هواتو کردم

خسته‌ام از این روزهای پوشالی ... میان این همه همهمه جای تو خالی


بفرمایید حلوا:)

حلوای پشت پای کربلایی هامون که الحمدالله با هزارتا نذر و نیاز و صلوات درست از آب در اومد :) (اولین بار بود حلوا برنجی درست میکردیم)


اینا هم عکس های میزکار مربوط به چالش یک اشنا :)

میزکارهای من متفاوته :)
موقع درس خوندن منو دقیقا دراز کش روی کتاب تصور کنید:)( از یه هفته قبل رفتنشون خونه شده بازار شام هیچیم سرجاش نیست رفتم به زور مداد برادرزاده ام رو پیدا کردم باهاش دوتا خط بکشم :( )


در حالت عادی موقع سر زدن به نت روی زمین میشینم:

 
موقعی هم که خسته میشم از میز استفاده میکنم:


این میز و صندلی ها به هیچ کس وفا نکرده نباید بهشون دل بست:))))
پ ن : ماسک روی میز مال خواهر زادمه ها:))
پنجشنبه ۲۰ آبان ۹۵ , ۱۷:۳۲ مکاترونیک خودرو
به به حلواااااااولی من ازحلواخوشم نمیادولی داداشم خیلی دوست داره...

عکس های خوبی هستند..........


خودمم حلوا نمی خورم.
ممنون :)
تشکر از حضورتون
چندتا میز کار؟!! :)
هر کاری یه میزی:)
ممنون از حضورتون

,:)))چ قشنگ چ باحال
ممنون:)
تشکر از حضورت
:)
موفق باشی آبجی...
:)
ممنون عزیزم
تشکر از حضورت
به سلامتی برن و برگردن.
منم از تم عکس اول زیاد استفاده می کنم، البته جدیدا عادت کردم پشت میز.
فکر کنم بهتر باشه، چون با اون تم زود خوابم می بره :)
ممنون ان شاا...
من در هر صورت خوابم میگیره :) ولی روی زمین انگار راحت تره :)
ممنون از حضورتون
حلوا برنجی؟ نشنیده بودم، چقدر رنگش روشنه، شبیه شله زرده!
چه جوری درست میشه؟
ان شاءالله مسافرات صحیح و سالم برن و برگردن، الهی قسمت خودت بشه
لپ تاپت خوش رنگه :)
شکر و اب و گلاب و زعفران رو با هم مخلوط میکنی .
ارد برنج رو هم تو روغن زیاد سرخ میکنی تا طلایی بشه بعد همون شربتی که از قبل درست کردی رو توش میریزی و هم میزنی تا غلیظ بشه و جا بیوفته.
برای تزیینش هم پودر نارگیل و دارچین ریختم میتونی خلال بادوم یا پسته بریزی:)
اگه تو نت سرچ کنی حلوا برنجی دومین سایتی که اموزش داده پیمونه هاش رو خوب توضیح داده:)
ممنون عزیزم ان شاا...
:)
ممنون از حضورت
من توی سالن مطالعه دانشگاه هم چندتا صندلی کنار هم میزاشتم لم میدادم :))))))))))))))


اصلا پشت میز مگه میشه کتاب خوند!!!!
میشه پشت میز خوند اما سخته ادم 2،3 ساعته خسته میشه باید روی میز لم بدی:)
ممنون از حضورتون
چندین فقره انسان فالور تو خابگاه زندگی میکنن حلوا میزارین مراعات کنین.. دله می خواد..
خخخ اخه من خودم اصلا حلوا نمی خورم :)
اسونه ها راحت میشه درست کرد 
ممنون از حضورتون
جالب بود :)
ممنون :)
تشکر از حضورتون
تشکر
:)
ممنون از حضورتون
حلوا دوست :))))


عکسای میزت جالب بود :) 
من حلوا ندوست :)
نگاهتون جالبه:)))
ممنون از حضورتون
شبیه شوله زرد هست!!
منم اپن وقتا همش مث خودت درس میخوندم؛الان شرایطش نیست:))
اره شبیه ولی حلواست :)
مثل من؟ من ماهی 3 خط میخونم ها :)) کلا وضعیت درس خوندنم این روزها خیلی خرابه :(
ممنون از حضورت
ایشالله به سلامت برمیگردن
اون ماسک نظرمو به خودش جلب کرده بود، میخواستم بپرسم...خخخخ
این میزها به منم وفا نکردن بی معرفتا
ممنونم ان شاا...
خخخخ پس خوبه خودم زودتر گفتما :)
به هیچ کس وفا  نمی کنن :)
ممنون از حضورتون
حتما موقع چت تصویری هم از اون ماسک استفاده می کنید!!!
خیلی جالبه ما آش پشت پا می پزیم شما حلوا
خخخخ نه من چت تصویری نمی کنم :))
نه ما هم اش درست میکنیم ولی حلوا هم میشه درست کرد.تازه اش مرسوم تره.
ممنون از حضورتون
شما به شله زرد ما می گید حلوا برنجی؟

خخخخ نه این شله زرد نیست ماهم به شله زرد میگیم شله زرد اما این حلوا برنجیه و با شله زرد فرق داره.
ممنون از حضورتون
هرجور بهش نگاه میکنم میبینم شله زرده
جالبه فکر میکردم فقط خودمم که از pc استفاده میکنم نگو نه خیلی های مثل منن:)
نه یه کم دقیق تر نگاه کنید میبینید شله زرد نیست و حلوا برنجیه .شله زرد رقیق تره و با ارد برنج نیست.:))
نه خیالتون راحت جمع کثیری مثل شما هستند :)
ممنون از حضورتون
فکر نمی کردم تو هم دلبسته این میز و صندلی باشی حداقل گفتم یکی از دوستام دنیایی نیست :))) اشتباه می کردم 
قبول باشه گلم
خخخ چه کنیم دیگه ما هم اهل همین زمینیم:)))
ممنونم:)
تشکر از حضورتون
جمعه ۲۱ آبان ۹۵ , ۱۳:۲۷ ♥سرباز شیعه♥
دمتون کربلایی

به نظر خوشمزه میاد

نوش جان

دلم آب افتاد
ممنونم
:)
من حلوا نمی خورم:) نوش جان اونهایی که خوردن:)
:)
ممنون از حضورتون
جمعه ۲۱ آبان ۹۵ , ۱۶:۰۷ محمد حسین امینی
منم دلم خواست:(((
:))
درست کردنش اسونه ها:)
ممنون از حضورتون
سفرشون بی خطر ایشالا...
عکس اولیه حلواست؟؟ اولش فکر کردم شله زرده! :)

عکسهاهم قشنک بودن.. مخصوصا تسبیح کنار ماسک! :)
حالا مطمئنین واسه خواهر زادتونه و واسه خودتون نیست؟! :))
ممنون
انقدر همه گفتن شک کردم نکنه حواسمون نبوده اشتباهی شله زرد درست کردیم ؟:))
اتفاقا من اصلا از تسبیحه خوشم نمیاد :)
اخه به سن من میخوره با ماسک شکل خرگوش بازی کنم؟:))))
ممنون از حضورتون
خخخخ جالب بود
خخخخ ممنون :)
تشکر از حضورتون
راستی فکر کنم توی این حلوا ها به جای آرد گندم از آرد برنج استفاده بشه. درست میگم؟
راستی توی حلوا اصلا آرد استفاده میشه؟! :)))
طرز درست کردنش یادم رفته. دوران جوونیم درست میکردم ...خخخ
واقعا خسته نباشید خودتون حدس زدید یا کسی گفت ؟:)))
خوبه گفتم حلوا برنجیه ها خخخخ یعنی ارد برنج داره دیگه:)
بلی همه ی حلواهایی که من میشناسم ارد داره:) 
معلومه پیر شدید دیگه :))
ممنون از حضورتون
الان خوبه نصفه شبی دلِ بنده ی خدا رو آب کردین با این عکسا؟؟
عاره؟؟
دلتون خنک شد الان؟؟
من حلوااااااا
«ایموجی خودزنی»
خخخخ اره کم کم داره خنک میشه :))))
درست کردنش هم اسونه و هم وقت زیادی نمیبره :)))
خخخخ حالا اروم باشید شاید یه حلوای پشت پا هم برای شما اوردن خخخ
ممنون از حضورتون
حلواتون هم قبول باشه

امیدوارم میزدارها به فکر بی میزها و بی چیزها باشن ...
(خدا همه موانع ظهور عدالت را لعنت کند)
ممنون
منم امیدوارم :)
یه آمین از ته دلم گفتم :))))
ممنون از حضورتون
عالی بود
تشکر :)
ممنون از حضورتون
منم حلوا @_@
:)
بفرمایید ؛ سعی کنید تصویری زیارت کنید.:)))
ممنون از حضورتون
نه خودم حدس زدم
البته یکی هم اینجا بود که عرق پیشونیمو پاک میکرد :))
سلامت باشید
خب من برم به عملیات های دیگم برسم ...
یا حق
احیانا در حال عمل جراحی نبودید؟:))
بله بله موفق باشید.:)))
ممنون از حضورتون
اووووم شله زرد! :)
اووووم حلوا برنجیه شله زرد نیست:))
ممنون از حضورت عزیزم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
باز کن پنجره‌ها را که نسیم
روز میلاد اقاقی‌ها را
جشن می‌گیرد
و بهار
روی هر شاخه ، کنار هر برگ
شمع روشن کرده است!

همه‌ی چلچله‌ها برگشتند
و طراوت را فریاد زدند
کوچه یکپارچه آواز شده است
و درخت گیلاس
هدیه‌ی جشن اقاقی‌ها را
گل به دامن کرده است!

باز کن پنجره‌ها را ای دوست!
هیچ یادت هست
که زمین را عطشی وحشی سوخت؟
برگ‌ها پژمردند؟
تشنگی با جگر خاک چه کرد؟

هیچ یادت هست
توی تاریکی شب‌های بلند
سیلی سرما با خاک چه کرد؟
با سر و سینه‌ی گل‌های سپید
نیمه شب باد غضبناک چه کرد؟
هیچ یادت هست؟

حالیا معجزه‌ی باران را باور کن!
و سخاوت را در چشم چمن‌زار ببین!
و محبت را در روح نسیم
که در این کوچه‌ی تنگ
با همین دست تهی
روز میلاد اقاقی‌ها
جشن می‌گیرد!

خاک جان یافته است
تو چرا سنگ شدی؟
تو چرا این همه دلتنگ شدی؟
باز کن پنجره‌ها را
و بهاران را باور کن...
آرشیو مطالب
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan