هواتو کردم

خسته‌ام از این روزهای پوشالی ... میان این همه همهمه جای تو خالی


بخاطر عمه هایتان/هایمان

هم اکنون که به زمان اعلام نتایج کنکور نزدیک میشویم،یک عده از هم وطنان عزیزمان تمام ثانیه ها را میشمارند و خواب به چشمانشان نمی آید،نه اشتباه نکنید این عزیزان کنکوری نیستند بلکه از آشنایان کنکوری ها هستند که گوشی به دست منتظراند تا دایره ی تجسس را بنا کنند(دایره یشان از بنیاد فنا باد:| )

مثلا پیامکهایی با این مضمون از افرادی که در طول سال گذشته خبری از زنده بودنشان نداشته ام قطعا به دست این بنده ی کنکوری فلک زده میرسد:

+سلام عزیزم خوبی؟

_سلام ،ممنونم، شما خوبید؟

+ممنون، فرشته جان نتایج رو زدن؟چکار کردی؟

_فرشته جان و کوفت،فرشته جان و حناق، به تو چه اخه؟ تو این یک سال کی پیام دادی که الان یادت اومده ورپریده؟

نه اشتباه نکنید کلام آخر هرگز تایپ نخواهد شد بلکه:

_الحمدالله بد نبود!

+به سلامتی، رتبه ات چقدر شد عزیزم؟

_لااله الا الله، ربطش به شما؟ اصلا اندازه ی عدد پی شده تو رو سننه؟

ولی باز هم زبان به کام وامانده گرفته و :

_خیلی خوب نبود حالا تا انتخاب رشته کنم ببینم چی میشه!

+اها باشه عزیزم،دوست نداری بگی؟فقط زیر ۱۰هزار شدی؟

_ببین جفت پا میام تو حلقت ها:(

اما بازم : 

_نه عزیزم بیشتر شدم!

+اها خب باشه عزیزم مزاحمت نمیشم،خودتو هم ناراحت نکن اینها همش میگذره:((

_ممنون، روز خوش

پ ن: از همه ی شما خوانندگان عزیز خواهشمندیم بی خیال اقوام کنکوریتان شده و دست از سر کچلشان بردارید،بنده تضمین کتبی میدهم که اگر خوب شده باشد فریاد خوشحالی اش گوشتان را کر خواهد کرد و اگر هم نشده باشد خبر پشت کنکور ماندنش قطعا به شما هم خواهد رسید!!

+خیلی دوست دارم سیم تلفن خونه رو با دندون بجوم:(

#جلوگیری_از _یادآوری_عمه_و_اجدادتان

شنبه ۱۴ مرداد ۹۶ , ۱۰:۴۹ میرزا ژوزف پولیتـزِر
خوب مهمه براشون که میپرسن. انقدر بخیل نباشند دختران لطفا...
:))
اره خیلی مهمه:(( نصفش جهت حرص دادن و متلک زدن :((
ممنون از حضورتون
خخخخخخخخخخ درکت میکنم خخخخ من وقتی نتیجه اجیم اومد فقط داشتیم تلفن جواب میدادیم خخخخ
مگ قرار نیس فردا بیاد؟
پس تو هم داع دیده ای:))
چرا فردا میاد :(( یعنی به اندازه ای که تو فکر جواب بقیه ام تو فکر نتیجه ام نیستم:((
ممنون از حضورت
خخخخ
پس لطفا رتبه تون رو همینجا هم اعلام کنین ماهم خبر داشته باشیم
رتبه رو که نمیگم خوب یا بدشو الان میگم،خوب نشدم اصلا:(
ممنون از حضورتون
خخخخخخخخ اجیم داغ دیدس من خودم سال دیگ ایشالا
ای جونم ن ایشالا خوب شدی فرشته جون
ان شاا...:)
ان شاا‌... شما فعلا دعا کنید:)
ممنون از حضورت
شنبه ۱۴ مرداد ۹۶ , ۱۱:۳۵ دُچــــ ــــار
تموم میشه میره :))
آری شود ولی به خون جگر شود:(
ممنون از حضورتون
درک میکنم شددددددید...

پس تو هم داغ دیده ای:((
ممنون از حضورت
سلام 
یاد کنکور خودم و برادران و خواهرم و خواهرزاده اولی و پسر خاله و پسرداییم   افتادم :))
منتهی موقع کنکور خودم و آنان من میدونستم قبول میشم و اونا هم قبول میشن حتی رشته ی آنها و خودم را میدانستم :)
 چون قبلش خواب قبولی خودم و آنان  را تک تک دیده بودم :))
آنهم چه زمانی خواب  دیده بودم  مهم بود اردیبهشت قبل از کنکور حتی ^__^
ولی بعد از امتحانشون به آنان گفتم چی قبول میشن و نترسن و غیره :))
برای همین اقوام که زنگ میزدند میگفتیم اینا چی قبول شدند :))

+
ایشالا که قبول میشی :)
نترسین  خدا بزرگه ❤
توکل بخدا :)


++
یعنی اینجور فامیل ها رو باید با قانون کلت آقاگل باهاشون برخورد کرد :))
خدا صبرتون بده ^__^



عه چه جالب؛ نمیشد خواب منم ببینین؟:))
رتبه ام در حد حفظ ابرو باشه راضیم:)
آره واقعا،همش هم اقوام نیست بعضی ها دوست و آشنان:(
ان شاا...:)
ممنون از حضورت
بابا جان ول کنین بگیرین زیر کولر بخوابید راحت. گوشی رو هم خاموش کنین. تلفن منزل رو هم جوری که کسی متوجه نشه از برق بکشید. موبایل والدین و سایر بستگان رو هم یک بلایی سرش بیارید و تا فردا شب بهش فکر هم نکنین. آخرش مجبوره بیاد نتایج :)
نه الان که خبری نیست از فردا عصر ۶ به بعد شروع میشه:))
هر کاری بتونم بکنم تلفن خونه و موبایل والدین رو نمیشه کاری کرد:)))
به اندازه ای که نگران جواب دادن به بقیه ام نگران نتیجه ام نیستم:))
ممنون از حضورتون
:)) 
اصلا به کنکور از این زاویه نگاه نکرده بودم ! ربط کنکور و عمه خیلی فلسفیه :)) 

اون جملاتی که ارسال نکردی جالبتر بودن که :)) اصلا جواب دندان شکن در این حد ندیده بودم به این سوالا بدن :)) 

خلاصهههههههههههه :)) فردا خودت با متانت کامل بیا رتبتو اعلام کن اینجا تا صد نفر تو کامنت خصوصی ازت نپرسیدن 

واللا به خدا D: :/
من کلا دیدم موشکافانه است:))
خودمم میدونم ولی امان از ادب که اجازه نمیده:))
شما مختارید که بپرسید و منم مختارم که جواب ندم:D
:)))
ممنون از حضورتون
لابد پشت سر کامنتای ما هم از این جملات ناب استفاده می کنی ولی خب ادب اجازه نمی ده :))) 
نه خیالتون راحت اینجا معمولا پاسخ به صراحت داده میشه:))
شنبه ۱۴ مرداد ۹۶ , ۱۷:۲۴ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
منم شدیدا با این قسمت تجسس آشنایان در نتیاج آزمون ها مشکل دارم!
ان شاالله که نتیجه دلخواهت رو بگیری و خبرای خوب رو به گوش همه برسونی:)
همه دارن ولی کاری از دستمون بر نمیاد:(
ان شاا...،ممنونم عزیزم:)
تشکر از حضورت
:))
لذتش به همونه که اونایی که تو ذهنت بوده و نگفتی رو بگی :))
چندسال قبل داداش زنداداشم زنگ زد:
-سلام پری خوبی؟؟
+ممنون
-شماره داوطلبیت رو بده نتیجه ات رو نگاه کنم
+آیا خودم بلد نیستم؟؟ خودم اینجوریم؟؟ نگاه کنم میگم بهت حله؟؟
-باشه نزن. موفق باشی :)

والا لذت که داره ولی از سرزنش های بعدش خوشم نمیاد:))
خب این حقش بوده بدتر هم حتی:))
ممنون از حضورت عزیزم
علاوه برسیم تلفن من دوس دارم تمام سیم کارت های خودم ومامانم بجوم...
اخ اخ پس تو هم داغ دیده ای:))
اصلا دلم میخواد تمام سیستم های ارتباطی رو قطع کنم:)))
ممنون از حضورت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
باز کن پنجره‌ها را که نسیم
روز میلاد اقاقی‌ها را
جشن می‌گیرد
و بهار
روی هر شاخه ، کنار هر برگ
شمع روشن کرده است!

همه‌ی چلچله‌ها برگشتند
و طراوت را فریاد زدند
کوچه یکپارچه آواز شده است
و درخت گیلاس
هدیه‌ی جشن اقاقی‌ها را
گل به دامن کرده است!

باز کن پنجره‌ها را ای دوست!
هیچ یادت هست
که زمین را عطشی وحشی سوخت؟
برگ‌ها پژمردند؟
تشنگی با جگر خاک چه کرد؟

هیچ یادت هست
توی تاریکی شب‌های بلند
سیلی سرما با خاک چه کرد؟
با سر و سینه‌ی گل‌های سپید
نیمه شب باد غضبناک چه کرد؟
هیچ یادت هست؟

حالیا معجزه‌ی باران را باور کن!
و سخاوت را در چشم چمن‌زار ببین!
و محبت را در روح نسیم
که در این کوچه‌ی تنگ
با همین دست تهی
روز میلاد اقاقی‌ها
جشن می‌گیرد!

خاک جان یافته است
تو چرا سنگ شدی؟
تو چرا این همه دلتنگ شدی؟
باز کن پنجره‌ها را
و بهاران را باور کن...
آرشیو مطالب
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan