هواتو کردم

خسته‌ام از این روزهای پوشالی ... میان این همه همهمه جای تو خالی


حالتون چطوره ؟


فکر کنم دیگه زمان اون رسیده که آهنگ سالار عقیلی رو بذاریم و همگی با هم گریه کنیم...
" ایران فدای اشک و خنده‌ی تو، دل پر و تپنده‌ی تو
فدای حسرت و امیدت، رهایی رمنده‌ی تو
ایران! اگر دل تو را شکستند، تو را به بند کینه بستند
چه عاشقان بی ‌نشانی، که پای درد تو نشستند
...
ایران! به خاک خسته‌ی تو سوگند به بغض خفته‌ی دماوند
که شوق زنده ماندن من ، به شادی تو خورده پیوند
ایران! اگر دل تو را شکستند، تو را به بند کینه بستند
چه عاشقان بی‌نشانی، که پای درد تو نشستند..."

+ بهش همین حرف پست رو زدم، میگه نگو اینو گاهی یه سری مشکلات پیش میاد و بالاخره می‌گذره، میگم چهل ساله قراره بگذره و هیچ، اصلا اره شاید بگذره ولی جوونی من و تو چی؟ اینا بگذره جوونی من و تو هم برمیگرده؟ یکبار دیگه من ۲۰ سال و تو ۳۰ سالت میشه؟!
++حس مزخرفیه که این‌روزها حال هیچ‌کس خوب نیست، از هر کی میپرسم حالت چطوره؟ میگه مگه حالی هم مونده؟ داغون! 

+++ از خودتون بگید، حال شماها چطوره؟
گفت احوالت چطور است؟!
 گفتمش عالیست!
 مثل حال گل
حال گل در چنگ چنگیز مغول!!


مستی میگه: مثل تموم عالم حال منم خرابه،خرابه ،خرابه...
البته فکر میکنم بهتر بشم ان‌شاءالله:)
شعر قشنگی بود، ممنون:)
جمعه ۱۵ تیر ۹۷ , ۱۵:۱۵ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
عالللللی
خدا رو شکر که عالی هستی، همیشه توپ و عالی باشی ان‌شاءالله:)
یه ده - پونزده روزی هست ک بی حوصلم ...
چون از یه دوست خیلی خوب فاصله گرفتم ...
اما باز جای امیدواری داره ک دوستان مجازی زیادی پیدا کردم ...
ای بابا، خب راهی نداره زودتر فاصله‌ها رو کم‌ کنید تا حالتون بهتر بشه؟
خدا رو شکر،بعضی دوستان مجازی خیلی خوبن ،اونقدر که گاهی از دوستان حقیقی هم جلو میزنن:)
حال من خیلی خوبه
اخبار گوش ندین
کانال های خبری رو حذف کنین
خودتون رو بزنین به اون راه
چاره ی دیگه ای نیست واقعا
خدا رو شکر عزیزم:)
والا من اخبار گوش نمیکنم الا زمان ناهار یا شام که بابام اخبار می‌بینه:|
:| خدا کنه روزهای خوب زودتر برسه و حال همه عوض بشه:)
جمعه ۱۵ تیر ۹۷ , ۱۵:۴۰ دخترک مژده دهنده
سلام
من که حالم هم خوبه وهم بده!ولی بیشترخوبه!
بده چون مادرم راضی شده به ازدواجم ولی...بماند!+دوباره دوباره زخم دیابتی و ازروزی میترسم که...
خوبه چون خدام پیشمه+دارم میخونم تا به دانشگاه امام صادق علیه السلام برسم+دارم دوباره حفظ قرآن رو شروع میکنم+چون بسیار امیدوارم خودم وخیلی از دوستام اگه اراده کنیم،میتونیم حال این کشور رو خوب کنیم+چون امید رهبرم به ماهاست مه به هفتادساله هایی که تیکه زدند بر صندلی ریاست!
سربزنید
سلام عزیزم
خیره ان‌شاءالله + ان‌شاءالله چیزی نیست ما برات دعا میکنیم خودت هم مراقب خودت باش‌ + این همه کار خوب و قشنگ و دلیل قشنگ‌داری خدا کنه همیشه‌ی همیشه حالت خوب باشه و به ارزوها و رویاهای قشنگت برسی:)
ان‌شاءالله که به زودی حال هممون خوب بشه:)
+ عزیزم تو که ادرس نذاشتی من چجوری سر بزنم بهت؟!
جمعه ۱۵ تیر ۹۷ , ۱۵:۴۵ دخترک مژده دهنده
تازه کسی که2روزدیگه تولدشه،معلومه حالش خوبه!
به‌به پس تولدت پیشاپیش مبارک،ان‌شاءالله تنت سلامت و دلت شاد باشه همیشه:) 

هیچ،
یه گوشه نشستم و غصه میخورم
واسه روزایی که دیگه برنمیگرده...
همین روزها و لحظه‌هایی که نشستی و غصه میخوری هم دیگه برنمیگرده پس به جای غصه خوردن سعی کن یه جوری بگذرونیش که فردا برای امروز کمتر غصه بخوری:)
ان‌شاءالله زودتر حال تو هم خوب بشه عزیزم:)
هنر آدم باید این باشه که تو شرایطی که حال کسی خوب نیست، حالش خوب باشه و به دیگرانم انتقال بده...
وگرنه تو شرایط خوب، حال همه خوبه!

+ چقدر از 'خوب' استفاده کردم!:)

@ جوابتون ب کامنت باران خانم..
اون آهنگ واسه مهستیه!!:)
اره خب نقش بازی کردن هم هنر خوبیه گاهی وگرنه خیلی دور از دسترس و سخته که حال همه‌ی اطرافیانت خراب باشه و تو وسطشون حال خوبی داشته باشی.

+ واج ارایی "خ" داشت:))

+ عه خوب شد گفتید،تو ذهن من داشت با صدای هایده پلی می‌شد واسه همین نوشتم هایده:))
چرا انشاالله همین هفته میرم به دیار دوست :)
ان‌شاءالله، پس حال خوب در راه است:)
با غصه های شخصیم میتونم کنار بیام. میپذیرم و خوبشون میکنم،یا حداقل کاری میکنم کمتر اذیتم کنن.
ولی با دردای جامعه نه
اینقدر دردامون زیاد شده که نمیدونیم اول به داد کدوم برسیم.
همش منتظرم بگن امروز این اتفاق افتاد و فردا اون اتفاق میفته. دیگه تعجب نمیکنم...

حال هممون همینه واقعا، حال شهرامون خوب نیست،حال مردممون خوب نیست، حال دل هیچ کس انگار درست و حسابی نیست، ولی نمیشه کاری کرد،اصلا همین که کاری از دستمون بر نمیاد خودش یه درد بزرگه...
منم خوبم یکم دلتنگم.
خدا رو شکر که خوبی، دلتنگ کی؟ راه نداره بری ببینیش؟
برای شخص خاص نیست. از اون دلتنگی های بی دلیل که تو دل آدم رخت میشورن.
آخ آخ اونا خیلی بده، میدونی دلت تنگه اما نمیدونی برای کی:|
ان‌شاءالله که زودی رفع بشه جونم:*
امیدوارم.
قربونت :)
ان‌شاءالله:)
:*
این روزا تهِ تهِ دل هممون یه غمی وول میخوره همینطوری واسه خودش...

کاش بتونیم یه روزی دستشو بگیریم و پرتش کنیم بیرون از دلمون:)
سالار عقیلی نه. وقتشه آهنگ خدابیامرز هایده رو بذاریم و باهاش بخونیم سال سال این چند(چهل) سال امسال پارسال پیرارسال هرسال می‌گیم دریغ از پارسال :|
خب هایده رو هم میتونید کنار سالار بشنوید!
اما هایده فقط اونجا که میخونه: روزهای روشن خداحافظ؛ سرزمین من خداحافظ، خداحافظ، روزهای خوبت بگو کجا رفت،تو قصه ها رفت یا از اینجا رفت؛ انگار که اینجا هیچکی زنده نیست، گریه فراوون،اهل خنده نیست...
+ اصلا غمی که تو این چند بیتشه رو قشنگ میشه لمس کرد.
خدا تو قرآن میگه " ان مع العسر یسرا ... " 
یعنی بعد از سختی ها راحتی و گشایش قرار دادیم :) 
ولی برا نسل ما اینطوری شده که " ان مع العسسسسسسسسسسسسسسسسسر یسرا " :|
البته خدا تو قران چیزهای دیگه‌ای هم میگه مثلا میگه"خداوند سرنوشت و حال هیچ قومی را تغییر نخواهد داد مگر اینکه انها خودشان وضع و حال خودشان را تغییر دهند"

خداکنه وقتی به اون "س" اخر العسر میرسیم زنده باشیم تا یسرا هم نصیبمون بشه ان‌شاءالله:)
بعله :) من همین به ذهنم رسیده بود :) 

آخر العسر "ر" داره نه "س" :)) 
#محض_مزاح D:
بهله، من ولی اینم به ذهنم رسید:))

منظورم "س" اخر اون العسری بود که کشیده نوشته بودید:| :)) 
#محض_دقیق_خوندن_جواب_کامنت‌ها :D

+ راستی بابت معرفی In time ممنون، دیدم و لذت بردم:)
شنبه ۱۶ تیر ۹۷ , ۱۰:۵۵ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
به قول نسرین یه جورایی خودمونو زدیم به اون راه! خیلی وقته سعی میکنم پا به پای بابام پیگیر اخبار نباشم. ولی نمیدونم چرا باز خبرها بهم میرسه!
اره منم همینطورم، اخر از یه جایی خبرها میاد و میرسه:|
گویا خبر راه اعلامش رو بلده خودش:)
شنبه ۱۶ تیر ۹۷ , ۱۲:۲۲ مهدی صالح پور
چند دوره جوونی‌ها به فنا رفته؛ یه سری طی سال های 55 تا 57 / یه سری اوایل انقلاب / یه سری دوران جنگ هشت ساله / یه سری توی شلوغی‌های 18 تیر 78 / یه سری مثل ما توی دوران احمدی نژاد / و حالا یه سری هم توی دوران فعلی.

الان که نگاه میکنم هیچکس توی چهل سال گذشته جوونی نکرده. هعی...

+ ولی به قول شهرزاد، صبح میشه این شب، وا میشه این در؛ صبر داشته باش...
چی بگم والا، بزرگترهای ما از قبل انقلاب می‌نالن، ماها از بعدش، کلا گویا این چرخه ادامه داره.

+ صبر میکنیم،ان‌شاءالله که صبح شدن شب‌ها رو ما هم ببینیم:)
حالم با تو خوبه غوغا میکنم :)

+ تو رو نمیگم :|
امیدوارم همیشه خوب باشید:)
 البته اون بنده‌ی خدا میگه حالم با تو نابه غوغا میکنه:)

+ :|
حفظیاتم خوب نیست
مخصوصا درمورد ترانه ها :)
اشکال نداره،اثرات پیریه:D
پیر آقا گل شونه :)
:)) اقاگل البته،خیلی حساسه رو این ‌فاصله‌ی وسطش:))
شنبه ۱۶ تیر ۹۷ , ۱۵:۵۳ علی محمدرضائی
حال ما افتضاحه
چرا؟ خدا بد نده!
من میگم اگه ما هی به داغونی حالمون فکر کنیم چی عایدمون میشه جز داغونی بیشتر؟! برای همین تو بحبوحه ی سختی ها دلم اول از همه خوشه به خدا که خدا رو شکر دارمش و بعدشم خوشه به خوشگلیا و امیدای کوچیک زندگیم و من عااااااالیم با این همه (((: 
با وجود اینکه گاهی نمیشه کاری کرد ولی منم دارم در راستای حال بهتر تلاش میکنم:)
خیلی خوبه که انقدر پرانرژی و باحالی و قشنگ نگاه میکنی، امیدوارم روز به روز عالی‌تر بشی مستور:*
واقعا نمیدونم:|
با ارزوی فهمیدن و حال خوب:))
کاری بس خوووووب می کنی جانا ^_^
باحالی از خودته جانِ دل، ان شاءالله باهم هر روز عااااالی تر از همیشه می شیم *:
قربانت:*
ان‌شاءالله، ان‌شاءالله حال هممون روز به روز بهتر بشه*_*
شکر...
:)
خدا رو شکر:)
خوش میگذره یسنا سادات؟ نیستی یه مدته! :)
شنبه ۱۶ تیر ۹۷ , ۲۱:۴۸ علی محمدرضائی
یکی ازدلایلش استرس نتایج کنکوره...
دلیل دیگش رو توی آخرین پستم توضیح دادم
ودلیل دیگرش هم یه چیزیه که نمیتونم بگم
اینو که ما هم داریم، شدید هم داریم.
بابای منم اون روز میگه برو یه چیز دیگه یاد بگیر به هر حال، قشنگ معلومه امیدی بهم نداره، داداشمم که میگه امسالم اخر با میگی نشدم و نمیرم یا یه بهونه‌ای پیدا میکنی:(
حل میشه ان‌شاءالله:)
موفق باشید:)
داغانیم واقعا داغان ...
نه امیدی نه انگیزه ای نه ...
هممون همینیم این روزها ولی دنبال بهانه‌های کوچیکیم برای شاد بودن، وقتی بزرگ نیست دنبال بهانه‌های کوچیک باش:)
ممنونم عزیزم:)
اره انگار حرفام تموم شده برا گفتن…
ولی مشکل نت هم هست:)

پس امیدوارم به زودی هم مشکل نتت حل بشه و هم اتفاقات خوب جدیدی برات بیوفته که حرف‌هات برای زدن برگرده:*
باورت میشه یکی دو هفته ست دانلود کردم و هرازگاهی گوش میدم بهش؟...چقدر ناراحت کننده است دیدن این اوضاع... 
خیلی، اصلا یه غم سراسری دل همه رو گرفته انگار...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
باز کن پنجره‌ها را که نسیم
روز میلاد اقاقی‌ها را
جشن می‌گیرد
و بهار
روی هر شاخه ، کنار هر برگ
شمع روشن کرده است!

همه‌ی چلچله‌ها برگشتند
و طراوت را فریاد زدند
کوچه یکپارچه آواز شده است
و درخت گیلاس
هدیه‌ی جشن اقاقی‌ها را
گل به دامن کرده است!

باز کن پنجره‌ها را ای دوست!
هیچ یادت هست
که زمین را عطشی وحشی سوخت؟
برگ‌ها پژمردند؟
تشنگی با جگر خاک چه کرد؟

هیچ یادت هست
توی تاریکی شب‌های بلند
سیلی سرما با خاک چه کرد؟
با سر و سینه‌ی گل‌های سپید
نیمه شب باد غضبناک چه کرد؟
هیچ یادت هست؟

حالیا معجزه‌ی باران را باور کن!
و سخاوت را در چشم چمن‌زار ببین!
و محبت را در روح نسیم
که در این کوچه‌ی تنگ
با همین دست تهی
روز میلاد اقاقی‌ها
جشن می‌گیرد!

خاک جان یافته است
تو چرا سنگ شدی؟
تو چرا این همه دلتنگ شدی؟
باز کن پنجره‌ها را
و بهاران را باور کن...
آرشیو مطالب
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan