هواتو کردم

خسته‌ام از این روزهای پوشالی ... میان این همه همهمه جای تو خالی


عمرتون صد شب یلدا

زندگی معجزه‌ی ساده‌ای نیست ، همین که هر صبح در هوای زندگی چشم باز میکنیم و نفس میکشیم یعنی هنوز زنده‌ایم و باید قدر نفس هایمان را بدانیم، حتی یک ثانیه بیشتر...حتی یک ثانیه هم یعنی غنیمت!
یلداتون پر بار و گرم ؛ امیدوارم جمعتون جمع و دلتون شاد باشه همیشه، ان‌شاءالله:)
+ براتون فال حافظ گرفتم، سعدی(؟) میفرماید همتون تا سال دیگه یا زن گرفتید یا شوهر کردید یا بچه دارید یا ... خلاصه که بختتون باز شده، برید شاد باشید و امشب با خیال راحت حافظ رو به نیت های دیگه‌ای باز کنید:))
سعدی گفت یا حافظ بالاخره؟!
فال حافظ زدم، سعدی گفت:)) مولانا هم‌ میخواست بگه که من دیگه کتاب رو بستم، خلاصه که خیالتون راحت بختتون باز شده:))
+ یلداتون مبارک:)
ممنون از فال خوبتون...
من دیگه خیالم راحت شد دیشب فال نگرفتم :)))
خواهش میکنم:))
یعنی شما دیگه هیچ نیتی به جز ازدواج نداشتید؟‌نچ نچ:)))
به به دست حافظ درد نکنه

دیشبم فالم خیلی خوب در اومد:در جایگاهی که هستی به بهترین منزلت خواهی رسید...من این قسمت خیلی چشممو گرفت و ذوق کردم
اما وقتی به اینجا رسید که گفت تنبلی و سستی را رها کن مادرم خوشحال شد گفت ببین حافظم فهمید:))
حافظ میگه سلامت باشید:))

دیشب انگار حافظ به همه حال داده، فال ما هم همگی دیشب میزد تو خال، از اون شبها بود که حافظ سرحال بودا:)) قشنگ با فال میشد فهمید نیت ها چی بوده:))
:))) به منم گفت خواسته ات چیز زیادی نیست و حقته ولی باید براش تلاش کنی:)
:))
ولی  یادمه سال قبل خیلی سرش شلوغ بود حافظ
من فال سال پیش رو یادم‌ نیست ولی امسالی انشالا تعبیر بشه:)
نه دیگه
من تمام برنامه هام بعد ازدواجه :)))
خب پس برید خیالتون راحت بختتون باز شده:)) 
ان شاالله همیشه موفق باشید
ممنون، سلامت باشید:)
جمعه ۱ دی ۹۶ , ۱۳:۵۱ امید چِرَوی
ما که زن نمی گیریم .😉
یلدات مبارک
شما هم امیدوار باش، خدا کریمه:))
ممنونم، یلدای شما هم‌ مبارک
جمعه ۱ دی ۹۶ , ۱۵:۳۷ آقای دیوار نویس
زمستونتون مبارک :))

به شما هم:))
ممنون از فالتون خیلی عالی بود😂😁😀
خواهش میکنم:)) 
شما فقط اون بخش بچه دار شدن شاملتون میشه الکی بخاطر بخشهای دیگه‌اش شاد نشید اونها برای مجردهاست:)))
کانون خانواده تون  گرمِ گرم
روزگارتون شادِشاد
اولین روز زمستونیتون مبارک❄️



ممنون عزیزم و همچنین:)
حالا همینکه بالاخره یکیشون یه جوابی به خواسته‌های ما داده باز خوبه. سعدی و حافظش زیاد فرقی نداره :)
والا:) مهم بختتونه که باز شده بقیه‌اش بهانه است:))
من دیگه کامنت نمیذارم اینجا تا نیای توو وبم :/
وا خب چرا؟ 
تو وبتون همیشه میام البته:)
ای ول...
فقط من چهارتا بچه میخواما،دوتا پسر دوتا دختر. اینو نگفت؟ :)))
نه دیگه سرش شلوغ بود گفت بقیه‌اش بمونه برای بعد:))
شنبه ۲ دی ۹۶ , ۱۲:۲۴ مریــــ ـــــم
:))
اخ چه فال خوبی بود
از جناب سعدی تشکر کن
:دی

:)) سعدی سلام میرسونه میگه خواهش میکنم:)
بخت رو که باز کردین ممنونم
سال بعد باشه مخصوص تعداد فرزند
اگه عمری باشه چشم سال دیگه برای این نیت باز میکنم:))
حافظ امسال سرش شلوغ بود به من که رسید خط رو خط شد:)) 
:)) تو هم بختت باز شده نگران نباش:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
باز کن پنجره‌ها را که نسیم
روز میلاد اقاقی‌ها را
جشن می‌گیرد
و بهار
روی هر شاخه ، کنار هر برگ
شمع روشن کرده است!

همه‌ی چلچله‌ها برگشتند
و طراوت را فریاد زدند
کوچه یکپارچه آواز شده است
و درخت گیلاس
هدیه‌ی جشن اقاقی‌ها را
گل به دامن کرده است!

باز کن پنجره‌ها را ای دوست!
هیچ یادت هست
که زمین را عطشی وحشی سوخت؟
برگ‌ها پژمردند؟
تشنگی با جگر خاک چه کرد؟

هیچ یادت هست
توی تاریکی شب‌های بلند
سیلی سرما با خاک چه کرد؟
با سر و سینه‌ی گل‌های سپید
نیمه شب باد غضبناک چه کرد؟
هیچ یادت هست؟

حالیا معجزه‌ی باران را باور کن!
و سخاوت را در چشم چمن‌زار ببین!
و محبت را در روح نسیم
که در این کوچه‌ی تنگ
با همین دست تهی
روز میلاد اقاقی‌ها
جشن می‌گیرد!

خاک جان یافته است
تو چرا سنگ شدی؟
تو چرا این همه دلتنگ شدی؟
باز کن پنجره‌ها را
و بهاران را باور کن...
آرشیو مطالب
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan