
 و آرزو برآورده شود ..آمین 

درضمن هیچگاه چنین فکری نکنید که لایق
نیستید . .بسیار نالایق که همیشه در آنجا 
هستند و یا به آنجا رفت و آمد میکنند . .
 حتما مصلحتی در اینکار هست ..
شاد و پیروز باشید 
اوم نالایق ها هم شاید در این مورد لایق باشن...
حکمتش رو نمی دونم.
ممنون از حضورتون
هعی :((((((
هعی...
ممنون از حضورت
👌👌👌
:)
تشکر از حضورتون
جمعه ۱۴ آبان ۹۵ , ۰۵:۰۲ مکاترونیک خودرو
الهم عجل للولیک الفرج
امین
تشکر از حضورتون
باز یکی دست گذاشت رو دلم...هعییییی
اخی عزیزم...:( 
ممنون از حضورت
ایشالا ک خیره ...

فقط کربلا رفتن ملاک نیست.. کربلایی موندن مهمه!
ان شاا...
کربلایی موندن دل کربلایی میخواد اما فکر نکنم دل من کربلایی باشه ، خواستم برم که شاید همراه جسمم که کربلایی میشه روحمم کربلایی بشه ...
ممنون از حضورتون
جمعه ۱۴ آبان ۹۵ , ۱۱:۰۷ محمد حسین امینی
:(
:/
ممنون از حضورتون
همیشه گذر زمان و زمانه طبق خواسته ما نیست ، ایشالا سال دیگه ، غصه نخور
ان شاا...
غصه دست من نیست خودش حمله میکنه به من :)
ممنون از حضورتون
همین الان یه سلام بهش بده و ازش معذرت بخواه که خودت رو لایق ندونستی!
اصل، بودن در اونجا نیست. اگر قراره دلت رو شفا بده، از راه دور و با همین یه سلام و یا حتی بدون اون هم اینکارو میکنه.
اهل بیت کریم هستن. سلام از راه دور رو بهتر جواب میدن! خودتون اینها رو بهتر میدونین...
ان شاء الله حضوری هم میرین ... اصل، خانه دله که بی نور حضور یار، خاموش و سرده
یا حق
فکر کنم باید معذرت بخوام که چرا لایق نیستم نه اینکه چرا خودمو لایق ندونستم.
راه دور و نزدیک نداره ولی دل بهونه ی رفتن میکنه، دل رفتن میخواد و اقا نمی طلبه.هعی...
ان شاا... که دل از خدا خالی نشه.
ممنون از حضورتون
حسرت رفتن هم خوبه ...
قدرشو بدونید
فعلا که داریم باهاش میسوزیم.
ممنون از حضورتون
ان شاالله که نصیبت میشه عزیزم :)
ان شاالله به زودی
ان شاا...
همچنین 
ممنون از حضورت
اللهم صلی علی محمد و آل محمد


یه سری بزن ==> fantezia.ir
:)
باشه
ممنون از حضورتون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
باز کن پنجره‌ها را که نسیم
روز میلاد اقاقی‌ها را
جشن می‌گیرد
و بهار
روی هر شاخه ، کنار هر برگ
شمع روشن کرده است!

همه‌ی چلچله‌ها برگشتند
و طراوت را فریاد زدند
کوچه یکپارچه آواز شده است
و درخت گیلاس
هدیه‌ی جشن اقاقی‌ها را
گل به دامن کرده است!

باز کن پنجره‌ها را ای دوست!
هیچ یادت هست
که زمین را عطشی وحشی سوخت؟
برگ‌ها پژمردند؟
تشنگی با جگر خاک چه کرد؟

هیچ یادت هست
توی تاریکی شب‌های بلند
سیلی سرما با خاک چه کرد؟
با سر و سینه‌ی گل‌های سپید
نیمه شب باد غضبناک چه کرد؟
هیچ یادت هست؟

حالیا معجزه‌ی باران را باور کن!
و سخاوت را در چشم چمن‌زار ببین!
و محبت را در روح نسیم
که در این کوچه‌ی تنگ
با همین دست تهی
روز میلاد اقاقی‌ها
جشن می‌گیرد!

خاک جان یافته است
تو چرا سنگ شدی؟
تو چرا این همه دلتنگ شدی؟
باز کن پنجره‌ها را
و بهاران را باور کن...
آرشیو مطالب
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan