هواتو کردم

خسته‌ام از این روزهای پوشالی ... میان این همه همهمه جای تو خالی


من معجزه می‌خواهم

حدود بیست سال پیش،یه سحر عین سحرِ صبح فردا، البته تو دل زمستون و شرشر بارون، تبعید شدم از آسمون به دل زمین، از بغل خدا به وسط آدمها!

حالا نشستم و رو همین حساب کولی بازی در میارم، لج کردم که آی خدایا من کادو میخوام! چی؟ دلم معجزه می‌خواد، یه معجزه که دوباره دلم رو احیا کنه، که نفس بده به زندگیم! روزگارم شده مثل خط‌ خطی‌هایی که یه بچه‌ی سه ساله کشیده،همون‌قدر گره خورده و نامنظم و پیچ در پیچ، همون قدر اعصاب خرد کن!

دلم یه دعای از ته دل می‌خواد، از اونا که مطمئنی اجابت میشه،از کی؟ از خودِ خودِ خدا! زیاده؟ نه والا!

وسط شب شهادت و شب قدر اومدم، دعا کنید اخرش هم از علی برسم به خدای علی!

++ تک خور نیستم! دعا کردم، به یاد همتون بودم، تک‌به‌تک اسمتون رو بردم، خلاصه تا اخر ۹۷ هر کدومتون حاجت گرفتید بدونید نتیجه‌ی فرازهای جوشنیه که من براتون خوندم:| حالا بیاید صادقانه اعتراف کنید که کیا به یاد من بودن؟:)

+++ اگه احیانا دیشب به یادم بودید دلیل نمیشه شب ۲۳ منو فراموش کنیدها،روی دعاهای شب بیست و سومتون حساب ویژه باز کردم:)

++++ من مَلَک بودم و فردوس برین جایم بود ؛آدم آورد در این دیر خراب آبادم

 ***

+++++ داشتیم ماه عسل می‌دیدیم، هر کاری می‌کنم تو ذهنم نمی‌گنجه چطوری دوتا پسر ۱۵ ساله اینقدر راحت کلاه سرشون رفته؟! ۱۵سال دیگه خیلی هم سن کمی نیست واقعا! (اخ که چقدر امشب حرص خوردم)

 از امروز اگه ببینم کسی میگه سن ازدواج پسرها باید بیاد به ۱۸،۱۹ سال برسه من میدونم و اون! 

منم رمضان متولد شدم 6 ام :) 

دوتا مثبتت (++) آی چسبید. ^_____^
جالبه تولدهامون شمسی و قمریش تو یه ماه:)
:) تو هم برای من دعا کردی؟:)
سلااام.
اولا میفهمم حالتون چطوریه.هعییییی...(:
دوما بله(:به یادتون بودم و دعا تونم کردم.
ممنون که دعا کردین(:
و سوما:
تولدتون (به ماه قمری😉)مبااارک😁😙😀🎉
از ته دل دعا میکنم خدا بهتون بهتریناها رو عطا کنه😊☺
سلام
ممنونم که به یادم بودی:)
خواهش میکنم:)
خیلی متشکرم:)
آمین، ممنونم و همچنین:)
منم که به اسم به یادت بودم
ان شالله که برآورده به خیر بشه
منم از عید فطر تازه دنیا میام😍
ممنونم عزیزم:**
ان‌شاءالله:)
به به، چه مبارک سحری بود و چه فرخنده شبی:)
چون من فقط چند سال ازت بزرگترم :))
اره،ولی قشنگ ماهش هم یکیه:)
حالا دعا نکردی هم اشکال نداره، اگه شد شب بیست و سوم برام دعا کن لطفا:**
من فقط قرآن خوندم با ذهن خالی :|
اتفاقا دیشب خواستم یه پست بذام بیخیال شدم.
امشب دعا میکنم. :)

قبول باشه جانم:)
منم دلم نیومد دیشب وقت کسی رو بگیرم با پستم:)
ممنونم جانم:**
امروز 21 رمضان
تولد منم هس😃
پس تولد تو هم مبارک:)
تا جای کسی نباشی نمی‌تونی بفهمی چرا فلان کار رو کرده.
حرفت درسته ولی حرف من رو کامل متوجه نشدی:)
واقعا برام عجیبه با این سن چطور باور کردن؟ چرا و چطور به کسی نگفتن؟ و خیلی چراهای دیگه.
متوجه شدم و باز هم میگم تا جای کسی نباشی نمی‌تونی بفهمی. حتی نمی‌تونی بگی من اگه جاش بودم ۱۰۰ درصد این راه رو نمی‌رفتم. :)
چون نتونستم بفهمم گفتم تو مغزم نمی‌گنجه:)
از کجای حرفم این رو برداشت کردی؟ من حتی الان که جای خودمم هم نمیتونم تضمین بدم که اگه برگردم همون رفتار سابق رو انجام میدم چه برسه به جای بقیه.
این خطاب به تو نبود یه حرفِ کلی بود فرشته. تویی که می‌تونه من باشه :)
:)
چه جالب منم دقیقا وسط شب قدر اومدم پست گذاشتم و اسم تک تکتون رو بردم، عجب تفاهمی (: 
و اتفاقا منم ۲۰ سالمه ((: 
ان شاءالله که حاجت روا بشی فرشته ی عزیز 
منظورم از اینکه وسط شب شهادت و شب قدر اومدم تولدم بود، شب ۲۲ رمضان یعنی بین شب ۲۱ و ۲۳ رمضان متولد شدم:) پست رو که امشب گذاشتم:)
ممنونم که دعام کردی جانم:*
خدا حفظت کنه عزیزم.
ممنونم و همچنین:)
آها 
تولدتم مبارک 
ان شاءالله همون کادویی رو که میخوای خدا بهت بده ^_^ 
خدا شما رو هم حفظ کنه جان دل (: 
خواهشمندم و سپاسگزار *: 
ممنونم عزیزم:)
تشکر:)
:**
احساس پیری بهم دست داد:-|
تولد قمریت مبارک عزیزم
سن فقط یه عدده اصل دله جانم:)
ممنونم عزیزم:)
من چی؟!منم به اسم بردی؟؟؟
:)
تولدت مبارک بچه جون خوش ذوق

آره فکر کنم،ماشالا انقدر زیاد بودید که یادم نیست کی رو گفتم و کی رو نه، ولی چون مطمئن نیستم قول میدم شب ۲۳ یه دعای ویژه کنم برات:)

ممنونم دختر باحال:*
سلام 
تولدتون مبارک
ان شاالله که معجزه خا براتون اتفاق بیافته 
شب بیست و سوم شما هم واسه ما دعا کنید لطفا 
سلام
متشکرم:)
ان‌شاءالله
حتما ان‌شاءالله:)
سلام
یه تولدت مبارک هم از جانب من :-)
هزارساله بشی! :-)
سلام
خیلی ممنون:)
هزار که خیلیه ولی ممنون:)
ان‌شاءالله همیشه سلامت باشید.
سلام 
تولدت مبارک 

من دیشب وقتی یه کوچولو عاشق شدم :)
به یاد تو و پستی که نوشتی و کامنتی که اونبار نوشتم افتادم و دعاگوت بودم :)

سلام عزیزم
ممنون:)

به‌به بسلامتی عزیزم، الان بگم مبارک باشه؟:)
ممنونم عزیزم:)
تولدت مبارک*_*
دیشب برای ظهور آقا دعا کردم فقط و فقط که خب یعنی برای همه ی آدما دعا کردم؛) 
ولی امشب چشم حتما اسم میبرم میگم خدایا همون دختره که تو پستاش با لهجه ی شیرینش حرف میزنه و دل مارو میبره هم به خواسته هاش برسون
ممنون جانم:)
بهترین دعا تو بهترین شب:)
ممنونم عزیز دلم،دعاگوت بودم و هستم عزیزم:)

تولدتون مبارک :)
ان شاءالله که حاجت روا بشید
ممنونم:)
ان‌شاءالله و همچنین
منم امشب متولد میشم
تو دعاهام گفتم خدایا تک تک بچه های بیان از شمال تا جنوب از غرب تا شرق همشون حاجت روا بشن و چشمام و بستم و لیست دنبال کننده هام اومد تو ذهنم و گفتم حاجت تک تکشون و بده هممون تو دولت امام زمان باشیم
به‌به پس تولدت مبارک جانم:)
ممنونم عزیزم،ان‌شاءالله 
آمین
سلام
تولدتون مبارک:))))
آره واقعا تو این سن خیلی بچه بازی در آوردن
سلام
ممنونم:)
خیلی خیلی...
++++ من ملک بودمو ...... تو هنوز هم مَلَکی.
منم ماه رمضونیَم. نُهُم.
:))
پس پساپس تولدتون مبارک،ان‌شاءالله حاجت روا:)
چرا پس اسمتو نذاشتن رمضان؟
نمیدونم:) باید میذاشتن رمضانه که مونث باشه:)
سلام
یعنی منم دعا کردید؟ مرسی
چرا 18-19 نه؟
سلام
شما جزء دعای جمعی دوستان بیانی بودید،ولی برای امشب یادم میمونه ان‌شاءالله:)
چون پسر ۱۸_۱۹ ساله خیلی بچه است،حتی نمیتونه درست مسئولیت خودش رو قبول کنه چه برسه به اینکه مسئولیت یه زندگی رو قبول کنه.
سحرم میذاشتن خوب بودا :)

شایدم تو یکی از اون فرشته هایی که شب قدر میان به زمین.
و شما جا موندی! عجب!!
نه نه سحر دوست ندارم:|

شایدم! میبینید اومدم دعاهای شما رو ببرم بالا خودمم اسیر شدم،مصداق اومدم ثواب کنم کباب شدم:)
عشق و عاشقی انواع مختلف داره ای جوون :))
نه هنوز نگو :دی 
چون پستش امشب اگر فرصت بشه میذارمش ؛)
اونجا بیا بوگو :دی 
اره اما اخه عاشقی تو قرار بود فرق کنه،از اون نوع خاص باشه:)
باشه:)
خیلی ممنونم
البته شاید در گذشته نه ولی در شرایط فعلی و امروزه حق باشماست
سلامت باشید:)
گذشته فرق داشت،امروزه واقعا سن کم بده.
تولدت مبارک ^---^
ممنون عزیزم:)
عاقبت به علی(ع) بشید.
ممنونم،ان‌شاءالله
ان شاء الله هرچی تو دلتونه میگیرین :) خدا کریمه ...

++ من !!!!! 

+++ چشم !!!
ممنونم؛ ان‌شاءالله و همچنین:)
++ ممنونم که به یادم بودید،ما نیز دعاگوتون بودیم:)

+++ روشن:)
تولد قمری(!)تون مبارک..:)
بازم با تاخیر!
ممنونم:)
اشکال نداره تا یه هفته بعدش تبریکات رو می‌پذیرم:)
تولدت مبارک
:)
ان شاءالله همیشه سالم باشی
ممنونم:)
همچنین:)
وای فرشته منم هم بهمنی ام هم ماه رمضونی البته سوم ماه مبارک:))


تولد قمریت مبارک:)
احتمالا من و تو و هلما ۳قلوییم(البته با چندسال اختلاف سنی) که به لطف یزدان و بچه‌ها همدیگه رو پیدا کردیم:))

ممنونم عزیزم:)
عحب 
خوشا به سعادتتون که مثل بنده متولد ماه مبارکین
ما مهمونهای ویژه خداییم😄😄😄
ماشالا همه ماه‌رمضونی هستن.
این همه نوشابه رو کی میخوره؟ برای سلامتی ضرر داره ها:)
جمعه ۱۸ خرداد ۹۷ , ۱۹:۲۷ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
بیست و یکمی یا بیست و دوم؟! من بیست و یکمم*_*
قبلا هم یه بار گفته بودم؟! نه؟!
بیست و دوم. اِ پس تولد تو هم پساپس مبارک:)
نمیدونم؛ من حافظه‌ام عین ماهی ضعیفه:|
سلام :)
سلام:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
باز کن پنجره‌ها را که نسیم
روز میلاد اقاقی‌ها را
جشن می‌گیرد
و بهار
روی هر شاخه ، کنار هر برگ
شمع روشن کرده است!

همه‌ی چلچله‌ها برگشتند
و طراوت را فریاد زدند
کوچه یکپارچه آواز شده است
و درخت گیلاس
هدیه‌ی جشن اقاقی‌ها را
گل به دامن کرده است!

باز کن پنجره‌ها را ای دوست!
هیچ یادت هست
که زمین را عطشی وحشی سوخت؟
برگ‌ها پژمردند؟
تشنگی با جگر خاک چه کرد؟

هیچ یادت هست
توی تاریکی شب‌های بلند
سیلی سرما با خاک چه کرد؟
با سر و سینه‌ی گل‌های سپید
نیمه شب باد غضبناک چه کرد؟
هیچ یادت هست؟

حالیا معجزه‌ی باران را باور کن!
و سخاوت را در چشم چمن‌زار ببین!
و محبت را در روح نسیم
که در این کوچه‌ی تنگ
با همین دست تهی
روز میلاد اقاقی‌ها
جشن می‌گیرد!

خاک جان یافته است
تو چرا سنگ شدی؟
تو چرا این همه دلتنگ شدی؟
باز کن پنجره‌ها را
و بهاران را باور کن...
آرشیو مطالب
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan