هواتو کردم

خسته‌ام از این روزهای پوشالی ... میان این همه همهمه جای تو خالی


چالش ها+عکسهای مربوطه:)

در راستای چالش اول که بهار خادمی منو دعوت کرده:))

سه تا چیزی که بدون اونها خوابم نمیبره:) بالاخره بعد از تفکرات فراوان سه تا چیز به ذهنم رسید :)

1- اولیش خودم :) ( منظورم وجود فیزیکیمه) البته از گردن به بالاست:)

عکس خودم:))

2- پتو(مجاز از هر چیزی که بشه روم بگیرم :) )

پتو :)

3- گوشیم ( چون نشد عکس خودش رو بگیرم عکس صفحه ی اولش رو میزارم:) )

نمایی از صفحه ی گوشیم

 یه چیز دیدنی از شهرم:

دریای زیبای شهر که دیدنش این مصرع رو یادم میاره : شهر خاموش من آن جان خروشانت کو؟!

نمایی از دریای شهرمون

و اما چالش بعدی (وبلاگ خانه من) ؛ سه تا از چیزهایی که خیلی دوسشون دارم.

شاید برای دوست داشتن چیزهای مختلفی باشه ولی از بینشون اینها رو انتخاب کردم.

دوست داشتنی های من

1-دفتری با طرح شهید همت : سومین دفتر از مجموعه دفترهای خاطرات هر شب من که مخاطب خاص داره و وصیت کردم اگه روزی نبودم و اومد حتما دفتر رو به دستش برسونن.

2-دفتر شعر که 3,4 دفتر شعرمه و مدت زیادی نیست شروعش کردم 

انتخاب این صفحه هم (که البته شعرهاش خیلی واضح نیوفتاده) بیشتر بخاطر وجود اون بیت شعریه که زیاد دوستش میدارم :)

تو عروس کسی اگر بشوی                        نگذارم که دست روی دست

من؛ محمد علی قاجارم                             مجلست را به توپ خواهم بست

پ ن 1: عروس موجود در شعر برای ما احتمالا باید بشه داماد:))

3-پلاک: پلاک مذکور که در یک پست معرفیش کرده بودم خدمتتون:)

 علف خشک شده زیبای موجود در تصویر نیز (که علمای خانه در مورد این که اسمش چیه اختلاف دارن :) ) نزدیک به 7 سال پیش به عنوان یه خاطره از جایی چیدم,بسی دوستش میدارم:)

پ ن 2 : از صاحبان تمام چالش ها تشکرات لازم رو به عمل میارم:)

چه جای قشنگی زندگی می کنید. من عاشق دریا هستم....
شعرتون هم خیلی جالب بود.
موفق باشید
بله شهری زیبا که ایام عید اونقدر شلوغ میشه که جای خودمون نیست.(البته بیشتر بخاطر بازار بزرگ و معروفشه تا دریا)
ممنونم:)
تشکر از حضورتون
چهارشنبه ۲۸ مهر ۹۵ , ۲۲:۱۲ مهندس مکانیک خودرو
پس دیگه بهت فرشته خانوم نمیگیم،گل خانوم میگیممم
دوست داشتنیهاااات خیلی زیباوخوب هستند....
با وجود این که اسمم رو دوست دارم ولی گل هم قابل قبوله:))
لطف دارید,چشماتون زیبا میبینه:)
ممنون از حضورتون
چهارشنبه ۲۸ مهر ۹۵ , ۲۲:۱۶ مهندس مکانیک خودرو
ضمنااااین دست خط که دردفتری که روی پلاک نوشته شده است منظورم شعراست ،دست خطط بادست خط من مونمیزنه
فقطط من یکم کش دارمینویسممم
خخخخ پس شما هم بد خط هستید:))
من خطم خیلی ریزه اینها خط های درشتم هستند:) من هر گاه خواستم کشیده بنویسم خرابش کردم:))
ممنون از حضورتون
چالش جالبیست..........ازپلاک خوشم امد
بلی خیلی جالب بود:)
قابل نداره؟:)
ممنون از حضورتون
چالش جالبیست..........ازپلاک خوشم امد
:)
ممنون از حضورتون
چالش جالبیست..........ازپلاک خوشم امد
:)
تشکر از حضورتون

یه دونه از این دفترا دارم باطرح شهید چمران

توش شعرهم نوشته شده اتفاقا، ولی هدیه س هم خودش هم شعراش.....................یادم رفته بود....................

من 2،3 تا از همین دفتر دارم که از راهیان نور پارسال و امسال خریدم صرفا برای نوشته هام ولی تا حالا فقط همین یه دونه رو استفاده کردم.:)
ممنون از حضورت
عکسا برام وا نشد ولی چالش جالبی بود
جدی ؟ چرا؟ شاید با گوشی اومدید باز نشده با کامپیوتر امتحان کنید احتمالا بشه:)
تشکر از حضور و نظرتون
باز چالش
:(
من اولین بار بود تو چالش شرکت میکردم:)
تشکر از حضورتون
اعتماد ب عرش.. تو عکس خودتون موج میزنه ها! :))

دریا چ زیباست...
البته دریا همیشه زیباست.. خوش ب حالتون :)

"دفتر شعر که 3,4 دفتر شعرمه..."
این یعنی چی ؟؟

شاعر هم هستین پس! چ خوب :)
اعتماد به عرش؟ کو؟کجا؟ اون عکس رو که در کمال تواضع گرفتم:))تازه عکسهای خانوادگی هم داریم:))
بله :) البته وقتی کنارش زندگی کنی برات عادی میشه :))
3،4 دفتریه که شعرها یا جمله هایی که دوسشون دارم رو توش می نویسم :))
نه بابا شاعر کجاست؛ البته سالهاست دستی به قلم دارم و تا حدودی قطعه ی ادبی می نویسم اما شاعر نیستم:))شاعری من در حد همون تک بیت هاییه که معمولا نمی تونم به بیت دوم برسونمشون:))
تشکر از حضورتون
پنجشنبه ۲۹ مهر ۹۵ , ۰۶:۳۵ مهندس مکانیک خودرو
نه من خوش خط مینویسم
دردوره راهنمایی ودبیرستان وهنرستان جزوخوب نویس های کلاس بووودم...

حالااااهم هستممممم ولی دست خطتون بافونت سایتتون هم مونمیزنه
اگه خطتتون مثل منه که نباید خوش خط باشید:)))
امیدوارم میکنید به خوش خط بودنا:)) من برم یه مسابقه ی خط اسم بنویسم:)
ممنون از حضورتون
عکسهای قشنگی بودن...
لطف دارید.
تشکر از حضورتون
(((((-:عجب چالشی
اره جالب بود:)
ممنون از حضورت
سلام . ممنون از حضورت در وبلاگم . ای کاش آدرس بازی اول رو میذاشتی چون منم میخواستم تو بازی سه تا دوست داشتنی ها پتوم رو حتما بذارم :))))
سلام
خواهش میکنم
میخواستم بزارم ولی بهار خادمی همون شب وبلاگش رو بست و نمیشه پستهاش رو دید:(
ممنون از حضورتون
اون انتی ویروسی که روی تلفنتون نصب شده توی گول پلی 75 دلار قیمتشه

بعید میدونم شما نسخه اصلی دانلود کرده باشی




شایدم اصلی باشه؟!



همین دیگه
حرف دیگه ندارم





نه از بازار دانلود کردم ؛نسخه ی رایگان بود:)
تشکر از حضورتون
جمعه ۳۰ مهر ۹۵ , ۰۰:۱۷ مهرداد طارقلی
خخخخخ..

جالب بود..

خداقوت..
:)
تشکر
ممنون از حضورتون
کلا منظور شما از این این پست رو نفهمیدم
منظور خاصی نداشتم.به یه چالش دعوت شده بودم و یکیش هم برام جالب بود دوست داشتم شرکت کنم...همین
مگه پشت هر کاری باید یه منظور نهفته وجود داشته باشه؟؟!
ممنون از حضورتون
خیلی خب،حالا چرا میزنی:)
موفق باشین.
خخخخ نه بابا دست بزن ندارم ظاهرم غلط اندازه:))
ممنون
تشکر از حضورتون
جمعه ۳۰ مهر ۹۵ , ۱۴:۱۱ ♥سرباز شیعه♥
سلام

قالب نو مبارک

خیلی خیلی مانا باشید
سلام
ممنون
همچنین :))
تشکر از حضورتون
عالی :)
همینکه وقت گذاشتی به دوست داشتنی هات فکر کردی خودش کلی خوبه :)
اتفاقا در راستای چالش شما یه کانال برای دوستام راه انداختم تمامشون به چالش کشیده شدن:)
ممنون از حضورتون
جمعه ۳۰ مهر ۹۵ , ۲۰:۴۴ امیری حسین و نعم الامیر
^_^

گل بانو
:)
گل پسر :)
ممنون از حضورت
شنبه ۱ آبان ۹۵ , ۱۹:۱۹ یـک مـعــلـم . .
باسلام وعرض ادب،
عکس ها خیلیییییی قشنگ بودن^ـ^
+ازدفتر شعرتون،نوشتین،منم تصورکردم که شعرهای خودتون رو توش می نویسین^ـ^
-چراخودتون شعرنمیگین؟؟!
 :)
+اون گیاه خشک شده،شبیه خوشه ی نی هستش!
.
مؤیدباشید،
و
علی یارتون . .
سلام
ممنونم لطف دارید
نه شعرها و متن هایی که به نظرم قشنگه رو یادداشت میکنم:)
گاه گاهی شعر میگم ولی در حد 1،2 بیت ؛ اصولا شعر گفتن علاوه بر علاقه  استعداد میخواد که فکر نکنم من خیلی فاکتور دوم رو داشته باشم.:)
اتفاقا توی جایی شبیه بیشه زار سبز شده بود:)
مانا باشید:)
تشکر از حضورتون

خیلی جالب بود 
مخصوصا عکس خودت :-P
لطف دارید :)
ممنون از حضورت
خخخخخخخخخ خعلی از گردن ب بالا قِشنگ بود خخخخ

وییییی چ دریایی هم دارین خوشبحالتون ما ندرم :)

این علف خشکم من خعلی دیدم مث این ولی فک کنم نی باشه نی :) خخخ

کلا قِشنگ بود ^___^
خخخخخخ لطف داری چشمات قشنگ میبینه:)
به قول خواهر زاده ام :اِ اِ ما داریم شما ندارید خخخخ شوخی میکنم  قابل نداره :))))
بله خودمم حدس میزنم نی باشه:)
لطف داری:)
ممنون از حضور و نظر خوبت اقای دکتر:)
ن ما ندرم :))

ننم گف پیاز دِرِن ^_^

ندرن؟ شب زمینی چی؟

ندرن خب گورجه بِدِن :)) حححح

دریاااااااا ک دارینننن :))
خخخخخ
اره دریا داریم از نوع خلیج فارسش هم داریم:)) خوبش هم داریم :))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
باز کن پنجره‌ها را که نسیم
روز میلاد اقاقی‌ها را
جشن می‌گیرد
و بهار
روی هر شاخه ، کنار هر برگ
شمع روشن کرده است!

همه‌ی چلچله‌ها برگشتند
و طراوت را فریاد زدند
کوچه یکپارچه آواز شده است
و درخت گیلاس
هدیه‌ی جشن اقاقی‌ها را
گل به دامن کرده است!

باز کن پنجره‌ها را ای دوست!
هیچ یادت هست
که زمین را عطشی وحشی سوخت؟
برگ‌ها پژمردند؟
تشنگی با جگر خاک چه کرد؟

هیچ یادت هست
توی تاریکی شب‌های بلند
سیلی سرما با خاک چه کرد؟
با سر و سینه‌ی گل‌های سپید
نیمه شب باد غضبناک چه کرد؟
هیچ یادت هست؟

حالیا معجزه‌ی باران را باور کن!
و سخاوت را در چشم چمن‌زار ببین!
و محبت را در روح نسیم
که در این کوچه‌ی تنگ
با همین دست تهی
روز میلاد اقاقی‌ها
جشن می‌گیرد!

خاک جان یافته است
تو چرا سنگ شدی؟
تو چرا این همه دلتنگ شدی؟
باز کن پنجره‌ها را
و بهاران را باور کن...
آرشیو مطالب
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan