هواتو کردم

خسته‌ام از این روزهای پوشالی ... میان این همه همهمه جای تو خالی


نم‌نم بارون

بارونِ نم‌‌نم ، چتر و خیابون

بازم دلم هواتو کرده زیر بارون

پ‌ن: پنجمین بارون امسال همین الان نم‌نم در حال باریدنه،الحمدلله:)

جاشه که بگم
ماهم دلمون بارون میخواد
جاشه که بگم انشالا برای شما هم بزنه:)
الان انگار قطع شد:||
اه من گرفتتون
:دی
یه ساله بارون ندیدیم حالا همین دوتا قطره رو هم به ما روا نمی‌بینی؟ برو از خدا بترس:))
خدا رو شکر
ایشالا بازم بباره
انشالا انشالا، خدا از زبونتون بشنوه:)
اینجا دو ماهه بارون نباریده :(
ما هم فقط یه هفته همون اوایل ۴ تا بارون داشتیم بعدش دیگه نداشتیم تا الان که یه نم‌نم ریز داره میزنه:)
هه
شما شمالیا کل بارون های کشور رو گرفتید چیزی به ما نمیرسه، به جای پوزخند برو از خدا بترس داغان:))
هوا عااااااااااالیه
اره خیلی خوبه:) اصلا از صبح حالمو خوب کرده:)
خدا وکیلی بوشهر خیلی قشنگ شده ها:)


چه چتر قشنگی
بوشهر قشنگه اما این بوشهر نیست:)) فکر میکنم فرانسه یا انگلیس باشه:)
مبارکش باشه:)
الحمدلله
الحمدلله:)
 اقا اینجا فقط باااد میاد 

همونم خوبه،بهتر از هیچه :))
اینجا هم بارون قطع شده حتی باد هم نیست:|
به قول اون دوست شاعرم:
دیشب باران قرار با پنجره داشت...
فعلا که " ابر کرامتش مژه را نیز تر نکرد" !
 به اندازه‌ای زد که قسم هواشناسی راست باشه فقط:)
اخه صداش که از لای درز پنجره میاد کلا رو مخ منه واسه خودش سوت میزنه بلند بلند!

همونم خوبه،بهتر از گرماست:) دو،سه رو گذشته خیلی گرم بود اینجا.
به به
+عکس +
:)
کار نا که از شمارشگذشته باید روزایی که نمیباره رو بشماریم:)
شما کجایید مگه؟ شمال؟ 
قربون خدا برم که بدجور داره براتون پارتی بازی میکنه:))
 خوش به حالتون:)
مازندرانیم:)
الان اومدم کر ج مهمونی اما اینجام بارندگیه الحمدالله
پس پا قدمت خوبه، یه سر هم کج کن سمت بوشهر لطفا:))
عالیه ^_^
روزیه خودتون:))
اینجا هم بارون  از روز تولدم تا الان یکریز باریده :))
و من چقد خوشحال خوشحالم :))

ایشالا برای همه کشور بباره ولی به سیل و ویرانی نرسه ایشالا.
البته اینم بگم خیلیییی هوااا سرد شده خیلیی :|:)

خدا رو شکر،اسمت رو باید بذارن قدم خیر.
خدا رو شکر:)
انشالا:)
بهتر،اینجا هم سرد شده شکر خدا:)
مرسی 
لطف داری :))

اتفاقا امروز رفتم یه مغازه ای فروشنده بهم گفت قدمت خیر بود تا وارد مغازه ام شدی کلی ملت ریختن داخل مغازه و  ازم خرید کردن :)))


+


خدا رو شکر :)


خب خدا رو شکر من از این به بعد بهت میگم قدم خیر:))
+
:)
نه نه نگو خدایی :))
مرسی 
من به همون واران راضی ترم :))
باران هم خوبه ها 
هر کدوم از این دو اسم بردی راضیم :)))
مرسی 
ولی قدم خیر نه 🙈😄😄

مرسی 
گزینه‌ی ج بهتره، همون قدم‌خیر:) 
چطوری قدم‌خیر؟ ببین بهت میاد هم:))
خواهش میکنم قدم‌خیر‌ جان:D
برا مام برف و بارونه :)
نعمت خداروشکر ولی خب امسال زمستان همیشگی نداشتیم..
خوش به حالتون:)
اره بابا نه بارون داشتیم و نه سرما:(
من اون ساعتی که بارون اومد، خواب بودم:(
فدای سرت یه نم‌نم ریزی بود:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
باز کن پنجره‌ها را که نسیم
روز میلاد اقاقی‌ها را
جشن می‌گیرد
و بهار
روی هر شاخه ، کنار هر برگ
شمع روشن کرده است!

همه‌ی چلچله‌ها برگشتند
و طراوت را فریاد زدند
کوچه یکپارچه آواز شده است
و درخت گیلاس
هدیه‌ی جشن اقاقی‌ها را
گل به دامن کرده است!

باز کن پنجره‌ها را ای دوست!
هیچ یادت هست
که زمین را عطشی وحشی سوخت؟
برگ‌ها پژمردند؟
تشنگی با جگر خاک چه کرد؟

هیچ یادت هست
توی تاریکی شب‌های بلند
سیلی سرما با خاک چه کرد؟
با سر و سینه‌ی گل‌های سپید
نیمه شب باد غضبناک چه کرد؟
هیچ یادت هست؟

حالیا معجزه‌ی باران را باور کن!
و سخاوت را در چشم چمن‌زار ببین!
و محبت را در روح نسیم
که در این کوچه‌ی تنگ
با همین دست تهی
روز میلاد اقاقی‌ها
جشن می‌گیرد!

خاک جان یافته است
تو چرا سنگ شدی؟
تو چرا این همه دلتنگ شدی؟
باز کن پنجره‌ها را
و بهاران را باور کن...
آرشیو مطالب
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan