هواتو کردم

خسته‌ام از این روزهای پوشالی ... میان این همه همهمه جای تو خالی


بیست ساله ها

پسر مردم بیست سالش که بود فرمانده شد!

(جهاد را میگویم)

آن یکی هم بیست سالش که بود شهید شد.

(اقا محمدرضا را عرض میکنم)

من هم  بیست ساله شده ام اما هنوز پشت کنکورم :(

خدایا عدالتت را شکر...

پ ن : این یک قانون نانوشته است ؛ اگر میخواهید شما را یاد کنند نزد اباعبدالله ، شب جمعه شهدا را یاد کنید ولو با یک صلوات

عالی! ما که بیست رو هم رد کردیم و هنوز اندر خم یک کوچه ایم!
خوشا یه سعادتشون!
حالا باز شما یه کاره ای شدید من هنوز پشت کنکورم:(
اری:)
ممنون از حضورتون
جمعه ۸ ارديبهشت ۹۶ , ۱۵:۱۸ یا فاطمة الزهراء
خوش به سعادت شون بعضیا هشتاد سالشون میشه ولی هیچی به هیچی آخرم الکی الکی میمیرن بدون اینکه خاصیتی برای خودشون یا بقیه داشته باشن بدون اینکه تو یاد کسی باشن
این فکر کنم سرانجام من باشه:(
البته امیدوارم که نباشه:)
ممنون از حضورت
لیاقت میخواد این چیزا که نداشتیم.
:(
ممنون از حضورت
خوش بحالشوون
بلی:)
ممنون از حضورت
سلام
جسارتا اگر قرار است به اسلام و مسلمین خدمت کنید، راه های دیگری هم به جز شهادت هست;) همیشه که قرار نیست کوتاه ترین و راحت ترین راه را انتخاب کنید:))
اگر بنا باشد، همه جوان ها در بیست سالگی شهید شوند، سرمایه ای برای اسلام باقی نمی ماند
دین خدا توسط چه کسانی حفظ شود؟

من خودم هم دقیق نمی دانم
ولی توصیه می کنم تحقیق کنید:
حضرت امام خمینی ره در چه سنی کتاب شرح چهل حدیث را تالیف کرده اند؟
یا علمای دیگر...

خلاصه ی کلام این که شهادت: زمان و مکان و شرایط خاصی دارد،
وقتی که هیچ تکلیفی به جز دادن جان، برای شما مقدور نباشد
و دین خدا هم به این خون نیاز داشته باشد
در غیر این صورت، جان دادن، چیزی جز به هدر دادن نعمت و موهبتی که خداوند به انسان ارزانی داشته نیست.
سلام
همه دوست دارن بهترین راه رو انتخاب کنن و منم بهترینم رو انتخاب کردم:))
توسط اون ۲۰ ساله هایی که دوست ندارن شهید بشن:)
چه توقعاتی دارید ها:)‌کتاب؟من؟ ما در همین حد که گند نزنیم به دین یعنی خیلی خوب به وظایفمون عمل کردیم:))
شهید صدرزاده تو مسائل فرهنگی حضور فعال داشتن ؛ شهید محمودرضا بیضائی هم همین طور؛ فعالیت مجازی و فرهنگی هم در عصر ما یه تکلیفه(رهب  انقلاب هم فرمودن) اما با این حال رفتن و شهید شدن؛ شرایط تکالیف دیگه مقدور بود اما بازم رفتن.ما نیز دلمان از این نوع تکالیف میخواهد مدل رفتن و برنگشتن:)
ممنون از حضور و نظر خوبتون:)

سلام .... آرزو بر جوانان عیب نیست ؛ اما ؟ به بها بدهند و به بهانه ندهند ... وفقکم و ایانا
یاحق
سلام
هعی... بهای ما کجا شهادت کجا؟
ممنون از حضورتون و نظر کباب کننده تون:))

پدر من وقتی 15سالش بود رفت جبهه. من هم وقتی 15سالم بود نشسته بودم پشت میز و صندلی.
پدر من وقتی 18سالش بود جبهه بود. من وقتی 18ساله شدم پشت کنکور بودم.
پدر من وقتی 20ساسله شد یک فرزند داشت. من 20ساله که شدم باد عاشقی زد به کله ام و توی دانشگاه چیزی نمونده بود هدفم رو گم کنم.
پدر من توی 25سالگی زن و فرزند داشت. شغل داشت. و کلی امید و آرزو. من اما در 25سالگی...

:/
خدا بیست سالگیتون رو بخیر گذرونده پس:)))
شما هم در ۲۵ سالگی ان شاا... به چیزهایی شبیه به پدرتون میرسید.حالا ۲۵ نشد ۲۶ سالگی.:))
پدر شما میشه حدود ۲۵؛۳۰ سال پیش ولی اینا رو نگاه کنید؛بغل گوشمون میرن و ما میمونیم...
۲۰ سالگی من کجا و ۲۰ سالگی اقا محمدرضا کجا؟:(
ممنون از حضورتون

20ساله داریم.. توی جوی آب کنار خیابون داره جون میده!
نیمه پر رو ببینید! ^_^

+ ب امید موفقیتتون تو آزمون.. :)
:(( هعی‌...الان داشتید روحیه میدادید بهم؟؟:))))
ممنونم:)
+عیدتون هم مبارک
ممنون از حضورتون
سلام علیکم

به نظر من، ما باید به وظیفمون عمل کنیم.. اگر در این راه دچار خطا و گمراهی شدیم، سعی کنیم هدف رو گم نکنیم.. همواره برای رسیدن به هدفمون تلاش کنیم.. هدف یعنی تلاش و کوشش در راه خدا و اسلام..

اگر حاج قاسم سلیمانی در زمان جنگ شهید می شدند.. الان چه کسی عهده دار چنین مسئولیت سنگینی بود.. شاید بعضی ها بگویند خب فردی دیگر.. ولی چه بهتر که چنین انسان شایسته ای بمانند و اینچنین ایفای نقش کنند.. واقعا حاج قاسم شایستگی شهادت را ندارد..؟ قطعا خیر.. خداوند حاجی رو نگه داشته به عنوان یه سرباز واقعی آقا امام زمان(عج) و رهبرمون..
یا شهید تهرانی مقدم.. ایشان هم زمان جنگ بودند و سالیان سال در کاری بسیار پرمخاطره فعالیت داشتند.. اما بعد از این همه سال.. شهید شدند و خبر شهادتشون رو هم به دوستانشون داده بودند از قبل..

لذا خواهرم ما باید سعی داشته باشیم به این فکر کنیم که هدف چیست و برای آن تلاش کنیم.. خداوند در قران می فرماید نسبت به نعمت هایی که به دیگران داده ام و باعث برتری آنها شده است، احساس کمبود و کاستی نکنید و همه چیز را از خداوند بخواهید..

الان که شما در مراحل کنکور هستید، اگر میخواهید در راه خدا قدم بردارید، مثلا میتونید تلاش کنید رشته ای قبول بشوید که از طریق آن بتوانید بهتر به اسلام و مردم خدمت کنید.. همین پزشکی.. چقدر الان جامعه ی ما نیاز به پزشک خوب و انسان و مسلمان دارد.. که فقط بخاطر پول مردم را جراحی نکند.. خداوند راه رو مشخص کرده و از خودش بخواهید کمکتان کند در مسیرش قدم بردارید.. خیلی ها سالیان سال در اشتباه بودند.. اما همینکه از اشتباه خود برگشتند و رو به خدا کردند، یک شبه ره صد ساله رو پیمودند.. مثل بسیاری از شهدا..

التماس دعا
علیکم السلام:)
یه کم زیادی سخته عمل به وظیفه:)به قول اقای رجعت صدر شهادت راحت تره:)
حاج قاسم یه ذخیره است برای دین اما من...قیاس مع الفارغ میکنید:)
والا دوست داریم هر چی شدیم خدمت کنیم تا خدا چه بخواد...ان شاا... خواست خدا و خواست ما هم سو باشه:)
+عیدتون هم مبارک:)
ممنون از حضورتون
ببخشید..

در نظر بالا، قسمت:

واقعا حاج قاسم شایستگی شهادت را ندارد..؟ قطعا خیر.. خداوند حاجی رو نگه داشته به عنوان یه سرباز واقعی آقا امام زمان(عج) و رهبرمون..

منظورم این بود که قطعا بله، ایشون شایستگی شهادت رو دارند.. و..
بله متوجه منظورتون شدم:)
تشکر از حضورتون
خوب بود.
ان شاءالله پشت درب زندگی و انسانیت نمونیم
ان شاء الله این مرحله از بخشی از مسیر خدمت رو با موفقیت طی کنید
ممنونم:)
ان شاا...:)
تشکر:)
ممنون از حضورتون
اللهم صلی علی محمد و آل محمد
و عجل فرجهم:)
ممنون از حضورتون
من هم بیست سال دارم .. پشت کنکورم ..

خدا خودش عنایتی بفرماید که به صراط مستقیم برویم
چه جالب:)
ان شاا...:)
ممنون از حضورت
خخخ
مث اینکه ب جای روحیه دادن.. اون میزان روحیه خودتونم گرفتم با این مثالم! :))
دقیقا:)
شما تو کار مشاوره و روحیه دادن و اینا وارد نشو:))))
تشکر از حضورتون
خوش بحالش واقعااااا...

ایشالا منم توفیق شهادت را پیدا کنم هر چه زودتر.

شهادت تو پیری را اصلااااا دوست ندارم شهادت تو جوونی خوبههههه...
:)
ان شاا...
پیری شهید شدن هم سخت تره:(
ممنون از حضورتون
آدم وقتی میخواد ازدواج کنه میره یه آدم جوان و خوش بر و رو را انتخاب میکنه برا خدا شهید شدن هم تو جوونی خوبه ، چون خوش بر رویی ، مثل میوه تازه رسیده میمونه که خودش را در راه خدا میده نه وقتی که پیر شد و به هیچ کاری نیومد و چروکیده ( این جملات و تفکر مستقیما مال خودمه )
کلا ادم تو پیری انگار دلبستگیش به دنیا بیشتره تازه کوله بارش هم سنگین تره و انتخاب شدنش سخت... ما هم جوونی رو بیشتر دوست داریم اما اون ما رو دوست نداره:(
ممنون از حضورتون
آخ گفتید امان از دل اون که راضی نمیشه...
بلی:(
ممنون از حضورتون
خدا رحمتشون کنه

اللهم  ارزقنا توفیق شهادة فی سبیلک
ان شاا... :)
ممنون از حضورتون
اللهم صلی علی محمد و آل محمد
و عجل فرجهم:)
ممنون از حضورت
چی میخونی؟تجربی یا ریاضی یا...؟
من بیست سالم که شد...بعد پشت کنکوری بودنم...پزشکی قبول شدم...الان ۲۵ سالمه و الان دغدغه های یه دختر ۲۵ ساله رو دارم..
امیدوارم امسال بهترین رشته ای که میخوای رو توی بهترین دانشگاه ایران قبول بشی...
امیدوار باش...
تلاش کن...
ولی یادت باشه هیچ آرامش و بزرگی بدون سختی  کشیدن به دست نیومده و نمیاد..
پس تلاش کن...
موفق باشی عزیزم
تجربی:)
منم پشت کنکوریم ؛ هر کس به اندازه ی سنش دغدغه های خاص خودش رو داره.
ممنونم:)
امیددارم و دارم سعی میکنم تلاش کنم:)
امیدوارم تهش رسیدن باشه اگه به صلاح باشه البته:)
:)
ممنونم همچنین تو:)
تشکر از حضورت
جمعه ۲۹ ارديبهشت ۹۶ , ۲۳:۲۲ ــ پــــــــــائــــیزــ
منم بیست سال و اندی سنمه و هنوز پشت کنکورم،همدردیم شدیدا
:(
چقدر ما گناه داریم:(
ممنون از حضورت
جمعه ۲۹ ارديبهشت ۹۶ , ۲۳:۲۲ ــ پــــــــــائــــیزــ
منم بیست سال و اندی سنمه و هنوز پشت کنکورم،همدردیم شدیدا
ممنون از حضورت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
باز کن پنجره‌ها را که نسیم
روز میلاد اقاقی‌ها را
جشن می‌گیرد
و بهار
روی هر شاخه ، کنار هر برگ
شمع روشن کرده است!

همه‌ی چلچله‌ها برگشتند
و طراوت را فریاد زدند
کوچه یکپارچه آواز شده است
و درخت گیلاس
هدیه‌ی جشن اقاقی‌ها را
گل به دامن کرده است!

باز کن پنجره‌ها را ای دوست!
هیچ یادت هست
که زمین را عطشی وحشی سوخت؟
برگ‌ها پژمردند؟
تشنگی با جگر خاک چه کرد؟

هیچ یادت هست
توی تاریکی شب‌های بلند
سیلی سرما با خاک چه کرد؟
با سر و سینه‌ی گل‌های سپید
نیمه شب باد غضبناک چه کرد؟
هیچ یادت هست؟

حالیا معجزه‌ی باران را باور کن!
و سخاوت را در چشم چمن‌زار ببین!
و محبت را در روح نسیم
که در این کوچه‌ی تنگ
با همین دست تهی
روز میلاد اقاقی‌ها
جشن می‌گیرد!

خاک جان یافته است
تو چرا سنگ شدی؟
تو چرا این همه دلتنگ شدی؟
باز کن پنجره‌ها را
و بهاران را باور کن...
آرشیو مطالب
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan