هواتو کردم

خسته‌ام از این روزهای پوشالی ... میان این همه همهمه جای تو خالی


پشت ماشینی


+ عصر چهارشنبه رو با بانوچه لبِ ساحل بوشهر گذروندیم، جای خیلی از دوستان بلاگر خالی بود :)


خوش بادا
متشکرم، همچنین:)
دل ویسا؟
یعنی چی 
دوستان به جای ما فرشته جان
نه دل ویسا یعنی : نه دل ماند :)
قربونت، یه روز بیام اصفهان و تو رو هم ببینم ان‌شاءالله :)
شاد باشی
قربانت، همچنین عزیزم:*
عامو حداقل یه عکس از خودتون میگرفتین خووو!!
حالا صورت ها رو گُل گلی میذاشتین :))
یا حداقل عکس دست هاتون رو  میذاشتین!!


سلام 
ایشالا همیشه به ساحل گردی ؛)
دوستی تون مستدام بمونه عزیزان جان 💚
گرفتیم :)
این رو ببین : لینک :) 

سلام عزیزم :) 
ممنون، همینچنین:)
ان‌شاءالله، دوستی‌های خوب خودت هم مستدام بمونه مهربون جان:*
دل وایسا؟ 😉
اگر کسی این پشت ماشینی‌ها رو جمع کنه، مجموعه بامزه‌ای می‌شه...
چرا اون "نه" قبلش رو کسی نمی‌بینه؟:)) 
نه دل ویسا یعنی: نه دل ماند :)
نه دل ویسا، نه دلداری، نه یاری یعنی: نه دل ماند و نه دلدار و نه یاری :)

اره واقعا چیزهای قشنگی می‌نویسن :)
اهالی کوهستان بر شما ساحل نشینان بسیار حسادت می ورزند:)
و ما ساحل نشینان هم به آب‌ و هوا و کوهستان شما بسیار حسادت و غبطه می‌خوریم:)
 ایشالا   ببینمت به زودی:*
ان‌شاءالله :**
مرسی 
مرسی ^__^
حالا شد :)


ذهنم گفت این بانوچه ی من چه شکلیه :))

اون نفر سومیه ؟
خواهر کدومتونه ؟:))))))
مرسی 

خدا حفظتونه کنه 💚🙏


قربانت:)
:))
خواهر هیچ کدوممون:) دوست ثریاست:)

قربانت عزیزم:*
دوست آدم که خواهر آدم محسوب میشه خواهر ؛))

هووم، ولی من تازه پریروز باهاش اشنا شدم:)
تو راه پشت نیسانه نوشته بود ...
این عمر تمام گشت و ناتمامیم هنوز /
صد بار بسوختیم و خامیم هنوز ...

+ بوشهر اگه شهر کوچیکی باشه باید آقای گورکی رو بشناسین :) یه بار اومدیم خونشون چقدر مهمون نواز بودن ...
چه بیت قشنگی نوشته :)

+ خب دوتا نکته هست:) 
۱) من خودم گناوه‌ای هستم(یکی از شهرهای استان بوشهر) و خونه‌ی خواهر و خاله‌هام  و چندتا دیگه از فامیل بوشهره:)
۲)چندتا گورکی تو گناوه میشناسم اتفاقا، خونه‌ی عموشون هم انگار بوشهره:) حالا نمیدونم خودشون باشن یا نه:)
۳)بوشهر کوچیکه ولی نه خیلی، بیشتر به شهر متوسط میخوره تا کوچیک:)

عه سه تا شد که:)
هععععییی:---)))
الکی مثلا یاری بوده و رفته :)) 
+همیشه به دیدار وبلاگی و خوش گذرونی
:D
:))
+ ممنونم عزیزم، همچنین:)
تو کار کیف هستن اگه اشتباه نکنم .
بوشهرم اگه شهر بزرگی باشه ، ولی دنیا خیلی کوچیکه :)
نمیدونم والا، باید بپرسم:)
همینطوره :)
جای من خالی‌تر :))
عزیزم:**
عه چرا رو صورت من گل بنفش نذاشتی؟ :دی
خواستم تنوع بشه برات:))
همیشه به خوشی ‌. من عمه م سالهاست بوشهر زندگی میکنه با خانواده ش ولی من تاحالا نیومدم :(
قربانت عزیزم:)
عه،بیا حتما شهر خوب و قشنگه، البته یا پاییز بیا یا دو ماه اول سال، اون موقع بهترین فصل بوشهر گردیه( از نظر اب و هوا ) :)
آخی!  از این نیسان آبیا توقع نداشتیم توی چیزی شکست خورده باشن! :))
می‌بینید؟ دنیا حتی به این نیسان آبی‌ها هم وفا نکرد :))
به به. :)
دیدار دوست تو بوشهر دانی چه ذوق دارد؟
ابری که در بیابان بر تشنه‌ای ببارد!

آره خلاصه.
طبع شعریتون هم خوبه‌ها، حالا درسته شعر مردمه ولی خوب تحریفش کردید :))


دقیقا همین امروز یه نیسان دیدم شبیه اولی! جل الخالق!
(با این تفاوت که تو یه شهر ساحلی شمالی:) )
همین رو پشتش نوشته بود؟!
تو دو روز میشه خودشو به شمال رسونده باشه:))
اون ماشین دو در مال خودتونه جناب ساحل نشین
نه من بدون درش(گاری) رو هم ندارم چه برسه دو در:))
خوش به حالتون همیشه به خوشی:)
اومدین شمال یه سری هم به لاهیجان بزنین در خدمتیم*_* به خدا خیلی قشنگه ها:)))
قربونت عزیزم:*
عزیز دلم، هرگاه اومدم حتما ان‌شاءالله :) 
من اگه به خودم باشه دوست دارم تمام بچه‌های بلاگر رو ببینم ولی چه کنم که حکایت دست ما کوتاه و خرما بر نخیل‌ه:))
ان شا الله همیشه به خوشی باشه :)))
ممنونم عزیزم، ان‌شاءالله و همچنین:)
شنبه ۲۷ مرداد ۹۷ , ۲۰:۳۸ مریــــ ـــــم
من همیشه حسرت یه ساحل کنار خونمون میخورم
نصف بیشترخوابای نوجونی من خلاصه میشه تو ساحل کنار خونمون
با خونه‌ی ما هم پیاده ۲۰ تا ۲۵ دقیقه‌ای فاصله داره:)
ان‌شاءالله خونه‌ی خودت کنار ساحل باشه:* :)
دل ویسا یعنی چی؟؟
نه دل ویسا یعنی: نه دل ماند :)
نمیدونم چرا کسی اون "نه"قبلش رو نمی‌بینه! :)
چقدر جالبه برام که چادری هستی!!! سلام.:)
سلام:)
چیش جالبه براتون؟!
چرا اون‌همه علامت تعجب؟:)
تاکیدی بود بر حرفم. صرفا علامتِ تعجب نیست.
 به وقتش در یک گپ و گفتِ وبلاگی که شک ندارم در کامنتدونیِ وبلاگ این حقیر ، رخ خواهد داد، به تو خواهم گفت :D
 
که این طور:)
حالا چون من رو کنجکاو کردید نمیشه این دفعه تخفیف بدید و در گپ‌‌ و گفت الان کامنتدونی این حقیر بگید؟ :)
فکر کنم اینا ماشین می خرن همراهش دو تا دیوان شعر هم می خرن :)) خیلی چیزا قشنگی می نویسن بعضی وقتا ...


همیشه به خوشی :)
شاید هم، البته اکثرا خلاقیتیه:)
اره جملات جالبی دارن:)

متشکرم، همچنین:)
دوستی هاتون مستدام... :)
ممنون،همچنین:)
دوشنبه ۲۹ مرداد ۹۷ , ۱۰:۴۱ دخترک مژده دهنده
سلم
سربزنیدحتما
سلام:)
چون معنی نه رو که همه میدونن فقط دل ویسا رونمیدونن
راستی این به چه زبونیه؟
معنی نه رو میدونید ولی دل ویسا با توجه به نه قبلش ترجمه میشه و فعلش منفی میشه:)
بختیاری و زبون ما خیلی شبیه همدیگه است، این لرِ بختیاریه :)
طفلی راننده هه 
اره:(
دلمون آب شدا :(
برای کدوم؟
قرار وبلاگی یا شعر پشت نیسان؟:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
باز کن پنجره‌ها را که نسیم
روز میلاد اقاقی‌ها را
جشن می‌گیرد
و بهار
روی هر شاخه ، کنار هر برگ
شمع روشن کرده است!

همه‌ی چلچله‌ها برگشتند
و طراوت را فریاد زدند
کوچه یکپارچه آواز شده است
و درخت گیلاس
هدیه‌ی جشن اقاقی‌ها را
گل به دامن کرده است!

باز کن پنجره‌ها را ای دوست!
هیچ یادت هست
که زمین را عطشی وحشی سوخت؟
برگ‌ها پژمردند؟
تشنگی با جگر خاک چه کرد؟

هیچ یادت هست
توی تاریکی شب‌های بلند
سیلی سرما با خاک چه کرد؟
با سر و سینه‌ی گل‌های سپید
نیمه شب باد غضبناک چه کرد؟
هیچ یادت هست؟

حالیا معجزه‌ی باران را باور کن!
و سخاوت را در چشم چمن‌زار ببین!
و محبت را در روح نسیم
که در این کوچه‌ی تنگ
با همین دست تهی
روز میلاد اقاقی‌ها
جشن می‌گیرد!

خاک جان یافته است
تو چرا سنگ شدی؟
تو چرا این همه دلتنگ شدی؟
باز کن پنجره‌ها را
و بهاران را باور کن...
آرشیو مطالب
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan