هواتو کردم

خسته‌ام از این روزهای پوشالی ... میان این همه همهمه جای تو خالی


یا اله العاصین

_ شنیدی میگن ماه رمضان خدا شیطان رو به بند میکشه؟

_آره

_ اما بازم با این وجود ما گناه می‌کنیم!

_خب؟

_ پس این نشون میده که چی؟ کرم از خود درخته!


+ تک خور نباشید،این شب‌ها برای ما هم دعا کنید لطفا!

اجابت دعاها ان شاالله
ان‌شاءالله
مثلاً کرم‌ نمیتونه از خاک باشه؟ 

+ تک‌خوری در مرام ما نمیگنجد :/ :)) ما هم دعا میخواهیم.
در مورد بشر میتونه از هر چیزی باشه!

+افرین به مرامت:) منم تک‌خوری تو ذاتم نیست.
پارسال احیا رفته بودم یه مدرسه ای که دعا خونی ش تو حیاط مدرسه بود، نسیم می وزید و یه بنده خدایی که پشتش به جمع بود تو حیاط درندشت جوشن می خوند... برقا رفت و کل حیاط تاریک شد. میکروفن قطع شد. صدای دعا از هر لحطه ای واقعی تر شد. نور ماه نزدیک تر به ما تابید ... احساس کردم، همون چند دقیقه،  دعا خوندمون دعا شد. قبول شد. :)‌ 

التماس دعا در زیر نور ماهی، در حیاط مدرسه ای، در معرض نسیم خنکی اگر بودید ...:-)
چه حس خوبی، این لحظه‌ها آدم احساس می‌کنه به خدا نزدیک‌تره.
حتما عزیزم، دعاگوتون هستیم:)
سلام
التماس دعا

برا ماهم دعا کنین ...
سلام
محتاجیم به دعا
حتما ‌ان‌شاءالله
سلام
عبادات قبول!
بهترین دیالوگ بود.
شما هم تک خور نباشید :-)
سلام
ممنونم، طاعات و عبادات شما هم قبول باشه ان‌شاءالله
تشکر
حتما، ان‌شاءالله به یادتون هستیم:)
:)
بعله ، مجموعه کلکسیون کرم داریم ...

تک خور نیستیم خیالتان تخت ! :)
:|

آفرین:) ممنون
:))))
دقیقا
من دعام نمیاد بعضی وقتا
واقعا چرا؟؟؟
:)
نمیدونم، منم گاهی وقت‌ دعا و ارزوم نمیاد:|
عجب :|

+ باشد :)
:)

+ممنون:)
:((
:(((((




این شبا واقعا محتاجم به دعا فرشته ی خوبی ها .
ایشالا حاجت روا بشی 💚

:|

ان‌شاءالله همه حاجت روا بشن.
ممنونم عزیزم:)
رفته بودیم کوه، یکی از همراه‌ها می‌گفت خدایا خودت شکر کن. حس خوبی بهم داد این حرف. فکر کنم اینجا سومین یا چهارمین جاییه که دارم می‌نویسمش. :)
خدایا خودت شکر کن.
بنده همان به که زتقصیر خویش عذر به درگاه خدای آورد.
حرف جالب و قشنگی زدن، ممنون که اینجا هم گفتید:)

تنها گناه ما طمع بخشش تو بود؛ ما را کرامت تو گنه‌کار کرده است
دعاهات مستجاب عزیزم
امیدوارم بهترین ها رو برامون نوشته باشن
همچنین جانم:)
ان‌شاءالله
چقدر این تیترت برام حس خوبی داره
برای اولین بار پارسال شب بیست و یکم از زبان آقای رفیعی تو حرم شنیدم

ای خدای گنه کاران
:(

به یادت خواهم بود.

ما را بدعائید که محتاج دعاییم.

خدا رو شکر
خودمم همین چندسال اخیر شنیدم و به دلم نشست.

ممنونم:)

ان‌شاءالله حاجت روا بشی عزیزم.
خدا همه رو به راه راست هدایت کنه و ان شاءالله صاحب زمانمون زود زود ظهور کنن من یه زبون درازی به یه سری از دوستام بکنم یه چندتا هم دیدی دیدی بگم ؛)))
التماس دعا

ان‌شاءالله، چه هدف جالبی داری:))
محتاجیم به دعا عزیزم:)
اللهم صلی علی محمد و آل محمد
دشمن ترین دشمن انسان هوای نفس اوست.
تشکر
التماس دعا
و عجل فرجهم
محتاجیم به دعا
التماس دعا
یادم باشه تسبیح صورتی دست کسی دیدم یادت کنم :)
ماه رمضون امسال کلا دارم به این موضوع پست تو فکر میکنم و هی برای خودم متاسف میشم!

حالا چرا صورتی؟هر تسبیحی دیدی یادم کن،صورتی کمتر هست:))
منم که یه عمره برای خودم متاسفم!
من براتون دعا میکنم.شما هم منو دعا کنین.
ان شاءالله حالتون عالی باشه(((:

ممنونم، به یادتون هستیم:)
همچنین
سلام
دل زنگ زده، حتی اگه آب دیگه نباشه زنگار سرایت می کنه.
خدا به داد همه برسه
ان شاءالله حاجت روا بشید
سلام
دل خیلی‌هامون پوسیده دیگه
ان‌شاءالله
ممنونم،همچنین
اینو هم در نظر بگیرین که..
کرم و درخت و انسان و ...، جملگی هستی شونو از همون خدا گرفتن...

+ زرشک پلو دوست دارید؟
:)


التماس دعا..
شیطان هم هست بودنش به اراده‌ی خدا بوده و هست...

+اخه از یه آدم روزه همچین سئوالی می‌پرسن؟:) تک خوری منظورم دعا بود نه غذا :|

محتاجیم به دعا

همینطوره...


+ بله!
میدونم.. ترجیح دادم منظورتونو غذا برداشت کنم! :)
+ من فعلا به دعا خیلی نیاز دارم همون دعا برداشت کنید لطفا، شب ۲۳ در راه است، تک خور نباشید:)
تازه انواع کرم داره این درخت
انواع مختلف و متنوع
سالهاست که شیطان فریاد میزند آدم پیدا کنید میخواهم سجده میکنم
از طناب دار دور گردنم دریافتم
هر قدر الله نزدیک است،شیطان بیشتر
ببین بیا یه قرار بذاریم من واسه تو دعا میکنم تو هم واسه من دعا کن. باشه؟ مچکرم :|
خیلی هم خوبه، قبول:)
خواهش میکنم:)
ما که خود کرمیم وای به حالمون
التماس دعا
...
محتاجیم به دعا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
باز کن پنجره‌ها را که نسیم
روز میلاد اقاقی‌ها را
جشن می‌گیرد
و بهار
روی هر شاخه ، کنار هر برگ
شمع روشن کرده است!

همه‌ی چلچله‌ها برگشتند
و طراوت را فریاد زدند
کوچه یکپارچه آواز شده است
و درخت گیلاس
هدیه‌ی جشن اقاقی‌ها را
گل به دامن کرده است!

باز کن پنجره‌ها را ای دوست!
هیچ یادت هست
که زمین را عطشی وحشی سوخت؟
برگ‌ها پژمردند؟
تشنگی با جگر خاک چه کرد؟

هیچ یادت هست
توی تاریکی شب‌های بلند
سیلی سرما با خاک چه کرد؟
با سر و سینه‌ی گل‌های سپید
نیمه شب باد غضبناک چه کرد؟
هیچ یادت هست؟

حالیا معجزه‌ی باران را باور کن!
و سخاوت را در چشم چمن‌زار ببین!
و محبت را در روح نسیم
که در این کوچه‌ی تنگ
با همین دست تهی
روز میلاد اقاقی‌ها
جشن می‌گیرد!

خاک جان یافته است
تو چرا سنگ شدی؟
تو چرا این همه دلتنگ شدی؟
باز کن پنجره‌ها را
و بهاران را باور کن...
آرشیو مطالب
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan