هواتو کردم

خسته‌ام از این روزهای پوشالی ... میان این همه همهمه جای تو خالی


بیا به نگاه شکوفه‌ها لبخند بزنیم :)

امروز صبح که توت‌های صورتی شده‌ی روی درخت را دیدم با خود گفتم "نه مثل اینکه واقعنی بهار اومده" ، بعد که نسیمی خنک لای موهایم پیچید و قطرات باران بهاری روی صورتم نشست فهمیدم که بله، گویا واقعا بهار از راه رسیده است، با تمام خدم و حشمش، با شکوفه‌های شاه‌توت و بوی بهار نارنجش ، برگ‌های سبز درخت و جیک جیک گنجشک، آفتاب ملایم و شربت خنک و آواز چلچله‌هایی که خبر از ناخوشی اهل زمین ندارند!
امروز صبح، که چند روزی از تاجگذاری رسمی بهار می‌گذرد، انگار تازه متوجه شدم که سلطنت عوض شده و تخت پادشاهی به بانویی سبز پوش ، با چهره‌ای ملایم و تاجی از شکوفه‌ها بر سر رسیده است !
بهار امسال آرام آرام آمد، بی‌صدا و لنگ‌لنگان؛ نمی‌دانم شاید هم ما منتظرش نبودیم که رسیدنش را حس نکردیم، در هر صورت آمد ، جارچی‌ها حکم سلطنتش را در همه‌جا پخش کردند و ما هم به دیده‌ی منت پذیرفتیم!
حال هم بر خود لازم دیدم که قدوم مبارک ملکه‌ی جدید را ، با سه روز تاخیر ، خدمت شما مردم ملکِ تحت سلطنت شادباش گفته و سالی پر از بهار و سبز شدن،  شکوفایی و برکت را برایتان آرزو کنم :)

+ سال نوتون مبارک، امیدوارم این آخرین سال قرن به کام همه‌مون شیرین باشه :)
++ همچنین عید بعثت حضرت رسول (صلوات‌الله علیه) مبارک!



عید شمام مبارک.

چرا چاییتون یدونست؟

 

ممنونم :)
چندتا باشه پس؟!

+امسال مهمون قبول نکردیم برای همونه :)))

مرسی برا یادآوری قشنگت :)

عیدت مبارک.

خواهش میکنم عزیزم :*
همچنین جانم :)

چه تعبیر قشنگی بود تاجگذاری :)

ممنانیم عید بر شما دختر دریا مبارک

دلت شاد عزیزترینم😘

قشنگی از خودته عزیزم :*
ممنون عزیزم :)
همچنین جانم :*

سال نو مبارک عزیزم 

با آرزوی بهرینها در سال جدید ^_^

ممنونم عزیزم :)
همچنین برای همه‌ی شماها :*

دوتا 

همین کارارو میکنین که نیمه گور به گور شده نمیاد دیگه :)))
میبینه چایی نداره نمیاد
 

خب از الان بریزم سرد میشه، بیاد تا براش بریزم :)))

تازه شاید خودم چایی نخوام اینم برای اون ریخته باشم؟ نمیشه؟:))
سه شنبه ۵ فروردين ۹۹ , ۱۶:۳۲ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

سال خوبی داشته باشی فرشته جان:-)

سال خوبی بسازی:-)

ممنونم عزیز دلم :*
همچنین جانم :*

سلام و درود فرشته خانوم عزیز 

 

سال نوی شما هم خجسته باد و انشااله ک هرچی از خدا میخای اگر صلاحت هست برات ب سرانجام برسه 

 

نمیدونم درخت زیبای من از ژوزه مائورو  رو خوندی یا نه ؟ 

اگر آره ک هیچی و اگر نه ـ بهت پیشنهاد میکنم ک حتمن بخونیش

 

قبل از قرنطینه دو شب مهمون دوستی بودم در انگلبرگ و چندین بار یادت کردم 

میدونستی این شهر ب بهشت اسکی بازان معروف هست ؟

 

رهایی از ظلم و سلامتی و شادمانی و موفقیت آرزوی امسالم برای جوانان وطنم هست 

 

درپناه خدای مهربون باشی

سلام و احترام جناب جانان عزیز :)
خیلی متشکرم ، متقابلا همین رو برای شما و عزیزانتون ارزو دارم :)
نه متاسفانه، حتما میذارمش توی صدر لیستم :)
ای وای من این حجم از ذوق و شوق رو کجا بذارم اخه؟ واقعا آنگلبرگ بودید؟ چقدر لاکچری :))
خیلی متشکرم که در شهر دوست‌داشتنی من یادم کردید :)
عه، اصلا همه چیزش زیباست گویا ^_^

ان‌شاءالله، ما هم همین آرزو رو برای تمام دنیا داریم :)
همچنین دوست عزیز :)

+ متاسفانه امکان جواب دادن به پیام خصوصیتون وجود نداره ولی مراتب از ذوق مردگیم رو میتونم همین‌جا ابراز کنم، در مورد اون مورد آخر هم من پیشاپیش موافقتم رو اعلام میکنم اگه آنگلبرگ باشه و همون‌جا بخواد بمونه :))))

از اونجایی که چای‌خور شدم عکس برام خیلی جذابه :))

عیدت مبارک مهربون جان ^_^

خدا رو شکر :)
مرسی عزیزم ، اعیاد خودت هم مبارک :*

بهار گاهی بی سر صدا میاد ، گاهی هم آسمون و زمین رو هم به هم میدوزه و به همه نشون میده هنر دستِ سبزش رو... :)

بهارتون مبارک... عید زیباتون هم.

بله دقیقا، ولی حتی لنگ‌لنگان اومدنش هم قشنگه :)
متشکرم؛ اعیاد شما هم مبارک :)

لاکچری ؟ 😮 

آخه دختر ب منِ پیرمرد از اینکارها میاد ؟ این واژه ها برای نسل های بعد از ما ابداع شده والا !

یک عکس دارم ک چند سال پیش گرفتم ،روی سقف خونه ها بیش از یک متر برف میبینی ولی امسال خیلی برف کم اومده و دوستم میگفت توی این چهل سال این اولین زمستونی ست ک اینقدر برف کم باریده و احتمالن دو سه ماه زودتر از هر سال پیست ها تعطیل میکنن

😄 با جمله ی آخرت کلی خندیدم دختر دریا ! 😁 (انشااله ک خنده مهمون همیشگی لبهات باشه)

با پاسخت دیگه باید موضوع رو پس جدی بگیرم 😄

ایشون غلط میکنه ک از محدوده ی انگبرگ خارج بشه 😆 مگه دستِ اونه !

 

اره بابا چرا نیاد؟
واژه‌اش جدیده ولی مفهومش از دیرباز بوده و هست :))
به دوستتون بگید بخاطر منه، چون اونجا نیستم آه کشیدم برف‌ها آب شد و به زمین نرسید، من بیام حل میشه، تجربه ثابت کرده پا قدم خوبی دارم :))
خدا رو شکر، همیشه خندان باشید ان‌شاءالله :)
حتما بهش رسیدگی کنید [آیکون خجالت کشیدن] :))

سلام و با تاخیر مبارک باشه:)

سلیقه‌ت تو انتخاب عکسایی که تو وبلاگ می‌ذاری واقعا فوق‌العاده است^_^

سلام و متشکرم، همچنین اعیاد شما هم مبارک :)
خیلی متشکرم، لطف دارید :)

عید مبعث تولد قمری منه، میدونستی :))

سال نو شما هم مبارک باشه. 

فرشته من واقعا دعا میکنم ۹۹ سال خوبی باشه برات. برای‌ همه ی ما.

عه عه، عجب پا قدمی داشتی :دی
مرسی عزیزم :*
عزیزم *_*
منم ایضا دعا میکنم ۹۹ برای همه سال خوب و شادی باشه ان‌شاءالله عزیزم :**

چه نوشته و عکس حال خوب کنی:)

دنباله دامن سبز حریرش هم به حیاط خونه ما رسیده

متشکرم، لطف داری :)
خدا رو شکر، خدا کنه بهار امسال رو کلا بهاری کنه، با کلی حال و اتفاقات خوب برای همه :)

داشتم آرشیوت رو نگاه می‌کردم. اسفند ۹۸ فقط یه‌دونه پست گذاشته‌بودی که بی‌سابقه بوده... اینقدر به این‌صفحه بی‌مهری نکن... 

بذار عرق شرمم رو پاک کنم! :(
میدونم که دارم در حقش بی‌وفایی میکنم و خودمم از این بابت ناراضیم، ولی امیدوارم ۹۹ بتونم عملکرد بهتری داشته باشم :)

تعبیر زیبایی بود و ممنون بابت مطالب مفیدتون

خواهش میکنم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
باز کن پنجره‌ها را که نسیم
روز میلاد اقاقی‌ها را
جشن می‌گیرد
و بهار
روی هر شاخه ، کنار هر برگ
شمع روشن کرده است!

همه‌ی چلچله‌ها برگشتند
و طراوت را فریاد زدند
کوچه یکپارچه آواز شده است
و درخت گیلاس
هدیه‌ی جشن اقاقی‌ها را
گل به دامن کرده است!

باز کن پنجره‌ها را ای دوست!
هیچ یادت هست
که زمین را عطشی وحشی سوخت؟
برگ‌ها پژمردند؟
تشنگی با جگر خاک چه کرد؟

هیچ یادت هست
توی تاریکی شب‌های بلند
سیلی سرما با خاک چه کرد؟
با سر و سینه‌ی گل‌های سپید
نیمه شب باد غضبناک چه کرد؟
هیچ یادت هست؟

حالیا معجزه‌ی باران را باور کن!
و سخاوت را در چشم چمن‌زار ببین!
و محبت را در روح نسیم
که در این کوچه‌ی تنگ
با همین دست تهی
روز میلاد اقاقی‌ها
جشن می‌گیرد!

خاک جان یافته است
تو چرا سنگ شدی؟
تو چرا این همه دلتنگ شدی؟
باز کن پنجره‌ها را
و بهاران را باور کن...
آرشیو مطالب
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan