هواتو کردم

خسته‌ام از این روزهای پوشالی ... میان این همه همهمه جای تو خالی


.....

پنجره زیباست، اگر بگذارند

چشم مخصوص تماشاست، اگر بگذارند

من از اظهار نظرهای دلم فهمیدم

عشق هم صاحب فتواست، اگر بگذارند

+ تو کامنت هاتون شعر بنویسید ثواب داره:)

+در حالی که ملت از حرفهای سخیف آن مردک دیوانه ناراحتند من از صعود تیم پارس جنوبی جم متعلق به استانی که بیشترین ساحل را با خلیج فارس دارد(بوشهر) به صدر جدول خوشحالم:)

درد بر من ریز و درمانم مکن
زان که دردِ تو ز درمان خوش‌تر است
می نسازی تا نمی‌سوزی مرا
سوختن در عشقِ تو زان خوش‌تر است

مولانا :)

خوشحالم که خوشحالی فرشته‌ی خوبی‌ها ^_^
دردم از یار است و درمان نیز هم
دل فدای او شد و جان نیز هم

ممنون عزیزم:)
"من نخل شدم قرار شد خم نشوم
جز با تو و خنده هات همدم نشونم
یک سیب دگر بچین و حوایم باش
نامردم اگر دوباره آدم نشوم"

+ حتی نمیدونم تراختور کجای جدوله، تا این حد دور از فوتبالم :))
دوباره سیب و غزل، من گناه می خواهم
دلی دچار تو و سر به راه می خواهم
دوباه اینکه تو حوا شوی و من آدم
و باز لذت یک اشتباه می خواهم

+منم امروز جدول رو اتفاقی دیدم:))
 تراختور نهم جدوله:)
پارس جم رو به شخصه خیلی دوست دارم. قدیما که شاهین بوشهر بود هم خیلی دوستش داشتم. :)
ان شالله امسال دوم بشین حتما.
.
شعر هم:

مجنون به نصیحت دلم آمده است
بنگر به کجا رسیده دیوانگی ام!

ابوسعید ابوالخیر
اونم شما رو دوست داره:) ما هم شاهین رو خیلی دوست داشتیم و انصافا هم خوب خودش رو بالا کشیده بود و بازی های خوبی داشت،جوری که خیلی هامون رو پای تلویزیون می اورد:)
چرا دوم؟ ان شاا... اول بشیم امسال:)

مرغ دل باز هوادار کمان ابروییست
ای کبوتر نگران باش که شاهین آمد
+مصرع دوم این شعر رو ورودی شهر بوشهر برای شاهین زده بودن:)
@آقاگل
یعنی پرسپولیس اول شه؟؟ :)))))
یحتمل منظورشون همینه اخه پرسپولیس دومه:))
بابا لیگ ایران که کلا همه برا دوم شدن میجنگن. :) 
همه میدونن کی اوله آخرش. 
فعلا که پارس جنوبی اوله و پرسپولیس دوم، امید که تا آخرش همینطوری بمونه:)
حالا خوبه چند سال پرسپولیس اول نمیشد و تازه به بالای جدول برگشته:)) 
جای استقلال هم واقعا خوبه، راضیم ازش:))

شنبه ۲۲ مهر ۹۶ , ۱۷:۲۵ دُچــــار ــــار
پارس جنوبی من یه بازیش رو دیدم
احساسی بازی می کنن
فک نکنم به آخر لیگ برسن

ولی خیلی بهتر از استقلالن
:/ احساسی بازی میکنن؟! خودمم فقط یکی، دو بازیشون رو دیدم:)
ان شاا... میرسن و اول میشن و من میام نتیجه ی احساسی بازی کردن رو بهتون میگم:))
عامو استقلال آخر جدوله، پارس جنوبی اوله و باخت نداشته تازه میگید بهتر از استقلال بازی میکنه؟! چطوری بازی رو نگاه کردید مگه؟ مطمئنید شما احساسی نگاه نمی کنید؟:))
شنبه ۲۲ مهر ۹۶ , ۱۷:۴۳ دُچــــار ــــار
آره چون بازی با پرسپولیس رو دیدم شاید شما درست میگید :)
من اون بازی رو ندیدم:)
ای بابا فرض کنید سگی واق واق کرده! ناراحتی نداره!
من از این ناراحتم که چطور بعضیها با سادگی و حماقت تمام به این کله هویج دل بستن و پیشرفت و سعادتشون رو در گرو داشتن حمایتش میدونن!


به یاد آن کسی که چشم هایش برده جانم را
تفال می زنم هر شب مفاتیح الجنانم را

شبیه قاصدک های رها در دشت می دانم
لبت بر باد خواهد داد روزی دودمانم را

سید تقی سیدی

شعر کامل فردا در وبلاگ قرار میگیره
چی بگم والا:/
شعر کاملش رو خوندم قبلا خیلی زیباست:)

شهر من رو به زوال است تو باید باشی
دل من زیر سئوال است تو باید باشی
فال حافظ زدم آن رند غزل خوان میگفت
زندگی بی تو محال است تو باید باشی
آره الان هم دارن دم از وحدت میزنن
عیب بچه ای که خرابکاری کرده و میگه مامان بیا منو بشور! :))
ماجرای خلیج عرب نامیدن خلیج فارس تنها یه بهانه بود که حواسمون رو از تحریم های جدید پرت کنه
خیلی ها هم در داخل دقیقا دارن همینکارو میکنن!

پس فن غافل گیری رو از دست دادیم رفت :(
ملت عجیبی هستیم.
ترامپ یه دیوونه است خیلی ارزش ناراحت کردن و اهمیت دادن رو نداره:)
اره تقریبا:))
پارس امسال منو یاد برق شیراز میندازه سالی که تا نیم فصل اول بود. آخرین بازیش یهویی 5-1 از پرسپولیس باخت. و نتیجه چی شد؟ نیم فصل دوم رو کامل باخت و آخرشم سقوط کردن. : | 
امیدوارم پارس این شکلی نشه.
و این فصل دوم بشه لااقل. نشد دیگه لااقل جزء 10 تای اول باشه
اقاگل تخریب روحیه؟! ما تا تهش میریم ان شاا...:)
 پارس تیم خوبیه و ان شاا... این فصل اول میشه و پرسپولیس هم دوم:)
حالا ما هم یه مقداری پرسپولیسی هستیم ها ولی دیگه وقتی تیم استانی داشته باشیم اولویت با اونه:)
- بوسه بر آن جام که دستم دهی/ بی خبر از جان و جهانم کنی
- بی خبر از جان چه حاصل تو را/ گر تو از این ره برونم کنی
- کی بتوانم که برونت کنم/ با جرعه از جام نگونم کنی 
  عقل ربایی تو به این جام جم/ غوطه ور بحر جنونم کنی
- غوطه ور بحر جنون گر شوی/ ترسم از آن است برونم کنی
  ورنه همان سان که آمد سخن/ با بوسه بر آن جام مریدم کنی
----------
ما بخیل نیستیم. شما که خوشحال باشی، ما خوشحالیم.
چه شعر جالبی بود تا حالا نشنیده بودمش،شعرهای حالت مناظره ای رو دوست دارم:)

ای ز غم فراق تو جان مرا شکایتی
بر در تو نشسته ام‌ منتظر عنایتی
گر چه بمیرم از غمت هم نکنی به من نظر
ور همه خون  کنی دلم، هم نکنم شکایتی

+ ممنونم،ما هم همینطوریم و به شادی دوستان شادیم، ان شاا... همیشه شاد باشید:)

این مکالمۀ شاعرانه، بین دو تن از شاعران برجستۀ کشوره.
+ خوش باشید!
 فکر کردم شاعرش یک نفر باشه، یه چیزی تو مایه های مناظره های پروین:)
+همچنین:)
شاعری یادم رفت وقتی یار را دیدم !
یعنی تا این حد؟:)) 
الحمدلله ما هنوز ندیدیمش یه مقداریش یادمونه:))
همه جا نوشتم این بیتو 
اینجام بمونه :))
حق به حق دارش به سختی میرسد این روز ها 
ترس دارم مال هر کس غیر من باشی تو هم!
به به چه بیت قشنگی:)
اوست نشسته در نظر من به کجا نظر کنم
اوست گرفته شهر دل، من به کجا سفر کنم
یه داستان صوتی از هم شهریاتون بدم گوش کنین:
https://docs.google.com/file/d/0B4NcqN7YiGbFdWJCNGxMNWpJVTA/view
از بانوچه؟
خیلی ممنونم بابت لینک:)
نه. نمیدونم از کیه.

اها، ممنونم:)
اینم یکی دیگه. اینو قبلا تو وبلاگمم گذاشته بودم. اینو بیشنر دوست دارم.
البته این جنوبیه ولی بوشهری نیست:
http://aghagol.blog.ir/post/1221
بازم ممنونم:)
زخم ناسور تو را مرهم جانی نرسید
همه تن چشمی و از دوست نشانی نرسید
..

شاعریتان مستدام
ترک ما کردی، برو هم صحبت اغیار باش
یار ما چون نیستی،با هر که خواهی یار باش

سرتون سلامت
تشکر از حضورتون
منم خیلی خوشحالم :)) 
ان شاءالله زنده باشیم و صعود تیم های شاهین و ایرانجوان رو هم ببینیم :)))) 
خدا رو شکر:)
ان شاا... :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
باز کن پنجره‌ها را که نسیم
روز میلاد اقاقی‌ها را
جشن می‌گیرد
و بهار
روی هر شاخه ، کنار هر برگ
شمع روشن کرده است!

همه‌ی چلچله‌ها برگشتند
و طراوت را فریاد زدند
کوچه یکپارچه آواز شده است
و درخت گیلاس
هدیه‌ی جشن اقاقی‌ها را
گل به دامن کرده است!

باز کن پنجره‌ها را ای دوست!
هیچ یادت هست
که زمین را عطشی وحشی سوخت؟
برگ‌ها پژمردند؟
تشنگی با جگر خاک چه کرد؟

هیچ یادت هست
توی تاریکی شب‌های بلند
سیلی سرما با خاک چه کرد؟
با سر و سینه‌ی گل‌های سپید
نیمه شب باد غضبناک چه کرد؟
هیچ یادت هست؟

حالیا معجزه‌ی باران را باور کن!
و سخاوت را در چشم چمن‌زار ببین!
و محبت را در روح نسیم
که در این کوچه‌ی تنگ
با همین دست تهی
روز میلاد اقاقی‌ها
جشن می‌گیرد!

خاک جان یافته است
تو چرا سنگ شدی؟
تو چرا این همه دلتنگ شدی؟
باز کن پنجره‌ها را
و بهاران را باور کن...
آرشیو مطالب
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan